Skoči na vsebino

Tragedija na Grobniku


bu5a

Priporočene objave

Me prav zanima, kdo je avtor tega besedila. Kot se razbere, so namreč delali kar po domače.

VSEKAKOR bi motor morala prevzeti Policija oziroma kriminalisti, zaščititi morebitne dokaze, pooblaščeni izvedenci pa izvesti strokovne analize. Ne pa da po domače odpeljejo motor v Split...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matr dva dni že pametujete :BUA: iz posta pa je razvidno da je dečko naredil samo par krogov na dirkališču v celem življenju :eek:

žal je svoje neznanje drago plačal :alien1:

AMEN

o opremi pametujte po gostilnah :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa bom še jaz primaknil svoje mnenje, ki bo nekoliko kritično do voznika samega:

Kaj pa, če mu je guma blokirala ker je narobe zaviral?? Tega vprašanja si ni postavil še nihče.

Kaj pa bi imel od tega, da bi imel na sebi najdražjo čelado, pa najbojši kombinezon, pa opremo, če je ni imel vredu oblečene.

Rokav je bil potegnjen gor in če se ne motim, je bil tudi brez rokavice. Zame je to pokazatelj tega, da ni imel zategnjenih rokavov, čevljev, rokavic, hlačnice......

Kot piše v enem od postov, naj bi lani na Grobniku peljal tri kroge, pa letos recimo, da jih je že 20 pred nesrečo. Je to dovolj, da se pelješ na limitu??

Pa lepo vas prosim, fantje, ne primerjati profijev in amaterjev, kar se tiče padcev.

Ker pasti je treba znati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......Zadnjih nekoliko dana prije samog odlaska bio je najsretniji čovjek na svijetu.....

In to je vse, kar je pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sam upam, da se kej tazga ne bo več ponovilo na Grobniku. (Zadnja smrtna žrtev, ki se jo jest ta trenutek spomnem je bla ene 10 let nazaj, morda več, ko se je prav tako na ciljni ravnini v betonsko ograjo zaletel eden izmed prikoličarjev. Takrat se mi zdi, je sovozniku zlomilo tilnik).

a se ni lani en Italijan ubil?

Mene pa čist konkretno zanima kaj se lahko naučimo iz te nesreče? Da ne smemo nikoli več na dirkališče?

Nej en prosim razloži, ker se mi še sanja ne. Ker tudi možnosti da so bo takšna ista nesreča še komu ponovila na grobniku je skoraj nična.

Vska se lahko iz tega nauči ,da dirkališče pač ni poziranje na trimostovju s kepico sladoleda ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost se je človek ubil in to je žalostno dejstvo. Sedaj modrovati o opremi in posameznih delih opreme, ki niso primerni niti za v klet, je res nesmisel. Tudi, če bi imel opremo v vrednosti 2. mio sit mu pri takšni hitrosti, spletu okoliščin nesrečnega padca, ne bi obvarovala življenja. Meni osebno, je žal vsakega življenja. Ne glede na to, ali je bil dovolj izkušen, ali neizkušen voznik. Žal mu usoda in finančno stanje nista dovolili, da bi si lahko kupil takšno superrrrrrrrr opremo in nabral tolikoooooooooo izkušenj kot jih imate z opremo vred...nekateri na tem forumu.

PS

Motorist, ki se je ubil pred kratkim v bližini Podgorja, si ni zaslužil toliko modrovanja. Pa bi na tisto nesrečo in "opremo", ki je sploh ni imel lahko bolj pametno in upravičeno razpravljali. Predvsem v smislu nadaljnje varnosti. Bil je brez čelade, v coklih, kratkih hlačah, s prisotnostjo alkohola v krvi, s hitrostjo okoli 150. km ipd. Na koncu je ostal dobesedno brez glave. ( Bila sva na kraju te nesreče, ker sva se vračala domov po tej poti )

Ko sem to napisal, oz. objavil na forumu, tam kjer je mesto za takšne objave, pa mi je moderator izbrisal moj prispevek. Sedaj na tej strani pa celo dopustil objaviti novo temo nesreče na Grobniku. Dvojna merila.

Pa varno in srečno vožnjo vsem nam neizkušenimmm in izkušenimmm cestnim jezdecem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ehh.... pa ka ti ropočeš :D ...šleperje maš pa ja rad :grim hahaha ...........kolkr jst vem si hotu zadnč enga iz ceste zrint :whistle: hahahahaa

The Doc dej se umir no .) pa ne smetit vsaj v tej temi, je že tako dosti dosti pametovanja noter... če so ti pa res tok včeš šleperji, da sem se mogu še pr 250 na milimetre mim vozit, da jih lahka gledaš od blizu, pa lahka greva danes popoldan zopet do Graza :slap:

No pa konc o tem tle, ker je res off topic :BUA:

Decaf!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pustimo opremo na stran, saj smo že ugotovili, da je bila pomanjkljiva (beri: prevelika, pretanka, pre... ) ampak oprema bi ga obvarovala predvsem pri zdrsu. Tip je imel to nesrečo, da je padel z višine (če ga je res katapultiralo v zrak - to je v nasprotju z zdrsom dosti bolj boleče in povzroča hujše poškodbe) in je očitno tresnu na glavo v zatilju, kar mu je bradni del čelade nabilo v prsni koš. Od tu preboj pljuč. Težava današnjih kombinezonov je pač ta, da premalo ščitijo prsni koš. Če temu prišteješ še splet nesrečnih okoliščin, pa je tragedija takoj tu.

Moje sožalje sorodnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa lepo vas prosim, fantje, ne primerjati profijev in amaterjev, kar se tiče padcev.

Ker pasti je treba znati.

najprej sožalje

PP

točno to kar praviš - dirkači se uče pravilnega padanja, in če si boste natančno ogledali posnetek, boste videli kako si dirkač pri kotaljenju z rokami naredi obrambni krog pred prsmi in blaži udarce, pa tudi kako izmika glavo levo desno pred direktnim udarcem v tla, tako da se prevrne vedno med glavo in ramo - podobnega padanja se ljudje uče pri judu. Tako kotaljenje praktično ne pusti posledic, dočim za laika, ki bi prosto padal in tolkel kot lutka bi tak padec pomenil številne zlome ali celo smrt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi rad pametoval ampak, 1. sep. 2005 sem izkusil trdoto grobniškega asvalta in se ne strinjam, da je potrebno znati pasti in podobne izjave, ker ko te enkrat strese ti lahko pomaga samo splet okoliščin. Določene padce lahko kontroliraš, določenih ne, kot sem rekel splet okoliščin.

Glede opreme pa svetujem vsem nakup kvalitetne opreme, ker tudi če ti samo 0,00001% pomaga je bolje kot pa da tega procenta ni. Ne morem si zamislit, kako bi zgledal moj kombinizon, čelada, rokavice, če bi me streslo pri omenjeni hitrosti nesrečnega motorista in to brez kakršnegakoli opozorila in predvidevanja, ko si v polnem pospeševenju.

sožalje tudi z moje strani... R.I.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebi rad pametoval ampak, 1. sep. 2005 sem izkusil trdoto grobniškega asvalta in se ne strinjam, da je potrebno znati pasti in podobne izjave, ker ko te enkrat strese ti lahko pomaga samo splet okoliščin. Določene padce lahko kontroliraš, določenih ne, kot sem rekel splet okoliščin.

Glede opreme pa svetujem vsem nakup kvalitetne opreme, ker tudi če ti samo 0,00001% pomaga je bolje kot pa da tega procenta ni. Ne morem si zamislit, kako bi zgledal moj kombinizon, čelada, rokavice, če bi me streslo pri omenjeni hitrosti nesrečnega motorista in to brez kakršnegakoli opozorila in predvidevanja, ko si v polnem pospeševenju.

sožalje tudi z moje strani... R.I.P.

se strinjam!

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RIP

Zakaj se tema ne zapre po 8 straneh nič novega povedanga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RIP

Zakaj se tema ne zapre po 8 straneh nič novega povedanga?

ker mora še nekaj ljudi napisati "R.I.P.", čeprav ne pozna ne tega tipa ne njegovih bližnjih/svojcev, in ker se mora morda še kdo vprašati "ja pa zakaj se mora to dogajati tudi na varnih dirkališčih".

[/cinizem]

[realno]

Tema se pač ne zapre ker je forum itak povečini namenjen nabijanju, da je spletna stran bolj obiskana in da se potem oglasi prodajajo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema se pač ne zapre ker je forum itak povečini namenjen nabijanju, da je spletna stran bolj obiskana in da se potem oglasi prodajajo :P

so tvoji blogi premalo brani ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Stric Burek

zakaj bi zapirali temo, mogoče se bo pa kdo kaj naučil (upam, da si prebral članek v Slobodni Dalmaciji) :doze:

@SymRu

...in kdo je največji nabijač :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@SymRu

...in kdo je največji nabijač :hmm:

if you can't beat them, join them ...

so tvoji blogi premalo brani ?

Ne, vsak dan jih klikne kar nekaj motosvetovcev ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj naj rečem ... prebral poste in zvečer že rezerviral čas za še en malo daljši post.

Mogoče bo pa še kdo le doumel kaj se je potrebno naučiti, vendar vse kar roji po glavi strniti v nekaj smiselnih in razumljivih stavkov ( upam da bo tako ) je zelo težko.

Skratka ... na cesti ali pisti ... srečno vožnjo vam želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima, kdo je avtor tega besedila. Kot se razbere, so namreč delali kar po domače.

VSEKAKOR bi motor morala prevzeti Policija oziroma kriminalisti, zaščititi morebitne dokaze, pooblaščeni izvedenci pa izvesti strokovne analize. Ne pa da po domače odpeljejo motor v Split...

Pa kva ti misliš, da si u Ameriki? :hmm:

matr dva dni že pametujete :BUA: iz posta pa je razvidno da je dečko naredil samo par krogov na dirkališču v celem življenju :eek:

žal je svoje neznanje drago plačal :alien1:

AMEN

o opremi pametujte po gostilnah :zzz:

Par krogov al pa nobenga... kdo bo pa zablokiral tazadn kolo u prvi tretini ciljne pr 250+? A mislš, da se je ptiča ustrašu pa stazadno bremzu?

Ej, no... dečkotu se je nekaj zgodil in je zaradi tega umrl, ne zdaj pametovat, da ni mel pojma! :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!