Skoči na vsebino

Tragedija na Grobniku


Priporočene objave

Objavljeno

Ej, no... dečkotu se je nekaj zgodil in je zaradi tega umrl, ne zdaj pametovat, da ni mel pojma! :angry2:

Noben ne pametuje. Včasih so na Grobnik hodili predvsem dirkači, danes pa že skoraj kr vsak, ki je od blizu videl motor in so se mu v roki znašli ključi za mašino štartat ... a misliš, da se da iz tega kaj sklepati?

Objavljeno

najprej sožalje

PP

točno to kar praviš - dirkači se uče pravilnega padanja, in če si boste natančno ogledali posnetek, boste videli kako si dirkač pri kotaljenju z rokami naredi obrambni krog pred prsmi in blaži udarce, pa tudi kako izmika glavo levo desno pred direktnim udarcem v tla, tako da se prevrne vedno med glavo in ramo - podobnega padanja se ljudje uče pri judu. Tako kotaljenje praktično ne pusti posledic, dočim za laika, ki bi prosto padal in tolkel kot lutka bi tak padec pomenil številne zlome ali celo smrt.

Jesus a se ti za#$bavaš al resno mislš? :slap:

Noben ne pametuje. Včasih so na Grobnik hodili predvsem dirkači, danes pa že skoraj kr vsak, ki je od blizu videl motor in so se mu v roki znašli ključi za mašino štartat ... a misliš, da se da iz tega kaj sklepati?

Prvi del mojega posta si si pozabu prebrat;

Par krogov al pa nobenga... kdo bo pa zablokiral tazadn kolo u prvi tretini ciljne pr 250+? A mislš, da se je ptiča ustrašu pa stazadno bremzu?

Ej tam tudi tuto amater ne bi tazadnga becikla zablokiral - čemu le? Tm si vendarle na ful gasu! .)

Nebi rad pametoval ampak, 1. sep. 2005 sem izkusil trdoto grobniškega asvalta in se ne strinjam, da je potrebno znati pasti in podobne izjave, ker ko te enkrat strese ti lahko pomaga samo splet okoliščin. Določene padce lahko kontroliraš, določenih ne, kot sem rekel splet okoliščin.

Glede opreme pa svetujem vsem nakup kvalitetne opreme, ker tudi če ti samo 0,00001% pomaga je bolje kot pa da tega procenta ni. Ne morem si zamislit, kako bi zgledal moj kombinizon, čelada, rokavice, če bi me streslo pri omenjeni hitrosti nesrečnega motorista in to brez kakršnegakoli opozorila in predvidevanja, ko si v polnem pospeševenju.

sožalje tudi z moje strani... R.I.P.

Točno tako...

Objavljeno

Grozno, ampak se na žalost dogaja :(

R.I.P. :cry:

Objavljeno

Jst bom pa malce drugače napisal, pa čeprav bo mogoče zvenelo kruto, samo tako jst mislim.

Žal mi je edino za svojce, ker niso krivi da so ga izgubuli, če pa so kaj prispevali k temu pa mi ni niti za njih.

Za njega pa mi ni niti malo žal, saj se je sam podal v to, z zavestjo da se mu lahko kaj pripeti ali pa tudi ne, če je bil lahkomiselen. Ker če bi mu bilo toliko do življenja, nebi sedel nikoli na motor.

Enako velja zame in za vsakega motorista (ekstremnega športnika, alpinista, vojaka,...). Vsi smo EGOISTI, ker počnemo to iz našega veselja in se ne oziramo na bližnje, ter vzamemo v zakup da se nam lahko kaj pripeti ali celo umremo. Četudi lahko nevem kako paziš, si bistveno bolj izpostavljen kot, če bi bil doma ali v avtu.

Zato fantje(dekleta), ne se jokat ko se kdo razbije.

lp

Res je ... svojci so še najmanj krivi a verjemi da jih je zelo prizadelo. Če so mu pomagali ali ne pa ni vmesno razglabljati in jih na osnovi tega odpisati. Če mu je stric ali teta dala kakšen €€€ za vsakdanje življenje - priboljšek, fant pa je kupčkal za motor to ni za obsojat. Mogoče so mu pomagali premalo ? Kot se ugotavlja mu je zmanjkalo za opremo ... roko na srce, tudi to ni naloga svojcev.

Nočem biti nesramen, da ti ga ni žal kot motoristu ni lepo od tebe in zgleda kot da to odobravaš v stilu ... sam si je kriv, pa saj ni maral življenja ker se je vozil z motorjem !!! ???

Biti motorist ni EKSTREMIZEM še manj EGOIZEM in ker se voziš z motorjem tudi ti, ti tudi ni do življenja kot vsem nam ostalim ... :? :? ... zelo zelo mimo !

Še čisto oseben odgovor ( na stara prelepa in uspešna dirkaška leta ) iz ust bivšega dirkača : Mogoče sem bil pred leti res 3 leta EXTREMIST ker sem lovil zadnjo stotinko na pisti in že leta '96 v razredu 600 SS ulovil 1.37'68 na tem istem dirkališču ... verjemi da sem za ta rezultat pošteno delal in da je lučka pošteno svetila ob misli, da me ob pisti bodri žena, hči in svojci ... TO JE BILO MOJE ŽIVLJENJE.

Nikoli nisem vozil na silo in želel zmagati za vsako ceno, življenje je imelo vedno prednost pred zmago in če človek ve kaj je sposoben je riziko toliko manjši, nesreča pa išče svojo priložnost 24 ur na dan.

Ja, bil sem EXTREMIST ... ne strinjam pa se da sem bil EGOIST ! Pomagal sem sotekmovalcem in veliko motoristom ob pisti ali na navadni cesti ... če sjih je le kaj zanimalo in če sem odgovor poznal. Zelo rad pomagam tudi danes a je vse premalo časa.

Mene pa čist konkretno zanima kaj se lahko naučimo iz te nesreče? Da ne smemo nikoli več na dirkališče?

Nej en prosim razloži, ker se mi še sanja ne. Ker tudi možnosti da so bo takšna ista nesreča še komu ponovila na grobniku je skoraj nična.

Kaj se boš naučil je zelo težko razložit. Najprej se ob prebranem zamisli kaj že veš ... o kateri od naštetih stvari si že razmišljal ... kaj in kako voziš ... kje je tvoje mesto med motoristi ... spoznanje da tudi najbolj varna vožnja še vedno ostaja nevarna.

Da ne smemo na dirkališče ? ... niti najmanj točna ugotovitev ! Manjkajo poligoni kjer bi lahko novi in stari motoristi po letih ali stažu pridobili nove iskušnje, znanja in spretnosti. Na cesti vse preveč pozornosti posvečamo luknjam in flikam na njej, nikoli ne veš kdaj ti bo gdo izsilil prednost in laične oči nepoznavalcev oziroma opazovalcev znajo vedno povedat samo to, da so motorji vedno hitrejši ... ??? ... čudno, a avtomobili pa niso. Nikoli pa ni še nihče rekel ... Si slišal,da majo letos manj kil in bolše vzmetenje in zavore !!!

Je pa kar nekaj na pogled močnih udarcev v glavo, kar naj bi blo po mnenju nekega člana, čigar nick sem v tem branju že pozabila :blush: in ki deluje kot da nekaj ve o človeškem telesu, eden glavnih razlogov za smrt...

Drgač pa res ne vem kaj mate eni tolko proti razpravljanju.. sej če vam pa ni prow, pa ne pisat sm not pa brat.. :glare: Razmišljam tko kot misty.. tega ne moremo rešit več, pa tud prej ne bi mogli (mi) narest nič pri tem.. lahko se pa naučimo nekaj stvari - mogoče ne takih, ki bi v tem primeru pomagale, ampak kakršnih koli... npr. mistyjeva omemba kombinezona.. podatek o starosti kombinezona.. Lahko ne bi pomagalo nič, marsikomu pa bi ravno boljša oprema lahko rešila življenje.. in če ne življenja, vsaj kože..

R.I.P :cry:

Mislim da vsi ki pišejo ali pišemo smo za razpravljanje in to je tudi namen foruma, gola ugibanja in sukanje jezika v prazno ali baba čula baba rekla pa res niso zaželjena.

Debata ali razpravljanje bo izluščila prave sadove takrat, ko bo za besedami stala izkušnja ... doživeti trenutki ali res občutki z lastne kože. Nikoli pa ne pozabimo, da imajo vsake oči svojega malarja in merila doživetiega pri posameznikih se lahko zelo razlikujejo.

Potem se pa postavlja vprašanje: Kaj za vraga je bilo narobe? Meni se to ne zdi logično! Nekaj je moralo biti....

Modra ugotovitev ... že stari ljudje vedo, da brez nič ni nič in res je nekaj bilo ... ugasnilo je mlado življenje razposajenega in neizkušenega motorista. Amen.

matr dva dni že pametujete :BUA: iz posta pa je razvidno da je dečko naredil samo par krogov na dirkališču v celem življenju :eek:

žal je svoje neznanje drago plačal :alien1:

AMEN

o opremi pametujte po gostilnah :zzz:

Kratko, jedernato in argumentirano.

Vse skupaj je zelo kratka zgodba o veselem in nadebudnem motoristu ki je pred dnevi " pripravil " motor za na dirkališče, izkoristil ponujeno možnost za vožnjo po njem in od prevelikega veselja za nekaj minut ali krogov uresničenih sanj zastavil svojo največjo vrednoto ... življenje.

Objavljeno

Par krogov al pa nobenga... kdo bo pa zablokiral tazadn kolo u prvi tretini ciljne pr 250+? A mislš, da se je ptiča ustrašu pa stazadno bremzu?

Ej tam tudi tuto amater ne bi tazadnga becikla zablokiral - čemu le? Tm si vendarle na ful gasu! .)

Točno tako...

Poglej, če nisi vajen dirkališča, tudi nisi vajen tam takšne 100-odstotne koncentracije ... in 'pomotoma' s škornjem pohodit zadnjo bremzo medtem, ko se napenjaš zlezti na tank motorja in čimbolj ožemati ročico za dodajanje plina verjetno ni problem - če nisi vajen in dovolj navajen ... verjetno res ni problem ... se pač zgodi, enkrat na milijon krogov verjetno...

Vse skupaj je zelo kratka zgodba o veselem in nadebudnem motoristu ki je pred dnevi " pripravil " motor za na dirkališče, izkoristil ponujeno možnost za vožnjo po njem in od prevelikega veselja za nekaj minut ali krogov uresničenih sanj zastavil svojo največjo vrednoto ... življenje.

Tako je. Ob tem le še apel, da naj tisti, ki imajo na tem forumu izkušnje, skušajo to čimbolj po pameti prenašati na tiste, ki izkušenj nimajo in želijo na grobnik, ker je pač to sedaj zelo trendovsko.

Amen.

Objavljeno (popravljeno)

to IKE in ostale

1. Kot ekstremist, mislim rizkantne športe, poklice, podvige.

Alpinist ki rine na Moneverest, mu je treba ??

Razni dirkači (F1, moto,avio,off-shore).

Vojaki ki so šli v Irak, rineš v vojno, zakaj ??

In še bi lahko našteval.

Vsi tej, to počnejo za denar, slavo ali kaj drugega, ki jst ne vem.

In taki se mi ne smilijo in nikoli se mi ne bodo.

Hočejo izstopat iz družbe, zato pa pogosto plačajo z življenjem ali zdravjem. Njihova izbira.

Bi bili "normalni delavci" in "normalno živeli".

2. Kot egoiste, pa sem imel v mislih vse nas. Sebe ne izuzemam, ker se zavedam, da lahko že jutri umrem na motorju, ampak to mi ne prepreči da se ne bom vozil. Zato ker dam prednost svoji svobodi in užitkom pred varnostjo sem egoist. In tisti ki tega noče priznat....

Lep pimer egoizma si podal že sam v tvojem "osebnem odgovoru". Predvidevam, da si vedel, da se ti lahko pripeti najhujše in z večjo verjetnostjo kot nekomu, ki ne dirka ?? Ob stezi pa sta te čakali žena in hči. Kljub temu si tekmoval. Tvegal si družino za lastno zadovoljstvo, tvojo slavo, denar ?? (Ne vem zakaj si ti tekmoval, zato tukaj lahko samo naštevam mogoče cilje, to veš edino ti.) Če to ni egoizem, pa mi ti povej kaj je.

3. Glede podpore svojcev, pa tako mislim.

Če so proti, ker je nevarno in te nebi radi izgubili. Kljub vsemu pa te spremlajo, moralno podpirajo zgolj ker te imajo radi. Jih ne obsojam.

Če pa te ad priori podpirajo in te spodbujajo v/k takem početju, se mi ne smilijo ama ništa nič. Ker imajo raje slavo in denar kot pa tebe.

lp

... in 'pomotoma' s škornjem pohodit zadnjo bremzo medtem, ko se napenjaš zlezti na tank motorja in čimbolj ožemati ročico za dodajanje plina verjetno ni problem -

Amen.

Ni varjante da mu zadnje kolo blokira, zaradi bremzanja, ko ima gasa do daske !!!!!!!!!!!!!!!

Razmislite malo.

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Objavljeno (popravljeno)

Ob tem le še apel, da naj tisti, ki imajo na tem forumu izkušnje, skušajo to čimbolj po pameti prenašati na tiste, ki izkušenj nimajo in želijo na grobnik, ker je pač to sedaj zelo trendovsko.

jaz sem mnenja da so obiski dirklaišč z vožnjo na pisti primerni in koristni tudi za začetnike...a vse ob pravem času in primerni priliki, neobremenjeno...predvsem pa s spucano glavo in realnimi pričakovanji...zato mislim da je označevanje piste kot nevarne ni tako zelo na mestu kot poudarek da, tako kot je nekdo ze zapisal, da ta mali svet deluje po enakih fizikalnih zakonih ne glede na to ali smo na cesti ali na pisti...

ideja, da so motociklisti na pisti med besnim ožemanjem ročke popolnoma varni je bedarija...

nesreče se pač dogajajo (tako zaradi človeškega faktorja kot napake v tehniki), zato so seciranje in zgražanje, metanje ob tla in izjave "a tud to se dogaja?" in "groza kaj pa zdaj?"popolnoma neumestni....

ziheraši se bodo pač ubili v lastni kopalnici, ko jim bo spodrsnilo na mokrih ploščicah....umrli pa bomo vsi slej ali prej....

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno (popravljeno)

Noben ne pametuje. Včasih so na Grobnik hodili predvsem dirkači, danes pa že skoraj kr vsak, ki je od blizu videl motor in so se mu v roki znašli ključi za mašino štartat ... a misliš, da se da iz tega kaj sklepati?

Ne za se kregat...ampak kako naj bi si potem pridobili izkušnje tudi tisti, ki jih še nimamo ? :?

Meni se pa prav nestrpnost do "novih" še neizkušenih voznikov na dirkališču zdi napačna...seveda naj vsak vozi svojemu znanju primerno. Ampak prav ta nestrpnost te lahko pripelje do tega, da stisneš do daske in se ti zaradi neizkušenosti kaj zgodi.

Tudi tej dirkači, ki jih ti omenjaš, so bli enkrat prvič na dirkališču...

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno

Ne za se kregat...ampak kako naj bi si potem pridobili izkušnje tudi tisti, ki jih še nimamo ? :?

Meni se pa prav nestrpnost do "novih" še neizkušenih voznikov na dirkališču zdi napačna...seveda naj vsak vozi svojemu znanju primerno. Ampak prav ta nestrpnost te lahko pripelje do tega, da stisneš do daske in se ti zaradi neizkušenosti kaj zgodi.

Tudi tej dirkači, ki jih ti omenjaš, so bli enkrat prvič na dirkališču...

Moje izkušnje niso z dirkališča so pa s ceste - če te kdo provocira se umakni in ga pusti naj odpelje naprej! To je zelo enostavno, razen, če ti ego tega ne dopušča. To lahko prakticiraš tudi na dirkališču.... če hočeš, da ne bo problemov. Včasih pomeni korak nazaj v bistvu dva naprej. Pravi so tisti, ki vedo kje je meja in ne grejo do limitov, ki jih niso sposobni obvladovati.

V bistvu je to zelo enostavno...... za nekatere pa tako težko.

PS: Na dirkališču še nisem vozil me pa mika.... :grim , morda nekoč poskusim, da nebi nedolžen umru.... :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Moje izkušnje niso z dirkališča so pa s ceste - če te kdo provocira se umakni in ga pusti naj odpelje naprej!

To tudi naredim, ker se ne mislim zaradi norca ubit...

Na cesti je vedno hitrejši tisti, ki je bolj blesav in ne tisti, ki boljše vozi ;)

Konkretno pa govorim za dirkališča...jst vem da če bi šel, bi pač vozu ne glih najbolj hitro, ker izkušenj nimam...in ti povem da bi me blo precej strah, da bi fasal v rit kakšnega izkušenega pilota...

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno (popravljeno)

Poglej, če nisi vajen dirkališča, tudi nisi vajen tam takšne 100-odstotne koncentracije ... in 'pomotoma' s škornjem pohodit zadnjo bremzo medtem, ko se napenjaš zlezti na tank motorja in čimbolj ožemati ročico za dodajanje plina verjetno ni problem - če nisi vajen in dovolj navajen ... verjetno res ni problem ... se pač zgodi, enkrat na milijon krogov verjetno...

Tako je. Ob tem le še apel, da naj tisti, ki imajo na tem forumu izkušnje, skušajo to čimbolj po pameti prenašati na tiste, ki izkušenj nimajo in želijo na grobnik, ker je pač to sedaj zelo trendovsko.

Amen.

Ej kokrat si pa že ti bil na Grobniku? U prvi tretini cilne na tank plezat pa s škornjem po tazadnji... Halo? Pa k si na ful gasu pa ponesreč malo po tazadnji pobremzaš ti meniš da ti bo tazadn becikl zablokiral? Halo 2?

Dečko je nastradal zaradi mehanske okvare - pika. Pri 250+ v momentu (k letiš 69.4m na sekundo) ni mel kej poravljat in nobena oprema mu nebi pomagala. S prsnim košem je nabil v balanco in si ga je prebil preden je spoh začel drsat oziroma saltat po tleh, pljuča so se mu napolnila s krvjo - rezulta je znan. (Sem se pogovarjal predvčerajšnjim z redarjem pri kučici k je bil prvi čez zid in mi je vse razložil).

Tko da fantje razmislte to se lahko zgodi vsakem in mi gre res na K#$&C, da tle eni modrujete da je bil tip začetnik! Tok začetnika da se ti taka nesreča pripeti ni nobeden!

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno

Deset strani zaradi ene smrtne žrtve, koliko se jih pa po cestah pokolje pa so napisane dve ali tri vrstice pa na koncu- '' Vir- policija'' pa konec debate.

Bilo je kar je bilo, človeku pač ni bila namenjena sreča tudi to se dogaja ni bil prvi pa tud nebo tazadnja žrtev motociklizma, lahko pa vsi skupaj prodamo mopede pa se menimo kak bo lepo vreme jutri.

Pa lep pozdrav.

Objavljeno

Deset strani zaradi ene smrtne žrtve, koliko se jih pa po cestah pokolje pa so napisane dve ali tri vrstice pa na koncu- '' Vir- policija'' pa konec debate.

Bilo je kar je bilo, človeku pač ni bila namenjena sreča tudi to se dogaja ni bil prvi pa tud nebo tazadnja žrtev motociklizma, lahko pa vsi skupaj prodamo mopede pa se menimo kak bo lepo vreme jutri.

Pa lep pozdrav.

Jutr bo dež... :trance_33_sleep:

Objavljeno

Ni varjante da mu zadnje kolo blokira, zaradi bremzanja, ko ima gasa do daske !!!!!!!!!!!!!!!

Razmislite malo.

lej, ne se tolk napenjat ... možnosti je miljon. .. od bremze. .. do tega, da ni nujno, da je mu gas odprt lih takrat ... mogoče je glih šaltu pa ni gasa prbiu? no, sej nima veze ...

Ne za se kregat...ampak kako naj bi si potem pridobili izkušnje tudi tisti, ki jih še nimamo ? :?

eno je cesta, drugo dirkališče ... ampak nekdo je nekje spretno zmanipuliral idejo, da se pa na dirkališču pridobivajo izkušnje za na javno cesto ... ta dva ekosistema sta povsem različna... ampak, eh, res , brezveze da pišem ... ker se mi ne da prepričevat prepričanih ali zagovarjati svojih mnenj pred sto in enim drugače mislečim ...

Objavljeno

to IKE in ostale

1 ...

Kot ekstremist, mislim rizkantne športe, poklice, podvige.

Razni dirkači ( F1, moto,avio,off-shore ).

Vsi tej, to počnejo za denar, slavo ali kaj drugega, ki jst ne vem.

Hočejo izstopat iz družbe, zato pa pogosto plačajo z življenjem ali zdravjem. Njihova izbira.

Bi bili "normalni delavci" in "normalno živeli".

2 ...

Kot egoiste, pa sem imel v mislih vse nas.

Zato ker dam prednost svoji svobodi in užitkom pred varnostjo sem egoist.

Lep pimer egoizma si podal že sam v tvojem "osebnem odgovoru".

Predvidevam, da si vedel, da se ti lahko pripeti najhujše in z večjo verjetnostjo kot nekomu, ki ne dirka ?? Ob stezi pa sta te čakali žena in hči. Kljub temu si tekmoval.

Tvegal si družino za lastno zadovoljstvo, tvojo slavo, denar ??

Ne vem zakaj si ti tekmoval, zato tukaj lahko samo naštevam mogoče cilje, to veš edino ti.

Če ti ni egoizem, pa mi ti povej kaj je.

3 ...

Glede podpore svojcev, pa tako mislim.

Če so proti, ker je nevarno in te nebi radi izgubili. Kljub vsemu pa te spremlajo, moralno podpirajo zgolj ker te imajo radi. Jih ne obsojam.

Če pa te ad priori podpirajo in te spodbujajo v/k takem početju, se mi ne smilijo ama ništa nič. Ker imajo raje slavo in denar kot pa tebe.

Da ne bom rekel da imaš gluha ušesa, bi bilo potrebno najprej opredeliti dejstvo ali se pogovarjamo o svetovno znanih in sposobnih športnikih - EXTREMISTIH ali se pogovarjamo na splošno o vsakodnevnem motorizmu in željenem uresničevanju želja.

AD1 :

Če posplošujemo zadeve, so vsi športniki ekstremisti ... tudi šahisti, ki ure in ure presedijo za karirasto ploskvijo ter prestavljajo figurice ... nekomu ki jih ne razume se lahko zaskoči čeljust od zehanja pri opazovanju akcije !

V naši ubogi državi je težko zastaviti življenje za denar in od tega lepo živeti. Daj poskusi vsaj pomisliti da jih velika večina samo vlaga v šport ki ga obožuje, pa naj bo to motociklizem, ki nas druži na tem forumu ali katerikoli drug šport. Ne govorim o ekipnem športu ki se pokriva s strani sponzorjev in plačanimi akterji.

Veliko jih živi normalno življenje iz katerega črpajo sredstva za uresničitev želja in ker počnejo nekaj kar jih počne le peščica ljudi so EXTREMISTI. Tudi normalno življenje je postalo ob današnjih dohodkih in plačevanju mesečnih položnic extremen šport.

AD2 :

Moje dejanje lahko pojmujeva na dva načina in to se je tudi zgodilo. Ja, res je ... vedel sem v kaj se spuščam a zgleda da si preskočol stavek, da nisem vozil preko svojih zmožnosti ! Tehnične okvare se skrivajo povsod, a če si neobremenjen ker poznaš in zaupaš konjičku ki ga imaš pod seboj je lažje in zelo neobremenjajoče. Veliko bolj nevarno in mogoče je, da se ti bo zgodilo kaj na poti v službo ali domov, kjer se srečuješ z desetinami nevarnosti in vsem se mudi. Med fanti - tekmovalci ki poznajo življenje na pisti je veliko več kolegialnosti in spoštovanja kot na cesti.

Ker tolikokrat omenjaš, da EXTREMISTI to počnemo za denar ali slavo si se zelo grdo zmotil. Zakaj sem dirkal jaz ... ker sem si to želel že od malih nog, se vsaj zapeljati po dirkališču, bilokaterem ! Besedo slava mirno zamenjam za odrekanje in denar je le odhajal, ne pa prihajal.

So pa stvari krepko drugačne če začneva debatirati o Rosiju, Šumiju in ostalik kraljih hitrega športa. Dobro se zavedajo kaj počnejo, borijo se za čim večjo varnost in za doseganje prvih mest je potrebna zelo dobra in zanesljiva tehnologija, ki se iz pist seli v vsakdan.

Egoizem postaja vsakdanje življenje, kjer se lastniki velikih in manjših podjetij, direktorji, menagerji itd ... bahajo z nesramno bogatimi osebnimi lastninami, delavci ali normalni ljudje v normalnem življenju ki so vse to omogočili pa se ožemajo do konca. Glavno da imam jaz, ko j... delavce. To je EGOIZEM.

AD3 :

Tu se pa popolnoma strinjava. Poznam primer ali dva, kjer starši niso dosegli željenega in ker pač splet okoliščin ( denar ) to dovoljuje mora oziroma naj bi to dosegel otrok. V teh primerih pa se gre zgolj za slavo in pomembnost ali po domače ... kdo bo koga !

S tem postom zaključijem udeležbo v tej rubriki, lahko pa kdaj še kako rečemo ob kakšni pijači. Vsekakor pa ne bom manjkal na Grobniku v četrtek 8. junija, kjer bom po dolgem času spet videl nekaj starih znanih obrazov.

Želim vam lepo vremo, dobro voljo in predvsem varne kilometre.

Objavljeno

Ej kokrat si pa že ti bil na Grobniku? U prvi tretini cilne na tank plezat pa s škornjem po tazadnji... Halo? Pa k si na ful gasu pa ponesreč malo po tazadnji pobremzaš ti meniš da ti bo tazadn becikl zablokiral? Halo 2?

Dečko je nastradal zaradi mehanske okvare - pika. Pri 250+ v momentu (k letiš 69.4m na sekundo) ni mel kej poravljat in nobena oprema mu nebi pomagala. S prsnim košem je nabil v balanco in si ga je prebil preden je spoh začel drsat oziroma saltat po tleh, pljuča so se mu napolnila s krvjo - rezulta je znan. (Sem se pogovarjal predvčerajšnjim z redarjem pri kučici k je bil prvi čez zid in mi je vse razložil).

Tko da fantje razmislte to se lahko zgodi vsakem in mi gre res na K#$&C, da tle eni modrujete da je bil tip začetnik! Tok začetnika da se ti taka nesreča pripeti ni nobeden!

No comment.

Objavljeno (popravljeno)

eno je cesta, drugo dirkališče ... ampak nekdo je nekje spretno zmanipuliral idejo, da se pa na dirkališču pridobivajo izkušnje za na javno cesto ... ta dva ekosistema sta povsem različna... ampak, eh, res , brezveze da pišem ... ker se mi ne da prepričevat prepričanih ali zagovarjati svojih mnenj pred sto in enim drugače mislečim ...

Lejga no, jst pišem eno, ti pa mi odgovarjaš nazaj nekaj tretjega. In izkušnje iz dirkališča se da prav koristno uporabit na cesti. Sem prepričan, da motor bolj obvlada in v kritičnih situacijah bolje odreagira nekdo, ki si nabere več izkušenj na različnih področjih, kot pa nekdo, ki se usako nedeljo drka z mopedom na kavico. Se pravi kaj je pol tečaj varne vožnje ? Priprava, da se bomo vozili po poligonih ? Sej na cesti nikoli ne boš vijugal med stožci... :slap: ma brezveze razpravljat...

Jst samo pravim, da nekje in enkrat je treba začet...jst ne razumem tistih ljudi, ko postrani gledajo začetnike na dirkališčih, ker je to zame neumno in pika...

ok zdaj pa konec ker to nima več nobene veze s temo... :fredy:

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno

Mene moti le-to da večina govori/povzema detajle nesreče od oseb, ki so: le očividci, redarji.. se pravi podatke/informacije ki ste jih prejeli od njih so, tehnične, strokovne, medicinske narave.

Če le govorim o osebi ki se je menila z redarjem, par postov višje. Ta redar je znal povedati/ugotoviti na mestu nezgode, kaj je bilo z motorjem narobe, kakšne notranje poškodbe ima, in zaradi česa je pridobil te notranje poškodbe. Se pravi je to nek uber vseved, ki je doktor medicine/doktor strojništva/ boga pitaj čega še...

Na podlagi govoric tretjih oseb, oziroma te tretje osebe so povzele od ostalih oseb si nato sestavile neki sebi ljubo izdajo, ter jo nato lepo preoblikovano v pravljico prodajajo naprej.

Zato pa se 5 postov kregate o kombinezonu, nato pride druga različica zgodbe se par postov kregate o čeladah, nato mehanični okvari.

Nato so tukaj še slike, ki lahko hitro pričarajo narobe domneve, ugotovitve...

Jst bi tole temo zaklenu, ker takle tralala k ga gonte tu je čist :BUA: :BUA: :BUA:

Objavljeno

Mene moti le-to da večina govori/povzema detajle nesreče od oseb, ki so: le očividci, redarji.. se pravi podatke/informacije ki ste jih prejeli od njih so, tehnične, strokovne, medicinske narave.

Če le govorim o osebi ki se je menila z redarjem, par postov višje. Ta redar je znal povedati/ugotoviti na mestu nezgode, kaj je bilo z motorjem narobe, kakšne notranje poškodbe ima, in zaradi česa je pridobil te notranje poškodbe. Se pravi je to nek uber vseved, ki je doktor medicine/doktor strojništva/ boga pitaj čega še...

Na podlagi govoric tretjih oseb, oziroma te tretje osebe so povzele od ostalih oseb si nato sestavile neki sebi ljubo izdajo, ter jo nato lepo preoblikovano v pravljico prodajajo naprej.

Zato pa se 5 postov kregate o kombinezonu, nato pride druga različica zgodbe se par postov kregate o čeladah, nato mehanični okvari.

Nato so tukaj še slike, ki lahko hitro pričarajo narobe domneve, ugotovitve...

Jst bi tole temo zaklenu, ker takle tralala k ga gonte tu je čist :BUA: :BUA: :BUA:

Ta par postov višje sem bil jest.

Ja kje si se pa ti zdej najdu pametovat!

Bistvo motociklizma je v razumetju mašine in samega sebe in če dirkaš še milion stvari! Zgleda, da v to skupino ne spadaš - se rajši sprijazneš z "a jebi ga noben ne ve and who cares"! Redarja slučajno poznam in je kot prvo izkušen motorist, slučajno je videl crash od začetka do konca in prvi skočil čez ograjo. Torej za začetek kar u redu informacije iz prve roke...

Tukaj pa se malo dodatno informiraj preden me omenjaš s svojim lapanjem;

http://www.slobodnadalmacija.hr/20060518/crnakronika01.asp

Povzetek zgodbe pa je da je odpovedala tehnika (motor je bil že v krešu, popravljen doma), pilot je s prsmi udaril v balanco in si prebil pljuča katera je zalilo s krvjo, pri tem se je onesvestil v momentu (in uni k lapate kako moraš znat pasti je bilo to tukaj to brezpredmetno ker je bila u njegovi glavi takoj tema). Pa v tem primeru bi bilo tudi vseeno, če bi imel imel oblečen Clover RC100 kombinezon al pa pelerino. Naknadno, je bil Vedran dolgoletni motorist in je pral vse svoje kolege na Grobniku (tko da nobene tazadne bremze u ciljni - ampak gas do fula).

Tako, da če resno s cestaki dirkate po Grobniku bi se mogoče splačal pregledat sklopko pa še kaj, če ma motor 80 tisoč kilometrov + in preventivno dele počas začet menjat.

Debate kot tale pa so zato, da približno ugotovimo kaj je bilo in se malo zamislijo če ne drugega - tisti k se pa ne pa God's speed - upam da bo vse u redu!

Še enkrat Vedran... RIP.

Objavljeno

Ta par postov višje sem bil jest.

Ja kje si se pa ti zdej najdu pametovat!

Bistvo motociklizma je v razumetju mašine in samega sebe in če dirkaš še milion stvari! Zgleda, da v to skupino ne spadaš - se rajši sprijazneš z "a jebi ga noben ne ve and who cares"! Redarja slučajno poznam in je kot prvo izkušen motorist, slučajno je videl crash od začetka do konca in prvi skočil čez ograjo. Torej za začetek kar u redu informacije iz prve roke...

Tukaj pa se malo dodatno informiraj preden me omenjaš s svojim lapanjem;

http://www.slobodnadalmacija.hr/20060518/crnakronika01.asp

Povzetek zgodbe pa je da je odpovedala tehnika (motor je bil že v krešu, popravljen doma), pilot je s prsmi udaril v balanco in si prebil pljuča katera je zalilo s krvjo, pri tem se je onesvestil v momentu (in uni k lapate kako moraš znat pasti je bilo to tukaj to brezpredmetno ker je bila u njegovi glavi takoj tema). Pa v tem primeru bi bilo tudi vseeno, če bi imel imel oblečen Clover RC100 kombinezon al pa pelerino. Naknadno, je bil Vedran dolgoletni motorist in je pral vse svoje kolege na Grobniku (tko da nobene tazadne bremze u ciljni - ampak gas do fula).

Tako, da če resno s cestaki dirkate po Grobniku bi se mogoče splačal pregledat sklopko pa še kaj, če ma motor 80 tisoč kilometrov + in preventivno dele počas začet menjat.

Debate kot tale pa so zato, da približno ugotovimo kaj je bilo in se malo zamislijo če ne drugega - tisti k se pa ne pa God's speed - upam da bo vse u redu!

Še enkrat Vedran... RIP.

Se podpišem pod tole

Objavljeno

Kaj je ratalo vn s tega :slap: :glare:

Objavljeno

Lejga no, jst pišem eno, ti pa mi odgovarjaš nazaj nekaj tretjega. In izkušnje iz dirkališča se da prav koristno uporabit na cesti. Sem prepričan, da motor bolj obvlada in v kritičnih situacijah bolje odreagira nekdo, ki si nabere več izkušenj na različnih področjih, kot pa nekdo, ki se usako nedeljo drka z mopedom na kavico. Se pravi kaj je pol tečaj varne vožnje ? Priprava, da se bomo vozili po poligonih ? Sej na cesti nikoli ne boš vijugal med stožci... :slap: ma brezveze razpravljat...

Jst samo pravim, da nekje in enkrat je treba začet...jst ne razumem tistih ljudi, ko postrani gledajo začetnike na dirkališčih, ker je to zame neumno in pika...

Imaš tečaje varne vožnje in tečaje hitre vožnje. Vidiš, tam boš zagotovo najvarneje pridobil ustrezne izkušnje.

Objavljeno

ta tema je za zaklent...tole pocas postaja neznosno... :nono:

Objavljeno

ta tema je za zaklent...tole pocas postaja neznosno... :nono:

Se strinjam, ampak za poste nabijat je še vedno dobro :) In na nek sprevržen način je smrt tistega "dirkača" prišla prav večini forumašev, ki so lahko razpredali, nabijali in tipkali RIP(e).

Objavljeno (popravljeno)

ta tema je za zaklent...tole pocas postaja neznosno... :nono:

Pomoje je tut za zaklent ja. Tragedija se je zgodila, človeka ni več, če se bo pa še predolgo tle nabijalo, se bo pa revež začeu še u grobu premetavat.

klik...

Popravljeno . Popravil Jure007

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!