Skoči na vsebino

Masterbike 2006: najboljši serijski motocikel za na stezo...


Priporočene objave

Objavljeno

Evropske motorevije vsako leto izbirajo najboljši, najhitrejši serijski motocikel za na stezo... petdnevno testiranje 13-ih supersport, maxisport in superbike športnikov, v katerem so pokurili 80 parov gum, prevozili preko 1000 krogov na Jerezu in skurili preko 500 litrov bencina, je dalo zanimiv rezultat...

in zmagovalec je...

--> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2629

post-1-1148037747.jpg

Objavljeno

3. mesto piše, da je dosegel Szuki GSX-R 600 v primerjalni tabeli pa je model 750. Kateri je sedaj pravilen?

lp

Objavljeno

ve se kdo je najboljši :OK: B)

Objavljeno

BUČE: ne kdo je boljši :doze: , ampak katera tovarna je bolj spodmazala ta competition :huh:

Objavljeno

3. mesto piše, da je dosegel Szuki GSX-R 600 v primerjalni tabeli pa je model 750. Kateri je sedaj pravilen?

lp

Lepa hvala za opozorilo, fixed. 600-ka, seveda. 750ka je v Maxisports kategoriji...

BUČE: ne kdo je boljši :doze: , ampak katera tovarna je bolj spodmazala ta competition :huh:

V bistvu je podmazovala samo ena tovarna, in sicer Elf. So imeli vsi motorji tudi popolnoma iste tekočine (olje, bencin).

Objavljeno

V bistvu je podmazovala samo ena tovarna, in sicer Elf. So imeli vsi motorji tudi popolnoma iste tekočine (olje, bencin).

Objavljeno

Sej tako je že nekaj cajta sam pr nas je še vedno japonc zakon ( že kr neki cajta ne ) morš probat saj deset motorjev, da lahko govoriš kaj je dobro in kaj je kot nekateri pišejo "zanič".

Objavljeno (popravljeno)

Hola šefe,

tole je najbrž test vseh evropskih motorevij, udeležijo se ga namreč testni vozniki vseh večjih motorevij v Evropi, od skandinavskih na severu do grške na jugu, objavljen je bil tudi v zadnjem Motorradu (11/2006). Ponavadi povabijo tudi nekaj bivših dirkačev, a se je tokrat Randy Mamola (po nekaj norih krogih, kot piše v Motorradu) poškodoval pri padcu že prvi dan.. en testnik, mislim da Španec, pa si je poškodoval roko in nogo.. (nobody's perfect :cry: )

Vsa leta do sedaj je bil zmagovalec oz MasterBike tisti, ki je bil na izbrani pisti (ponavadi je bil to španski Jerez) najhitrejši. Letos pa so spremenili pravila: tri finaliste je vozilo šest najhitrejših testnikov, MasterBike pa je postal tisti, s katerim je teh šest testnikov naredilo povprečno najhitrejši krog.

Zgolj v vednost in ravnanje nekaj utrinkov:

- japonske motorje so ustavili v glavnem (po mnenju testnikov) slabe nastavitve podvozij (ZX-10R, GSX-R 1000; motorje so pripravjali tovarniški tehniki)

- prešvoh motorji - niso dosegli tovarniških podatkov (večina, nekateri velika odstopanja)

- če bi bilo po starem, bi s precejšnjim naskokom zmagala nova MV Agusta F4 1000 R, tako pa je MasterBike 2006 postala prav tako nova Aprilia RSV 1000 R

- testniki niso bili preveč zadovoljni z izbiro gum - za vse Dunlop Qualifier - na koncu so za dokaz/primerjavo s Pirelli SuperCorsa odpeljali za šalo 2 s hitrejši krog :)

Čestitke zmagovalki!

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

tole je najbrž test vseh evropskih motorevij, udeležijo se ga namreč testni vozniki vseh večjih motorevij v Evropi, od skandinavskih na severu do grške na jugu, objavljen je bil tudi v zadnjem Motorradu (11/2006).

Tudi avstralci so bili zraven in to...

Vsa leta do sedaj je bil zmagovalec oz MasterBike tisti, ki je bil na izbrani pisti (ponavadi je bil to španski Jerez) najhitrejši. Letos pa so spremenili pravila: tri finaliste je vozilo šest najhitrejših testnikov, MasterBike pa je postal tisti, s katerim je teh šest testnikov naredilo povprečno najhitrejši krog.

Meni se zdi tako bolje kot prej...

- če bi bilo po starem, bi s precejšnjim naskokom zmagala nova MV Agusta F4 1000 R, tako pa je MasterBike 2006 postala prav tako nova Aprilia RSV 1000 R

Ja, jo je eden peljal samo 10 sekund slabše kot zmagovalec letošnje VN Jerez, Loris Capirossi (http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2490)... Je pa zanimivo tudi kako imajo motorje čez noč zaklenjene pred "nepridipravi" iz firm (parc ferme), da ne bi kdo zamenjal kakšnega tovarniškega dela....

Objavljeno (popravljeno)

Hola šefe!

tudi meni se zdi tako bolje ja, saj tak izbor lepše pokaže s katerim motorjem bo več voznikov hitrih; povprečno najhitrejši motorček je za večino nas definitivno hitrejši/prijaznejši/uporabnejši od absolutno najhitrejšega :OK:

pozabil Avstralce, sorry :blush:

škoda ker niso dali kakšnih športnih gum gor (Racer, SuperCorsa, M3... ), saj so se vozili po pisti, zaboga :angry2:

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

To glede gum je res malo čudno ja. Pa saj jih niso testirali na cesti ampak na pisti zaboga, čeprav rezultati med konkurencoi verjetno nebi bili kaj dosti drugačni pač časi bi se verjetno malo zmanjšali.

Drugače pa zanimiv test, ampak rensici na ljubo za nas ki se vozimo večinoma po cesti to bolj malo pomeni ker razlike niso ne vem kako velike in je pač od vsakega posameznika odvisno kaj izbere. Drugo je za tiste ki dosti km prevozijo na dirkališčih.

Drugače pa se je treba tudi malo vprašati kako je z ceno vzdrževanja italijanov in japanarjev. Tukaj so baje večje razlike.

Pa lep pozdrav.

Objavljeno

RSV baje ni kritična za vzdrževat,tko praujo .)

Objavljeno

škoda ker niso dali kakšnih športnih gum gor (Racer, SuperCorsa, M3... ), saj so se vozili po pisti, zaboga :angry2:

To glede gum je res malo čudno ja. Pa saj jih niso testirali na cesti ampak na pisti zaboga, čeprav rezultati med konkurencoi verjetno nebi bili kaj dosti drugačni pač časi bi se verjetno malo zmanjšali.

Utemeljitev za izbiro gume je ta, da se lahko z njo pripelješ na dirkališče in tudi zelo lepo voziš (in kao tudi odpelješ, samo moraš biti verjetno malo časa gor :o )...

Drugače pa se je treba tudi malo vprašati kako je z ceno vzdrževanja italijanov in japanarjev. Tukaj so baje večje razlike.

RSV baje ni kritična za vzdrževat,tko praujo .)

To ni bila postavka pri testu. Pomembna je le hitrost, vodljivost, skratka speeeed ....

Objavljeno

Ker sem še zelen bom nekaj vprašal. :grim

Ampak če bi bile gume bolj športne (da ostanemo pri isti hiši) D208RR??

Bi bili rezultati na koncu enaki ??

Po mojem so bili motorji z močnejšimi motorji oškodovani.

lp

Objavljeno

Ampak če bi bile gume bolj športne (da ostanemo pri isti hiši) D208RR??

Bi bili rezultati na koncu enaki ??

- testniki niso bili preveč zadovoljni z izbiro gum - za vse Dunlop Qualifier - na koncu so za dokaz/primerjavo s Pirelli SuperCorsa odpeljali za šalo 2 s hitrejši krog :)

Objavljeno

Aprilia rulzzz :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

@ Noise #16

To že, da so odpeljali 2s hitreje, ne piše pa s katerim motorjem.

Po mojem bi močnejši motorji več profitirali in bi končni rezultat bil drugačen.

Lahko pa se seveda tudi motim.

lp

Objavljeno

Triumph :OK: :OK:

Mala zverinica dihala za ovratnik velikim :OK: :OK:

Objavljeno

Vsa leta do sedaj je bil zmagovalec oz MasterBike tisti, ki je bil na izbrani pisti (ponavadi je bil to španski Jerez) najhitrejši. Letos pa so spremenili pravila: tri finaliste je vozilo šest najhitrejših testnikov, MasterBike pa je postal tisti, s katerim je teh šest testnikov naredilo povprečno najhitrejši krog.

Po mojem je to boljši sistem. Znano je, da različnim dirkačem ustrezajo različni motocikli. Prejšnja pravila so zato pokazala bolj kateri motocikel najbolj paše najhitrejšemu vozniku, kot pa kateri motocikel je objektivno najhitrejši.

Zgolj v vednost in ravnanje nekaj utrinkov:

- japonske motorje so ustavili v glavnem (po mnenju testnikov) slabe nastavitve podvozij (ZX-10R, GSX-R 1000; motorje so pripravjali tovarniški tehniki)

16 top voznikov + tovarniški tehniki ni znalo nastavit motorjev ?

Kdo hudiča zna te motorje sploh pravilno nastavit??

- prešvoh motorji - niso dosegli tovarniških podatkov (večina, nekateri velika odstopanja)

Kdaj so pa, lepo te prosim japonski motocikli dosegali tovarniške podatke? Po tvojem so jim zlobni organizatorji zmanjšali moč?

- testniki niso bili preveč zadovoljni z izbiro gum - za vse Dunlop Qualifier - na koncu so za dokaz/primerjavo s Pirelli SuperCorsa odpeljali za šalo 2 s hitrejši krog :)

Ja, o tem bi se dalo v vsakem primeru debatirat. :)

Čestitke zmagovalki!

:)

Objavljeno

Ker sem še zelen bom nekaj vprašal. :grim

Ampak če bi bile gume bolj športne (da ostanemo pri isti hiši) D208RR??

Bi bili rezultati na koncu enaki ??

Po mojem so bili motorji z močnejšimi motorji oškodovani.

lp

Se strinjam. :hmm:

Ampak vseeno lepo, da je v prestižnem razredu spet zmagal Kawasaki. :P

Objavljeno

Sploh se ni za sekirat kateri je zmagovalec,ker itak pol motorjev sploh ni blo na testu recimo jst bi se enga spomnu k bi jih ziher pol premagal če ne kar vse.Honda VTR SP2!Triumpf je pa mogoče res hiter na dirkališču,men osebno je oblikovno ful všeč,kar se pa motorja tiče je pa to največji WC od motorja 3valjnik k je po mojem takoj ribnu k so ga iz dirkališča na cesto prpelal.Japonci pa vsaj delajo.Ni mi pa žal da je Aprilia zmagala,ker je res bolid, po moči in obliki, v to verjamem da je bil najbolši,ne pa en češki triumpf pa še 600 kubičen.Kr neki.

Objavljeno

kar se pa motorja tiče je pa to največji WC od motorja 3valjnik k je po mojem takoj ribnu k so ga iz dirkališča na cesto prpelal,ne pa en češki triumpf pa še 600 kubičen.Kr neki.

Lahko to podkrepiš z kakimi dejstvi, pa ne provociram da neboš narobe razumel, ampak res me zanima kaj je na teh mopedih tak slabega da ''ribnejo'', ali kakorkoli že ne funkcionirajo kot bi morali? :hmm: :hmm:

Objavljeno

češki triumpf

triumpf je angleški :)

Sploh je pa vseeno kateri zmaga, ker takšni testi ne pokažejo prave slike in uporabnosti motorja... Drugače bi vsi letos kupili RSV in bi imeli same zmagovalce :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!