Skoči na vsebino

Masterbike 2006: najboljši serijski motocikel za na stezo...


Noise

Priporočene objave

je pa mogoče res hiter na dirkališču,men osebno je oblikovno ful všeč,kar se pa motorja tiče je pa to največji WC od motorja 3valjnik k je po mojem takoj ribnu k so ga iz dirkališča na cesto prpelal.¸..BLABLA... en češki triumpf pa še 600 kubičen.Kr neki.

Ocitno nimas blage veze o cem pises, zato ti predlagam, da se najprej poducis o dejstvh, sele nato pa kako reces!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh se ni za sekirat kateri je zmagovalec,ker itak pol motorjev sploh ni blo na testu recimo jst bi se enga spomnu k bi jih ziher pol premagal če ne kar vse.Honda VTR SP2!Triumpf je pa mogoče res hiter na dirkališču,men osebno je oblikovno ful všeč,kar se pa motorja tiče je pa to največji WC od motorja 3valjnik k je po mojem takoj ribnu k so ga iz dirkališča na cesto prpelal.Japonci pa vsaj delajo.Ni mi pa žal da je Aprilia zmagala,ker je res bolid, po moči in obliki, v to verjamem da je bil najbolši,ne pa en češki triumpf pa še 600 kubičen.Kr neki.

Še eno zelo strokovno mnenje. Hvala za ta čudovit prispevek, odprl mi je oči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh se ni za sekirat kateri je zmagovalec,ker itak pol motorjev sploh ni blo na testu recimo jst bi se enga spomnu k bi jih ziher pol premagal če ne kar vse.Honda VTR SP2!

To je beseda!! Dobiš za pivo prvič ko se srečava... :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh se ni za sekirat kateri je zmagovalec,ker itak pol motorjev sploh ni blo na testu recimo jst bi se enga spomnu k bi jih ziher pol premagal če ne kar vse.Honda VTR SP2!Triumpf je pa mogoče res hiter na dirkališču,men osebno je oblikovno ful všeč,kar se pa motorja tiče je pa to največji WC od motorja 3valjnik k je po mojem takoj ribnu k so ga iz dirkališča na cesto prpelal.Japonci pa vsaj delajo.Ni mi pa žal da je Aprilia zmagala,ker je res bolid, po moči in obliki, v to verjamem da je bil najbolši,ne pa en češki triumpf pa še 600 kubičen.Kr neki.

:blink: :eek: :slap:

predvidevam da imaš z triumphom prevoženih več tisoč km in bogate izkušnje ker si ti vsaj 4 crknili :xx:

no na, predvidevam da tudi voziš hondo in ko boš velik boš NSR 125 zamenjal za VTR-ko :devil:

se pridružujem symruju - hvala za poglobljen strokovni prispevek, tudi meni je odprl prebavo. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Anglezi presenecajo. :OK:

Aprillia je pa tudi zmeraj boljsa.

Pa znajo tudi evropejci motr naredit tako kot je treba .) , ne samo rizarji :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh se ni za sekirat kateri je zmagovalec,ker itak pol motorjev sploh ni blo na testu recimo jst bi se enga spomnu k bi jih ziher pol premagal če ne kar vse.Honda VTR SP2!Triumpf je pa mogoče res hiter na dirkališču,men osebno je oblikovno ful všeč,kar se pa motorja tiče je pa to največji WC od motorja 3valjnik k je po mojem takoj ribnu k so ga iz dirkališča na cesto prpelal.Japonci pa vsaj delajo.Ni mi pa žal da je Aprilia zmagala,ker je res bolid, po moči in obliki, v to verjamem da je bil najbolši,ne pa en češki triumpf pa še 600 kubičen.Kr neki.

:kva2: :lol1: Čeprav je Aprilia res dobra,ampak Honda res ni vse !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja amo fora je pr hodni ker SP-2 sploh ne razvijajo.... ne verjemem če bi lahko z 2006 modelom kaj dosti "praskal" zraven. Mah ne bom se kregal.... samo menim da: "Škoda da nič več ne razvijajo SP-2!"

Aprilia :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

So mi še potrdili da se odločam za pravi nakup :P

LP Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni več kaj izboljšat... :P

Zakaj sem pričakoval tak odgovor :P :OK: :lol1:

:topic:

LP Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Power is nothing without control :grim

Glede na večno zadnje mesto preteklih let v maxisport klasi me je navdušil letošnji gikser 750, glede na številne izboljšave za 2006 pa najbolj razočarala R1 :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Motomaniac:

- kot sem že napisal, novi sistem izbiranja najmotorja je tudi meni bolj realen (in mimogrede smo izvedeli tudi kateri moto je bil abs najhitrejši :) )

- motorje so nastavljali tovarniški tehniki; testniki so jih prosili za drugačno nastavitev, pa jih niso uslišali

- razlike v (deklariranih in izmerjenih) konjičih so bile ponavadi okoli 10 KM, tle so izmerili pa tudi 20 KM razlike; so pa dodali, da so merili s prenosno rolo španske revije, ne s svojo kot ponavadi

PS da ne bo nadaljnih nesporazumov: vse "ugotovitve", ki sem jih navedel (razen kjer piše da je moje mnenje) so le prevedena mnenja testnikov iz članka v Motorradu :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm gume a? :?

Mogoče je bil izbor podrejen ideji, tovarniškega motorja, ki je polno homologiran in primeren za vožnjo po cesti?

K temu pripadajo tudi ustrezne gume, ki so namenjene "divjanju in preganjanju" po cestah. :blink:

Ammm moje videnje, dobrega izbora gum za tovrstni test.

Zoolo

P.S.: A predlagani Pirelli (neki k hudič na pisti :P ) je sploh za na cesto al je narejena za na pisto? Ma je resno vprašanje, ker priznam ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Zoolo!

ne zastopim točno kateri izbor si imel v mislih - v mojem izboru gum (Dunlop Racer, Pirelli SuperCorsa, Metzeler M3) so vse homologirane za cesto :)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Test je po moje dokazal, katero podjetje je sposobno najbolje uravnotežiti vse performančno pomembne karateristike za hiter motor. To ima trenutno aprilia.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: A predlagani Pirelli (neki k hudič na pisti :P ) je sploh za na cesto al je narejena za na pisto? Ma je resno vprašanje, ker priznam ne vem.

Mislim, da je blo govora o neki k ZMAJ na pisti (Dragon) in ne Diabolo :grim .

Homologirana je Dragon supercorsa (SC, prva vgradnja Ducati, MV A, RSV), SC1,2,3 pa niso legalne.

Dragon SC sodi v povsem drugi rang kot D209 od tod tudi razlika v času.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem že nekje to napisal... ampak moram še enkrat ... testi so eno... praksa je pa suzuki :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem že nekje to napisal... ampak moram še enkrat ... testi so eno... praksa je pa suzuki :grim

:grim :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem že nekje to napisal... ampak moram še enkrat ... testi so eno... praksa je pa suzuki :grim

Sicer sem to nekje že napisal, a moram še enkrat:

Testi so eno, na cesti pa je hitrejši tisti ki je bolj nor......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Homologirana je Dragon supercorsa (SC, prva vgradnja Ducati, MV A, RSV), SC1,2,3 pa niso legalne.

SC-pomeni SuperCorsa katera številka ob tem zelenem napisu pa pomeni trdoto te gume 1-SOFT, 2-MEDIUM, 3-HARD in Supercorsa JE homologirana za vožnjo po cesti saj to zahteva pravilnik klase Superstock in 600 SS.

Prva vgradnja Ducati in MV AGUSTA je ponavadi Michelin Pilot Power nakatere Aprilije imajo pa res gor Supercorsa in še to najdražja različica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. :hmm:

Ampak vseeno lepo, da je v prestižnem razredu spet zmagal Kawasaki. :P

Skupno pa APRILIA, po kateri nekateri Slovenci pluvajo. Verjetno zaradi zavisti ali pa tisti, ki je nikoli niso imeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je en motor najhitrejši še ne pomeni da je najboljši(po vsem ostalem, kar pride v poštev pri nakupu motorja) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

valda zmaga aprilia ... kolk drugih pa še ma kasetar vgrajen? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

valda zmaga aprilia ... kolk drugih pa še ma kasetar vgrajen? :P

Dobra tale o kasetarju. Vse te debate in testiranja me že počas spominjajo na moje vaščane...vsak ima vinsko klet in hvali svoje vince...Pol pa pride eno rujno iz Čile-a al New Zeealand v Šparšop. In vsi intelektualci pri večerjah to hvaljo. (v bistvu se morjo zahvalit kemični industriji aromatov).

glede Aprilie...čestitke. glede MVA...ni kaj čestitat. Eden je pač prvi. Glede japoncev....poglejte malo v zgodovino in boste videli da so japonski motorji le en utrinek v celotni zgodovini svetovnega motociklizma..priznam zadnjih 20 let so malo prevladovali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!