Skoči na vsebino

Yamaha R6, R1.....in ostali konkurenti.


Gianni

Priporočene objave

Puzdrauleni !

Tkule zdej bo pa Gianni spt eno prjavu. No če je blo to že kdaj obdelan, me čimprej skenslite, de nam po nepotrebnem smetil.

V daljni prihodnosti(naslednjo sezono)nameravam kupit sportnika in presedlati iz sport tourerja na super sport. V oci so mi padle yamahe YZF R variante. Motor bi kupil letnik 98 al pa 99. Zanimajo me prednosti in slabosti te generacije yamah v primerjavi s takratno konkurenco in kakšen je napredek od takrat do letos

"R1 naj bi bila brutalno divja kobila, ki je skoraj vsakega lastnika že enkrat stresel po tleh in le za izredno izkušene voznike"...to sem prebral v enem izmed testov.

Recimo da presedlam iz starega ZZR600 na R6 ali R1...kakšen "šok" me kej čaka

Recimo da stroške registracije odmislimo, kaj priporočate? Mislim da bi se moči 6-stke kmalu navadil in bi lezel naprej...z R1 bi pa verjetno mel precej daljši čas učenja in motor za kar nekaj časa.

Če gledamo super sport razred..priporočate morda kej drugega iz ponudbe konkurentov 98 in 99 letnika(honda,kawasaki,suzuki).

Torej...izkušnje R1, R6, mnenja, predlogi, primerjave, vodljivost in agregat, pozitivne lastnosti in negativne. In če obstaja boljša konkurenčna ponudba super sport variante letnik 98 in 99(dvovaljniki odpadejo), glede vodljivosti in športnosti, prosim predloge in argumente na podlagi izkušenj.

Za lažje svetovanje pa naj povem, da nočem imeti en kup konjev pod ritjo, neko divjo kobilo, pri kateri je polovica al pa še več moči neuporabne, ker se je enostavno ne da izkoristit, zaradi premočnega agregata in preslabe konstrukcije okvirja. Pomembno mi je predvsem vodljivost, lega v ovinkih, dovolj velika zaloga uporabnega navora in moči.

"Bodite v perju"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi R1 od letnika 99 naprej pa konec debate, ma vse kar si želiš. Da bi bila preveč brutalna, pa ne bo držalo, je glih taprava. Letniki 98 so nekaj zajebavale, sicer so vse rešli na garancijo, vendar ti priporočamo letnik 99. Če imaš dovolj denarja pa da ne omenjam letnika 2002, noro lep noro dober. Honda CBR 900 RR letnik 2002,je tudi fenomenalna, vendar jih tako ni za dobit.

Dva kolega sta imela R6, je sicer zelo vodljiv in zelo dober motor, vendar sta oba kupila R1, kjub temu, da je bilo oba strah, pa sta sedaj presrečna in zadovoljna, tako da nič bat kar R1 ubodi. Če te kaj konkretnega zanima pa kr upraš. No dobro te no pa pridi na ovinek pa dobiš za koštat.

Go in peace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: da nočem imeti en kup konjev pod ritjo, neko divjo kobilo, pri kateri je polovica al pa še več moči neuporabnePočohal je koleno in že je zbezljal.

Razumem te, da ZZR ni športak in bi kaj bolj športnega. Samo da bi na R1 presedlal, ker KAO 110KM že obvladaš, je pa optimistično. Ne rečem, da se z R1 neboš vozil, da neboš hiter itd., samo da boš tistih potencialnih 150 KM izkoristil, pa močno dvomim.

Sicer pa...It's your choise.

Ghost me bo zdaj hotel spet pojest. Samo preden me zmelješ še povej kako dolgo in katere motorje si vozil, preden si se na R1 vsedel. Pa ne pozabit, da stara 900RR in R1 nista primerljivi.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi bla R1 malo prehuda varjanta!Jst bi če bi blo vse tako kot si napisal raje R6-tko vzel!Je tudi to strup!R1 je pa.....

No Robicop ima R6 pa njega še kaj praši!GhostR1 ima pa itak R1 in valjda da je to motor kot se šika,to vemo vsi, sam .....

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianni zanimivo bi bilo vedet koliko motorističnega staža imaš in koliko in katere motorje si imel dalj časa v svoji lasti in se z njimi vozil do sedaj.

Vsekakor sta R1 in R6 kvalitetna motorja in kot sam praviš, da ne želiš hraniti in vzdrževati viška konjev, ti tudi jaz za začetek priporočam R6. Vsako doseganje ciljev zahteva več korakov in enkraten skok je lahko zadetek v črno ali pa razočaranje.

Vprašati se moraš kaj si želiš in kaj dejensko zmoreš, finančno in seveda tudi kot voznik. Res je, da se sposobnosti voznika dvigujejo skupaj s sposobnostmi motorja, a prav to lahko voznika pošteno zavede. Manjše in manj močene kubature so lažje vozne in dopuščajo več napak na ročici za plin ali zavori, z veliko konji pa je potrebno ravnati bolj pazljivo.

Sam sem na motorjih dobrih 20 let in sem še vedno pristaš 600 ali 750 ccm, ker so ti motoji popolnoma dovolj močni, hitri in tudi tehnično dovršeni, da poženejo zadostno mero adrenalina.

Moje mnenje : korak za korakom, pa bo !!!

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojjjj lde....hvala za nasvete!

YZFGeorge@: ja mal sm pa res podivjal, ko sn čohnu...bo potrebno že kmal čohece menjat,pa zadnja guma zgleda nekako boga..khmm ne morm si pomagat.....a se vsem pol mal udpil?...upam da ne bom prekmalu fsipal po tleh. Bolj športen motor si pa želim že kr nekaj časa.

GhostR1@:...njamiiii..kaj res za koštat bi jo dobu..resno misleš al se sam hecaš..ufff bom mel kr tremo....se bom peljal sam naravnost z milimetrom gasa..pa upam da kawa pol ne rikne. Jah mogoče pa le ni tko divje.

Ike@: Ja se pridružujem tvojemu nasvetu korak za korakom in vsem ostalim..moje slutnje o tem da je R1 zaenkrat prehud zalogaj se mi nekako potrjujejo, pa še na začetku sem se bolj k R6 nagibal.

Thundercat@..dej spomni tega robicopa da kej več napiše o R6..ROBICOP DAJJJJ GLASSSSS

Pa še glede staža na motorju se nikakor ne morem primerjat z vami...morm rečt da sem komaj eno zgodno dobro jutro reku, zaenkrat sem še vedno v začetniških vodah..cca 35.000 kilometrov na dveh kolesih.Od tega jih je nekako okoli 10.000 na motorjih..razne probne,rentabike fure,posodi varianta(Gpz-ji, Gpx-i, fzr-ke, ER-5, diversion, kroska 250..ufff.to je blo hudo, pa še bi se kej našel kar smo peljali) in končno 25.000 km na motorju ki me je popeljal v motoristične vode ZZR600, moj lasten in prvi motor.

Pa ne me zdej zmlet,da sem kar s stotimi konji začel. Mislim da bo R6 dost huda za začetek bolj športne vode, de se na bolj športno varianto motorja privadim. Bo treba še dolgo časa vozit, VARNO vozit!

Kaj pa kej ostala konkurtenca, od super sport razreda? ..z Ike-om sva že debatirala o GSXR-ju 750..pač težko je dobrga dobit in tut bolj zahteven je..kaj pa ninja 7?

Ajde ludi..tist ko voz R6 al pa R1..izkušnje na plano, pišimo pišimo

Popravil/a - Gianni dne 05/06/2002 ob 17:14:24

Popravil/a - Gianni dne 05/06/2002 ob 17:16:07

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianni,

saj 35.000 prevoženih km ni tako malo, sploh če si do sedaj ugotovil, da ti nevronske povezave med glavo in desno roko pravilno delujejo in si vse kilometre prevozil varno in brez večjih incidentov.

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Popravil/a - hotschko dne 05/06/2002 ob 17:35:36

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm...R1 Vs. R6

Tko R1 je bolj motor za majstre, za bolj izkusene.Sosed ma R1 pa obcasno tudi dirka z njo. Noja da se s tem motorjem tud normalno peljat, samo vsak od nas obcasno rad malo bolj tisci gas. In pri R1 ti lahko to postane usodno.

Po moje kupi R6 je zadost divja, pa kot je ze nekdo prej omenil bolj odpusca napake. Raje se postopno navajaj na veliko moci.

Saj lahko kasneje ko ti bo R6 presvoh, jo lahko prodas pa kupis R1.

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar takoj pojdi na R1 in ti ne bo žal.Kar se pa letnikov tiče se ni treba bati l.98.Smo leta 2002 in v tem času so lastniki leteh že zdavnaj odpravili problemčke(bodi pozoren na lastnika).Najlepše so meni glih l.98(bel tank,rdeči zici bla bla).Kar se brutalnosti tiče,to so zgodbice za otroke.Motorja se hitro navadiš.Recimo jaz sem prešaltal iz GSX750f-a na R1 in občutki so fantastični.Edino če boš divjak bo pa potrebna vgradnja balanserja,zaradi naših sfukanih cest.Jaz se še vedno vozim brez ( škrtuh-dobra stran tega je da se vozim po neznanih cestah z rezervo ).Še nekaj v zvezi z R1: ga ni serijskega mopeda,ki bi dvignil predn bicikl z tako lahkoto kot R1,razen mogoče 2002 GSXR1000.Skratka navali narode!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi R1, bos mel vec od tega (pa probaj se za 2002 letnik "sregnit"-njam). ce si nor ali premalo izkusen ali oboje se bos razlimal z obema tako da ni razlike. ker pa mislim da mas vseeno dovolj izkusenj in pameti bi ti vseeno R1 predlagal. ce kupis R6 bos pomoje kmalu zacel gledat da bi enkrat R1 kupil torej.....

saj ves da nam nikoli ni dosti, tudi ce mas 120 konjev zacnes sanjat o 150 pa ceprav jih realno uporabljas samo 90.

torej R1 ali pa kaj podobnega iz GSX-R, CBR ali ninja "stale".

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem bil pri nakupu letos v dilemi, R6 ali R1... Odlocil sem se za R-6 in moram rect, da mi ni niti malo zal. Motor je dovolj "divji", lepo obvladljiv, majhna teza... skratka R-6 je dovolj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To Gianni, to!!!!

Se morava enrat zmenit za kakšno učno urico vožnje na koleno na vaši trasi Prebold - Trbovlje. Moram tud jaz mal drsnike 'znucat'...

LP,

Drekavac

drekavac@vavpycom.net www.vavpycom.net www.mkkamnik.com/forum

...da nije možda Drekavac, Drekavac iz tunela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mi zamerit - trenutno sem (ne ravno brez razloga) rahlo depresiven, ampak imam občutek, da vsa debata vodi proti nasvetu: "Ma, ubij se, če se hočeš."

Drugače pa Gianni, če so vsi podatki točni (da si imel zzr600 - rento pustimo in da si star toliko, kot ti piše v profilu), R-1 sigurno ni ravno dobra izbira, ker bo prepozno, ko boš ugotovil, da ona pelje tebe in ne ti njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UUuuuffff..kjhhhmnjj..pismo,...pišuka, tri svete pomagavke...krhhmmmms..po telem prebranem postu mej pa kr strah ratal, zdej sm pa čist presran.

Drekavac zdej ga mam pa poune hlače..tko da neki cajta verjetn ne bom po tleh čohal....

Ko se ohladim, se pa lhka kej zmenmo....pa gremo skupaj na ovinke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem letos tudi SS 600-ko kupil. Sm mal teste bral in mam enga iz Avtomagazina, ki bi te mogoče zanimal. Naredili so primerjalni test vseh poševnookih 600-tk. Če te zanima ti ga lahko poskeniram in pošljem po mejlu.

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojj..

Ja z veseljem bi to pogledal in se ti že vnaprej lepo zahvaljujem, prosim kar pošlji na moj mail..

sjerbuusss...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianni

Kaj pa CBR, VFR? O teh nisi nič razmišljal?

Honda je zakon.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Gianni

Kaj pa CBR, VFR? O teh nisi nič razmišljal?

Honda je zakon.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Zdej bo začel k sm mu test 600-tk poslal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ROBICOP DAJJJJ GLASSSSS

Čaki, ga bom še jst poklicala

ROOOOOOOOOBIIIIIIIIIIIICOOOOOOOOOOOOOOP

zdaj se bo pa ziher javu

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslušaj Janez,sem prebral ničkoliko testov yamahe R1 - sami superlativi.Kar vtipkaj epinions.com pa se prepričaj kaj mislijo onstran luže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če imaš resno toliko keša da ti mi tle svetujemo kaj kupt!

Al ti preveč računaš na loto!

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

´buso/cbr xx/zx12 in mr.tubo-kit pa gasa.nekje bos ze pristal.

realno gledano si bodi na jasnem kako in kje vozis (namen) in po tem izberi motor.po nekaj letih se ti pa lahko zgodi,da bos dovolj dober,da bos znal (ne bil v stanju!) izkoristiti vec kot 75% zmogljivosti motorja.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!