Skoči na vsebino

Yamaha R6, R1.....in ostali konkurenti.


Priporočene objave

Objavljeno

Ghoustek ... takšne atraktivne vožnje rajši ne ponavljaj !!!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

sasl- ponedeljek 25 junij - tik po hudem neurju na dolenjskem -relacija Muljava - Žužemberk, jaz opazil modro R1 na križišču (odcep proti Krki),

na tleh polno vejic in listja, počasna vožnja

TI?

Objavljeno

He,he, na srečo ne.Včeraj se nisem nič vozil.A si ti dost na našem koncu,oziroma kar iz našga konca?

Objavljeno

ti ne, sem ljubljančan samo bajto mamo v šentvidu pri stični, kolega pa vikend od žužemberka malo naprej kamor se občasno pride malo :drinking:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Yamaha R6 vs. Suzuki GSX-R 600

Neki od teh dveh motorjev mam namen kupet in me zanima kok se kaj obneseta. Zanima pa me vzdržljivost mašin, lega na cesti itd. Dobil sem namig, da kar se vzdržlivosti tiče se baje bolj splača suzukija kupet. To sem dobil od človeka k se že celo življenje ukvarja z motorji, sam me vseeno zanima še mnenje nekoga, ki je vozu enega od teh dveh motorjev in kakšni so njegovi občutki. Hvala že v naprej za odgovore.

L.P. SPEED

Objavljeno

Če se že dolgo ukvarja z motorji ,pol že ve kaj je dobro.

Objavljeno

tud mene ta odgovor zelo zanima, ker sta mi namrec oba motorja full lepa, oblika je pri obeh svetovna, tko da se je res tezko odlocit. Cena pri novem je pa zelo podobna. Pomoje v sloveniji suzuki ne gre tolk v promet ker je zastopnik mal cudn...

Objavljeno
Pomoje v sloveniji suzuki ne gre tolk v promet ker je zastopnik mal cudn...

Se popolnoma strinjam.

Samo jaz bi se vseeno odločo za suznla.

Objavljeno

Jaz bi priporoču R6, je tehnično najhujši, vzdržliv, poceni rez.deli, hitra dobava delov, dostopni in kvalitetni servisi, ... 8)

Objavljeno
Jaz bi priporoču R6, je tehnično najhujši, vzdržliv, poceni rez.deli, hitra dobava delov, dostopni in kvalitetni servisi, ...

Bi se z vsem strinjal samo ... je tehnično najhujši.... s temle ne. Ostalo drži kot pribito. SUZUKI SUPPORT IN SLO SUCKS!

Objavljeno

Jest sem tudi za R6, ne vem pa od kod to, ta je Suzuki tehnično boljši od R6 2003?

Objavljeno

prijatelj ma R6 in ga zna "pošteno" peljat... na grobniku mu večina v "tazadnjo" gleda... :oops: pravi, da je R6 prava stvar...

Je pa res, da je hotu kupit suzija 600r - ma pa le en problem je majhen in mu je yamaha bol pasala.... :?

Je pa tud reku - debata med dirkalci - da je suzuki 750 r eden najbolših za peljat, na sploh, da je zakon, da je tatamata med ostalimi...

vse pa je stvar okusa in potrebe...

za mene sta oba prestrupena :cry:

kar se pa cene tiče, pravijo, da so najcenejše stvari najdražje...

Objavljeno

Ma ja, R6 valda! 8) 8) 8) Pa precej bolj oblikovno zanimiv...

Mam jest šestko, Suzlna pa še nisem vozu, z Yamahco sem pa prezadovoljen, pa ne vem odkod to, da je Suzuki bolj vzdržljiv :shock: ?

Bolj natančno?!

Objavljeno
prijatelj ma R6 in ga zna "pošteno" peljat... na grobniku mu večina v "tazadnjo" gleda... :oops: pravi, da je R6 prava stvar...

Je pa res, da je hotu kupit suzija 600r - ma pa le en problem je majhen in mu je yamaha bol pasala.... :?

Je pa tud reku - debata med dirkalci - da je suzuki 750 r eden najbolših za peljat, na sploh, da je zakon, da je tatamata med ostalimi...

vse pa je stvar okusa in potrebe...

za mene sta oba prestrupena :cry:

kar se pa cene tiče, pravijo, da so najcenejše stvari najdražje...

Ike že ve zakaj ima suzo 750!

Sicer pa motorji so vsi dobri vedet moraš predvsem kako in kje se boš z njim vozil! Pa to ne pomeni da je 600 suzi boljši od yamahe ker tega ne vem! Samo ne pa mešat 600 in 750!

Objavljeno
Pa precej bolj oblikovno zanimiv...

Pa res. Ma uno plastiko 2 cm ožjo od unga pa uno 1 cm širšo od unga. :idea: :roll: :P :lol:

Objavljeno
prijatelj ma R6 in ga zna "pošteno" peljat... na grobniku mu večina v "tazadnjo" gleda... :oops: pravi, da je R6 prava stvar...

Je pa res, da je hotu kupit suzija 600r - ma pa le en problem je majhen in mu je yamaha bol pasala.... :?

Je pa tud reku - debata med dirkalci - da je suzuki 750 r eden najbolših za peljat, na sploh, da je zakon, da je tatamata med ostalimi...

vse pa je stvar okusa in potrebe...

za mene sta oba prestrupena :cry:

kar se pa cene tiče, pravijo, da so najcenejše stvari najdražje...

....jep, se strinjam, lepota, zmogljivosti, legaa...750r, skratka resnična tatamata...sam cena cena...stane tok, kot nova devetka...drgač pa suzika 600..totka, je noro lepa...men deluje R6-tka preveč "vesoljsko"

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Verjetno me sploh neboš prebral kaj mi ta mulc brez izkušenj govori..

Ampak ti povem, da poskusiš peljat SS 600 kubični motor, pa boš videl kaj zmore, verjemi da boš presenečen kaj vse zmore..Namreč ima nekaj konjev menj, ampak še zmeri jih je 120 ! To pa pomeni krepko preveč!

Ni boljšega kot da probaš pa ugotoviš!

R1 se mi zdi škoda denarja, saj ima veliko konjev katere ne boš nikoli uporabnil, mogoče samo na kakšni ravni, zares ravni autocesti in nikjer drugje, skratka metanje denarja stran.

Raje vzami novega oz. novo R6 kot pa 4 leta rabljeno R1...

Sicer pa odločitev je tvoja !

Objavljeno

Se mi zdi, da ma Gianni zdej zx12 :)

Objavljeno

1000 napram 600... odločitve, odločitve...

Po cestah v hitrosti (enako sposobna pilota - nobene) razen na avtobanu.

Pri jurju ni tok šaltanja k pri 600 amapak se zato 600 full bl race zdi (ker ko letiš kuhaš pri 9-14K obratov) - zdej pa al ti je to kul al pa ne = tvoja odločitev.

Bremze = isti klinac!

Dirkališča - jurja hitrejši pa ne glih za ne vem kolk (enako sposobna pilota - tm nekje 2-3 sekunde) - za v razmislek!

Jurja "začetniške" napake bolj kaznuje kot 600 vendar če imaš dovolj izkušenj se ti jurja ni treba kej bat.

600 zdaj isto za zavarovat (če ima preko 100 njihaha) kot jurja.

Tko da je 600 v bistvu res čist dovolj 90% časa. Navadiš se itak vsega in ti bo tudi Suzuki GSXR1000K5 kmal premal pa bo treba ful akrapota gor montirat. Stara znanost = (it's never enough). Čez par let bojo jurji itak mel čez 200 konjev kar je pa že itak čist fukjen za na cesto.

Ampak nekateri pač mislijo da k maš jurja je pa to-to in ne vem zakaj (vključno z mano) skoz gruntamo da moramo pol k že obvladamo na jurje. (če pa racionalno gledaš na stvar in se res vprašaš a rabiš in zakaj?) pa ugotoviš, da je vse ena sama želja in hočeš met jurčka samo zato da lahko rečeš da ga maš in da si zdej pa "arrived"! :naughty:

Najboljše merilo 600 napram 1000 pa je da se greš peljat na Grobnik, pa gledat une k letijo 1.38 s 600-taki pa se vprašat kje sem jest zdej tle - no in ko bom jest tok pelu pol lohk pa začnem razmišljat o tem da res rabim jurja, ker bi šel rad hitreje... no in kok asov je tle na forumu k se z jurja peljejo manj kot 1.38?

Za po naših cestah je pa jurja itak tko k da vzameš 10 kilsko macolo za bucko u steno zabit!

PS. Osebno drugo leto kupujem jurja! Zakaj? Ker sem butl. :P

Objavljeno

Mislim da si prav povedal, tisočka je mal boljša spet pa ni toliko da bi bila razlika 1 miljon v ceni...

Sicer pa tudi jaz to mislim da je to samo ena velika želja in potem lahko govoriš da si na tisoč!

Kot je že prijatelj omenil če nimaš izkušenj nimaš kaj počet na enojki ker je to strup, pa ne zaradi konjev ki jih doseze na koncu, ampak v vezi z navorom.

Tudi sam se POPOLN začetnik in ko kakšenkrat z ovinka speljujem dam preveč gasa pa me skoraj z ovinka vrže ko mi zadnja guma spodrsne..Tisoč kupit ? Kje pa ...

Objavljeno (popravljeno)

To si pa dobro napisal :worship: :worship: :worship:

Čeravno te včasih zamika po kakem litrašu :naughty: :naughty: , ko si pač malo bolj lene volje :P :P , ni kaj na 600ss je treba malo več delat za doseganje podobnih rezultatov :yea1: :yea1: , isto kot 125 vs 250 cross varianta.

Popravljeno . Popravil Zx_R

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!