Cartman Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 Mau jebem, mau pa tut ne k se nism mogu takoj spomnt Zgleda, da mi že mau placa v spominu zmankuje pa se samodejno že kej zbriše to je alzhaimer....unih bl starih stvari se pa še čist fajn spomneš, a? jaz sem še zmer mnenja, de bi mogli tovrstno dirkanje prepovedat. Po drugi strani me pa kr drži, da bi enkat zbral jajca in GBP pa skoču pogledat NW200
RVT Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 to je alzhaimer....unih bl starih stvari se pa še čist fajn spomneš, a? jaz sem še zmer mnenja, de bi mogli tovrstno dirkanje prepovedat. Po drugi strani me pa kr drži, da bi enkat zbral jajca in GBP pa skoču pogledat NW200 Jest tut !!! Pa dirkalne motorje pobrat, pa naše omejitve pa kazni dat B) a sva taprava slovenčka al nisva ?! :lol1:
david764 Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 (popravljeno) Če razmišljaš o tem potem to ni zate Če sam kdaj pomisliš na to, si lahko soliden Če ne razmišljaš o tem pol maš velike možnosti da boš dober Te fantje majo v glavi samo tri cilje: 1. Preseč 130 milj povprečje, 2. Premagat Johna McGuinnessa 3. Ujet po zmagah Joeyja Dunlopa Dobro to vem ja ampak, če nebi bilo pravih zdravnikov se je za vprašat kaj bi bilo z nogo od dirkača Ian Hutchinson -_- Tisti ki pa dirkajo tam pa itak da ne mislijo o tem . Sem hotel povedati to samo, da tam šteje vse kar sem videl . Popravljeno December 28, 2012. Popravil david764
david764 Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 To so dirke za premožne ali pa za tiste, ki imajo dobrega sponzorja . Jaz in meni podobnim lahko samo sanjamo kako bi spraskali kaj keša in zapravli vsaj za en Grand Prix . Zaenkrat samo sanje .
david764 Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 No sej veste vsi kaj vam sploh govorim . Sory
crusty Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 Vsa čast tem fantom na otoku ..........ampak ne razumem pa nekaj tvojih stavkov "to so dirke za premožne"......ja a katere niso?? Na povprečni gasilski gre povprečna slo.plača?? .........in "da fantje tam itak ne razmišljajo o poškodbah" ja kje pa kdo o tem v času dirke razmišlja ?? Ne poznam nobenega po moje vsaka taka misel te dekoncentrira in odnese kar nekaj sec...........sploh pa ne vem, kje je po ugasnjeni rdeči luči čas oz. prostor v glavi za tako razmišlanje takrat je vse preveč adrenalina ........moje mišlenje sax46 in sesir 2
Spider™ Objavljeno December 29, 2012 Opozori Objavljeno December 29, 2012 (popravljeno) Zajebavaš, a? http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_7 kje se najde torent tega filma? Popravljeno December 29, 2012. Popravil Spider™
david764 Objavljeno December 29, 2012 Opozori Objavljeno December 29, 2012 Vsa čast tem fantom na otoku ..........ampak ne razumem pa nekaj tvojih stavkov "to so dirke za premožne"......ja a katere niso?? Na povprečni gasilski gre povprečna slo.plača?? .........in "da fantje tam itak ne razmišljajo o poškodbah" ja kje pa kdo o tem v času dirke razmišlja ?? Ne poznam nobenega po moje vsaka taka misel te dekoncentrira in odnese kar nekaj sec...........sploh pa ne vem, kje je po ugasnjeni rdeči luči čas oz. prostor v glavi za tako razmišlanje takrat je vse preveč adrenalina ........moje mišlenje Vidim, da se ne razumemo kaj hočem povededati tako, da rajše pustimo stat . Lepe praznike vsem
Cartman Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 No, Dare Katrasnik in Toti Kalsek se mi ne zdita magnata. OK, ce si delavc v proizvodnji al pa prodajalc pr naj sosedu itaq ne razmisljas o Dirkanju. Ce pa je zelja zadost velika....bi to financno zneslo marsikateremu Jura dirkacu. Vsi ki so dirkali in se dirkajo endurance morajo zbrat nek budget, in meni se zdi, da bi ta budget kril Man. Glavni problem je verjetno to, da ludje niso vec tako nori, kot sta bla Karasnik in Toti. T 1
david764 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 No, Dare Katrasnik in Toti Kalsek se mi ne zdita magnata. OK, ce si delavc v proizvodnji al pa prodajalc pr naj sosedu itaq ne razmisljas o Dirkanju. Ce pa je zelja zadost velika....bi to financno zneslo marsikateremu Jura dirkacu. Vsi ki so dirkali in se dirkajo endurance morajo zbrat nek budget, in meni se zdi, da bi ta budget kril Man. Glavni problem je verjetno to, da ludje niso vec tako nori, kot sta bla Karasnik in Toti. Se strinjam ja . Če imaš dovolj veliko željo jo boš uresničil pa ni važno če nimaš dovolj keša jih boš že spraskal vendar posledic se moraš zavedati , ki so lahko + ali - . Zdi se mi da ljudje bi radi takoj dosegli stopničke-slavo ne razumejo pointa in ne vidijo določenih stvari . Poiščite komentar od Joe Dunlopa pri intevjuju ob podelitvi častne medalje od kraljice GB . No sej ni važno to je samo moj vidik , ki je verjetno zapleten ampak se mi zdi kar realen .
rot Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Pri road racingu bolj štejejo "jajca",kot pa denar,za razliko od dirkanja na urejenih, za to primernih dirkališčih. Res,da je otok daleč in da sama logistika ni poceni,je pa finančno vseeno dovolj dostopno večini. Tukaj je je, bolj kot ne ovira strah in misel,da lahko otok zapustiš z "nogami naprej". pik1 1
david764 Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Jajca ja ,strah,pogum, finance,srečo,..... Enkrat sem bral o enemu dirkaču RR ,ki je rekel da uni, ki so začetniki imajo manj straha kakor stari mački . Skratka ne da kaj pametujem ampak dejstvo je da vsakega je strah, ki dirka samo eni priznajo eni pa ne . Tisti ki pravi da ga ni strah se laže . Psiha nas jebe vrjetno . Kod pravim zmiraj in zmiraj bom takega mišljenja da ko se vrneš nazaj v vsakdanje življenje je lahko zaj.ker tam je drugi svet . No jaz nisem nek pametnjakovič samo povem svoje mišljenje in svoj pogled na take zadeve . Vsak vidi po svoje .
RVT Objavljeno December 30, 2012 Opozori Objavljeno December 30, 2012 Glavni problem sedaj niso tok finance za dirko, kot same zahteve organizatorja do newcomerjev ( določeni vidni mednarodni uspehi, določeno število let v posesti tekmovalne licence, starost, kar nekaj potrdil o zdravju ....itd,itd ) in nazadnje kvalifikacije za na samo dirko, ki žal danes tako teoretično kot še manj praktično niso več izvedljivi z takšnimi motorji kot sta se takrat udeležila kot newcomerja Katrašnik ( Serijski Suzuki GSX-R 750 l.97 in Toti serijski Kawasaki ZX9-R in oba serijske gume ki jih lahko kupiš pr vsakmu moto vulkanizerju ) Za Katrašnika sicer ne vem kaj je vozu , Toti je pa v Elisi dal gor Dunlop 207 RR in naslednjič Bridgestone S002 in tista leta se je tut marsikdo z lučmi prpelu na Motohapenning pa Juro pa se pelu med prvimi tremi kar žal danes ni nikjer mogoče. Tko, da jest osebno mislm, da je denar za tazga k se je odloču še ni tak problem kokr ugodit vsem zahtevam organizatorja in se kvalificirat na samo dirko ( in ker seveda serijski motor, vzmetenje in gume tut ne te pa še finance mal bl udarjo po denarnici k včasih ) Drugač sta pa pred Katrašnikom in Totijem vozila na MAN-u še dva slovenca : Vojko Prinčič in Božo Janežič sesir, T, maxxim in 1 other 4
Cartman Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 malo reklame Snecer, do konca si me razocaral. Glede na trofejnost ER6f na Manu, sm pricakoval vsej kak dober fight Farquhar Vs the world. Ne, ni hec. Klasa Superlightweight twin je pac boj med er6kami (vodno hlajeni 650 twini) m.youtube.com/watch?feature=related&v=4AdbRSHHQwY Glavni problem sedaj niso tok finance za dirko, kot same zahteve organizatorja do newcomerjev ( določeni vidni mednarodni uspehi, določeno število let v posesti tekmovalne licence, starost, kar nekaj potrdil o zdravju ....itd,itd ) in nazadnje kvalifikacije za na samo dirko, ki žal danes tako teoretično kot še manj praktično niso več izvedljivi z takšnimi motorji kot sta se takrat udeležila kot newcomerja Katrašnik ( Serijski Suzuki GSX-R 750 l.97 in Toti serijski Kawasaki ZX9-R in oba serijske gume ki jih lahko kupiš pr vsakmu moto vulkanizerju ) Za Katrašnika sicer ne vem kaj je vozu , Toti je pa v Elisi dal gor Dunlop 207 RR in naslednjič Bridgestone S002 in tista leta se je tut marsikdo z lučmi prpelu na Motohapenning pa Juro pa se pelu med prvimi tremi kar žal danes ni nikjer mogoče. Tko, da jest osebno mislm, da je denar za tazga k se je odloču še ni tak problem kokr ugodit vsem zahtevam organizatorja in se kvalificirat na samo dirko ( in ker seveda serijski motor, vzmetenje in gume tut ne te pa še finance mal bl udarjo po denarnici k včasih ) Drugač sta pa pred Katrašnikom in Totijem vozila na MAN-u še dva slovenca : Vojko Prinčič in Božo Janežič Za hec sm organizatorju pisal kaj se rabi, kdo moram bit, za odpelat Man. odgovor (ce bo) bom nalimal. Zmar sm mislil da je Toti dirkal z gsxr K2? Potrdila o zdravju Shala, a? Tam ni enga zdravega. Juhej. Srecn pa zdrau 2013!
RVT Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Snecer, do konca si me razocaral. Glede na trofejnost ER6f na Manu, sm pricakoval vsej kak dober fight Farquhar Vs the world. Ne, ni hec. Klasa Superlightweight twin je pac boj med er6kami (vodno hlajeni 650 twini) m.youtube.com/watch?feature=related&v=4AdbRSHHQwY Za hec sm organizatorju pisal kaj se rabi, kdo moram bit, za odpelat Man. odgovor (ce bo) bom nalimal. Zmar sm mislil da je Toti dirkal z gsxr K2? Potrdila o zdravju Shala, a? Tam ni enga zdravega. Juhej. Srecn pa zdrau 2013! No dej res nalimi, da točn vemo kaj zahtevajo. Mislm, da si kakšnega slabovidnega srčnega bolnika po možnosti z epilepsijo kot newcomerja glih ne želijo, al ti mislš, da sam nove funte vidjo Toti je dirkal z Suzukijem po Kawasakiju : http://www.iomtt.com...LL&ride_id=4488
david764 Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Kar sem uspel prebrskat po pravilniku je, da moraš imeti motor prirejen po določenih njihovih pravilih in da ne sme biti star več kot pet let ter svojo ekipo ITD. Ker se jih je prevč newcomerjev udeležilo nepripravljene so se odločili da bojo z letom 2007 morali imeti licenco , morali odpeljati tri sezone kot newcomer in imeti povprečni čas na krog minimum 107 milj . Šest mescov prej se moraš prijavit in priložiti vso dokumentacijo ter čakati na odobritev . Seveda ni to vse . Zasledil sem v enem članku ki je izjavil IT dirkač RR Stefano Boneti da je leta 2010 zapravil okrog 10.000 eur medtem kot so John Mcguinness zapravi cirka 50.000 eur seveda sigurno je tam vse bol TOP . No bo še kdo povedal kakšno informacijo ali pa me kaj popravil če sem kaj zabluzil z podatki . Če sem napisal kaj napačno se opravičujem že v naprej . Lp
Buzdovan Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Drugač sta pa pred Katrašnikom in Totijem vozila na MAN-u še dva slovenca : Vojko Prinčič in Božo Janežič Moj brat je bil leta 82 kot spremljevalec z Vojkom Princicem-Jerryem na dirki. Vojko je vozil 350 kubicno Yamaho. Imam lepo sliko z dirke, vendar moram kljub vsemu najprej vprasati Vojka, ce jo lahko objavim.
iom Objavljeno December 31, 2012 Opozori Objavljeno December 31, 2012 Če maš še kako fotko iz tistih časov jo kar prilepi.
Cartman Objavljeno Januar 3, 2013 Opozori Objavljeno Januar 3, 2013 No, odgovor je dolg 51 strani Bom ruknil u dropbox ko pridem do pcja. Na kratko. Vsako dirko starta max70 dirkacev prvih 30 iz prejsnje sezone ima prioriteto. Druga jakostna steje 25 dirkacev ki so ze pelali TT, boljsi cas kroga vec sans za furo. Za newcomerje tako ostane 15 mest. Potrebna je nacionalna FIM licenca, vsaj 12 mesecev. Motor more bit homologiran in u bistvu vozijo FIM klase supersport superbike in stock. Majo se te superlightweight fore in tricikle, ampak ce iscemo budget, je to gotovo stock 600 ali 1000. Kakih ekstra zahtev z njihove strani ni. Gume morajo bit profilne. Startnino in zavarovanje KRIJEJO PROMOTORJI. Se vec, dirkacu iz celine pripada najmanj 250£ potnih stroskov. iom, Mavti in sesir 3
Skauch Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 ...pa še en :yes: http://youtu.be/fcwQuwveVWM damc 1
Cartman Objavljeno Januar 4, 2013 Opozori Objavljeno Januar 4, 2013 No, u glavnem poslali so mi 51 strani dolg pdf, pravilnik 2012, ki je po besedah pošiljatelja enak letošnjemu, in se tudi za 2014 ne bo bistveno spreminjal. Očitno je največja omejitev samo 15 prostih mest na dirko, kar u bistvu pomeni, da so vsi newcomerji neke vrste povabljenci. WildCardi. prepričan sem da je finančno in logistično tud precej drago in zakomplicirano, ni pa to ozko grlo. Pričakoval sem štartnino 2000funtov in zavarovanje z desetmestno cifro..... https://dl.dropbox.com/u/71569439/TT%20regs%2012.pdf
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 5, 2013 Opozori Objavljeno Januar 5, 2013 No, u glavnem poslali so mi 51 strani dolg pdf, pravilnik 2012, ki je po besedah pošiljatelja enak letošnjemu, in se tudi za 2014 ne bo bistveno spreminjal. Očitno je največja omejitev samo 15 prostih mest na dirko, kar u bistvu pomeni, da so vsi newcomerji neke vrste povabljenci. WildCardi. prepričan sem da je finančno in logistično tud precej drago in zakomplicirano, ni pa to ozko grlo. Pričakoval sem štartnino 2000funtov in zavarovanje z desetmestno cifro..... https://dl.dropbox.c.../TT regs 12.pdf Se prav maš več šans, da te vzamejo zraven če si punčka, teh (še) nimajo preveč Sicer zmeri pravm da so norci, ampak, če mi kdaj rata spravit skupi celo sezono ali dve tiščanja na polno brez prevračanja, bi me pa mikalo it še to probat. Kar bo sicer ob svetem nikoli, ampak človek lahko zmeri upa Še prej se bi blo pa treba naučit skakat z motorjem, ker kako ostanjo na obeh kolesih po tistih poletih mi tud slučajno ni jasno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se