Skoči na vsebino

Isle of Man TT Races


Godspeed

Priporočene objave

Žal glih te stvari, dajejo čar TT-ju in pokazatelj, da je to le za peščico neustrašnih fantov na tej zemeljski obli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem razumet, kaj se plete po glavi tem dirkačem, ki se udeležijo te dirke, ker obstaja zelo velika verjetnost, da se za teboj naredi počasna kolona na poti proti britofu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, maus pravi:

js ne morm razumet ljudi, ki zjutraj ob 4-ih mečejo trnk u ribnik in pol gre okol 12-tih domou ... nč ujeu .. ampak on je zadovoljen :huh: 

Relaksacija, vpraš mene -> vem :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, bikez pravi:

Relaksacija, vpraš mene -> vem :P.

js pr 250+ padem v nirvano :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, bikez pravi:

Ne morem razumet, kaj se plete po glavi tem dirkačem, ki se udeležijo te dirke, ker obstaja zelo velika verjetnost, da se za teboj naredi počasna kolona na poti proti britofu.

Zato si pač eni urejamo okolico hiše,drugi pa dirkajo...

17522989_1408875085817339_1669775333146373300_n.jpg

pred 58 minutami, maus pravi:

js pr 250+ padem v nirvano :P

 

Vav..jz pa vse nad 90 se pa žal 100 še nisem peljal,da bi jaz vozil...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, bikez pravi:

Ne morem razumet, kaj se plete po glavi tem dirkačem, ki se udeležijo te dirke, ker obstaja zelo velika verjetnost, da se za teboj naredi počasna kolona na poti proti britofu.

Dokler se zavedajo tveganja (in to se) pa niso v tako početje prisiljeni (kar niso)... je taka pač njihova odločitev. Si pa lahko mislim da je izjemno težko ne priti nazaj, ko enkrat tako norijo odpelješ na polno. Postane marsikaj dolgcajt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani tam vozil pa ni bilo tako tvegano :) čeprav sem po levi vozil.

Malo heca, drugače pa v prvi 1/3 proge je asfalt slab, veliko neravnin, rahla tresavica, naseljeno, verjetno pri nekih tekmovalnih brzinah pri 300kmh taka zadeva, če nisi 100%, sname...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, jskrablin pravi:

Dokler se zavedajo tveganja (in to se) pa niso v tako početje prisiljeni (kar niso)... je taka pač njihova odločitev. Si pa lahko mislim da je izjemno težko ne priti nazaj, ko enkrat tako norijo odpelješ na polno. Postane marsikaj dolgcajt.

 

No, men je najbol neverjetno, da so fantje sposobni to ponavljat iz dneva v dan. Samoohranitvenega nagona ne poznajo vec.  Ce po sebi sodim poprecneze, bi MORDA  lahko tiscal en krog. Po svojih moceh in znanju. Na lightweightu. ne konkurencno, da ne bo pomote. V primeru da sem prezivel, bi se po tem skril v kombi. 

 

Ajd, prenos je verjetno mal skrajsan, ampak 200+kavalov v sesti na limitarorju. Najbrz me ubije ze pogled na armaturo. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Cartman pravi:

Samoohranitvenega nagona ne poznajo vec.

Seveda ga poznajo. Sej se ne hodijo ubijat na TT. Če ma človek death wish, se obesi/vstreli/vrže pred vlak/ipd... Pa je stvar zaključena brez kakega pompa in nepotrebnih extra stroškov. Poznajo pa tudi tveganje. In so ga več kot očitno pripravljeni sprejeti. Na motorju seveda naredijo vse, da so čim hitrejši in da v enem kosu pripeljejo do cilja. Ostalo pa uredi verjetnostni račun. In ta je trenutno nekje tam, kot je bil v F1 'klasičnem obdobju'. Ko je bilo tudi jasno da jih ene par na leto ne bo preživelo sezone. Pa so vseeno dirkali. In osebno se mi npr Niki Lauda ne zdi ko en kreten, ki ne ve kaj dela. Sam pa se takih podvigov ne bom loteval. Mi navijanje do amena napram verjetnosti resnih poškodb ali smrti ne pomeni tolko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Cartman pravi:

 

No, men je najbol neverjetno, da so fantje sposobni to ponavljat iz dneva v dan. Samoohranitvenega nagona ne poznajo vec.  Ce po sebi sodim poprecneze, bi MORDA  lahko tiscal en krog. Po svojih moceh in znanju. Na lightweightu. ne konkurencno, da ne bo pomote. V primeru da sem prezivel, bi se po tem skril v kombi. 

 

Ajd, prenos je verjetno mal skrajsan, ampak 200+kavalov v sesti na limitarorju. Najbrz me ubije ze pogled na armaturo. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Misliš,da imajo za TT posebne kombinezone?Ker za tako velika jajca v mojem kombinezonu ziher ni prostora...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, VS800 pravi:

Kapo kr nazaj gor....nemorm pogledat če nimam fb................:P

Zdaj ga ne rabiš :smoke:

pred 3 urami, VS800 pravi:

Kapo kr nazaj gor....................:P

Kva pa zdej...ne razumem kake kombinezone imajo,da spravijo svoje jajce not...

18919672_1327398524044273_5146034616393531392_n (1).mp4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6/16/2017 ob 14:47, vuk76 pravi:

Hicky na BMW HP4 Race:

https://youtu.be/ugZKd4mqvwQ

sm vedel da je to nek jezn BMW, me je pa vseeno mal začudilo

suha teža 146kg, moč 215bhp, in cena na nivoju superlegere, 68000GBP 

 

pa vseeno ni blo zadost za nabit dunlopa s precej frišnim in "navadnjm" Gigxxerjem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Cartman pravi:

sm vedel da je to nek jezn BMW, me je pa vseeno mal začudilo

suha teža 146kg, moč 215bhp, in cena na nivoju superlegere, 68000GBP 

 

pa vseeno ni blo zadost za nabit dunlopa s precej frišnim in "navadnjm" Gigxxerjem. 

Dunlop...ni zastonj njegov sorodnik bil...no zame je in kot zgleda bo za vedno najboljši....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Cartman said:

sm vedel da je to nek jezn BMW, me je pa vseeno mal začudilo

suha teža 146kg, moč 215bhp, in cena na nivoju superlegere, 68000GBP 

 

pa vseeno ni blo zadost za nabit dunlopa s precej frišnim in "navadnjm" Gigxxerjem. 

To je bil samo predstavitveni krog za BMW. Drugace v sami dirki je pa vozil polni BMW superbike - podobno zadevo kot vozi v BSBpri Smiths Racing.

Dunlop-ov gixxer je bil res precej frisen, res pa da kar dalec od "navadnega" saj je imel ful factory support z strani Suzukija in Yoshimure. Je pa res, da se majo dosti rezerve pri razvoju tega motorja. Je pa res,da sem malce pristranski ker malce navijam zanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!