Skoči na vsebino

kawasaki er5 ali yamaha diversion


weischna

Priporočene objave

cao,

zanima, me, kaj menite o tej primerjavi. vem, da ste ze veliko povedali, ampak zanima me, kaksna je razlika v vzdrzevanju, kako hitro je treba menjavat dele pri obeh, kakovost....gre za kawa 99, yamaha 98 letnik. cena: oba 600.000. in predvsem, kako dragi so deli....ipd. :?

hvala in prijeten polet!

w

:alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hei!

Prvo kot prvo sta ti lahko izhodišče tile dve temi o omenjenih motorjih:

Yamaha Diversion

Kawasaki ER5

Tu boš našla kar nekaj informacij, ki ti bodo pomagale :OK:

O okvarah naj več povedo lastniki. Jaz nisem imel nobenega od omenjenih motorjev, poznam pa par lastnikov in nobeden nima problemov z okvarami.

Po mojih izkušnjah z obema je mene malo bolj prepričal Diversion 600, samo je pa res da z nobenim nisem opravil kake daljše ture oziroma se lotil kake resnejše vožnje. Svetujem da oba sprobaš in se sama odločiš kateri ti bolj "sede" :)

Lep pozdrav in dober nakup! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

diversion po mojem skromnem mnenju vsekakor boljši izbor...?!

ER-5 je motorček, bolj kot ne za začetnike itd., zato njegovo uporabo zelo prakticirajo v avtošolah - je lahko vodljiv in dokaj poceni za vzdrževanje... diversion ima "malo večja pljuča", pa se mu to že pozna - nekega posebno dragega vzdrževanaj pa vsaj kolikor sam vem tudi ni...?!

diversion torej... je moje mnenje!!! :OK:

Popravljeno . Popravil mirando
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

diversion.... kolegica ga ima in dela čuda z njim... ne bi si mislil da je tako zmogljiv... aja pa winghorse lonci so gor... poezija oz. grmenje.... :yea2: :yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cao,

zanima, me, kaj menite o tej primerjavi. vem, da ste ze veliko povedali, ampak zanima me, kaksna je razlika v vzdrzevanju, kako hitro je treba menjavat dele pri obeh, kakovost....gre za kawa 99, yamaha 98 letnik. cena: oba 600.000. in predvsem, kako dragi so deli....ipd. :?

hvala in prijeten polet!

w

:alien1:

Danes mi je kolega razlagal ,da se dobi NOV ER-6 N za 1.260,000,oo Sit RAZMISLI -NOV (raje si malo sposodi) ne pa kupovati 8 let star motor.Namreč za ER-5 nesmeš plaćati več kot max- 500.000,oo Sit. Namreč jaz sem letos januarja prodal R-5 za 400.000,oo Sit motor je bil letnik 1997 prevoženih 27000 Km (garantirano) z novimi gumami ,veliko dodatne opreme motor 1 A kot nov,vozila ga je moja žena.Motor je takrat stal 8200 Dm danes je njegova vrednos max 50% in nesme imeti prevoženih več kot 30000 Km.Ne kupuj sama namreč motor nesme imeti porabe olja (to naj ti prodajalec garantira-pismeno),preglejte tudi verigo in zobike morajo biti skoraj nepoškodovani,gume vsaj 50% itd.Še to bi ti svetoval raje kupi Er-5 to pa zato ker ima vodno hlajenje in za ženske ja to enkraten motor, je precej lažji in bolj vodliv,žena je bila z njim zelo zadovoljna ,zdaj ima er-6n,do sedaj lahko samo pohvalim. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes mi je kolega razlagal ,da se dobi NOV ER-6 N za 1.260,000,oo Sit RAZMISLI -NOV (raje si malo sposodi) ne pa kupovati 8 let star motor.Namreč za ER-5 nesmeš plaćati več kot max- 500.000,oo Sit. Namreč jaz sem letos januarja prodal R-5 za 400.000,oo Sit motor je bil letnik 1997 prevoženih 27000 Km (garantirano) z novimi gumami ,veliko dodatne opreme motor 1 A kot nov,vozila ga je moja žena.Motor je takrat stal 8200 Dm danes je njegova vrednos max 50% in nesme imeti prevoženih več kot 30000 Km.Ne kupuj sama namreč motor nesme imeti porabe olja (to naj ti prodajalec garantira-pismeno),preglejte tudi verigo in zobike morajo biti skoraj nepoškodovani,gume vsaj 50% itd.Še to bi ti svetoval raje kupi Er-5 to pa zato ker ima vodno hlajenje in za ženske ja to enkraten motor, je precej lažji in bolj vodliv,žena je bila z njim zelo zadovoljna ,zdaj ima er-6n,do sedaj lahko samo pohvalim. :OK:

se podpisem pod tole :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam ER 5, kar luštkan moped, primeren zlasti za manjše ženske. Jaz bi seveda potreboval kaj večjega, a kaj čmo. XJ 600 nisem vozil, zato ne morem dajati primerjav. Vendar mislim, da je za isti denar vseeno bolje vzeti XJ 600, posebej S varjanto. Prvič, registracija ne vem ali je kaj dražja po kriteriju moči. Drugič, 61 konjev je boljše kot 50. Poraba je pri obeh podobna. Zračno hlajenje XJ ne bi smelo biti problem, mašina ima pač večje tolerance - nisem slišal, da bi komu zakuhal. Aja...in ER 5 ima zadaj boben, kar je vsaj zame moteče, XJ je tudi glede zavor boljši. Čeprav...če ti ER pade ga boš kot deklica morda še nekako vzdignila, XJ je pa 20 kg težji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cao,

zanima, me, kaj menite o tej primerjavi. vem, da ste ze veliko povedali, ampak zanima me, kaksna je razlika v vzdrzevanju, kako hitro je treba menjavat dele pri obeh, kakovost....gre za kawa 99, yamaha 98 letnik. cena: oba 600.000. in predvsem, kako dragi so deli....ipd. :?

hvala in prijeten polet!

w

:alien1:

Med tema dvema definitivno er-5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O jaz sem danes preživel dve šolski uri na yamaha diversion biciklu in kaj naj rečem. Primerjam ga lahk sam z nekim Kawasakijem 250, katerega sem vozu dve uri včeri in mi je ta yamahica bl všeč. Osmica gre lažje, slalom še lažje, vožnja pa itak. Je pa imel zaščito, katere kawasaki ni mel in vidim, da tista šipca tudi za 90km/h mora bit, ker drugače me bo odpihnilo.

Jaz bi kar yamaho vzel.

Popravljeno . Popravil xopy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes mi je kolega razlagal ,da se dobi NOV ER-6 N za 1.260,000,oo Sit RAZMISLI -NOV (raje si malo sposodi) ne pa kupovati 8 let star motor.Namreč za ER-5 nesmeš plaćati več kot max- 500.000,oo Sit. Namreč jaz sem letos januarja prodal R-5 za 400.000,oo Sit motor je bil letnik 1997 prevoženih 27000 Km (garantirano) z novimi gumami ,veliko dodatne opreme motor 1 A kot nov,vozila ga je moja žena.Motor je takrat stal 8200 Dm danes je njegova vrednos max 50% in nesme imeti prevoženih več kot 30000 Km.Ne kupuj sama namreč motor nesme imeti porabe olja (to naj ti prodajalec garantira-pismeno),preglejte tudi verigo in zobike morajo biti skoraj nepoškodovani,gume vsaj 50% itd.Še to bi ti svetoval raje kupi Er-5 to pa zato ker ima vodno hlajenje in za ženske ja to enkraten motor, je precej lažji in bolj vodliv,žena je bila z njim zelo zadovoljna ,zdaj ima er-6n,do sedaj lahko samo pohvalim. :OK:

Razmisli mal, Punca kupuje motor za 600.000sit, ti ji predlagaš motor za 1.200.000sit.

To je še enkrat več dnarja... Če bi imela miljon verjetno nebi gledala Er-5 Ampak mogoče kako Hornetko, SVja....

Nevem no, jest sem kupoval za 800k, na koncu sm kupu za 900k.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O jaz sem danes preživel dve šolski uri na yamaha diversion biciklu in kaj naj rečem. Primerjam ga lahk sam z nekim Kawasakijem 250, katerega sem vozu dve uri včeri in mi je ta yamahica bl všeč. Osmica gre lažje, slalom še lažje, vožnja pa itak. Je pa imel zaščito, katere kawasaki ni mel in vidim, da tista šipca tudi za 90km/h mora bit, ker drugače me bo odpihnilo.

Jaz bi kar yamaho vzel.

Ne moreš primerjati Kawe 250 in Yame 600.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sama sem se pred tremi leti odločala prav o teh dveh motorjih ... kupila sem Diversion ... odličen motor za začetnika, kot tudi za nadaljevanje, če iščeš motor, ki je udoben na dolge relacije, s katerim nimaš dosti stroškov in če te ne moti zastarel dizajn in "malo konjev" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak da ne... :lol:

Vglavnem, vozil sem Xj 600 S dve sezoni in je motor res super. Poceni za vzdrževanje, poceni nakup. Soliden motor, sploh za začetek moto kariere. Če želiš nekaj bolj v stilu Er-5 imaš pa itak tudi N različico Xj-ja.

Glede registracij je pa tako. Xj ima 45 Kw kar ga uvršča v predzadnji razred (44-72 Kw) + po kubikih tudi v zadnji razred...informativni izračun okoli 120.000 sit.

Er-5, 36 kw torej nižji razred + srednji razred pri kubikih, kar pride okoli 20.000 ceneje pri registraciji.

Odločitev je tvoja, odloči se tudi na podlagi tega, kateri ti je vizualno bolj všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Er-5, 36 kw torej nižji razred + srednji razred pri kubikih, kar pride okoli 20.000 ceneje pri registraciji.

Ne drži me za besedo, ampak zdi se mi, da je razlika (brez bonusov) prej 30 prešernov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER 5 sicer nisem imel, lahko pa zagotovim, da je Diversion kup nesreče.

Plusi: potovalno udobje za 2 osebi, relativno dobra lega na cesti, resnejši izgled (a smešno tanka zadnja guma), v redu bremze, celo v primeru, če ima en sam disk. Nizki stroški (ampak to velja za oba).

Minusi: Obupna, obupna in še enkrat obupna mašina. Prijetno prede do 6.000 - a do tu nima nobenega navora in moči. Skratka komaj se premika. Nad 6.000 dobi nekaj obojega, a zarohni kot zaklan prašič. Ne me narobe razumet, ne zapoje, ampak zarohni. Prav očitno se z vsemi sredstvi upira priganjanju. Če si brez srca, jo sicer lahko priganjaš in potem se celo nekako premika, če pa hrumenja ne moreš poslušat (in tak sem jaz) voziš do 6.000. V tem primeru gre slabše kot kakšen MZ. Sicer pa nad 6.000 ne samo tuli, ampak tudi vibrira. V jajcih dobiš mravljince ali pa te tako žgečka (če nisi najbolje razpoložen), da moraš zapreti. Skrajno neprijetno. Obrate dobiva, kot bi vlekel iz mrliča drek in bila je na vseh testih skritizirana (mašina). V nekem debelem katalogu, kjer so primerjali veliko motorjev, je dobila mašina oceno 2 (od 5). Motor sam so sicer ocenili precej bolje.

V nasprotju s tem mislim, da ima ER5 ves navor tam kjer ga potrebuješ in da gre de facto bolje od Diversiona. Ampak to je zgolj špekulacija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moral bi zapeljati XJ, da bi lahko sodil. Ampak navor ima pa ER 5 kar soliden, sploh za 500 kubov. Ponavadi vozim med 3000 in 6000 obrati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER 5 sicer nisem imel, lahko pa zagotovim, da je Diversion kup nesreče.

Plusi: potovalno udobje za 2 osebi, relativno dobra lega na cesti, resnejši izgled (a smešno tanka zadnja guma), v redu bremze, celo v primeru, če ima en sam disk. Nizki stroški (ampak to velja za oba).

Muci, Diverson letnik 2003 ima dva diska ... tko da ne flancaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi letniki XJ 600 so imeli serijsko po en disk spredaj.

Mislim da kar dolgo...do 1994 leta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če primerjaš ER5 in XJ 600N,za pogledat je sigurno boljši xj, in 98 leta je bil motor nazadnje prenovljen in je že bil kar soliden motor za ta razred čeprav z malo KM ampak je imel 57 Nm navora pri 6500 vrt./min. Za več informacij si poglej manjši opis ali rahel test motorjana na motomaniji pod rubriko rabljeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!