Skoči na vsebino

Pogon na utekočinjen naftni plin (LPG)


Noise

Priporočene objave

Kar dobro, ampak pri nas na benz pumpah...kolikor vem...ni mogoče "polniti" jeklenk. Se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zanimivo... sploh podatek o 640 prevozenih km, vendar me zanima kaksne so dejanske zmogljivosti motocikla. Menim da je trenutno to bolj "modna muha" ker 1000eur ni majhen denar in je vprasanje kdaj se investicija povrne. Skratka... stvari gredo naprej :OK:

Kar dobro, ampak pri nas na benz pumpah...kolikor vem...ni mogoče "polniti" jeklenk. Se motim?

Mislim da je v Lj. celo ena (vsaj lansko leto je bla) ko sem bil na pocitniskem delu na enem izmed bencinskih servisov...je pa zelo veliko povprasevanje s strani tujcev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo. Zmogljivosti po moje ne padejo kaj zlo, saj pri sportaku res redko izrabiš vse konjčke do konca in če ti jih kašnih 10 % uide ni krize. Še vedno obstaja seveda benz v rezervarju. Filaš doma iz gospodinske jeklenke (tko so delal z avtomobili včasih), predeleva je pa seveda tudi stvar debate, ker so tudi cene predelav avtomobilov zelooo različne. Saj nekje mislim da je tudi tema o tem . :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK fantje zanimiva novička, ampak dajte preveriti ali govorite o UNP (Utekočinjeni Naftni Plin) ali o ZP (Zemeljski Plin = Natural Gas, na fotografiji).

V osemdesetih letih nikoli in nihče ni predeloval stoenk ne drugih vozil na zemeljski plin temveč na UNP.

Razlika je več kot očitna v tehnologiji (nivo pritiska pod katerim se plin shranjuje), varnosti (Vozila na UNP ne smejo v podzemne garaze) in sami infrastrukturi na bencinskih servisih (avtomati se močno razlikujejo med seboj), saj oba plinska pogona med seboj nista kompatibilna.

Zgoraj je kopija komentarja na članek, spodaj razlaga kratic ki se uporabljajo v angleščini.

UNP = LPG (Liquified Petroleum Gas)

CNG = Compressed Natural Gas (komprimirani zemeljski plin)

Za UNP vozila, je Petrol v zadnjih mesecih postavil nekaj novih lokacij (Barje, Lom, ...) v planu pa jih je še nekaj. Zaradi popolnosti informacije imajo UNP "avtomate" tudi nekateri drugi po Sloveniji. Točnega števila lokacij pač ne vem, sploh pa se mi ne da delati reklame za konkurenco. :P

Za CNG vozila v Sloveniji trenutno NI niti ene lokacije in verjetno bo tako ostalo še nekaj časa. Je pa res, da so CNG najdlje pripeljali Skandinavci in Nemci, področje Beneluxa pa je nekje vmes.

S spoštljivimi pozdravi do naslednjič,

Zoolo the Horrible - The Next Mayor Of SinCity :blink:

Zelo zanimivo... sploh podatek o 640 prevozenih km, vendar me zanima kaksne so dejanske zmogljivosti motocikla. Menim da je trenutno to bolj "modna muha" ker 1000eur ni majhen denar in je vprasanje kdaj se

Vpliv na zmogljivosti je minimalen oz. v veliki večini primerov praktično zanemarljiv, sploh je pa BMWSLO podal idealno razmišljanje, ... ali mi res toliko pomeni 150 Vs. 135 KM? :OK: Vseeno se boš potem vozil za pol cene goriva. :D

Kar se 1000 EUR vložka tiče pa, dejansko v 24.000-30.000 km prineseš notri investicijo (zopet pazi odvisno je od razmerja cen naftni derivat - bencin, napram UNP - mater pa sej ta je tut naftni derivat sam plinast :P )

Konkretno na mojih letnih kilometrih to pomeni da v eni sezoni morda v sezoni in četrt prinesem notri predelavo, ... od tam naprej se vozim za 50-60% cene bencina (spet odvisno od trga do trga).

Nope to ni modna muha, ... ima prekleto dobro ekonomsko logiko zadaj in lej hudiča celo ekološko logiko (če se bo kdo potrudu v prostem času bo hitro našel podatek o primerjavi emisij obeh derivatov).

Hja no ja dost mam.

Zoolo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze na avtu se mi zadeva zdi fajn,uporabna,cenej,bolj ekoloska tko da jo nebi bil tak greh ugradit...zdej na motorju je pa cist od cloveka do cloveka odvisn!Poznam kolega,ki dela prb.3000km na leto s svojo varadero pa racunajte kolk casa bi se mu povracala investicija...

Nekomu kot je Zoolo naprimer, bi pa zadeva prisparala dost cvenka .)

Pa tut cca 900km s tankom plina in bencina sploh ni tolk slabo za motor :OK: Si predstavlate tankat motor 1X na mesec pa se to v dobrih mescih :naughty:

Naceloma pa podpiram razvoj plina tut v motociklizmu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor jst vem s tem UNPjem ima motor še več konjev in žre več, samo je cena goriva tok nižja, da se nekaj prihrani.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa tako, kot srednja in južna Amerika, kjer se vozjo na špirit iz sladkornega trsa - če se ne motim seveda. poceni in učinkovito, pa še za razkužit je dobr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK sicer čist :topic:

Ampak, jap Sym prau maš, s tem da so brazilci dali lani v serijsko proizvodnjo prvo letalo na metanol pridobljen iz sladkornega trsa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z R1200GS A tudi lahko naredite 600km ali več, samo na gasu je treba malce šparat :yes:

(velikkestljefajnpress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en feler je v članku. Investicija bi se povrnila po 24.000 km, če bi bil plin popolnoma zastonj. To pa zaenkrat ni. Nikjer ni podatka koliko pa porabi plina na 100 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za komentarje. Dobili smo podrobnejše informacije in popravili vsebino članka, da so podatki korektni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja raje kar enga dizelcka ubodet. Si vsaj brez strahu, da ti kej pod pizdo ne raznese.(Centavercek) al pa tud kaksna sportnejsa varijanta :) Hja ce pa ga mal sparas bi tud z litrom pa pol na sto skoz prsu. Kolk ze kosta liter pa pol cvicka (beri lozaka)...

Pa še bojazni ni, da bi ti kontrolo carina naredila kaj tankaš. Saj ne bi verjeli, da imaš dizla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 l jeklenka v zadnjem kufru? Tole more pa kar dobro zvisati tezisce. Kolika je teza polne jeklenke? Za v avto sem tudi sam razmisljal o vgradnji, pa bolj kot preracunavam, manj vabljivo je. Se najvecji pomislek pa je, da ti pri nestrokovni vgradnji potem avto (motor) ne dela vec kot bi moral ( na tujih forumih je moc prebrati kar precej stokanja o slabem delovanju ). Motocikel na plin - ne hvala. Ce ze mislijo narediti varcen potovalnik z velikim dosegom, naj se spravijo narest dizlasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj če slučajno padeš... Rezervar plina pa je v zadnem kufru, a ni to malo nevarno...????

To naj niti ne bi bil tak problem, ker je rezervoar precej debelejsi (trdnejsi) od bencinskega, na napeljavi pa je tudi vec ventilov, ki zapro dovod plina v primeru nezgode. Ma vseeno zaenkrat ni neke racunice, vgradnja je draga, razlika v ceni goriva pa je sedaj cca 100 sit pri litru. Ze nekaj casa nazaj sem te stvari sledil na spletu in mislim da na hrvaskem (nekje ob morju) vgrajujejo plin tudi v skuterje. Zdaj se mi ne ljubi spet brskati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Buzdovan: Maš res, skuterji, razni čolni, barke, ... ma vse se da predelati, vprašanje pa je za vsakega posameznika ali se mu to res splača.

Kar se varnosti tiče, so zadeve več kot varne tudi v primeru trgov in padcev, ... načeloma se pri rezervarjih zasleduje princip varnega izpusta plina, kar pomeni, da zadevo ne bo razgnalo, temveč, če bo deformacija premočna, bo prišlo v najslabšem primeru do izpusta plina skozi varnostne ventile ali en sam ventil, v primeru božjastne smole, lahko pride do vžiga (primer izpusta plina in iskre), ventili pa so običajno pozicionirani za izpust stran od vozila, tako da do nekega velikega poka ne bi smelo priti. :P

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj let (upam, da manj kot 15), pa bomo itak na vodik furali ... elektromotrji, božjasten navor, no sound, ... no gearbox ... s hitrostmi do 250 km/h...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj let (upam, da manj kot 15), pa bomo itak na vodik furali ... elektromotrji, božjasten navor, no sound, ... no gearbox ... s hitrostmi do 250 km/h...

Če ne ruži, ni zabavno. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne ruži, ni zabavno. :fredy:

Zato pa posnami na CD že sedaj zvok tvojih novih rorov in shrani za prihodnje rodove. Pol samo za sabo voziš feršterkerijo in imaš zopet božanski zvok, ki ob pol noči pol Ptuja iz postelj pomeče. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj let (upam, da manj kot 15), pa bomo itak na vodik furali ... elektromotrji, božjasten navor, no sound, ... no gearbox ... s hitrostmi do 250 km/h...

Da nisi pri hitrosti nulo pomotoma dal zraven ( zandarji nam ze lep cas samo znizujejo omejitve hitrosti )?

Ostalo pa verjetno kar drzi. Zanimivo bo potem gledati ceno naftnih derivatov, ko ne bo vec povprasevanja po njej (tud uni v pesku morjo od necesa zvet). Svedska si je zadala cilj v 15 letih brez odvisnosti od nafte-vsa vozila naj bi bila na alternativna goriva. Stavijo na veter, vodo, bioplin... Zanimivo bi bilo videti motor z jamborom in jadri, ali pa namesto sedeza wc skoljko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ko bo vse elektronsko ... nau problem radijsko omejevat hitrosti v naseljih in regionalkah ... ko boš šu pa na dirkališče boš pa meu vso moč elektromotorja na voljo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!