Skoči na vsebino

BMW R 65


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Imam "priložnost" kupit BMW R 65, pa ne vem če se mi to splača.

Ni RT, torej je brez ferklajtenge (oklepa). Ima samo 650 ccm in ko sem ga sprobal, ni da bi gate trgal, še yamaha tenere 600 z enim cilindrom (endura, 170kg) bolš potegne. Je pa res da bo naslednje leto oldtimer in zato registracija pocen. Ceni ga za 400 tisoč, kar mogoče res ni veliko, a pa se ga da tud čez nekaj let prodat (vem da na vrednosti pridobi, samo če se da dobit kupca).

Mal povejte zaradi česa bi ga vzel, razen kvalitete, pocen zavarovanja in pridobivanja na cen. Denarja pa nimam da bi si privoščil več motorjev za različne namene, še en je velik zalogaj za dijaka s štipendijo in počitniškim delom.

Kaj pa vozne lastnosti, se mi zdi kar težek za prekladat če maš samo ene 70 kg? A spodrsne a prej s čim po tleh podrgneš?

JA ali NE, zakaj?

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Objavljeno

ti kupuješ motor, mi ti pa naj povemo, zakaj ga kupuješ?

Si samo z Lune ali katerega še bolj oddaljenega nebesnega telesa?

Objavljeno

Lej, ta pa ta motor kupiš zato, ker je všeč tebi in ne komu drugemu. Tisti drugi si naj kupi svojega in naj ne soli pameti tebi. Če nisi siguren, da je to motor zate, počakaj in dobro premisli kaj želiš.

Sicer ti je pa že Sym napisal.

Objavljeno

Lep pozdrav!

Zadnje tri leta vozim BMW R 45, ki je identičen R 65 le kubikov je manj. Vozne lastnosti so vredu in motor nima nobenih muh. Zelo hitro se navadiš na kardan in dobiš zaupanje v tiste ozke gume. Okretnost je zelo dobra. Sam imam 55kg in ga zlahka obvladam. Če si v dvomih, si oglej kakšnega policaja kaj vse motor zmore na poligonu... .)

Kar se tiče hončne hitrosti, motor ni med najhitrejšimi (mislim da je končna hitrost R 65 nekje 170-180km/h). Kljub vsemu se s takšnim motorjem zelo udobno voziš v območju med 80-120km/h. Osebno se z njim ne vozim po avtocestah...

Cena 400K sit je nizka za takšen motor. Pri slabo vzdrževanih motorjih tega tipa lahko pričakuješ: Obrabljen ležaj v glavi okvirja, puščanje olja med motorjem in menjalnikom, semeringi na kardanu, slabe prednje vilice (krivo tesnenje in premajhna količina olja), puščanje zavornega sistema, visok prosti tek (potrebna obnova in nastavitev vplinjačev), obrabjlene matice in vijaki pa lahko kažejo na vzdrževanje z neprimernim orodjem.

Nekje "normalno" za tak letnik tega motorja je naslednje: Sliši se ketnica ventilov, rahlo puščanje olja okoli tesnil (kaj češ motor je narejen kot traktor), rjasti izpušni lonci (zamenjaj z neoriginalnimi iz INOXA), vžigalna tuljava ima počeno ohišje zato motor slabše vžiga (zelo znana bolezen teh motorjev), trdo krmilo je lahko posledica zasušene masti v ležaju, črte na rezervoarju so pri originalnem motorju narisane, pri naknadno barvanem motorju so običajno kar nalepljene, menjalnik se zatika (običajno nič hujšega le olje je potrebno zamenjati)...

Upam, da sem ti vsaj malo pomagal. Zavedati pa se moraš, da je to motor za ljubitelje in ni namenjen divjanju. Vseeno pa se lahko z čisto običajnim vzdrževanjem voziš okoli še vrsto let. Deli se za te motorje še vedno dobijo in tudi cenovno je vožnja zelo ugodna; gume 30K sit, poceni zavarovanje in servisi (narediša kar sam doma). Če se boš odločil za nakup, mi sporoči, da ti skopiram navodila... :)

http://www.r65.org/phorum/list.php

Objavljeno

Imel sem R65LS tri leta. Cena? Kupil sem ga za 3500 mark, prodal za 4100. Ceno drži, kot pač vsi BMW-ji. Stroški vzdrževanja v teh treh letih- razen olja, svečk in gum: 0,0. Vozne lastnosti so za normalno vožnjo enkratne. Če s čim podrsa? Vem na kaj ciljaš- ne, ne podrsaš s cilindri, ne boj se. Najprej podrsaš z glavnim stojalom. Pa ni nobene panike, da bi zaradi tega padel. Ko se ga navadiš, pri ostrejši vožnji podrsaš kar precejkrat. Mi je še vedno žal, da sem ga prodal..., v uteho mi je, da je šel v dobre roke. Tako da ga kar priporočam za nakup. Sicer pa bodo več povedali še ostali lastniki BMW-jev. Kolikor jih poznam, še nobeden ni imel kakšne negativne kritike, kar se tiče teh boxerjev.

Objavljeno (popravljeno)

ti kupuješ motor, mi ti pa naj povemo, zakaj ga kupuješ?

Si samo z Lune ali katerega še bolj oddaljenega nebesnega telesa?

Eh kaj čem, se pač vedno zapičim v tvoje komentarje...

Me samo zanima, kaj sploh lahko človek še vpraša na tem forumu ? :blink: Sem mislil, da so forumi namenjeni prav izmenjavanju mnenj in izkušenj :doze:

Pač napiši da se ne spoznaš in adijo :devil: lej kako sta ciciban in motofrik lepo razložila...

ja sem zloben zajc :krneki:

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno

Ok, dodam še svoje: jaz bi raje vzel dobro ohranjeno yamaho tenere 600.

Nočem pametovat, samo vprašam še tole - a kot dijak imaš ustrezno vozniško dovoljenje za to dvoje, boš dal zablokirat? Sicer lahko nepredvideni stroški hitro narastejo in je tvoja bojazen o tehničnih okvarrah in stroških skoraj brezpredmetna.

Objavljeno

Ja, normalno da imam izpit. Po dveh letih sem normalno prešel na neomejeno, kot predpisuje stari zakon, ki velja zame, saj sem delal izpit po starem.

Če je meni všeč ali ne že sam dobro vem, zanimale so me izkušnje in mnenja. Poslušat samo prodajalca motorja ni vedno dovol. Motor je dobro ohranjen, original lonci, brez kakršnekoli rje, ne pušča nič. Lastnik je z njim delal kar lepo, pocen je pa zato ker ga je stric dobil poleg denarja v zameno za R 1150 R. Ker sem se v nekaj mesecih mal navadil na fotrovo tenere 600 se zdi mal švoh. Če hočeš hitr nekam vskočit, ga moraš kar pustit da gre čez 6000 rpm. Glede na to da bo naslednje leto oldtimer, bi bilo res bolje če bi imel vsaj 750ccm, saj pri registraciji skor ni razlike.

Še nekaj me zanima, kolk se razlikuje poraba med 650, 750 in 900 ccm bokser BMW-jih.

Objavljeno

Ah, nostalgiki. Čeprav...stari bokserji se za svoja leta zelo dobro držijo.

Objavljeno

Takle star motor ni za neke tišače in težke kilometre pa bmw gor al dol.

Objavljeno

Men se zdi prešvoh, tko da ga verjetn ne bom uzel. Na tistem linku, ki si mi ga (bmwslo) dal sem pa ugotovu, da bi mogu met dva diska je pa samo eden, a je to sploh možen da je original z enim.

Piše da je samo 5 l porabe, men se zdi čudno, ker drugače kr kurjo ene 7.

Hvala za vse informacije, še posebno pa za link.

Ker tukaj govorimo o BMW-ju. Pred leti je nekdo na cesti Lj -Kr izgubil BMW ključe skupaj z ključi od kufrov. Zraven je bil obesek kluba. Nekoga z kluba smo tud kontaktiral, samo ključi so še vedno pri nas. Dvomim da je lastnik sploh zvedel, če kdo koga pozna, ali pa so pa njegovi, ga še vedno čakajo.

Klub se pa imenuje Moto club BMW Slovenija.

Objavljeno

Da podam še jaz svoje mnenje. Od vseh, ki so ti svetoval imam občutek, da jih malo vozi ali je vozilo BMW. Pred leti (konec 80) sem vozil R65 ni bil LS tisti je imel dva Brembo diska navaden pa samo enega Ate. Drugih pomembnih razlik pa med njima ni bilo. Po prevoženih 50Kkm se kupil R65 letnik 86 z eno nihajko (služil pri policajih). Povsem drugačen motor kar se tiče voznih lastnosti in "motorja". Oba pa kot pravijo Nemci "gumikrave".

Ja po dolgi ljubezni pa sem tudi jaz zaradi cene seveda presedlal na cenejše japonce.

Objavljeno

Lep pozdrav!

Zavore so bile kot je napisal MiNa pri modelu LS dvojne (dva diska spredaj). Modeli R65 in R45 so bili drugače za različne trge opremljeni različno. Kolokor je meni znano je bil model z dvema diskoma pri nas na voljo za doplačilo. Nekateri lastniki so potem še naknadno opremili svoj motor z drugim diskom (potrebno pritrditi disk in zavorno čeljust na že pripravljeno mesto, urediti napeljavo zavorne tekočine in zamenjati zavorni cilinder, ki je pri modelu z dvema diskoma nekoliko večji).

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Imam starejši letnik bmw650 ccm.Ko se peljem približno 3000 obrati se motor tako trese ,da me kar žgečka po podplatih.Tukaj na forumu je nekdo omenil kalibracijo cilindrov.ALI lahko kdo pove kaj več o tem postopku.

lp

Objavljeno

Hm, sicer se ne spoznam kej pretirano na BMWje, ampak sinhronizacija vplinjačev bi pomagala, mogoče tudi nastavitev platin (če jih še ima). No ja, pa ventile, ampak pomoje ni to razlog.

Edini primer, da je to delal in ni bil razlog nekaj od zgoraj naštetega je bil..... haha.... možic je kupil rabljen R65 in ugotovil da ima en cilinder od R65, drugega pa od R45. :)

Zapelji se do prvega servisa in naj ti nastavijo vplinjače.

LP

Objavljeno

Pri bokser motorjih se štela sinhronizacija pri štangasu in pri povišanih obratih.

Objavljeno

Takole preko neta je zelo nehvaležno ugotavljati kaj je narobe z motorjem... Vsaj po mojem mnenju bi bilo potrebno nastaviti/uskladiti vplinjača.

P.s. Koliko časa imaš v lasti omenjenega Benđota?

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Mene pa zanima katero olje uporabljate v R65. A moram zamenjati tudi oljni filter ali ga samo očistim?

Hvala in LP

Objavljeno

Lep pozdrav!

Olje naj bi se uporabljalo mineralno 15-50 ali kaj podobnega (v Švista točim Castrol). Filter ne moreš čistiti. Kupiš ga lahko pri Lojzu (cca 10€). Po novem dobiš zraven filtra še nova tesnila.

BTW Če rabiš navodila povej.

Objavljeno

Lep pozdrav!

Olje naj bi se uporabljalo mineralno 15-50 ali kaj podobnega (v Švista točim Castrol). Filter ne moreš čistiti. Kupiš ga lahko pri Lojzu (cca 10€). Po novem dobiš zraven filtra še nova tesnila.

BTW Če rabiš navodila povej.

Zdravo

Kje bi pa lahko pri nas kupil filter? A moraš tesnila vsakič menjat? Pa dej napiši malo navodila, če se ti da...

Aja a gre res samo 1,1 litra not?

Hvala in LP

Objavljeno

Oj!

Za količino olja ne vem iz glave. Ti bom konec tedna poskusil poslat poskanirana navodila, če mi boš seveda zaupal naslov na moj PM.

Glede delov je pa takole. Prva možnost je, da po telefonu naročiš dele pri podjetju TRG, ki zastopa Louis. Material potem prevzameš v Ljubljani na Celovški (cca 14 dni).

Pri lojzu dobiš vso potrošno robo za tvojega benđota.

Druga možnost je, da naročiš na BMWjevem servisu s pomočjo spodnjih dveh linkov. Pokličeš, jim poveš Part Number, vprašaš še za ceno in te potem pokličejo ko dobijo (cca 5 dni)

Filter bmw IPC

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0358&mospid=47850&btnr=11_1721&hg=11&fg=35

Karter bmw IPC

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0358&mospid=47850&btnr=11_1706&hg=11&fg=35

Za menjavo ne potrebuješ novih tesnil. Če ti rosi pri pokrovu od filtra menjaš. Za menjavo olja rabiš filter, olje in če si malce

pikolovski še novo podložko od vijaka za izpust olja.

Menjava je čisto enostavna:

-prebereš navodila

-narediš en kratek krogec z motorjem, da segreješ olje

-odviješ vijak za izpust olja (na zadnjem delu karterja)

-odviješ tri vijake pokrova filtra (desna stran spredaj na bloku motorja)

-malce počakaš da se olje odcedi

-priviješ nazaj vijak za izpust (zamenjaj še podložko z novo)

-zamenjaš filter (lahko v filter naliješ nekaj olja)

-priviješ nazaj pokrov filtra (pazi na tesnila)

-naliješ olje in preveriš nivo

-preveriš če vse tesni

-zalaufaš motor, lučka za olje se mora ugasnit

-ugasneš motor in še enkrat preveriš nivo olja

-narediš en kratek krogec in preveriš če vse tesni

r65.pdf

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

pozdrav,

zanima me ali ima kdo od motosvetovcev BMW R-65, črn, letnik 1984,

ali pa če kdo pozna lastnika takega motorja?

Hvala za vse odgovore

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!