kitekatus Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 Da ne odpiram nove teme,bi kar tukaj vprašal,če si kdo lasti,oz.si je v preteklosti lastil motor BMW R 100 RT,letnik tam,okrog 1980!? Zanima me sama ergonomija motorja(ali je dovolj udoben za visoke okrog 190 cm),stroški vzdrževanja,poraba goriva,olja...,kako je s ceno in dobavo rezervnih delov,....
MiNa Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 Glede na to da so to "stroji" častitljive starosti pride v poštev le DIY vzdrževanje. Poraba goriva je nekje na nivoju sedanjih (nekaj višja) prav tako olja. Za rezervne dele ni ravno problem, so pa pri nakupu kar dragi (glede na novejše modele) pač status starodobnikov. Mene je pri slabih 180cm (takrat) na RT80 motilo, da sem s koleni zadeval v spodnji del oklepa, ki ščiti kolena. Nisem si ga nikoli lastil, sem ga pa parkrat vozil. Sem pa imel R65 letnik 82 in potem še letnik 86 oba brez oklepov. Joker in kitekatus 2
tomash Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 Rezervni deli niso problem. Kupiš jih lahko pri nas (pooblaščeni servis) ali pa na številnih internetnih straneh (Bmwbayer, siebenrock, ...). Motor je zanimiv za predelave, tako, da obstaja res pestra ponudba tudi delov za predelave. Je udoben motor (za tvojo višino ne vem) jih je pa uporabljala policija in vojska, tako pri nas kot po moje tudi drugje. kitekatus 1
kitekatus Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 pred 5 urami, MiNa pravi: Glede na to da so to "stroji" častitljive starosti pride v poštev le DIY vzdrževanje. Poraba goriva je nekje na nivoju sedanjih (nekaj višja) prav tako olja. Za rezervne dele ni ravno problem, so pa pri nakupu kar dragi (glede na novejše modele) pač status starodobnikov. Mene je pri slabih 180cm (takrat) na RT80 motilo, da sem s koleni zadeval v spodnji del oklepa, ki ščiti kolena. Nisem si ga nikoli lastil, sem ga pa parkrat vozil. Sem pa imel R65 letnik 82 in potem še letnik 86 oba brez oklepov. Kaj pa pomeni DIY vzdrževanje.Drugače pa ja,glih tej oklepi znajo bit težava za moje dolge noge,motor pa sam po sebi je precej zanimiv,po videih na yt izgleda kar zabaven;) Hvala za odgovor.
kitekatus Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 pred 4 urami, tomash pravi: Rezervni deli niso problem. Kupiš jih lahko pri nas (pooblaščeni servis) ali pa na številnih internetnih straneh (Bmwbayer, siebenrock, ...). Motor je zanimiv za predelave, tako, da obstaja res pestra ponudba tudi delov za predelave. Je udoben motor (za tvojo višino ne vem) jih je pa uporabljala policija in vojska, tako pri nas kot po moje tudi drugje. Ja,ena od opcij bi bila predelava v goliča z vetrobranom,brez oklepa,kateri bi motil moje dolge noge in motor bi res bil po moje kar udoben za enodnevne izlete:) Vem ja,da so jih vozili stari mački od policije in vojske,pa niso bili glih mičkeni:P Hvala tudi tebi za odgovor.
MiNa Objavljeno September 2, 2018 Opozori Objavljeno September 2, 2018 (popravljeno) Do-It-Yourself - naredi sam. Popravljeno September 2, 2018. Popravil MiNa Bostjan L in kitekatus 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se