ales21 Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 pazit morš da boš lepo tolku po ležaju, da ne bo šu postran not ker zjebeš lešišče (ne direkt po ležaju) v krogu počas tolčeš
splash Objavljeno Junij 8, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 pa če ga dam v skrinjo ne bo noč narobe potem?. se ne bo nobena voda nabrala nikjer noter?
elektronik Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 pa če ga dam v skrinjo ne bo noč narobe potem?. se ne bo nobena voda nabrala nikjer noter? Nič ne bo narobe, nabrala se bo samo rosa po zunaji strani ležaja. Ležaje in semeringe imajo na Cikavi v Eurotonu, v Trgoavtu ali v Agroservisu. Potrebuješ le podatke o obeh premerih in debelini, tako za ležaje kot za semeringe.
simonsi Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 povejte mi kaka je sploh fora potem da je semering če bo ležaj zaprt. ker semering bo težko dobit. Tisto tesnilo na ležaju je čist švoh, samo za kakšen prah. Semerein daš pa lahko komot širši, samo notranji pa zunanji fi mora ustrezati. Pa nehaj komplicirat, imaš milijon trgovin z ležaji in semeringi, pa ti bodo tam vse razložili. :whistle:
D.J. Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Problem je, ker japanezi zelo radi uporabljajo ležaje in semeringe, ki niso standardni. Preden greš v štacuno, raje pokliči. če pa komu slučajno rata izbrskat trgovino, ki drži ležaj 60 22 RS (lahko tut 2RS)...tut kolesni, mu bom kr hvaležen. edino v kotal trejdu še nisem pogledal.
NSR_FReAK Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Fizično mi malo bolje opiši ležaj malo ga premeri pa mislim da se da 100% zrihtat, če pa ti ne uspeva pa mi pošli stari leger pa bomo zrihtali novega! (PM) lp, FReAK.
moto rider Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 Če ima kdo namen diplomirati na temo; "Menjava ležaja", naj uporabi tole temo. Vse je v njej! :o :grim :D :D :OK:
D.J. Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 jah 60/22 RS pa glih v kotalu tradeu imajo, tako da ni pene. če imaš pa možnost se pozanimat za kaj drugega, recimo g-ring (podobno semeringu), fi 26, luknja 20, širina 4, posebnost pa je protiprašni rob, se pravi da tesni na ven in not.
splash Objavljeno Junij 13, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 (popravljeno) ležaje sem dobil, s semeringi je pa križ. so napačne naročili. prodajalec je vztrajal da pise ma semeringu 28, piše pa 26, ampak me ni hotel poslušati. in je narobe prebral, ker je majhno napisano in je rekel da piše 28 in je narobe prišlo vse. tko da danes je zanimal se za 26 pa je reku da bo težka, da me pokliče. aja, ležaje imam sedaj zaprte z gumo, pa me zanima če moram gred (v pestu) kaj namazati z oljem, al ne? Popravljeno Junij 13, 2006. Popravil splash
simonsi Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Samo fajn spucaj, pa mogoče lahko rahlo namažeš, da ne rjavi.
D.J. Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 osovino napackat z mastjo, ker le ta je zadost odporna, da drži vodo in prah na stran.
splash Objavljeno Junij 13, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 a je fejs narobe če ni notri na osovini neke aluminjaste puše? ker sem kreten, in sem jo pozabil dat. sedaj pa so ležaji že noter.
simonsi Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 Trot si, ja :grim Če boš zategnil brez puše, se bo kolo ful težko vrtel, pa ležaji se bojo prec znucal.
Guest Brumer Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 a je fejs narobe če ni notri na osovini neke aluminjaste puše? ker sem kreten, in sem jo pozabil dat. sedaj pa so ležaji že noter. Razdri :vstavi aluminijasto (distančno)pušo namaži ležaje z vodoodporno mastjo semeringe(gumijasta tesnila) VEDNO namaži z silikonsko mastjo (ni agresivna na gumo) ponovno zategni križ in to toliko da čutiš MALO upora na balanci (kolo motorja naj bo dvignjeno)daj vmes varovalko in potem stegni še kontra matico to je dobro vsaj enkrat letno nastavit sicer ti rado trese balanco. :OK:
splash Objavljeno Julij 17, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 17, 2006 zdej me dolgo ni bilo. sedaj sem prišel domov in me je pričakal paket z yamahe. in spet o nastali problemi. pri ležaju in gredi v pestu je sedaj ko slonita (se upirata) na pušo in se oba vrtita enako skupaj s pušo nastal večji upor. in ko dam gred noter se lapo vrti na ležajih če jo fajn pritisnem ob tla. ko sem dal mast po ležajih in gredi se gred sploh ne vrti z ležajem ampak bolje rečeno plava na masti. kje je tu sedaj problem, če sploh je. mislim da je motor spredaj dovolj težak da bi gred vseeno lepo drsela po ležajih ker bo teža pritiskala k tlom. nisem pa siguren, zato raje prej vprašam da ne bom spet kaj zasral. potem imam pa še eno stvar za vprašat. kupil sem nove sprednje zavorne ploščice, vendar zgleda kot da bi ble predebele. v čeljust sploh ne gredo ker je premalo prostora samo za ploščice , kaj šele za disk. se vidi dobro spodaj na sliki. zanima me če bi morala on bata v čeljusti iti bolj noter, da bi lahko namestil ploščice. pa kako naj jih spravim bolj noter da pridobim plac. a bo treba spustit olje ven?
Frips Objavljeno Julij 17, 2006 Opozori Objavljeno Julij 17, 2006 Glede ploščic....vzami velik ploščat izvijač, in si znjim pomagaj, da stisneš bat (to delaj s starimi ploščicami .)
TBoxer Objavljeno Julij 17, 2006 Opozori Objavljeno Julij 17, 2006 ... pri ležaju in gredi v pestu je sedaj ko slonita (se upirata) na pušo in se oba vrtita enako skupaj s pušo nastal večji upor. in ko dam gred noter se lapo vrti na ležajih če jo fajn pritisnem ob tla. ko sem dal mast po ležajih in gredi se gred sploh ne vrti z ležajem ampak bolje rečeno plava na masti. kje je tu sedaj problem, če sploh je. mislim da je motor spredaj dovolj težak da bi gred vseeno lepo drsela po ležajih ker bo teža pritiskala k tlom. nisem pa siguren, zato raje prej vprašam da ne bom spet kaj zasral. ... Gred se nima kaj vrtet, ko bo vpeta v vilice bo fiksna, zato pa so ležaji da se kolo vrti na ležajih (poglej na zadnjem kolesu). zdej me dolgo ni bilo. sedaj sem prišel domov in me je pričakal paket z yamahe. in spet o nastali problemi. ... potem imam pa še eno stvar za vprašat. kupil sem nove sprednje zavorne ploščice, vendar zgleda kot da bi ble predebele. v čeljust sploh ne gredo ker je premalo prostora samo za ploščice , kaj šele za disk. se vidi dobro spodaj na sliki. zanima me če bi morala on bata v čeljusti iti bolj noter, da bi lahko namestil ploščice. pa kako naj jih spravim bolj noter da pridobim plac. a bo treba spustit olje ven? ... Vstavi stare ploščice (da ne poškoduješ čeljusti) in jih razmakni s kakšnim izvijačem, batki morajo it popolnoma noter. Glede olja pa preveri nivo, če je sedaj na MAX, bo potem ko pritisneš batke noter preveč oz. ne boš mogel stisniti batkov do konca, zato ga malo odlij. Če pa je sedaj olja nekje na polovici pa samo pritisni batke noter. Mogoče bi bilo smotrno tudi olje menjat, če že menjuješ ploščice (odvisno kadaj je bilo menjano). lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se