Skoči na vsebino

KAKO VOZITI???


dunker

Priporočene objave

Fantje...

Počutim se s svojimi 5k km še precej začetniško v svetu motorjev... in verjamem da bi marsikomu, ne samo meni, precej olajšala vožnjo zbirka nasvetov, "tricks&hints" o vožnji - tako varni kot športni.

Torej; vse z dolgoletno prakso bi prosil da povedo čimveč o varni vožnji (česa se paziti -npr. sprednja zavora na pesku itd.), vse dirkače pa bi prosil da povedo čimveč o tem, kako hitro vožnjo napraviti varno (kako pravilno zalagati motor itd.).

Hvala, Anže

Popravil/a - Ice on 09/06/2002 22:58:29

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunker,

moja izkušnja je, da ti pomagajo samo kilometri kilometri kilometri ... na čimveč različnih cestah ... pa pamet v desno roko in ne vsega odkrit v prvi furi ...

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Popravil/a - hotschko dne 09/06/2002 ob 23:21:08

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporocam ti Solo varne voznje, recimo...

Drugace pa na pesku pazi, da ne zaviras s sprednjo zavoro oz. rahlo, pa bolj zadnjo uporabljaj.

----------------------------------

Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je bilo že povedano, ampak če je dvakrat, nič ne škodi.

Vozit je treba po pamet, pa če nimaš kakšnega temu primernega motorja, ne bremzat s sprednjo v ovinkih... Se je prjatlca razlimala k zmaj ko ji je en naložu da se samo s spredno bremza (?!?!?!?!?!?!). Bi se malo pomenil z njim, pa ne vem kdo je...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler te bo strah......bo vse v redu,ker ne boš preveč pogumen.

Mene je še vedno močno strah....in na vsakem ovinku razmišljam....?SIT,?SIT,?SIT.......itd.Pa ga zvozim!!!!Kako....nimam pojma,ampak kar gre.Pred padci naprimer zelo dobro pomaga,da na odsekih cest,ki so ti znani in veš kdo se je tam razlepil.........tiho ponavljaš njegovo ime......večkrat,da ne pozabiš kje si!!

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Dokler te bo strah......bo vse v redu,ker ne boš preveč pogumen.

Mene je še vedno močno strah....in na vsakem ovinku razmišljam....?SIT,?SIT,?SIT.......itd.Pa ga zvozim!!!!Kako....nimam pojma,ampak kar gre.Pred padci naprimer zelo dobro pomaga,da na odsekih cest,ki so ti znani in veš kdo se je tam razlepil.........tiho ponavljaš njegovo ime......večkrat,da ne pozabiš kje si!!

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Pozabi strah , ..samo zdrava mera razuma in spoštovanja opreme (ne strah) in poznavanja lastnih in omejitev motorja te bo rešilo.

Da spoznaš meje motorja na user-friendly nacin, ..ti tako kot Gregs priporocam Leganovo šolo varne vožnje.

Da spoznaš svoje limite, se raje nekje na kavici sam vase zamisli, zakaj bi vozu kot si želiš voziti in a si to ti, ker ce boš drirkač zaradi okolice in družbe, boš kmalu na žalost mrtev dirkac.

Ni pene, ce si dirkac po srcu pa hej na Grobnik pa instruktorja ali "kolega" ki je v tem že dlje casa pa naj te nauci vsakj osnovnih tehnik.

Potem pa KILOMETRI, KILOMETRI in KILOMETRI.

Srečno in na velik levih in desnih!

P.S.: Prečesaj forum in med linki preveri povezave, maš branja vsaj za dve leti!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce sem lahko tako neumesten in ti dam par nasvetov:

- keep the rubber side down (gume naj bodo VEDNO obrnjene navzdol)

- imej respekt,ne strah,pred motorjem

- vozi sebi,cestiscu in vremenskim razmeram primerno

- vozi trezen

- stepaj kilometre,saj samo tako prides do prakse

- ne pusti se "vlecti" od hitrejsih/bolj izkusenih/norih motoristov v situacije,katerim ne mores biti kos

- ce si v dvomu o dani situaciji ostani na defenzivni strani,ne forsiraj

- ne vleci vraga za roge - to ze delajo drugi namesto tebe

- opazuj,kaj se dogaja okoli tebe na cesti (spredaj,vzadaj) in ob njej (krizisca,dovozi,parkirisca itd.)

- ....

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunker, samo eno vprašanje ...

... če se ne motim, si nekoč spraševal, kako "sfrizirati" skuter ... sedaj pa tukaj sprašuješ, kako varno voziti ...

... morda bi kot prvo MORAL pustiti skuter v takšnem stanju, kot je bil ... da bi si pridobil izkušnje, šele potem bi se igral z predelavami ...

... to je tako, kot da bi nekdo rekel:

"Včeraj sem naredil izpit za A kategorijo. Sem čisto svež motorist. Kako naj se varno vozim s svojo novo Hayabuso?"

... razmisli malo o tem ...

P.s.: ... kljub vsemu pa ti želim veliko sreče in varnih kilometrov ...

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Easyrider, saj ti dam prav, ampak - vseeno bi se rad peljal tistih "noooooooooorih" 90 km/h vsaj kolikor toliko varno...

Glede prednje zavore me je pa izučilo, kar si lahko preberete v topicu "Koliko vas je že zrušilo motor".

Sicer pa hvala za nasvete - verjetno bodo marsikomu, ne samo meni, prišli prav.

Btw: Še kaj osnovnih navodil glede zalaganja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Še kaj osnovnih navodil glede zalaganja?

Kilometri, kilometri, kilometri ... verjami, da je res tako ...

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko so ti povedali že drugi , pa naj ne bo odveč , če še jaz dodam svoje . Ko sem jaz postajal motorist , sem večkrat vprašal izkušene motoriste , kako se izogneš nesreč in padcev . Vsi so mi odgovarjali , da je še vsak motorist ' po tleh šu ' . Tako sem tudi jaz ' po tleh šu ' , vendar na srečo pri majhnih hitrostih . Prvič zaradi nove gume na prvem ostrem ovinku in drugič zaradi novih talnih označb ( prehod za pešce ) , s katerih niso o pospravili drobnega peska ( Zaviranje na prvo kolo ).To sta že dva vzroka za padec , katerema se lahko izogneš . Naslednja stvar , ki jo je potrebno upoštevati je primerna vožnja skozi strnjena naselja . V naseljih preži na motorista toliko nevarnosti , da se izplača zaradi svoje varnosti spustiti gas . Na žalost tega ne počnejo vsi motoristi . Dober motorist gleda naprej in nazaj ( v ogledala ) in spremlja dogajanje na cesti in ob cesti . Velikokrat se izognemo nesreči , če naprej predvidimo obnašanje voznikov ( posebno starejših in žensk :)) in živali ob cesti .

Srečno vožnjo !

DJ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Torej; vse z dolgoletno prakso bi prosil da povedo čimveč o varni vožnji Na kaj paziti so ti že povedali ali nakazali kje iskati.... V splošnem pa zveni vprašanje nekako takole: Peljite me na smučarsko tekmo, da bom tudi jaz znal smučati.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pamet v roke, oci na peclje, pol kilometri in kilometri, tako za duso in dober obcutek, pa motor mora bit tut 100% ... in tud ce vse ves in znas nisi nikoli popolnoma varen !!!

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vaje zalaganja ovinkov imas pa lep kos asfalta na izvozu iz ljubljanske obvoznice proti Brdu. v smeri iz obvoznice se ovinek vedno bolj odpira in se ga da zvoziti s precej veliko hitrostjo paziti pa je potrebno na kamione ki tam vozijo non-stop in pa ko prides izpod podvoza je na desni skrit dovoz iz avtoceste kjer folk vozi precej hitro.V smeri iz Brda na obvoznico pa je ovinek precej kljukast ampak se ga se vedno da zvoziti z vec kot dvakratno vrednostjo stevila ki je napisano na tam stojecem znaku. Pazi pa na talne oznacbe ki znajo biti precej drsece. Pa dobro je ce imas motor v boljsem stanju kot kaksne kripe ki se jih vidi na cesti.

Popravil/a - grillz dne 11/06/2002 ob 20:09:41

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala lepa!

Še nekaj: Včeraj sva se peljala s kolegom skozi en tak niti ne preveč oster ovinek (60° na kakšnih 400m razdalje). Peljal sem pred njim, s hitrostjo približno 90 - 95 km/h. Kolega je bil zadaj na svojem skuterju in ko sva se ustavila, mi je povedal da mi je "kao" zadnjo gumo odnašalo za kakšnih 5 do 10 cm... "Kao" pravim zato, ker jaz nisem prav nič čutil...

Torej: ali je bolje nabiti težišče pri zalaganju na zadnjo gumo, da ti je ne spodnaša - ampak potem se poveča nevarnost da ti spodnese prednji konec, kar je vsekakor še precej precej bolj neprijetno - ali pa je bolje imeti težišče povsem spredaj, da imaš prednje kolo zagotovo trdno v stiku s tlemi, za zadnje kolo pa upaš da ga ne bo preveč odneslo...

Sicer nisem eden tistih, ki skuterja založijo do štendra (bullshit - sem poskusil na mestu; moj skuter ima prej stranska ogledala na tleh kot štender, pa vseeno.

Hvala za odgovore,

Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sicer nisem eden tistih, ki skuterja založijo do štendra

Poglej si Taxi 1 kaj na zacetku dela iz skuterja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oglej si MX voznike,kje sedijo (ce sedijo ).na razlicnih CHD (SBK,motoGP itd.) se tudi vidi,ce ves na kaj moras biti pozoren.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah to polaganje sem tud jest ze preizkusu, kako je najboljs pa to...obcutek dobis pa je...sam zdej sem pr MuZ -u dobu mejo preko katere ne gre.....stopalka :) rezu in visu je pa ne bom k gre nazaj v fabriko cez neki casa ;) Drgac pa do stopalke drzi kot pribito!

Racing

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!