Skoči na vsebino

Primerjava TDM - Africa Twin


Ice

Priporočene objave

MLADEN

Sicer sem zadovoljen lastnik TDM850 l.99, vendar me strasno zanima Africa Twin. Kaj menite o primerjavi TDM-Africa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM: bolj cestni enduro (naj pasejo samo cestne gume), ni glih za po terenu, se solidno fura skupaj s cestaki. Za njega ostaja nosilec za tri kufre. Masina je L2.

AFRICA: vecji od TDM, za po cesti mu zmanjka konjev. Z njim se da iti tudi po terenu, ima enduro gume (zracnice!), gibi amortizerjev so daljši. Tudi zanj obstaja nosilec za tri kufre. Masina je V2, twin spark. Ful lepa oblika, kar pa je ze stvar okusa.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

TDM: bolj cestni enduro (naj pasejo samo cestne gume), ni glih za po terenu, se solidno fura skupaj s cestaki. Za njega ostaja nosilec za tri kufre. Masina je L2.

AFRICA: vecji od TDM, za po cesti mu zmanjka konjev. Z njim se da iti tudi po terenu, ima enduro gume (zracnice!), gibi amortizerjev so daljši. Tudi zanj obstaja nosilec za tri kufre. Masina je V2, twin spark. Ful lepa oblika, kar pa je ze stvar okusa.

Tadej

Tadej,če se ne motim maš ti XJR 1300. Me zanima kake maš pohvale in graje okol tega motorja. Me mal mika da bi ga kupu

Popravil/a - Ice dne 10/06/2002 ob 08:42:49

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Tadej,če se ne motim maš ti XJR 1300. Me zanima kake maš pohvale in graje okol tega motorja. Me mal mika da bi ga kupu

samo,ISKALNIK.tadej je ze veliko napisal o XJR.ta tema ima drugi naslov.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po terenu TDMka gre, če imas ustrezno gumo. Sam imam zadnjo TRAILMAX ker imam do doma makadam, pa gre presenetljivo dobro.

Za po hosti naganjat pa ni, kakor tudi Africa ni, ker sta oba malo pretezka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se dostikrat sprašujem podobno ter primerjam... Dejstvo je, da se večinoma vozimo po asfaltu. Če pa že dostopamo po makadamu do kakšnega piknika ali pa na morju do plaže, še ne pomeni da rabimo popolnoma opremljen motor za v Afriko. No ja, večna dilema... Idealno bi bilo, da bi imel doma še eno hard enduro (pa še kakšnega).

Treba se je peljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem me zanima:

- s kaksno hitrostjo se da peljat z Africo po avtocesti, ce si v dveh s tremi kovcki, in koliko kilometrov se da naredit v enem dnevu?

- Kako se v tem primeru obnasa v ovinkih (ce se kaj zviva okvir)?

- Koliko trese?

- V manualu Africe sem zasledil da se menjava olje na 12000km, je to res?

- Kako je z vožnjo po mestu med avtomobili, se čuti teža Africe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Predvsem me zanima:

- s kaksno hitrostjo se da peljat z Africo po avtocesti, ce si v dveh s tremi kovcki, in koliko kilometrov se da naredit v enem dnevu?

- Kako se v tem primeru obnasa v ovinkih (ce se kaj zviva okvir)?

- Koliko trese?

- V manualu Africe sem zasledil da se menjava olje na 12000km, je to res?

- Kako je z vožnjo po mestu med avtomobili, se čuti teža Africe?

Živjo mladen

naj ti povem svoje izkušnje z Africo kot sopotnica. Najdaljša pot, ki sem jo prevozila je bilo do Brna in nazaj. Po avtocesti gre BP 180 km/h in tudi trese ne preveč pri tej hitrosti. Če delaš dovolj postankov ni problem cel dan vozit. No, mogoče je malo trd sedež, položaj nog pa je zelo prijeten (tako kot pri vseh cestnih endurah). Sicer pa ni največji užitek vozit po avtocesti. Veliko lepše gre skozi ovinke. In kako to leti.

Saj peljala sem jo tut, ampak meni popolnemu začetniku je bila čist krava. Če bi jo peljala zdaj, bi bil feeling popolnoma drugi. Moram rečt bratrancu če mi jo da še kdaj za pelat.

TDM sem tudi peljala nekaj kilometrov. Vsekakor premalo, da bi lahko objektivno sodila. Vsekakor pa v primerjavi s TA prav brutalno potegne, tudi v peti prestavi. Je pa veliko bolj cestni motor od Africe ali TA. Pravzaprav TDM sploh ni več enduro motor.

To je moje čisto subjektivno mnenje, za katerega me ne preveč haklat.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupuješ res nekaj s čimer bi želel imet občutek, da greš lahko okoli sveta si kupi BMW-ja 1150 GS. Drugače ti pa predlagam, da razmišljaš o kakšnem sport-touring motorju, kjer boš imel hitro in udobno vožnjo tudi s tremi kovčki + sopotnico. Seveda je vse odvisno od denarja. Sam sem bil vedno fan potovalnih endur, ko pa sem en dan cruisal z BMW-jem 1200 LT, sem se def. premislil....

Ok. Nima veze. Vidim, da se odločaš med Afico in TDM. Jaz sem za TDM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Če kupuješ res nekaj s čimer bi želel imet občutek, da greš lahko okoli sveta si kupi BMW-ja 1150 GS. Drugače ti pa predlagam, da

Pretežko, ne za off road. Razen če greš "okoli sveta" po Evropi in Amerikah (in izpustiš Afriko in hribovite/peščene azijske dežele).

Afrika: ne Africa Twin, sploh pa ne TDM.

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta dva motorja je zelo tesko primerjati, saj je TDM podoben Africi samo po polozaju voznika (pokoncen polozaj), sicer pa je TDM cisti cestak.

Ce ti ni toliko pomembna "moc motorja", si kupi Africo Twin, to je odlicen motor, ki ga lahko uporabljas za dolga potovanja, zapeljes na kaksno soft brezpotje, pase v nizji razred pri reg.,preizkusen stroj,..........

Ce si po dusi "tisac", pa ti preza na cestakih ne odgovarja, si definitivno kupi TDM, z njim se da ze zelo sportno vozt, tudi za potovanja po asvaltnih cestah je odlicen, in prav tako prizkusen stroj, ..................

Jast osebno bi se odlocil za Africo Twin, saj je vsestranski motocikel.

lp, pa dober nakup

puuuuuuuuuniiiiiiiiiim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala lepa za vaša mnenja. TDM imam v garaži že pol leta. Med prvo majskimi prazniki sva bila z mojo boljšo polovico na Siciliji. Kar se tiče potovalnih lastnosti sem z motorjem izredno zadovoljen, saj sva v enem dnevu prevozila 1500km. Problem je nastal nekje v notranjosti Sicilije, ko sva naenkrat naletela na makadam. Po nekaj prevoženih kilometrih sva se morala obrniti. Takrat sem si zaželel AFRICO TWIN. Nevem pa, če bi z AFRICO lahko prevozila 1500km v enem dnevu. Zanima me tudi, kako bi se obnašala v dveh s tremi kovčki. S TDM-jem sva se brez problemov po avtocesti vozila 150km/h, prav tako je bila v ovinkih zelo stabilna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo sranja. En dan nisi na računalniku pa ravno takrat aktualna tema . TDM in Africa nista primerljiva motorja (kar so nekateri že omenili). TDM je čisti cestak, z Africo se je pa treba izogibat avtocest, ker enostavno premalo gre. AT je nekakšen univerzalen motor (vsaj zame), s katerim greš lahko v natikačih do prvega lokala, ali v trgovino, ali pa na pot okrog sveta (seveda ne v natikačih). Obenem pa ni vrhunski motor ne za na cesto, ne za v "gmajno". Je pa idealen motor za kratko zavit asfalt, kjer še nisem srečal enakovredne konkurence. Poleg zavitega asfalta je pa extremen užitek tudi na preglednih makadamih - 150 km/h - kljun z armaturo pa pleše levo desno. No ja, za dolga potovanja ima malo preozek sedež (kar je bilo že tudi omenjeno), ampak 500 - 1000 km/dan (odvisno od ceste) ne bi smel biti problem, če imaš že utrjeno rit.

Popravil/a - Roman dne 10/06/2002 ob 22:20:18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Nevem pa, če bi z AFRICO lahko prevozila 1500km v enem dnevu. Zanima me tudi, kako bi se obnašala v dveh s tremi kovčki. S TDM-jem sva se brez problemov po avtocesti vozila 150km/h, prav tako je bila v ovinkih zelo stabilna.

1500 km/dan je hudo z vsakim motorjem - za AT ni problem 150 km/h z dvema osebama in kufri, ampak 180 km/h, ker si takrat že skoraj v rdečem (seveda AT z dvema in kufri niti ne gre 180). Za dolge ture priporočam podložene kolesarske hlače - meni se super obnese (ne samo kolesarke, ampak kot oblačilo za pod kombinezon ali korduro).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je kaj s kovcki. Na TDMju mi brez problemov stojijo tri GIVI MAXIE. V sirino sem le 2-3cm sirsi kot je sirina krmila. Se vedno me zanima kako je s stabilnostjo Africe v ovinkih in po mestni gneci s tremi kovcki in sopotnico. Je mogoce kdo od vas imel oba motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Kako pa je kaj s kovcki. Na TDMju mi brez problemov stojijo tri GIVI MAXIE. V sirino sem le 2-3cm sirsi kot je sirina krmila. Se vedno me zanima kako je s stabilnostjo Africe v ovinkih in po mestni gneci s tremi kovcki in sopotnico. Je mogoce kdo od vas imel oba motorja?

AT s tremi kufri pa na žalost kar precej pridobi na širini, ker je izpuh tako visoko, da se mora nosilec za desni stranski kovček montirati preko njega - pa še izpušni lonec je precej zajeten.

Glede stabilnosti ti lahko povem samo za 2 osebi, tank torbo in 1 maxijo - tudi pri precej ostri vožnji je zelo stabilna, predvsem pa lahko vodljiva (govora je o modelu RD07 oz., od l.96 dalje, ki ima precej izboljšan okvir) - seveda je treba zadnjo vzmet nastaviti na najtrše (to je tudi edina možnost nastavljanja vzmetenja pri AT).

S TDM-ko sem se samo vozil ( solo, brez kufrov, kakšnih 100 km), ko sem že imel AT in moje opažanje je bilo, da je TDM-ka bistveno močnejša, AT pa okretnejša.

P.S.

Sam ne bi menjal AT za TDM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da tukaj sploh ni dileme !!! Vprašanje je samo kje se boš več vozil. PO CESTI definitivno TDM !!! PO TERENU pa sigurno AT !!!

Samo tale teren je treba malo z rezervo vzet ker z svojimi kilogrami AT ni kakšen prav okreten endururaš. Prav pride za kakšne manj zahtevne terene in tudi lega na cesti ni slaba. Mislim, da če jo postavimo ob bok TDM je občutna razlika samo v hitrosti in pospeških. TO JE MOJE SKROMNO MNENJE !

VENI-VIDI-VICI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O, STENERE, ja fajn da se še kaj oglasiš in se spomniš kako je bilo, ko si se namesto s 4-kolesnim offroaderjem vozil samo po dveh piciklih. Glede tvojega posta pa - no ja, tu nekje, samo je bla že TDM 850 občutno močnejša od ST, ST pa od AT, TDM 900 pa itaq še nisem vozil, bi pa jo z veseljem poskusil, še raje pa DL 1000. Mal sem zabluzu, sicer pa mojo Superco seveda še imam, do sedaj naredil cca. 6000 km in sem zelo zadovoljen, praktično nobenih stroškov razen gum. Upam, da bo saj nekje do novembra tako naprej zdržala.

ace

Popravil/a - mimixtz dne 13/06/2002 ob 12:39:51

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Jaz se tudi odločam med TDM in AT, glede na to da je izhodišče motokros bom verjetno vzl AT, zanima me kakšni servisi so predvideni po prevoženih okrog 30000 km.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!