Skoči na vsebino

Primerjava TDM - Africa Twin


Priporočene objave

Objavljeno

primerjava med tema dvema motorjema ni primerna, bolj bi lahko primerjal med yamaho xtz ST in AT. sam sem imel ST in lahko povem da sem bil izredno zadovoljen, motor je narejen za lahek teren in za na cesto, ne pa tudi za AC ker ti tam postane dolg čas, lepo vodljiv, skoraj nikoli se nisem vozil sam, vedno v paru in ni bistvene razlike . Polno otovorjen z dvema , mu zmanjka malo navora , sicer pa BP. Pa sem se kljub temu odločil za nakup TDM 900 in presenačen ugotovil, kakšna razlika je med tema dvema motorjema v prid TDM. Ta motor zame ne pozna razlike če je polno natovorjen, trije kufri polni, šotor spalke itd...+dve osebi, ne pri pospeških, ne pri končni brzini in ne pri porabi. Definitivno sem na strani TDM, če ga dovolj dobro obvladaš si lahko kos marsikateremu cestaku. :OK:

Objavljeno
primerjava med tema dvema motorjema ni primerna, bolj bi lahko primerjal med yamaho xtz ST in AT. sam sem imel ST in lahko povem da sem bil izredno zadovoljen, motor je narejen za lahek teren in za na cesto, ne pa tudi za AC ker ti tam postane dolg čas, lepo vodljiv, skoraj nikoli se nisem vozil sam, vedno v paru in ni bistvene razlike . Polno otovorjen z dvema , mu zmanjka malo navora , sicer pa BP. Pa sem se kljub temu odločil za nakup TDM 900 in presenačen ugotovil, kakšna razlika je med tema dvema motorjema v prid TDM. Ta motor zame ne pozna razlike če je polno natovorjen, trije kufri polni, šotor spalke itd...+dve osebi, ne pri pospeških, ne pri končni brzini in ne pri porabi. Definitivno sem na strani TDM, če ga dovolj dobro obvladaš si lahko kos marsikateremu cestaku. :OK:

Primerjava je možna , kot je možna tudi primerjava tdm-ke s cestaki , vendar to so motorji , ki imajo svoj namen. AT je motor , ki je primeren za makadamske ceste in lahka brezpotja , je bolj mehak in je primeren tudi za daljše ture.

Tdm-ka je striktno bolj za asfaltno podlago in ne prenese neutrjenega makadama.

Je bolj trd v svojem vzmetenju in tudi na asfaltu občuti vsako grbino. Je dovolj močan za dva in primeren tudi za visoko hitrost na avto cestah. Je bolj potovalni motor in tudi dovolj športnika v srcu za dinamično vožnjo skozi ovinke. S cestaki se ne more primerjati , kajti je veliko prepočasen za hitrosti preko 200 kmh.

Objavljeno

Predlagam ti da izberes tisti motor ki ti je bolj vsec, ne pa tisti ki ima boljse karakteristike na papirju. Ce je tvoje izhodisce motokros vzemi AT. Jaz sem bil pred stirimi leti na istem pa sem zacel to temo in zaradi karakteristik na papirju vzel TDM in bil z njo tudi zelo zadovoljen. Sam vedno ko sem videl AT ali kaj podobnega mi je padel jezik iz ust, letos sem zamenjal TDM z AT, ceprav je TDM boljsi motor. Dokoncna odlocitev pa je pala v Tuniziji, kjer bi z AT lahko dozivel veliko vec.

Objavljeno
Predlagam ti da izberes tisti motor ki ti je bolj vsec, ne pa tisti ki ima boljse karakteristike na papirju.

Ja, zanimive so te stvari. AT ima nekaksno karizmo. Sam je ne bi zamenjal za TDM, eventuelno za 1150 GS, ali Varaderota, ampak, ce dobro razmislim.... NEEEE ... :) Ce ne drugega, pade v nizji zavarovalni razred. .) Se ena zanimivost: full natovorjena AT s sovoznikom se pelje lepse kot prazna !?! Res ni tako dinamicno vse skupaj, ampak imas obcutek, kot da si na mnogo vecjem motorju. Plavas kot na kaksni ladji.

:topic:

Kar se pa tice podatkov na papirju: Delali so primerjalni test med Subarujem Imprezo WRC in MItsubishijem hmm... mislim da je EVO ali nekaj takega. Mica je gladko porezala Subaruja v vseh segmentih: lega, pospeški, zaviranje, končna hitrost.. kljub vsemu se je 99% obcinstva, ki so test spremljali, odlocilo za Subaruja?!? (blo je na BBC!) Temu jaz pravim "karizma".

Objavljeno

To je to!

Kar se pa tice moci motorja, za moje potrebe jo ima Africa dovolj. Po avtocesti brez problema vozis 140km/h, kar je vec je vsaj zame prenevarno. Na zadnjem potovanju po Tuniziji s TDM nisem nikoli potoval s hitrostjo vec kot 120Km/h, to zmore tudi Africa.

Objavljeno
To je to!

Kar se pa tice moci motorja, za moje potrebe jo ima Africa dovolj. Po avtocesti brez problema vozis 140km/h, kar je vec je vsaj zame prenevarno. Na zadnjem potovanju po Tuniziji s TDM nisem nikoli potoval s hitrostjo vec kot 120Km/h, to zmore tudi Africa.

Se pridružujem racionalni odločitvi.

Za potovanje, je 60 KM dovolj. Za tiščanje, pa vedno zmanjka konjev.

Zgodi pa se, da je včasih še "oslovska" moč preveč...

...Ponavadi tista, ki drži krmilo v oblasti!

Objavljeno
Se pridružujem racionalni odločitvi.

Za potovanje, je 60 KM dovolj. Za tiščanje, pa vedno zmanjka konjev.

Zgodi pa se, da je včasih še "oslovska" moč preveč...

...Ponavadi tista, ki drži krmilo v oblasti!

:hmm: Saj ni bistvo sam tišat ! Vsak konjček pomaga pri prehitevanju in zelo zelo, kajti brez prehitevanja nikamor ne prideš. Kam bi prišel ,če nebi nobenga prehitel ? Je treba tudi šleparje in avtobuse prehitevat , pa dva na motorju in poln prtljage , ti pa brez konjčkov?

Objavljeno
:hmm: Saj ni bistvo sam tišat !  Vsak konjček pomaga pri prehitevanju in zelo zelo, kajti brez prehitevanja nikamor ne prideš. Kam bi prišel ,če nebi nobenga prehitel ? Je treba tudi šleparje in avtobuse prehitevat , pa dva na motorju in poln prtljage , ti pa brez konjčkov?

JA pri brzinah do 130 km/h tudi 60 KM zadovoljivo pospeši za prehitevanje avtov, šleparjev in busov. Pa še brez skrbi ožameš gas do konca, ker ni skrbi, da bi zadnje kolo zabrskalo. Tudi navor naredi svoje in večkrat švigneš mimo brez posebnih priprav in šaltanja na dol.

Par ur avtobana pa AT zdrzi brez problema na konstantni brzini 140 ali še več!

Objavljeno
JA pri brzinah do 130 km/h tudi 60 KM zadovoljivo pospeši za prehitevanje avtov, šleparjev in busov. Pa še brez skrbi ožameš gas do konca, ker ni skrbi, da bi zadnje kolo zabrskalo. Tudi navor naredi svoje in večkrat švigneš mimo brez posebnih priprav in šaltanja na dol. 

Par ur avtobana pa AT zdrzi brez problema na konstantni brzini 140 ali še več!

:worship: Ja vidim , da Afriko Twin voziš .) :yea1: kaj jo nebi hvalu ?

Poskusi še kdaj TDM-ko, mogoče ti pa sede?

Objavljeno

:hmm: Saj ni bistvo sam tišat ! Vsak konjček pomaga pri prehitevanju in ...

... Je treba tudi šleparje in avtobuse prehitevat , pa dva na motorju in poln prtljage , ti pa brez konjčkov?

Saj sem že prej rekel, da je včasih tudi kakšen osu' gor.

P.S.

Prav maš. Fajn je, če so kojnčki, kako da ne! Samo hudič je, če pamet zataji.

- Veš kaj. Danes je dež in na forumu se to prav fejst pozna, a ne!

Objavljeno
:worship: Ja vidim , da Afriko Twin voziš .)  :yea1:  kaj jo nebi hvalu ?

Poskusi še kdaj TDM-ko, mogoče ti pa sede?

Ja, drzi! Vsak berac svojo mavho hvali :) Verjetno je cel kup motorjev, ki bi mi "sedli". Ampak po naravi nisem divjak (beri: sem zajec .) ) Pri motorju cenim elastičnost, navor, medtem ko me moč v visokih obratih, se pravi ožemanje, ne privlači. No in če AT že imam, potem iščem njene dobre lastnosti. Seveda ima tudi nekaj slabih, vendar še zdaleč ne prevagajo dobrih, pri mojih potrebah. Seveda pa je vse tukaj pisano vec ali manj subjektivno. Voznikom R motorjev ne moreš razlagati o AT i njenih prednostih, prav tako pa tudi mene ne kupiš na stodvainšestdesetcelihnulasedemindvajset konja pri trinajsttisočdvestopetinsedemdeset obratih in navoru 100nm med 11232 in 11234.7

:P

Objavljeno

Kot vidim je bla tema začeta že 2001, ampak ponovno odprta... Imam ST, kar je podobno AT in obeh ne delajo več. Osebno mi je čisto dovolj, ker po AC itak ne vozim, najboljše pa je, kot že omenjeno po kakšnih makedamih in po gorskih cestah. Osebno so mi najbolj všeč makedami. Na AC XTZ potegne kar dobro, ampak ni užitka... Užitek je do 120, mogoče potem pa .... Mislim da je na AT isto....

TDM je cestni motor, tako da mi je pa všeč po drugi strani, ker je vseeno večina (95) tur po asfaltnih cestah... Makedam se umika... me mika... ampak prej bi zadevo sprobal....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!