Skoči na vsebino

Pravkar na valu 202 -


Brrrm

Priporočene objave

Največ nesreč se zgodi baje okoli 30 km od svojega doma. Zaradi varnosti sem stalno prebivališče prijavil v Lendavi, živim pa v Celju. .) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

taki ljudje, ki so pred 10 leti končno zamenjali starega Yugota za golfa disel in s tem dosegli svoje sanje (vključno z njihovimi mulci, ki so doživljali tako vzgojo in so sedaj postali novi šoferji), se potem ne morejo zavedati kaj pomeni vozit motor, kaj pomeni hitrost 250km/h in kaj pomeni ta scena "motociklizem"..

Rebel: če ta tvoj odstavek prav razumem. Moraš imeti dober avto da se znaš peljat z motorjem, saj če imaš jugeca ali golf diesel (milsim da si misli dovjkico) ni šans oz. po Rebelovem mnenju nisi sposoben peljati motorja. Pa tudi ostalih pomenov motociklizma ne bo nikoli razumeml.

Nisem vedu da so taki strašni pogoji da se znaš pelat z motorjem. Sigurno pa bom moral avto zamenjat, pa si bom nabavu fajnga superduper Avdija k pol se bom pa tko znal pelat z motorjem da bom bog in batina in se mi bodo vsi tule klanjal. Pa še skapiru bom kaj pomeni hitrost 250km/h :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podpišem :OK:

Sej je Legan lepo povedal, da je to v bistvu namen motorja......

Seveda je to namen motorja - mogoče bi bilo fino, da se to ljudem - bodočim avtomobilistom - pove recimo na tečaju iz CPP... Ker si ljudje mislijo, da je to "prehitevanje" nepravično do njih, ki morajo čakat in da so motoristi predrzni itd...

Ampak nekaterim itak ne bo to nikoli jasno, to je tudi stvar kulture in strpnosti. Meni osebno je čisto vseeno, a me kdo prehiti, motoristom pa vedno probam omogočit, da imajo čimveč placa, ko grejo mimo mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozniški za vožnjo motocikla ali pa avta vsekakor ni edina potebna stvar. Je pa nujna saj tam v praksi spoznaš osnovne principe o upravljanju vozila in o veljavnih predpisih, ki veljajo za udeležence v prometu. Vse to potem pred komisijo tudi dokažeš.

Za nekatere so ceste pač grajene z namenom, da varno pridejo od točke A do B. Za druge pa je prevozno sredstvo, ki ga imajo, sredstvo s katerim se postavljajo pred drugimi. To pa se da, edino, če si najhitrejši.

Dokler takim dirkačem ne bo jasno, da ne ogrožajo samo sebe ampak tudi druge, bo "košnja" na cestah sigurno obilna kot je letos. Žalostno Žalostno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumna cena bi bila recimo jurja na uro ( da bi bil recimo jaz se pripravljen dati ), potem bi se lazje odlocil priti veckran, ne pa da das 10 ali pa 20 jurjev, potem bos prisel 2x na sezono. Glede varnosti na cesti bi bilo zaradi dirkalisca bolje ze zato, ker bi pac tisto uro ali dve divjali na stezi in ne na cesti ( prisotnost ta hitrih na cesti bi bila krajsa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumna cena bi bila recimo jurja na uro ( da bi bil recimo jaz se pripravljen dati ), potem bi se lazje odlocil priti veckran, ne pa da das 10 ali pa 20 jurjev, potem bos prisel 2x na sezono. Glede varnosti na cesti bi bilo zaradi dirkalisca bolje ze zato, ker bi pac tisto uro ali dve divjali na stezi in ne na cesti ( prisotnost ta hitrih na cesti bi bila krajsa).

A si že kdaj bil na dirkališču ?

Na zadnjem slovenskem dogajanju na Grobniku je bila cena 15k v predplačilu in 20k za neodločne na stezi. Čeprav se sliši res malo, pa je čas na stezi sila intenziven in za 4 ali 5x po 20 minut že moraš imeti kar dosti kondicije. Ne nazadnje se je število voznikov na stezi popoldne krepko zmanjšalo.

Mislim, da je cena med 60 in 120 EUR/dan pač cena, ki jo je treba požreti. In ko primerjaš to ceno z drugimi stroški motociklizma niti ni pretirano visoka.

Na Novem Marofu je pa cena recimo bistveno nižja, pa je za učenje in "delo" na motorju skoraj bolj primerna kot hitre piste. (200 ali 250 kun/dan)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rebel: če ta tvoj odstavek prav razumem. Moraš imeti dober avto da se znaš peljat z motorjem, saj če imaš jugeca ali golf diesel (milsim da si misli dovjkico) ni šans oz. po Rebelovem mnenju nisi sposoben peljati motorja. Pa tudi ostalih pomenov motociklizma ne bo nikoli razumeml.

Nisem vedu da so taki strašni pogoji da se znaš pelat z motorjem. Sigurno pa bom moral avto zamenjat, pa si bom nabavu fajnga superduper Avdija k pol se bom pa tko znal pelat z motorjem da bom bog in batina in se mi bodo vsi tule klanjal. Pa še skapiru bom kaj pomeni hitrost 250km/h :lol1:

ne razumeš prav...

če bi bral še kakšno objavo nižje bi videl da so nekateri razumeli.. in bi se potrudil da bi tudi ti ;)

ciljal sem na dozorevanje slovenskega naroda po razpadu juge; in pohod kapitalizma... kako se neprivoščljivost, prepotentnost in nezadovoljstvo s samim sabo kaže tudi v prometu ..

torej .. kakšna kultura se je izoblikovala tukaj pri ljudeh, ki stiskajo za kredit za to da se lahko malo pokažejo pred ostalimi... upam da ti je sedaj jasno da so taki zelo občutljivi če jih nekdo dohiteva tako na cesti kot tudi v vsakdanjem življenju.. PA DOBER NAKUP AUDIJA TI ŽELIM !! !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Za druge pa je prevozno sredstvo, ki ga imajo, sredstvo s katerim se postavljajo pred drugimi. To pa se da, edino, če si najhitrejši.

Saj tako je pac danes naravnan celoten druzbeni ustroj: velja samo tisti, ki je najbogatejsi, najboljsi v svojem poklicu, sportu, naj... vsi ostali so zgube (looserji). In nekateri, da nebi pristali pri slednjih (po svojem prepricanju), se posluzijo motorja...

Mislim, da je cena med 60 in 120 EUR/dan pač cena, ki jo je treba požreti. In ko primerjaš to ceno z drugimi stroški motociklizma niti ni pretirano visoka.

Na Novem Marofu je pa cena recimo bistveno nižja, pa je za učenje in "delo" na motorju skoraj bolj primerna kot hitre piste. (200 ali 250 kun/dan)

Ne vem, zakaj bi moral placati ravno ceno za dan. Ce bi bilo dirkalisce tu, v Sloveniji, bi pac skocil na nekaj krogov in hajd domov (kot smucanje -na uro). 20 jurjev "cestnine" za en dan ne dam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

500 tolarjev za krog.

Pa še za nekim usranim dolbremzarjem moraš voziti.

To ni za naše cestne dirkače.

Vsi tisti, ki se zavajate z opijem,

da bi dirkališče, motodrom ali karkoli takega rešilo

stanje na cestah,

se pač samo zavajate.

brrrm, zavajanje ima vedno cilj - cilj tega zavajanje je pač imeti dirkališče v Sloveniji ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da to oddajo še vedno slišat, kajti, če grem v arhiv, radio in vroči mikrofon, te teme ni. Mogoče še pride :hmm:

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da to oddajo še vedno slišat, kajti, če grem v arhiv, radio in vroči mikrofon, te teme ni. Mogoče še pride :hmm:

Pozdrav od Roberta

Zaenkrat je samo opis, o čem je tekla beseda, zelo zanimiv za prebrat je forum na to temo...

http://www.rtvslo.si/val202/modload.php?&c...enu=3&c_id=4020

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat je samo opis, o čem je tekla beseda, zelo zanimiv za prebrat je forum na to temo...

http://www.rtvslo.si/val202/modload.php?&c...enu=3&c_id=4020

Sem jim pisal e-mail. So mi odgovorili, da naj bi do danes oziroma najkasneje do konca drugega tedna tudi to oddajo dali v arhiv na net. Bi jo že dali vendar imajo trenutno neke tehnične težave .)

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!