Skoči na vsebino

Blokade motorjev - razne


Stric Burek

Priporočene objave

eno oprašanje ku men ni zdej čist jasen ku eni pravjo da je lahku eni pa da ne....

če kupeš moto cestaka 600 blokiran na 25kw lahku tu vozeš z ispitem A2 al ne???

sam se sicer odločam za nakup gsxrja 600 blokiran 25kw pred tem zakonem

Nesmeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi v tem času kupujem motocikel in ker imam narejen izpit A2 iščem vse informacije v zvezi s tem zakonom da se ne bom pri nakupu zaj****!

Torej,če sem prav razumel, če je blokada vpisana v homologaciji kot predelava in ima motocikel izvirno moč več kot 70kw, takega motocikla ne smeš vozit? Se pravi to lahko izkoristiš samo, če je model obstajal že tovarniško zablokiran?

Kaj pa primer da zablokiraš na 25kw (ker blokad 35kw skoraj ni) mora imet motocikel do 50kw? To mi še vedno ni jasno! :wallbash:

Zgornja meja izvirne moči za A2 je 70 kW in zgornja meja blokirane ali realne je 35 kW. Torej, motocikel ne rabi imeti 50 kW, če ga blokiraš na 25 kW, le več kot 35 kW ne sme imeti za to, da ga lahko voziš z A2 in ne več kot 70 kW pred blokado.

@ domi46

Prosim, piši v kolikor toliko knjižni slovenščini, da se človek ne muči s prebiranjem tvojih postov.

Če dobiš katerikoli motor, kateremu v dokumentih (prometna in homologacija) ni omenjena izvirna moč 70+ kW in ima v dokumentih napisano le moč 35 kW ali manj, potem takšen motor LAHKO voziš z A2.

Če bi prebral kak post nazaj, bi ti to moralo biti jasno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgornja meja izvirne moči za A2 je 70 kW in zgornja meja blokirane ali realne je 35 kW. Torej, motocikel ne rabi imeti 50 kW, če ga blokiraš na 25 kW, le več kot 35 kW ne sme imeti za to, da ga lahko voziš z A2 in ne več kot 70 kW pred blokado.

@ domi46

Prosim, piši v kolikor toliko knjižni slovenščini, da se človek ne muči s prebiranjem tvojih postov.

Če dobiš katerikoli motor, kateremu v dokumentih (prometna in homologacija) ni omenjena izvirna moč 70+ kW in ima v dokumentih napisano le moč 35 kW ali manj, potem takšen motor LAHKO voziš z A2.

Če bi prebral kak post nazaj, bi ti to moralo biti jasno.

Torej praviš, da lahko z A2 voziš motor, ki ima v osnovi recimo 69 kW, blokiran pa je na 25 kW?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej praviš, da lahko z A2 voziš motor, ki ima v osnovi recimo 69 kW, blokiran pa je na 25 kW?

Hmm, sem šel še enkrat brati zakon in je res čudno napisan. Tale svetovalec, katerega odgovor je nekdo nalepil precej na začetku te teme pravi, da lahko.

Lahko pa spet pošljemo kakšno vprašanje na e-Upravo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

citiram post iz začetka teme:

....katerih moč motorja ne presega 35 kW in prikaterih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo....

...torej, če je motor blokiran na 25kW, v originalu ne sme imeti enako oz. več kot 50kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

citiram post iz začetka teme:

...torej, če je motor blokiran na 25kW, v originalu ne sme imeti enako oz. več kot 50kW

Citiral si dikcijo zakona in če velja ....katerih moč motorja ne presega 35 kW in prikaterih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.... potem je svetovalec, katerega sem citiral iz posta nekoga drugega, to tolmačil kot: izvirna moč ne sme presegati dvakratnika 35kW oz. 0,2kW/kg kar je 70kW/0,4kW/kg.

Bi pa dal polomiti prste pravnikom, poslancem in drugim, ki pišejo takšne zakone, pri katerih potrebuješ še pet pravnikov in tri priročnike s pojasnili, da jih lahko tolmačiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej jaz si tole tako tolmačim:

MOČ:

-ne presega 35kW

-ne presega 0,2 kW/kg

-ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo

potem pa samo pogledaš v prometno moč motorja, recimo 25KW (blokiran), izvirna moč pa recimo 70kW,ter teža 200kg, in greš:

-ne presega 35kW ----> OK

-ne presega 0,2 kW/kg ----> OK, ker ima motor 200kg to znese 0,125kW/kg

-ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo ----> ni OK, ker je moč 70kW več kot 2*25kW

...če pa ima motor 49kW v originalu, in je blokiran na 25kW pa:

-ne presega 35kW ----> OK

-ne presega 0,2 kW/kg ----> OK, ker ima motor 200kg to znese 0,125kW/kg

-ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo ----> OK, ker je 49kW manj kot 2*25kW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, kot je @Koci napisal, je bilo tudi meni razloženo na izpitnem centru v Celju.

Tukaj sedaj lahko pride do paradoksa: Nekdo kupi motor s 53 kw (npr.) in ga hoče blokirati. Z blokado na 35 kW je motor legalno vozen s kategorijo A2, z blokado 25 kW pa ne, čeprav se gre za isti motor in ima v drugem primeru celo 10 kW manj. :surrender:

Brihtno ne?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bomo preveč domnevali bi lahko nekdo postavil vprašanje preko portala e-Uprava in bomo točno vedeli, kako uradni organ tolmači zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Jaz imam blokado na 25kw (na papirju). Mene predvsem zanima kakšen je postopek če me policija zaustavi? Kako lahko ugotovijo ali imam blokado?

Hvala za odg,

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Jaz imam blokado na 25kw (na papirju). Mene predvsem zanima kakšen je postopek če me policija zaustavi? Kako lahko ugotovijo ali imam blokado?

Hvala za odg,

Lp

piše eno stran nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, kot je @Koci napisal, je bilo tudi meni razloženo na izpitnem centru v Celju.

Tukaj sedaj lahko pride do paradoksa: Nekdo kupi motor s 53 kw (npr.) in ga hoče blokirati. Z blokado na 35 kW je motor legalno vozen s kategorijo A2, z blokado 25 kW pa ne, čeprav se gre za isti motor in ima v drugem primeru celo 10 kW manj. :surrender:

Brihtno ne?

seveda je brihtno, ker tisti veleumi ki se to spomnejo vse naredijo na pol, mi pa potem, ko preiščemo vse možne luknje in načine v izogib temu zakonu najdemo take pogruntavščine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo zagotovo pove kolk ur je obveznih za prekvalifikacijo? Ker mi tud po avtošolah različno govorijo in bi mi prav pršla kakšna osebna izkušnja, ne v smislu sem slišal...:l_01:

Jz sm slišou že vse številke od 5 do 11 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo zagotovo pove kolk ur je obveznih za prekvalifikacijo? Ker mi tud po avtošolah različno govorijo in bi mi prav pršla kakšna osebna izkušnja, ne v smislu sem slišal...:l_01:

Jz sm slišou že vse številke od 5 do 11 :D

Moja punca je odvozila 11 ur in 12. izpitno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo zagotovo pove kolk ur je obveznih za prekvalifikacijo? Ker mi tud po avtošolah različno govorijo in bi mi prav pršla kakšna osebna izkušnja, ne v smislu sem slišal...:l_01:

Jz sm slišou že vse številke od 5 do 11 :D

Jaz sem imel 11 uro izpitno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tok ur samo za prekvalficikacijo ?! Pismo, jst sm mel 10. uro že izpitno ko sm delu za A2 ... Bo pa treba čim prej narest, da se nau spet kej spreminjal! :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Bi pa dal polomiti prste pravnikom, poslancem in drugim, ki pišejo takšne zakone, pri katerih potrebuješ še pet pravnikov in tri priročnike s pojasnili, da jih lahko tolmačiš.

In katerih namen potem povsem izničijo člampasto-rokomavhovske homologacijske službe ...

Jebiga, za ninjo 6 vsi vemo, kakšna je njena "izvirna moč" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo ----> ni OK, ker je moč 70kW več kot 2*25kW

Točno tako.

Problem je v formulaciji "izvira iz vozila". Potem pa greš gledat vozilo, je Ninja 6, vendar je to vozilo imelo prirejene papirje.

Birokratski aparat se je še enkrat ustrelil v koleno. Hoteli so preprečiti eno reč, pa so dosegli nasproten učinek - iskanje lukenj tako pripelje do rezultata, ki izvirno ni zaželen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

 tale zakon men ni čist nč jasen

če kupem motor že blokiran in homologiran recimo kawasaki z750 al pa kawasaki nijo 636 me lahku polcaj jebe oz napiše kazen

če kupem pa motor kater ma original izvorno moč 70kw ga lahku blokiram zdej in homologiram in je okej

pa če je tovarnišku blokiran se pa spet lahku vozem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale zakon men ni čist nč jasen

če kupem motor že blokiran in homologiran recimo kawasaki z750 al pa kawasaki nijo 636 me lahku polcaj jebe oz napiše kazen

če kupem pa motor kater ma original izvorno moč 70kw ga lahku blokiram zdej in homologiram in je okej

pa če je tovarnišku blokiran se pa spet lahku vozem

Vse je že 1000× napisano.

še enkrat:

Če je v Homologaciji in* v prometni napisano 70kW (kot izvorna moč) ali manj, ga lahko voziš oziroma blokiraš na zahtevano moč 35kW. Kako pa prideš do tega da ti v prometni in homologaciji piše npr. 25kW je pa useen. Nekateri motorji pridejo takšni že iz tovarne, če pa poznaš kakšen drug način pa drugače naredi.

* Izpolnjena morata biti oba pogoja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mogoče dobiti blokado za KTM 640 Adventure letnik 2004?? Sem preiskal cel google pa je ne najdem. Če ima kdo izmed vas kakšno informacijo o blokadi(25 ali 35kw) bi bil zelo vesel.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je mogoče dobiti blokado za KTM 640 Adventure letnik 2004?? Sem preiskal cel google pa je ne najdem. Če ima kdo izmed vas kakšno informacijo o blokadi(25 ali 35kw) bi bil zelo vesel.

Lep pozdrav!

Najlažje bo če pokličeš direkt na uradni servis in tam vprašaš. ---> Motocenter Laba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!