Skoči na vsebino

Pozor BMW-jasi in ostali!


Priporočene objave

Objavljeno

Vse firme dajo popuste na izdelke namenjene drzavnim sluzbam, pa naj bo to BMW, Pampers, Schweppes, Pinko Palinko al pa kdo drug.

Le zakaj pa rabljeni BMW-ji drzijo ceno bolj kot drugi?

Objavljeno
Hej Moped! in pol si se pa odloču za Diversion!? Kaj pa je šlo narobe?

Ne, moped e je potem odlično odločil za Yamaho FJR 1300 :wink: ki jo pričakuje v januarju v svojo garažo...

Objavljeno

Kot prvo nisi dobro prebral... ni se Pervy-ju to zgodilo, ampak mojemu očetu!!!!

Sicer pa sem po tistem še kar nekaj km na njem naredila, pa ni bilo nič...se je pač kapica na svečki malo razmajala...pa je bilo popravljeno!!!! mogoče je treba omenit, da je šlo za začetek sezone in še motor ni bil čisto v formi! (misilm, da je bila celo prva vožnja sezone) Tak, da brezveze iz tega celo disertacijo naredit :wink:

Sicer pa brezveze žalit eno vrsto motorja, ker je pač nekomu nekaj drugega všeč...vsakemu svoje!!!!! Poleg tega pa nobem motor ni popoln! Pa če je nemc al japonc al američan!! :wink:

lp alena

p.s. s cilindrom bolj težko po tleh podrsaš med vožnjo, ker je zaščiten... kapico pa spraviš dol na tak način le, če voziš na glavo obrnjen motor...pa še takrat ne bi šlo.. :twisted: tolk, da ne boš pameten, če motorja ne poznaš!!!!

Tkole bom reku:

kot prvo priznam da sem površno prebral, ker sem mislu da je Pervy vozu, se oproščam :oops: ...

- jest nisem žalil nobenega motorja pač pa sem izrazil svoje mnenje, mislim da je to tukaj dovoljeno saj za to pa imamo forum...

- ampak ne me pa imet za butastega, si mogoče mislila da sem bil resen ko sem napisal tisto o drsanju s cilindrom po tleh :x , če ti lahko povem sem že vozu nekaj BMW-jev in enega je imel celo moj oče, tako da vem kako izgledajo :roll: ...

ne se jezat!!! :D

LP Andrej

Objavljeno

Diversion pa sem po štirih letih in 80.000 prevoženih km prodal. In sedaj pride FJR. :lol:

Objavljeno

Hej Moped! Sorry! sem mislil, da se šele odločaš za Diverzijo. Tale FJR se

mi zdi pa trotlziher in zelo dobra odločitevČestitam! men si tud dal mislit in sem si jo dal na top 5 listo.

Objavljeno
Glede kvalitete teh motorjev nadovezujem, da večina policij tega sveta uporablja BMW motorje- Le zakaj!?

Nič nimam čez njihovo kvaliteto... kar se pa tiče polcajev... OK, naši jih majo, nejbrž kšni nemci tud... pa tko naprej... američani jih majo lih za okus, sicer majo v glavnem Z1000, par HD (OK, so mogl pač mal svoje podpret), pa še nekej guzzijev so mel včas... angleži majo Honde... hmm... še kej?

Men se še vseen zdijo BMWji mal predragi... po drugi strani se mi pa itak vsi zdijo predragi :D

LP

Objavljeno

Ja! vsi ti podatki drzijo!

Sicer pa stojim za tem kar sem rekel o BMW-jih i.s; kvaliteta,vzdrzljivost,

prijetni, tralala...

Manjka jim pa tisti nedoločeni "zing!", ki nas motoriste opredeljuje, da se

nemoremo odpovedati temu skrajno nevarnemu početju,ki se imenuje

motociklizem. In zato je moja "osebna"končna ocena BMW motorjev:

"THEY'RE SO FUCKIN' BORING!"

Predragi so pa itak vsi po vrst-še Enfield!

Objavljeno

"Bilo kuda - BMW GS svuda" :twisted:

(Razen v mojo garažo bodo dejali nekateri hehe).

Objavljeno

J,a ti samo malo za salo sem pa tja skaces s svojim mnenjem,al ma to kaksen visji smisel?! :P :lol:

Objavljeno
samo nadovezal sem temo "en cilinder in ujeti ravnotezje če ta crkne v voznji". :lol:joke! Glede kvalitete teh motorjev nadovezujem, da večina policij tega sveta uporablja BMW motorje- Le zakaj!?

ker tovarna da do 60% popusta na motorje za drzavno sluzbo.

Pred kratkim sem bral v (mislim da je bil Touring...) nemški reviji, da bo nemška policija kupila CAPO NORD motorje in ne več GSov, saj naj bi veliko denarja privarčevali z to potezo.

Objavljeno

Dajte mi vi Einsteini priporočit en nov moped, in to mislim čisto resno!

Ko in če prodam GS-a, takoj kupim nov stroj-ze zdej se mi totalno blede,

ker stoji tam pri trgovcih jaz pa gledam v zrak.

Torej: mora bit cca.1000 kubov

mora bit narejen kot je treba

mora bit športen

mora bit ne preveč športen, jaz se usedem in pičim dokler ne gori

Low Fuel in potem spet-Španija,Francija itn...

Ne sme bit enduro

vetrna zaščita mora bit, pa spet ne ala LT/RT itn...

In Slo. zastopnik ne sme bit idiot- al so vsi!?

Objavljeno
Nič nimam čez njihovo kvaliteto... kar se pa tiče polcajev... OK, naši jih majo, nejbrž kšni nemci tud... pa tko naprej... američani jih majo lih za okus

V ZDA HDje vse bolj nadomeščajo z BMWji. Sicer pa:

Internationally, BMW is the largest seller of motorcycles for authority use. More than 70,000 BMW motorcycles are currently in official use in over 130 countries on five continents. A fleet of specially prepared BMW police motorcycles provide entourage support for Queen Elizabeth II of Great Britain. (americanmotor.com)

BMW is the leader in police motorcycle use worldwide, with over 80,000 motors in operation in 150 countries around the world. BMW offers the R 1150 RT-P and R 1150 GS-P models for sale in the USA. (law-enforcement.com)

Andrej

Objavljeno

Poskusi s skirojem. Da boš dosegel prostornino, mu na sprednjo štango priveži eno 1,5 l plastenko od kokte (enovaljnik) ali pa dve 1/2 litrski (dvovaljnik) :wink: :lol:

Objavljeno
Glede vzdržlivosti in kvalitete, pa noja, podobno kot je splošno mnenje o italjanih.

:?: že pregovorno je BMW poznan predvsem po vzdržljivosti in kvaliteti.

Nobenega dvoma ni da se po cestah vozijo deset, dvajset in več let stari BMWji, pa še delajo. Ampak poglej ne števec prevoženih kilometrov, pa ti je vse jasno. In še to se večinoma prevozijo veoma lagano. In imam kolege ki imajo novejše modele ( RS, S, RT, ),res da jih nič ne šparajo, ambak so skoz problemi ( pušča olje na glavi, crkuje ABS, konstantno pregorevajo varovalke, neko olje v prvem amortizerju pušča...).

:?: večina jih kupuje kot touring motorje in z njimi naredijo precej kilometrov. Skoraj vsi 'ateti', ki se jih vidiš peljati po celi Evropi, od zgodnje spomladi do pozne jeseni, so na BMWjih.

Glede problemov.. pri hiši imamo že tretjega bmwja in ni bilo omembe vrednih napak, le redno vzdrževanje. ABS nikoli crknil, nobenih problemov z elektriko, tisto s puščanjem olja -- začetne serije novih 4v boxerjev so imele enojno tesnilo glave motorja, ki je pri visokih vrtljajih rado spustilo kakšno kapljico. Mislim, da so napako odpravljali v okviru garancije -- tesnila so nadomestili s trodelnimi in od takrat teh problemov ni več.

Mogoče ne sodi v to temo ampak -- za vse ki ste bili na srečanju z Benko -- kako je bilo kaj z vzdržljivostjo njenega F650? Kaka generalka vmes?

Andrej

Objavljeno

Brrrm!

Šalo na stran, jaz sem pričakoval kaj bolj konstruktivnega!

Objavljeno

Saj bi ti jaz resno, a tisti tvoj zadnji stavek ni ravno usmerjal v resnost. :roll:

Objavljeno

J -

priporočam Yamaha FJR 1300 :D

Objavljeno

Torej bi ti nekakšnega športnega potovalnika in pustimo, če kateremu manjka kakšen "štamprle" do litra.

Gremo od A do Y:

Falco, Futura, R1100S, R1150RS, K1200RS, K1200GT,Ducati ST4, Ducati ST4s, Ducati ST2, Honda Fire storm, Honda Super blackbird, Kawasaki ZRX 1200 S, Kawasaki ZZR 1200, MZ 1000 S, Bandit iljadudvijesta, Triumph Sprint RS, Triumph Sprint ST, Y Fazer.

FJR 1300 pa je menda doma med potovalniki (RT, LT, Paneuropean, Trophy), za katere si rekel, da jih nočeš.

Objavljeno

Sorry! mam te smeškote ugasnjene, nisem mislil nič resno, resno pa bi rad

izluščil nekaj od tega kar si naštel, vedno bolj se nagibam k FJR1300A, ali

ZZR1200. Šisto subjektivno bi hotel vedet od kogarkoli kaj bi bla top izbira

v tej kategoriji-BMW-je sem odpisal iz različnih osebnih razlogov.Gledam

in gledam ta FJR pa se mi zdi precej bolj športen od bilo katerega BMW,

pol pa pogledam podatke/številke in mi je še bolj všeč. Sam tisto 200km/h

pa ne more bit res!?

Objavljeno

Moped, zakaj ne:

BMW 1150 RT: 1130 ccm, 70 kW, kardan, 279 kg, ABS, 202 km/h, 14250 €

Yam FJR 1300:1298 ccm, 106 kW, kardan, 263 kg, ABS, 245 km/h, 14290 €

Malo močnejši in malo hitrejši in malo slabše (manj udobno) se na njem sedi. Ne en in ne drugi nista enduri, čoperja, križarki, športnika, nagca ali športna potovalnika ali celo luksuzna potovalnika. Torej jima ostane: potovalnika.

Glede na moč in hitrost je FJR verjetno boljši nakup, vendar ...

:D

Objavljeno

Ja saj ta "vendar" me zanima- BMW me je prepričal o tistem kar nakladam

kle: kvalitet,kondicija jadidadida...Če je Yama vsaj malo primerljiva

butnem "gong" in vzamem FJR. Pa še odkar vozim BMW mam mravljince v

prstih.

Objavljeno
Nič nimam čez njihovo kvaliteto... kar se pa tiče polcajev... OK, naši jih majo, nejbrž kšni nemci tud... pa tko naprej... američani jih majo lih za okus

V ZDA HDje vse bolj nadomeščajo z BMWji. Sicer pa:

Internationally, BMW is the largest seller of motorcycles for authority use. More than 70,000 BMW motorcycles are currently in official use in over 130 countries on five continents. A fleet of specially prepared BMW police motorcycles provide entourage support for Queen Elizabeth II of Great Britain. (americanmotor.com)

BMW is the leader in police motorcycle use worldwide, with over 80,000 motors in operation in 150 countries around the world. BMW offers the R 1150 RT-P and R 1150 GS-P models for sale in the USA. (law-enforcement.com)

Andrej

andrej,zakaj je tako sem ze povedal: tovarna da do 60% popusta na taksne (drzavno-sluzbene) motorje - bedasti bi bili ekonomi,da ne vzamejo te ponudbe.ko je to enako akcijo izvedla tudi honda-austria.....glej ti cudo.... so "naenkrat" prodali 20 CBR-XX,15 pan-european,15 varaderó,15 deauville in 40 125tk (pantheon ali podobno).

Objavljeno

Lahko mirno kupiš FJRja. Koliko časa ga boš pa imel, dve, tri leta. Če si se zmotil, pa le nekaj mesecev.

Prej ali slej se boš razgledoval po novem motociklu. In če v karieri narediš en stranski, da ne rečem napačen, korak, še ne bo konec sveta. :lol:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!