Skoči na vsebino

Pozor BMW-jasi in ostali!


Pervy

Priporočene objave

Če bom izredno zadovoljen 2-3 leta. Imam prospekt od Yamahe

za letnike 2003 in FJR1300A ima serijsko ABS, 143,5PS pri 8000 in

134,4NM pri7000, kar me še bolj prepriča kot opis tukaj na motosvet.

Zdaj moram sam še GS prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped, zakaj ne:

BMW 1150 RT: 1130 ccm, 70 kW, kardan, 279 kg, ABS, 202 km/h, 14250 €

Yam FJR 1300:1298 ccm, 106 kW, kardan, 263 kg, ABS, 245 km/h, 14290 €

Malo močnejši in malo hitrejši in malo slabše (manj udobno) se na njem sedi. Ne en in ne drugi nista enduri, čoperja, križarki, športnika, nagca ali športna potovalnika ali celo luksuzna potovalnika. Torej jima ostane: potovalnika.

Glede na moč in hitrost je FJR verjetno boljši nakup, vendar ...

:D

Brrrm - pri Yamahi pravijo, da je FJR1300 "sport touring" - torej po naše športni potovalnik, ali ne? Glede nato, da zmore čez 250 km/h, da ima 150 KS, 133 Nm navora, samo 240 kg (suh), - pa še cena je pri nas, če se ne motim, malo nižja od navedene v evrih (2.709.769 SIT) ---> I choose yama...

In "bistveno močnejša" yamaha od BMW-ja, ne "malo močnejša".

J - priporočam ti tudi, da si ogledaš predstavitev v Yamaha Design Caffeju ( http://www.yamaha-motor-europe.com/designcafe )... Tam imaš tudi neke PowerPoint predstavitve, kjer lepo piše - križanec med supersport in touring motorjem...

:wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Hvala, sem pogledal, precej izboljšav. Vem pa da mi lezi po meri ker sem se usedel na ta staro-v TC prodajajo eno rabljeno. GS pa prodajam,

ne zato ker je slab, nasprotno, dober je, ni pa zame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm... ZZR se ti definitivno splača pogledat, kakšna VFR se ti splača nejprej peljat, pa pol pogledat kubikažo, saj kaj k so nove tolk grde.

Od suzukijev je še skor najbližje RF900, yamaha FJR, kwasaki tud concours al kaj je že, sam je že napol v stilu RTja.

Lahko si tudi malce pogledaš tanovega LeMansa, pa seveda XX, blablabla... sej so že vse ostali povedal...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam, da je vfr-ka grda. ZZR1200 bom še pogledal, čeprav se mi

zdi, da bolj meji na sport kot sport-touring, je pa še vedno v okvirih

mojih potreb,zahtev in zelja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je novi ZZR 1200 grd in skoraj smešen :roll: , prejšnji 1100 mi je bil dosti lepši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brrrm - pri Yamahi pravijo, da je FJR1300 "sport touring"

Verjetno je res. Moje znanje o motociklih je majhno in če se hočem s čem považiti, moram pogledati v kataloge. Oba nemška tlačita FJR v potovalnike, že vedo zakaj. Meni je pa čisto vseeno, kam ga dajo.

Motor imam za vožnjo, ne pa za pogovore o njem. Zato o mojem sploh ne debatiram tu. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brrrm - pri Yamahi pravijo, da je FJR1300 "sport touring"

Verjetno je res. Moje znanje o motociklih je majhno in če se hočem s čem považiti, moram pogledati v kataloge. Oba nemška tlačita FJR v potovalnike, že vedo zakaj. Meni je pa čisto vseeno, kam ga dajo.

Motor imam za vožnjo, ne pa za pogovore o njem. Zato o mojem sploh ne debatiram tu. :D

Moje znanje o motorjih je pa sploh mikroskopsko :wink: . Ampak, sem pač odbil žogo, ker zadnje dni tudi jaz nekaj resno opazujem tole FJR in sem konzumiral kar veliko "materiala"...

Je pa dobra primerjava FJR1300 in BMW 1150 RS na naslovu www.motorcyclenews.com oz. natančneje:

http://www.motorcyclenews.com/bikes/group_...DocumentID=4527

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjava številk je nekaj, praksa pa je lahko precej drugačna. Preden daš nekaj manj kot 3 miliončke se dogovori za testno vožnjo. Če ne dajo, roke stran od firme.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

foter od unga oz.punce tam gor se še voz na letniku 82(in ni edini), jah no ni najlepši, al pa najhitrejši, spet zdruge strani pa poglej japonce letnik 82 na cesti kako se peljejo in kako so lepi........oops sorry! SAJ JIH SPLOH NI! so jih ze recikliral.

Ja pa veš zakaj jih ni.Ker pred 20 leti pri nas dobit Japonca je bila mala znanost.

Kolikor vem si bil lahko vesel če si dubu MZ-ja ali pa Javo ki ji je skoz elektrika crkvala.Kakšni Japonci, lepo te prosim od kje, bencin na bone ti bi pa japonca kupoval. :lol:

Kaj je pa bilo ko se je trg odprl tudi Japoncem.Kolikor sem jaz bral razno zgodovino vem da so vsi od Aprilie naprej hudo zašvicali ko so videli njihovo cenovno politiko in zniževanje stroškov v proizvodnji.

Sicer pa je splošno mnenje tudi da je VW golf najbolj vzdržljiv avto pa samo zato ker si lahko pri nas nekoč zbiral med zastavo in VW.

Če boš v ZDA reku da je golf stroj da mu ga ni para bo lohk kdo od smeha počil.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa pejd še ven malo pogledat kok je 20 let starih japoncev. V US sem

pa zivel in se kje drugje, torej se strinjam za Golf. Sicer sem pa v Francicji videl par Z750 Kawasakijev iz tiste dobe........Klub Japonskih

Veteranov....nekaj takega so se imenoval!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo podatkov za razsvetlitev o ZZR 1200:

končna hitrost 278, s sovoznikom 258,

pospeševanje od 50 do 120 km/h v najvišji prestavi 7.0sek, s sopotnikom 8.8sek

poraba izven naselja 5.9l , avtocesta ( 130 km/h ) 7.1l

Za FJR pa poglej v FJR temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem do dvej zjutraj to vse primerjal in pogledal en kup slik obeh.

Zdaj obadva vagam. Yama se mi zdi dosti bolj opremljena ze v osnovi,

in pa tudi bolj potovalna. Kawa malo bolj radikalna. Vaga trenutno v prid

Yama, čeprav sta obe lepi-vsaj meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je Kawa všeč, sploh tale srebrn...Za moj okus malo preveč športna drža, sploh za sopotnico. Za razliko od FJR, so ostali na starih dobrih fergazarjih, kar mi odgovarja, zelo pa me moti da ima za pogon verigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah saj zato pa ti pravim, da vem kaj hočem in ne vem katerega hočem.

Kawa mi je malo lepša, ampak jo nisem še videl s kufri. Sem pa videl ene

fajn slike srebrne Yame s kufri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, napisal sem LT, in ne RT !! Pa tudi RT ni nevemkaka primerjava FJR ( seveda velja tudi obratno ).

Sem šel nazaj gledat in vidi, res. Tam stoji LT in ne RT.

Bom moral res začeti brati od črke do črke. :oops:

Na srečo imaš tudi ti napako. Ni Ice, temveč Brrrm :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Tourenfahrerju je test ZZR 1200, in sicer s kovčki. Gor so givijevi E46, srebrne barve, in izgleda božansko. Za FJR se dobijo original kovčki v barvi motorja, ki pa so za dva mogoče premajhni ( cca 30 l ), in pa svinjsko dragi. Samo stranska kovčka z nosilci staneta cirka 210 jurjev. Res je da motorju najbočj pašeta, ampak za manj kot polovico te vsote v Italiji dobiš tri Maxie plus prtljažnik.

In mimogrede, iz katerega konca si ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa res ne vem kaj od teh dveh!?Kje bi jaz lahko oba probal,tezko ane? Slo. je tako majhna, da ne razmetavajo okoli testnike. Razen BMW,

ki naredi fešto na vsake svetlobno leto (in glej ga zlomka, samo BMWji za testirat) Glede kufrov, da ne začnem spet z mojimi kozmičnimi zeljami (solo sedez,kufer za hrbtom)hehehe.... , sam morajo pa bit, pa čeprav jih

rabim samo nekajkrat letno.

Jaz! Moped? KP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!