Skoči na vsebino

Pozor BMW-jasi in ostali!


Pervy

Priporočene objave

pa tega še svet ni videl.....................brumči je iznašel toplo vodo :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pjero daj prosim zadrži take bedne komentarje zase, ker brumer je eden redkih tukaj gor ki ve kaj govori in stoji za tem, res da ga včasih malo zanese ampak tega mu pač ne moremo zameriti, ker se odlično spozna na motorje, in če imaš kakšen tehnični problem z motorjem ti bo z veseljem pomagal.....no, zdaj dvomim da bo sploh še kdaj prebral kak tvoj post

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pjero daj prosim zadrži take bedne komentarje zase, ker brumer je eden redkih tukaj gor ki ve kaj govori in stoji za tem, res da ga včasih malo zanese ampak tega mu pač ne moremo zameriti, ker se odlično spozna na motorje, in če imaš kakšen tehnični problem z motorjem ti bo z veseljem pomagal.....no, zdaj dvomim da bo sploh še kdaj prebral kak tvoj post

vsaj ne bo nabijal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pravite BMW-ejaši in ostali motosvetovci na tale motor.Tehnični podatki še niso 100%-tni govori se 800 ccm,3 zyl.,190 Kg,190 Ps,pogon ketna,končna (že izmerjena)319 Km/h! :whistle:

post-9445-1197488908_thumb.jpg

To so lahko le mokre sanje vsakega BMW-jaša :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so lahko le mokre sanje vsakega BMW-jaša :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Kam se sili BMW .....naj ostane na boxerjih ..saj še jim lahko kdo očita kopiranje :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam se sili BMW .....naj ostane na boxerjih ..saj še jim lahko kdo očita kopiranje :naughty:

...ne, ne, na sliki ni BMW, je Benelli...

Sicer pa BMW, če ne bi bilo te firme, vprašanje, kdaj bi ABS in ostale novotarije prišle v serijsko proizvodnjo na motorjih. Škoda da so opustili proizvodnjo starega bokserja. Vem, vem, okoljevarstvene zahteve, pa to. Bi ga pa raje imel, kot novega, čeprav je v vsem slabši. Isto, kot Harley, bolj mi je všeč stara evo mašina, kot tanove.. Dinozavrsko razmišljanje, pa jebi ga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne, ne, na sliki ni BMW, je Benelli...

Sicer pa BMW, če ne bi bilo te firme, vprašanje, kdaj bi ABS in ostale novotarije prišle v serijsko proizvodnjo na motorjih. Škoda da so opustili proizvodnjo starega bokserja. Vem, vem, okoljevarstvene zahteve, pa to. Bi ga pa raje imel, kot novega, čeprav je v vsem slabši. Isto, kot Harley, bolj mi je všeč stara evo mašina, kot tanove.. Dinozavrsko razmišljanje, pa jebi ga.

Šenkrat zate in ostale,poglejte si tega BMW-eja K-46 slikan 15.11.2007

post-9445-1198873534.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogledal sem ga, pa šel na Google malo več poiskat. Ja, BMW se vrača v superbike. In mislim, da zna biti uspešen, zakaj pa ne? Saj se spomnimo, kateri motorji so včasih bili na prvih mestih na dirkah.

Pa saj v prejšnjem postu nisem govoril čez to firmo, brumer... Napisal sem, da BMW orje ledino, kar se tiče tehničnih rešitev. In glede na to, da imajo zelo zahtevne teste, kar se tiče razvoja novih motorjev, jim lahko samo čestitamo za vrnitev v superbike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne, ne, na sliki ni BMW, je Benelli...

Sicer pa BMW, če ne bi bilo te firme, vprašanje, kdaj bi ABS in ostale novotarije prišle v serijsko proizvodnjo na motorjih. Škoda da so opustili proizvodnjo starega bokserja. Vem, vem, okoljevarstvene zahteve, pa to. Bi ga pa raje imel, kot novega, čeprav je v vsem slabši. Isto, kot Harley, bolj mi je všeč stara evo mašina, kot tanove.. Dinozavrsko razmišljanje, pa jebi ga.

..ej deda, isto misliva. Ni vse v ekstremnih španungah ampak tudi v trajnost, srcu,.... v odvisnosti pač kdaj si se začel spoznavat z motorji. Meni so pri srcu tisti, ki so bili novi pred 40 leti in so sedaj,... eni veterani pa prisegajo na menjalnik na keslu, a jih je vedno manj. Zakon narave. Je pa res, da tudi moje :wub: tudi po 35 letih skupnega življenja ne zamenjam, čeprav je servisiranje bolj komplicirano, rezervni deli dragi, ni več tak hitra,....ampak žlahtnost ima svojo ceno :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šenkrat zate in ostale,poglejte si tega BMW-eja K-46 slikan 15.11.2007

Ne vem, a sem kaj zgrešil?! Zakaj popaš Yamaho R6 pod BMW-je?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne, ne, na sliki ni BMW, je Benelli...

Sicer pa BMW, če ne bi bilo te firme, vprašanje, kdaj bi ABS in ostale novotarije prišle v serijsko proizvodnjo na motorjih. Škoda da so opustili proizvodnjo starega bokserja. Vem, vem, okoljevarstvene zahteve, pa to. Bi ga pa raje imel, kot novega, čeprav je v vsem slabši. Isto, kot Harley, bolj mi je všeč stara evo mašina, kot tanove.. Dinozavrsko razmišljanje, pa jebi ga.

..ej deda, isto misliva. Ni vse v ekstremnih španungah ampak tudi v trajnost, srcu,.... v odvisnosti pač kdaj si se začel spoznavat z motorji. Meni so pri srcu tisti, ki so bili novi pred 40 leti in so sedaj,... eni veterani pa prisegajo na menjalnik na keslu, a jih je vedno manj. Zakon narave. Je pa res, da tudi moje :wub: tudi po 35 letih skupnega življenja ne zamenjam, čeprav je servisiranje bolj komplicirano, rezervni deli dragi, ni več tak hitra,....ampak žlahtnost ima svojo ceno :whistle: .

če si želita v času zamrznjenega stroja, pratehnologijo, in "dušo", kupta gucija:D 100 let so enaki, in še vedno jim kej pušča;)

se hecam. mislim, da je BMW hudo korajžna firma, da še vedno dela bokserja, tega s tehnologijo, in overingeniringom celega motorja, ohrenja konkurenčnega. Mislim, da je BMW z njim tako uspešen, ker kljub zasnovi stroj ni zastarel. če nebi imel konkurenčnega pogonskega agregata, bi firma strmoglavila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman, BMW še dela boxerje, ja. Samo so pa pred temi einspritz boxerji bili še oni na forgazerje... Dva ventila na valj. Te sem imel v mislih. In ko mi kdo reče ''BMW'', se mi v misli prikrade slika R100RT, takoj za njim pa ''Charlie''.

No, pa naj bo eno malo vprašanje: ''Kakšen motor je Charlie, kje so ga uporabljali, in od kod mu ime...''

LucifugeRofokale, kje vidiš R6?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LucifugeRofokale, kje vidiš R6?

Tole, ki jo je napopal Brumer. Je v ozadju kakšen interni BMW-jaški štos? :)

post-17647-1198928850.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priznam, da se na sportake ne spoznam najbolje, ampak te slike so bile v članku o BMW K-46. Testiranja novega BMW, s katerim se v sezoni, bom rekel na pamet, 2008 ali 2009, BMW vrača na superbike piste. To, ali je na sliki BMW ali R6, bo najbolj vedel kakšen, ki se na spozna bolj, kot midva. Jaz pač verjamem, da je, ni pa nikjer značke BMW, niti Yamaha... Bom šel še enkrat na tiste članke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že nazaj,- brumer je imel prav. Na sliki je prototip BMW K-46, na testiranjih pa so zaradi kamuflaže uporabljali plastike raznih motorjev, tudi od R1. Nastop v superbike klasi pa planirajo v sezoni 2009.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... na testiranjih pa so zaradi kamuflaže uporabljali plastike raznih motorjev, tudi od R1....

No, nekaj takega se mi je dozdevalo, plastikfantastik drugega mopija... B)

Misterija pojasnjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, vidiš, lepo sva razčistila,- oba sva imela prav, nihče kriv... :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman, BMW še dela boxerje, ja. Samo so pa pred temi einspritz boxerji bili še oni na forgazerje... Dva ventila na valj. Te sem imel v mislih. In ko mi kdo reče ''BMW'', se mi v misli prikrade slika R100RT, takoj za njim pa ''Charlie''.

No, pa naj bo eno malo vprašanje: ''Kakšen motor je Charlie, kje so ga uporabljali, in od kod mu ime...''

LucifugeRofokale, kje vidiš R6?

govorim na pamet, brez de bi preverjal, in tvegam posmeh. policijski R50 iz 50ih in šezdesetih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič posmeha, zadetek v polno. :OK: Resnici na ljubo, zakaj ime Charlie, pa niti sam ne vem, bi pa bilo zanimivo slišati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam več volje niti nikakršne potrebe z vami tu po forumu se naganjat.Vglavno ta motor na sliki je motor z BMW-ejevim tricilindričnim agregatom: 190 Ks in 800 ccm je pa res,da so določene dele plastike uporabili in tudi napisali,da so od Yamahe in Kawasakija.Jaz bi rekel,če so vstanju naredit dober agregat tudi s plastiko nebo problem,to bo naslednji korak v vetrovnem kanalu.Za vse nasprotnike BMW-vejev in tiste zelo pametne neverne Tomaže,pa bi bilo dobro malo več brati(se informirat) in ne samo smetit po temi. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam več volje niti nikakršne potrebe z vami tu po forumu se naganjat.Vglavno ta motor na sliki je motor z BMW-ejevim tricilindričnim agregatom: 190 Ks in 800 ccm je pa res,da so določene dele plastike uporabili in tudi napisali,da so od Yamahe in Kawasakija.Jaz bi rekel,če so vstanju naredit dober agregat tudi s plastiko nebo problem,to bo naslednji korak v vetrovnem kanalu.Za vse nasprotnike BMW-vejev in tiste zelo pametne neverne Tomaže,pa bi bilo dobro malo več brati(se informirat) in ne samo smetit po temi. :worship:

..verjamem, da je plastika že gotova, vsaj v grobem,- te ''sposojene'' plastike pa so bile zaradi kamuflaže... In to z vetrnim kanalom,.. BMW že precej let razvija motorje v tem kanalu. Lep primer je K100RT. S kovčki sem peljal 200/uro. Nič ni treslo. Poskusim z eno roko, nič, malo nad balanco dvignem obe roki... Nič tresenja, kot po tirnici. Pa so ga naredili pred 1/4 stoletja... BMW zna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..verjamem, da je plastika že gotova, vsaj v grobem,- te ''sposojene'' plastike pa so bile zaradi kamuflaže... In to z vetrnim kanalom,.. BMW že precej let razvija motorje v tem kanalu. Lep primer je K100RT. S kovčki sem peljal 200/uro. Nič ni treslo. Poskusim z eno roko, nič, malo nad balanco dvignem obe roki... Nič tresenja, kot po tirnici. Pa so ga naredili pred 1/4 stoletja... BMW zna.

Če bi probal novega K-aja bi šele dobil pravi odgovor o tirnicah,samo če jaz kaj napišem bodo spet vsi (tisti ki si neprivoščijo ali nemorejo privoščiti)BMW-eja vso slino porabili. :whistle:

post-9445-1198964390.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Charlie so rekli tudi mojemu R 60/5,letnik1970.Ne vem kolikokrat naju je varno peljal na Grobnik in nazaj(včasih smo šotorili v Preluki).S K 100 RS s kovčki in ženo je kazal 220 po števcu na avtocesti,eno roko si pa lahko dal dol z balance!Vrhunski motorji,tudi danes.

Ne vem,v katero temo bi dal,pa bom napisal vprašanje:

Kateri proizvajalec je prvi montiral diskaste zavore na motocikel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!