Skoči na vsebino

Dirkališče v SLO?


TBoxer

Priporočene objave

realno gledano: bili so na svetovnem prvenstvu. MotoGP zadnjih nekaj let ne vozi nihče od Slovencev...

:hmm: Mogoče je pa to zato, ker imamo v vsaki vasi fuzbal plac in niti enega dirkališča v celi državi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Mogoče je pa to zato, ker imamo v vsaki vasi fuzbal plac in niti enega dirkališča v celi državi?

Poglej Hrvate, ko majo sama smučišča povsod po državi, kak razturajo :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v celi Sloveniji boš od teh motoristov nabral mogoče 2000 Evrov (recimo 20 motoristov + - 15). Kje pa je investitor, ki bo kupil nekaj 10.000 delnic,... Če bi bilo tako lahko bi dirkališče že pred leti stalo. Očitno se vsem zdi, da ni ekonomsko dovolj zanimivo. Da bi se izplačalo graditi bi se vsak teden nekajkrat moralo nekaj dogajati. Ne pa, da bi se enkrat ali dvakrat tedensko 10 posameznikov vozilo po njem za lastno zabavo :hmm:

Dirkališče bi že pred leti stalo, če ne bi bilo polen pod nogami in drugih vyrokov, ki so jih nekateri že omenili.

Ja verjamem, da je dosti ljudi večjih na g... kot na dejanjih in bi bilo težko zbrati realen denar.

Ampak kar se pa tiče dogajanja si pa v temo brcnil.

Samo poglej booking za panonio. Pravzaprav sem pri svojih izračunih vedno gledal zapolnjenost Panonie in računal potencialno rentabilnost.

No zaenkrat sem prišel do tega, da bi moralo biti dirkališče v skrajno severovzhodnem delu Slovenije (cena zemljišč je tu nekoliko nižja in bližina Avstrije bi zagotavljala polno izkoriščenost), cenovno bi moral biti najem primerljiv s Panonio in investitroji bi morali biti dovolj potrpežljivi pa bi prilezli na mali dobiček. Kakega zelo velikega dobička brez velikih prireditev verjetno res ne bi bilo. (Kar je najbrž tudi razlog, da države ali vsaj lokalne skupnosti ponavadi take infrastrukturne objekte sofinancirajo, saj imajo dodatne dejavnosti, ki se okoli tega razvijejo pozitiven vpliv na gospodarstvo).

Aja, pa oni post o delnicah sem po pomoti napisal v dancijevem imenu, ne zamerit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bilo z dirkališčem možno kaj veliko zaslužiti, bi jih po Sloveniji stalo prav toliko, kot mega- super- maxi- inkajjazvemkakšnih nakupnih centrov.

Kolikor jaz vem, je npr. dirkališče v Avstriji, kjer je tudi dirka formule 1, nerentabilno, država in občina pa lastnikom pokrivata izgubo.

To pa počneta samo zato, ker z dirko F1 kapne v državno blagajno precej denarja (DDV, turistične takse,..... ), poleg tega pa je dirka tudi precejšnja reklama za Avstrijo.

Če pa dirke F1 ne bi bilo, pa bi dirkališče, kot nekaj let, ko dirke F1 tam ni bilo, samevalo in bi se po njem ganjali lastniki golfov in civicov, med njimi pa še kaki motoristek.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

realno gledano: bili so na svetovnem prvenstvu. MotoGP zadnjih nekaj let ne vozi nihče od Slovencev... pustmo zdej druge razrede ala endurance itd ...

Tudi v hokeju so bili Slovenski risi v skupini A-SVETOVNA ELITA HOKEJA.

Glih tolk da so zbral dnar za tv prenos... :BUA: .

Leta2007 bo svetovno prvenstvo skupine B kjer risi igrajo za ponovno uvrstitev v

elitno skupino :grupni: ...me zanima koliko bo gledalcev oz. navdušenja nad tem :? .

Fuzbal ja...še tkt k so bli na SP se morjo kregat(pred celim svetom :SS )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bilo z dirkališčem možno kaj veliko zaslužiti, bi jih po Sloveniji stalo prav toliko, kot mega- super- maxi- inkajjazvemkakšnih nakupnih centrov.

Kolikor jaz vem, je npr. dirkališče v Avstriji, kjer je tudi dirka formule 1, nerentabilno, država in občina pa lastnikom pokrivata izgubo.

To pa počneta samo zato, ker z dirko F1 kapne v državno blagajno precej denarja (DDV, turistične takse,..... ), poleg tega pa je dirka tudi precejšnja reklama za Avstrijo.

Če pa dirke F1 ne bi bilo, pa bi dirkališče, kot nekaj let, ko dirke F1 tam ni bilo, samevalo in bi se po njem ganjali lastniki golfov in civicov, med njimi pa še kaki motoristek.......

Zadnja F1 dirka na A1 Ringu je bila 2003. Propad proge pa se je začel nekje 1987, ko so se odločili, da proga ne ustreza več varnostnim zahtevam F1 in so dirko prestavili na Madžarsko.

Progo so s finančnim vložkom A1 (telekom) obnovili in preimenovali v A1 ter 1997 ponovno gostili F1 dirko. To je trajalo do leta 2003, ko je Bernie pogodbo prekinil, ker je avstrijska vlada podpirala protitobačno zakonodajo v EU.

Malo zgodovine

'Projekt Spielberg' je poskus ponovne oživitve steze, ki naj bi jo financiral (predvsem) RedBull. Žal so projekt že nekajkrat ustavili 'okoljevarstveniki', tako da stvari grejo naprej zelo počasi...

Projekt Spielberg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja F1 dirka na A1 Ringu je bila 2003.

Ja, res je. Se vidi, da sem se leta 2003 preselil nazaj v Slovenijo..... :)

Sicer pa je v enem od linkov, ki si jih nalepil tale zanimiv stavek:

The event failed to make money

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je. Se vidi, da sem se leta 2003 preselil nazaj v Slovenijo..... :)

Sicer pa je v enem od linkov, ki si jih nalepil tale zanimiv stavek:

The event failed to make money

Aha, 'the event' je F1 dirka... Kar me sploh ne čudi, saj je F1 čedalje manj zanimiva. :zzz:

Poleg tega je A1 Ring imel rahlo čudno cenovno politiko za 'proste treninge' (plačevanje na kroge) oz. sploh ni imel 'prostih treningov', kot jih imata Pannonia Ring in Grobnik. So pa skoraj vedno. ko sem bil tam, imeli polno 'šolo varne vožnje'...

Zaradi relativno slabih varnostnih razmer je tudi za klubske dirke postajal čedalje manj zanimiv (ob tem, da je verjetno bil drag) - le te so se preselile h konkurenci (predvsem Pannonia Ring, ki je Avtrijcem relativno blizu).

Pannonia je zasedena praktično neprekinjeno od sredine marca pa do konca oktobra (cca. 230 dni). Najem steze je najmanj 5000€ (ob vikendih menda še precej več) - to je preko 1M EUR prihodkov letno...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je preko 1M EUR prihodkov letno...

D.

veliko denarja za nas, malo za tak projekt... od 1M € letno odštej davek in obratovalne stroške, po možnosti še kakšne posebne davke za ekologijo itd ... strošek nabave zemljišč, dajetev ob izgradnji itd, izdelave dirkališča pa tudi ni majhen ... in break point se začne slikati nekje v 15 letih ... seveda je vmes bogvekaj še treba urediti, pa v Sloveniji niti pod razno ni 230 dni uporabnih za te hece verjetno ...

heh, ni računice torej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veliko denarja za nas, malo za tak projekt... od 1M € letno odštej davek in obratovalne stroške, po možnosti še kakšne posebne davke za ekologijo itd ... strošek nabave zemljišč, dajetev ob izgradnji itd, izdelave dirkališča pa tudi ni majhen ... in break point se začne slikati nekje v 15 letih ... seveda je vmes bogvekaj še treba urediti, pa v Sloveniji niti pod razno ni 230 dni uporabnih za te hece verjetno ...

heh, ni računice torej.

A ti bi rad čez noč obogatel? Potem oropaj kakšno banko...

Sem pozabu, da ima Madžarska eno čisto drugo klimo kot Slovenija... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 M € na leto se sliši dobro, toda če računaš, da je treba zadevo zgraditi in vzdrževati, pa kakšnega zaposlenega tudi rabiš, pa davek je treba plačati, tu in tam je treba obnoviti asfalt, tak da je vseeno vprašanje rentabilnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 M € na leto se sliši dobro, toda če računaš, da je treba zadevo zgraditi in vzdrževati, pa kakšnega zaposlenega tudi rabiš, pa davek je treba plačati, tu in tam je treba obnoviti asfalt, tak da je vseeno vprašanje rentabilnosti.

Aja, očitno sem pozabu tudi, da Pannonia Ring dobiva mastne subvencije od madžarske vlade... :slap: Pa Grobnik od hrvaške. Drugače bi že zdavnaj propadla in zaprla svoje duri...

Očitno je 1M € (oz. še več, saj - kot sem omenil - stane najem čez vikend bistveno več) dovolj, glede na to, da kaj več kot 5 zaposlenih ne rabiš ('zastavomahci', ki morajo biti ob večjih organiziranih prireditvah, se plačajo posebej).

Pa tudi 30 tonskih kamionov na stezo ne spuščajo prav pogosto, tako da asfalt verjetno traja malo dlje kot na slovenskih avtocestah. :rolleyes:

Bi reku, da ti nevemkolko dirkališč po svetu dokazuje, da vprašanja rentabilnosti ni...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, danči, vprašanje rentabilnosti je ena precej čudna zadeva......

Enako kot z ekipami F1, pa nogometnimi klubi, pa še kaj drugega bi se našlo.

Malo je takih, ki prinesejo denar, a jih je vendar kot gob po dežju........

Pri nas pa je itaq vse čisto drugačno, kot drugod po svetu.

Ker je nekdo že omenil nogometni stadion:

V Hamburgu so zgradili stadion za 60.000 gledalcev za 95 mio €, v Leipzigu za 43.000 gledalcev, 90 mio, pri nas pa so nameravali zgraditi stadion za 20.000 ljudi, ki bi stal več kot 100 mio €.

Če računaš še to, da bi ga pri nas gradila slovenska podjetja, ki imajo zaposlene delavce iz Bolgarije, ki delajo za 400 SIT/uro, se vprašaš, kako je to mogoče.

Tako, da je tudi vprašanje, kako bi pri nas bilo s stroški in prihodki.

Poleg tega mislim, da sem glede tega že povedal vse v enem stavku, ki ga bom še enkrat napisal:

Če bi se z dirkališči dalo dobro zaslužiti, bi imeli toliko dirkališč kot imamo nakupnih centrov.

Popravljeno . Popravil poln presenečenj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!