Skoči na vsebino

Kawasaki ER-5 ali Hyosung GT650


adrenalyn

Priporočene objave

Vem, da tema posameznih modelov že obstaja, a me zanima, za katerega bi se odločili vi in zakaj.

Dilema je pa med er-5 za cca. 600 jurju ali pa kakšnih 100 jurju dražjim hyosungom GT650. Na avto.neti sem videl, da dobiš za 730 jurju že skoraj novega (l.04, 500 km, testni iz trgovine). Kolikor sem bral temo in teste o Hyosungu, menda ni ravno veliko napak, samo bolj šlampasto narejen je. Sprobal sem oba, me je pa Hyosung v glavnem navdušil z zvokom in močjo, er-5 pa z bolj kultiviranim agregatom in boljšim sedežem (tudi za sopotnico), le v moči mu kar dosti manjka, se pa da kar v redu peljati za to, za kar je namenjen - touring :)

Torej, kaj vi mislite, kateraga?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam ER 5, takrat pač husotov pri nas še niso prodajali. Če bi se zdaj odločal med enim in drugim...najbrž bi šel na husota. Vendar, če želiš moped zlasti za potovanja in ob tem čim manj stroškov, bo ER boljša izbira. Na ovinkih lahko kar solidno pelješ z obema, le moč in navor se precej pozna....v prid husi.

Se pa bojim, da bodo lastniki kot ponavadi pretirano (in nekritično) hvalili svoje mopede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ER-5 sem delala izpit, Cometa 650 sem vozila 3 leta; Comet je dosti bolj močnejši in agresiven (je pač dvovaljnik :OK: ) in seveda tudi bolj športen motor. Če se boš vozil bolj na easy in ti moč ni toliko pomembna potem priporočam Cometa, v nasprotnem primeru pa ti spet priporočam Cometa :P . Meni osebno ER5 nekako ne potegne. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ER5 je drugače tudi dvovaljnik, samo da je vrstni ne V :)

Drugače pa bi se jaz pri določanju med tema dvema motocikloma odločil za Cometa. In to predvsem zaradi moči, ki jo pri ER5 kar primanjkuje.. Moč je pa kar pomemben dejavnik zame pri nakupu motocikla. Pa tudi na izgled dam precej in tu je tudi Comet v veliki prednosti, saj je pri njem vtis "pravega" motocikla mnogo večji kot pri ER5.. Je pa res, da na področju vzdržljivosti po mojih izkušnjah Hyosunga pa Kawasakija ni primerjati. Kawasaki je tu v veliki prednosti..

Sklep, če bi se odločal med ER5 in Cometom bi vzel Cometa, če bi pa še enkrat kupoval motor, pa ne bi več vzel Cometa ampak ZR7, Bandita, FZ6 ali Hornetko..

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej bi tut men ful pasal več moči, sam v tem cenovnem rangu ne vem, kolk se splača poceni robo kupovat. Kot že zgoraj rečeno, ne zaupam še v (relativno) novo korejsko znamko, pa tut Kawasaki se mi zdi, da ma vse dost bolj dolgotrajno pa ziher. Ker pa sm še študent, rabm tut bolj budget bike ;)

Sicer pa itak mislim menjati po dveh letih, to je bolj tako mišljeno, da nisem čisto brez motorja, pa da se malo furam okoli, mejbi kak potovanje do morja al pa gorenjske :) Za to, se mi pa zdi, da je Hyosung pretrd (tud punci ni bil všeč sedež) in nenormalno trese pod 3k obratov. Drugače je pa dobr slišat - real bike z močnim motorjem za skoraj isto ceno kot er-5ka. Kar preveč dobr (ker je že er-5ka ful poceni skup spravljen), zato takšni dvomi o vsem.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj Comet je tudi lahko budget bike, ko enkrat pod garancijo poštimaš napake, ki se navadno pojavljajo.. Je pa res, da so pri Cometu dražje gume in zavarovanje.. Deli/servisi/poraba so pa pomoje tam tam. Glede tresenja pod 3k rpm, pa ne vem zakaj se sekiraš, ker ne vem zakaj bi se vozil pod 3k rpm pri motorju ki se vrti do 11k rpm :) Pri 4/5k pa že lepo gladko zvezno vleče, poraba je majhna in vožnja prijetna..

Je pa, kot sem že prej rekel, Kawasaki boljši po vzdržljivosti.. Če bi se odpravljal npr. na daljše potovanje po Evropi, bi bil veliko bolj miren če bi vozil ER5, kakor zdaj, ko imam Cometa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa itak mislim menjati po dveh letih, to je bolj tako mišljeno, da nisem čisto brez motorja,

LP

Potem je najbrž vseeno. ER je nekoliko bolj budget bike, husa pa močnejša in nudi več užitka. Pa zakaj ravno med tema dvema? Poglej še malo starejše suzukije gs 500, kawe GPZ (ah, kako bi jo imel :cry: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno ER5. Cometa melo par frendov in vsi imeli iste probleme - stalno se je nekaj kvarilo ( vse OK dokler je garancija).

Pa nočem zdaj trdit da je motor......

To je pč moje mnenje, pozanimaj se malo pri komu, ki ma cometa oziroma ER5. Trdil pa bom da ima Kawa dolgoletno tradicijo in izkušnje in dvomim, da ga lahko primerjamo z Hyosungom.

KOT SM ŽE REKU TO JE MOJE MNENJE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Avatar: zakaj er-5? Ker je baje mal močnejša, bolj zanesljiva (kanček bolj),... kot kakšen suzuki ali podobno. Čeprav je zasnova in vse isto in preverjeno. GPZ pa ne vem, nekak star mi deluje. Pri nakedih se vsaj starost ne opazi tolk oz. je vedno in, plastika se pa nonstop spreminja. :)

Zgleda da je res nekaj sumljivga na teh husotih, drgač ne bi blo tolk razločnih pritožb...

Mislim, da grem kar kakšno er-5ko iskat drug tedn. Kdo ve za kakšno poceni (do 600 jurju) in dobr ohranjeno? :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? Tole si pa mal v temo brcnu, a ne? Ne vidim, zakaj bi bil kawa dražji za registrirat, kot pa suzuki.

Grawe me isto ceno od 500 ccm do 750 ccm, enako kot lansko leto tudi ostale zavarovalnice. Isti kur.., če ma mopedino 501 al pa 749 kubikov. <_<

Ma kupi tistega, ki te najbl "ogreje". :kva2:

POglej ZR7, zelo lep in dobr motor. Povedal prijatelj ki ga vozi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZR-7 mam tut v ožjem izboru, k je prav lep, slečen ali ne. Je pa cena blizu 900 jurju, kar je pa pol več, kolikor mislim dat jaz, tko da na žalost ne pride v poštev. Kakšna yamaha XJ600N mi pa ni všeč - okvir, sedež... je vseen er-5 lepši :) Sicer pa jih je tud največ na trgu in ga je nalaže dobit. Sam rahlo napačen čas sem si izbral za nakup - sredi sezone. :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nakup motorja ni nikoli napačen čas! Želim ti dober nakup :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa ER-5 - ka zgleda k šterka :D

Sori sam Huso je po mojem mnenju vseeno veliko boljša izbira.Tudi prostora je veliko več kot na ER5

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Dex: Hvala

@Kawl:resda ni tok masiven, sam premisli malo, kaj bi res kupil - nekaj, v kar zaupaš, čeprav je bolj enostavno ali nekaj sumljivo poceni (čeprav nekateri pravijo, da je ok vse)? Kolikor denarja, tolk muzike, si je treba rečt :whistle:

Naslednjega bom pa raje kazga novga nakeda, ala Hornet 600 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen,

tudi jst sem bil pozimi pri istem vprasanju (er5-huso) in sem se pol odlocil za husota ker je res vsaj motorju podobno. Sem probal oba in ze po prvih nekaj kilometrih sem vedel da bo motor hyosung. kupil sem leto rabljenga tako da je se eno leto v garanciji. kolega se je pa rajsi (zaradi vecje sigurnoti) odlocil za er5, ki mu je po 1000k crknil. Pravim da za ta dnar lahko dobis ze husota za garancijo, za tiste porodne tezave pa ponavadi poskrbi ze prvi lastnik.

Zelim ti dober nakup in varno voznjo.

lp Bojc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ne vem zej nč več... Tale garancija pri husotu je tut mamljiva... Kokr sm reku, za 730 jurju ga ena firma prodaja l.04 in 500 km. Sam je pa edini s tako ceno, tko da je mal sumljivo. Pol naprej je pa že tko, d za vsakih nadaljnih 50 jurju dobiš boljši motor <_<

Kakšen naj bi torej bil zaključek Hyosunga? Kaj recimo, pravijo serviserji? Sam ne me usmerit v husotovo temo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej razumem, da ljudje bolj zaupajo Kawasakiju, glede na tradicijo znamke. Ampak kolega je kupil ZX-12R in mu je pri 3500 km zaribal en bat, pri 4000 km pa mu je POČIL blok motorja. Tako da, tudi na takem motorju se to zgodi.

Kar pa ne pomeni, da so vsi Kawasakiji slabi.

Kar tudi pomeni, da če en huso crkne, ni rečeno, da bo tudi drugi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odločitev boš moral sprejeti sam, vendar ti lahko svetujem naslednje:

ER5 ni slab motor, saj marsikomu dobro služi in lahko, da bi tudi tebi odgovarjal. Moči je morda premalo, sploh pri vožnji v dvoje, vendar se mi pri njem zdijo bolj kritične zavore (1 disk spredaj in boben zadaj). Če se misliš voziti s kolegi z močnejšimi motorji, jih boš težje dohajal

Huso ima boljše zavore ko ER5, moči je neprimerno več, tudi v družbi 100+ KM motorjev ne boš imel težav z dohajanjem. V glavnem super motor. Garancija sama je super zadeva, sploh, če je ni treba uveljavljati. Vendar jo je žal treba parkrat uveljaviti.

še vedno imaš možnost kupiti malo dražje motorje, ki so sicer starejši a še vedno dobri in po mojem mnenju prekašajo zgornje dva. Premisli o starem modelu Suzuki SV650, Kawasaki ZR7...

In ne pozabi, da moraš imeti dovolj denarja za opremo (čelada, kombinezon, rokavice, škornji) in vzrževanje motorja (to velja tudi za novega Husota)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Avatar: zakaj er-5? Ker je baje mal močnejša, bolj zanesljiva (kanček bolj),... kot kakšen suzuki ali podobno. Čeprav je zasnova in vse isto in preverjeno. GPZ pa ne vem, nekak star mi deluje. Pri nakedih se vsaj starost ne opazi tolk oz. je vedno in, plastika se pa nonstop spreminja. :)

LP

Poizkusil bom govoriti objektivno kot je le mogoče, čeprav sem pač lastnik ERke in husota nisem vozil. Torej, sam sem dejal, da bi glede na izhodiščno ceno in zmogljivosti raje šel na husota. Potem sem malo čekiral teme o Husi in vidim, da se baje kar precej kvari. Kar je zelo pomembo, če hočeš budget bike ali/in potovati.

Na ERju imam prevoženih kar lepo število kilometrov in do sedaj ni bilo niti ene okvare, pa motor večino časa stoji zunaj, izpostavljen vsem vremenskim razmeram. Tudi drugi lastniki ERk niso poročali o kakšnih specifičnih okvarah. Agregat EX 500 (ima ga GPZ, ER, KLE in EN) proizavjajo že od leta 1987 (se mi zdi) in velja za enega izmed bolj vdržljivih ter preizkušenih. Kljub starosti je precej varčen (od 4 do 5,5 L v povprečju).

Dejal sem, da bi raje imel GPZja, ker ima bolj navito mašino, tri diske in še oklep, res pa je, da v primeri s sodobnimi cestaki deluje nekoliko zastarelo. ER ni nič sodobnejši, enak agregat, bolj skope zavore, le oblikovni dizajn je drugačen. In ne bi si upal trditi, da se, kot sam praviš, suzi GS kaj pogosteje kvari.

Nekateri očitajo ERčku, da deluje kot moped, nekako majhen in otročji. Hja, v primerjavi z težjimi motorji res, toda načeloma ni nič manjši kot ostale 500ke, od GSa je nekoliko večji, je pa sodobna CB 500 bolj masivna. Na svojem imam kovček in masko/šipo, to precej poveča navidezno velikost in se zdaj lahko postavi ob bok tudi večjim. Svetujem, da si oba mopeda (ER, Huso) pogledaš v živo.

Glede udobja. Sem precej visok in nimam nekih problemov, le noge moram imeti nekoliko bolj pokrčene, kar mi ni v poseben užitek. Ampak prevozil sem že 700 km+ v enem dnevu (po navadnih cestah!), tako da najprej in predvsem odpove zadnjica. Je pa sedež vseeno kar udoben, 3 do 4 ure neprekinjene vožnje niso noben problem.

Zmogljivosti so zadovoljive glede na kubike. Kar soliden navor že v nižjih obratih, čeprav "veselo" postane nad 5000. Sicer teh 50 konjičev ni neka moč, a za potovanja (tudi v dvoje) in občasno lahkotnejšo športno vožnjo več kot zadostuje. Do 120 lahko pospešiš precej hitro, pa tudi od 3000 (ali 2000 v nižjih prestavah) obratov naprej se da kar okej voziti. Poraba kot rečeno v povprečju od 4 do 5,5 l. Če vozim konstantno 120 po navadni cesti imam pod 5 l porabe, tako za občutek. Pogoltnost se pojavi na avtocesti nad 140 km/h.

Vglavnem, z ERko ne boš zgrešil, če iščeš delovnega konjička, ki se skoraj ne kvari (seveda ga moraš normalno vzdrževati) in se vozi precej poceni.

O husi nočem pametovati, ker je nisem vozil. Je pa na papirju vsekakor boljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vendar se mi pri njem zdijo bolj kritične zavore (1 disk spredaj in boben zadaj). Če se misliš voziti s kolegi z močnejšimi motorji, jih boš težje dohajal ...

1 disk spredaj še ne pomeni, da so zavore slabe oz. slabše. Sam sem imel Suzuki GS500, ki ima prav tako le en disk spredaj, pa so zavore bile super-duper...

Vozil sem se tudi s kolegi z močnejšimi motorji, težave z dohajanjem pa sem imel edino in izključno po ravnih, odprtih cestah. Na zavitih cestah (recimo Marije Reka, Golica, Idrija-Godovič) pa se je tudi GS prav lepo kosal z močnejšimi...

Huso ima boljše zavore ko ER5, moči je neprimerno več, tudi v družbi 100+ KM motorjev ne boš imel težav z dohajanjem. V glavnem super motor. Garancija sama je super zadeva, sploh, če je ni treba uveljavljati. Vendar jo je žal treba parkrat uveljaviti.

No, Huso ima na papirju sicer boljše zavore, so pa na našem le-te pravo razočaranje... :cry:

Drugih težav zaenkrat (še) nismo imeli. Je pa res, da nima prav dosti kilometrov - nekaj čez 3000, ampak večino teh na dirkališčih...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, kaj vi mislite, kateraga?

LP

Poskusi razmišljati takole: kava ER-5 (mašinerija, zavore, vzemetenje) je nastala v času, ko je nastal avto npr.: stari strari stari 3,5 metrski Suzuki Swift, ko so delali Fiate Uno, italijanske Seate Ibiza,

revoz je začel švajsati R5, audiji so šli po številkah 80, 90, 100...

Hyosung pa so skup spravili v obdobju ko je prihajala opel astra, pr japoncih so npr.začeli delati??? uf, saj se ne morem spomniti, ko pa se 6 let starega japonca niti ne moreš več spomniti. Aha, fiat je že delal puntota dvojko, revoz je nardil clia II, ven je prišel audi TT.

TOREJ: ali bi se raje vozil s tehnologijo R 5 al pa tehnologijo clio II. Če ti ti avti niso vščeč pa primerjaj mercedese z osemdesetih in tiste na prelomu tisočletja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj mehanik o Hyosung-u ni mel kaj dosti dobrega za povedat... Vozil pa sem er na izitu in je soliden, verjamem da bi ti bolje služil. Torej ER.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hyosung je odlicen motor za svoj denar. Garancije je 2 leti in v tem času bi moral odpraviti vse porodne težave.

Z bremzami je pa tako da moraš obvezno menjati ploščice s kakšnimi drugimi. pa še bremz lajtnge zraven ,ker so res kot kakšen čigumi. Potem so bremze take kot pri konkurenci.

Fajn je se za minimalno zvečati original dize ter zaprti sekundarno vpihavanje zraka, tako da je izgorevanje pri malo nizjih temperaturah.

Ce hoces super V2 sound daš še gor odprt ror in to je to....bobni kot B52 bombnik :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hyosung je odlicen motor za svoj denar. Garancije je 2 leti in v tem času bi moral odpraviti vse porodne težave.

Z bremzami je pa tako da moraš obvezno menjati ploščice s kakšnimi drugimi. pa še bremz lajtnge zraven ,ker so res kot kakšen čigumi. Potem so bremze take kot pri konkurenci.

Fajn je se za minimalno zvečati original dize ter zaprti sekundarno vpihavanje zraka, tako da je izgorevanje pri malo nizjih temperaturah.

Ce hoces super V2 sound daš še gor odprt ror in to je to....bobni kot B52 bombnik :OK:

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!