TinaRR Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Torej, kaj vi mislite, kateraga? LP Kawlna :)
mirando Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 ER5 suvereno moj izbor! Kawa je ipak neka firma (garancija za lažje vzdrževanje, servis, dele...), ta motor (agregat) je praktično "neuničljiva" klasika....
Mitja99 Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Med ER5 in Husotom sigurno Huso. Omenjal si tudi XJ600, to bi bila še najboljša izbira. Res je cevni okvir, ampak saj se ne boš vozil na dirkališču. Dobiš pa štiri valjno mašino, dvojni disk spredaj, itd. Premisli pa tudi o ZZR600. V zadnjem času sem jih kar nekaj videl na avto netu za cca 600-750kSIT.
adrenalyn Objavljeno Julij 7, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Yamaha XJ600 mi ne sede, mi vleče na penzionistični motor. :zzz: Trenutn sm za ER-5, razn, če da še kdo kej zraven, pa mejbi nov Hyosung GT650S z dvoletno garancijo. Ga na a.neti prodaja ena firma za 890 jurju. Po mojm še najbolj racionalna izbira. :hmm:
Jure Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Tisti motor na avto netu prodaja Saplex, to je uvoznik za Hyosung. Sam moraš vedet, da znajo bit učasih mal smotani pri uveljavljanju garancije. Če maš čas, si preberi temo o Cometu 650, je kar precej napisanega o tem. LP, DeX
Petzl Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Poskusi razmišljati takole: kava ER-5 (mašinerija, zavore, vzemetenje) je nastala v času, ko je nastal avto npr.: stari strari stari 3,5 metrski Suzuki Swift, ko so delali Fiate Uno, italijanske Seate Ibiza, revoz je začel švajsati R5, audiji so šli po številkah 80, 90, 100... Hyosung pa so skup spravili v obdobju ko je prihajala opel astra, pr japoncih so npr.začeli delati??? uf, saj se ne morem spomniti, ko pa se 6 let starega japonca niti ne moreš več spomniti. Aha, fiat je že delal puntota dvojko, revoz je nardil clia II, ven je prišel audi TT. TOREJ: ali bi se raje vozil s tehnologijo R 5 al pa tehnologijo clio II. Če ti ti avti niso vščeč pa primerjaj mercedese z osemdesetih in tiste na prelomu tisočletja. Tvoje razmisljanje je napacno. Le zakaj so delal tolk casa ER5, GS-a ipd.? Ker se motorji dobr obnesejo in ni potrebe po izboljsavah, isto je ce vzameva za primer Hondo CBR 1100 XX ze 10 let enaka zasnova motorja, gre pa ko metk :grim Pa ne primerji avtov pa motorjev :fredy:
Basko Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 1 disk spredaj še ne pomeni, da so zavore slabe oz. slabše. Sam sem imel Suzuki GS500, ki ima prav tako le en disk spredaj, pa so zavore bile super-duper... ER5 ima v primerjavi s GS 500 slabše zavore. Vir: primerjalni test motorjev v neki reviji po besedah bivše lastnice ER5 so jo ravno zavore najbolj motile Vozil sem se tudi s kolegi z močnejšimi motorji, težave z dohajanjem pa sem imel edino in izključno po ravnih, odprtih cestah. Na zavitih cestah (recimo Marije Reka, Golica, Idrija-Godovič) pa se je tudi GS prav lepo kosal z močnejšimi... tudi na MR in I-G rabiš nekaj moči pri pospeševanju iz ovinka. Pri tebi je bila očitno bolj pomembna razlika v vozniku :OK:
adrenalyn Objavljeno Julij 7, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Tle na motosvetu en nov user prodaja er-5 l.97 za 500 jurju. Men se zdi to mal preveč, glede na to, da je en frend kupu l.02 za 550 jurju (mal sreče mel). Kolk je drgač vreden takle letnik? Je kej bolj riskirano kupit ta letnik, glede na to, da je to prvo leto proizvodnje?
Petzl Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 ER5 ima v primerjavi s GS 500 slabše zavore. Vir: primerjalni test motorjev v neki reviji po besedah bivše lastnice ER5 so jo ravno zavore najbolj motile tudi na MR in I-G rabiš nekaj moči pri pospeševanju iz ovinka. Pri tebi je bila očitno bolj pomembna razlika v vozniku :OK: ja, bremze ma res GS boljse (sam imam GS500F), vozu sm pa oba.
Dry Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Meni se zdi ER-5 super motor. :) Gledam pri sosedu, ki ima avtošolo in ga po vseh teh letih še vedno uporablja, pravi, da noče crknat. Pa je ta motor konkretno dal že kar nekaj, no, že zeeeelo veliko skozi. Ampak mašina še vedno dela kot urca. In tudi presenetljivo dobro potegne in se vozi za svojo zasnovo in moč motorja. Pa če te prav razumem, ga misliš prodati čez leto ali dve. Pri ER-ju verjetno ne boš prav veliko izgubil v tem času, pri Husotu pa je že drugo vprašanje.
Jure Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Tudi pri Husotu se verjetno ne bo zgubilo prav veliko, glede na to da se dobi 2004 letnike že za 650.000sit .)
Avatar Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Adrenalin: Daj pojdi malo prečekirati razne internetne članke, teste in mnenja uporabnikov. Na tem forumu je očitno tako, da večina nekritično hvali svoje strojčke. Prekleto, ko berem objave še sam ne vem, kako bi se odločil, če bi bil v tvojem položaju. Torej, še drugod išči odgovore na dilemo.
adrenalyn Objavljeno Julij 8, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Avatar: Tenx, sam sm že vse pregledu. Mislim pa, da Hyosung zaenkrat še ni tista prava stvar, ker kdor da tolk mal denarja za motor, sigurn nima pol za primerno vzdrževanje, kar pa en 650 ccm twin zahteva oz. je cela reč (tudi registracija je ene 30 jurju dražja) dokaj dražja od ER-5ke, da ne omenjam morebitne izgube živcev pri uveljavljanju garancije, kar je pa baje tle kar popularno. Ljudi moji, uzeću ja Twistera :photo: Pa še za ene 500 jurju se ga dobi :P Hvala za pomoč vsem LP
jest Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Ljudi moji, uzeću ja Twistera :photo: Pa še za ene 500 jurju se ga dobi :P Hvala za pomoč vsem LP zakaj si pa ne kupiš kakega rabljenega maxiskuterja? X9 ali atlantis ali madisona 400 ali burgmana 400. daleko bolj udobni, preprostejši za uporabo in za tri svetlobna leta uporabnejši od ER-5. Seveda če ne zbolevaš za sindromom "skuter je za mulce, jaz hočem pravi bike". probaj se enkrat peljat z enim maxičem. sicer pa dobiš za 800 jurjev novo cagivo river, ki je takole na oko isti šmorn ko ER-5. In še nekaj; avtošolarji niso referenca za vzdržljivost motorja. Uporabljajo se večinoma po mestih, skoraj nikoli ne dosegajo polnih obremenitev. nekaj šefov avtošol mi je priznalo da če se sami ne bi vozli v nedeljah, na leto ne bi spravli skupaj niti 5000 kilometrov.
adrenalyn Objavljeno Julij 8, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Jest: Ne, ne skuter je za penzoniste, ne za dijecu :) Sicer pa uživam v menjavanju brzin in tle bolj čutiš cel motor, pa še pozicija je bolj moto-naravna :OK: uglavnm, skuter mi ne pade kraj pameti še kar nekaj desetletij :)
jest Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 Jest: Ne, ne skuter je za penzoniste, ne za dijecu :) Sicer pa uživam v menjavanju brzin in tle bolj čutiš cel motor, pa še pozicija je bolj moto-naravna :OK: uglavnm, skuter mi ne pade kraj pameti še kar nekaj desetletij :) iskreno ti lahko povem da se motiš. Sicer pa je pred petimi, šestimi leti podobno mislila večina. Dokler se niso eminence začele voziti z njimi. Kakorkoli, napravil boš tako kot si zaslužiš. Zgolj vprašanje: ali si pred odločitvijo preiskusil vsaj pet, šest motociklov? Če nisi, si pač zgolj podpovprečen potrošnik.
adrenalyn Objavljeno Julij 10, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 jest: ok, sej odgovor je bil res mal preveč subjektiven in emocionalen, sam pač mi zaenkrat še ne sedejo skuterji. Sej, ne rečem, za normalno do srednje hitro vožnjo in potovanja so res špica (kot tourerji), sam za moje potrebe (ne cestno hitrostne, ampak pač splošen stil vožnje) mi bolj ugaja normalni motocikel. :yea1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se