FP Objavljeno April 10, 2001 Opozori Objavljeno April 10, 2001 Zanima me, ce ima kdo izkušnje s prevozom motorja na Grobnik. Problem je v tem, da bom motor peljal na prikolici zato, ker nimam izpita in ker bo motorju potekla registracija (en teden prej). Bodo hrvaški cariniki kaj komplicirali? Fuck the police!
Noise Objavljeno April 10, 2001 Opozori Objavljeno April 10, 2001 Zna se zgodit, da bojo res kaj komplicirali.. Ko bi bil vsaj registriran... Sicer pa tudi ce obstaja kakšen zakon o tem, je najbrž vse odvisno od dobre volje mejnih organov... FTP! Noise Data
Dorje Objavljeno April 13, 2001 Opozori Objavljeno April 13, 2001 Ce nimas registriran motor, potem si moraš nabavit ATA karnet s katerim izvoziš motor iz Slovenije in ga uvoziš na Hrvaško in, ko greš nazaj spet obratno. Res pa je da te bo to koštalo nekaj denarja in casa. Bolj enostavno je ce je motor registriran in potem cariniki ne komplicirajo spljoh! Nikakor pa se ne zanašaj na dobro voljo carinikov, ker se zna zgodit, da te te bojo haklali.
zohi Objavljeno Maj 8, 2001 Opozori Objavljeno Maj 8, 2001 A kdo ve kako je s prevozom skuterja cez mejo? A mogoce potrebuješ kešno tablco-k so na hrvaški motorji drgac registrirani. zohi
fp4492 Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 In tudi vem da drugo leto ne bom več prijavil. ← Mogoče malo :topic: In kako je potem s prevozom motorja čez mejo, recimo na Grobnik? Jaz se tudi poigravam s takimi idejami. LP, Filip
misty Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 kolikor vem v EU ni problem, za HR pa rabiš mednarodni obrazec "ATA-CARNET" pa ne me spraševat točno kaj je to, ker ne vem še :)
Frips Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 (popravljeno) ATA - KARNET Ekola.......da se ne delam pametnega,si sami preberite.... :whistle: Popravljeno September 20, 2005. Popravil Frips
Zdrawc Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 ATA-CARNET - začasni uvoz to pride predvsem prav za razno sejemsko robo, katera se potem vrača nazaj v državo izvoznico/pošiljateljico... ne vem, če se ti splača ubadati s to zadevo za en dan dirkanja po Grobniku..
pirrulz Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 :topic: Zaradi ATA carneta se je takrat, ko še nismo bili v Eu, znalo zgoditi, da je odpadel kak koncert, ker imboti na carini niso spustili opreme od bendov v SLO. :BUA: :fredy:
fp4492 Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 ATA-CARNET - začasni uvoz to pride predvsem prav za razno sejemsko robo, katera se potem vrača nazaj v državo izvoznico/pošiljateljico... ne vem, če se ti splača ubadati s to zadevo za en dan dirkanja po Grobniku.. ← Ja, sej če bi lahko brez tega naložu moped v kombi, bi blo še najboljš. Mene sam skrbi, da bom pol na meji izvisu, ker bom meu not neregistriran motor brez tega ceglca, pa se bo carinik mal vtaknu v motor.
Zdrawc Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 Ja, sej če bi lahko brez tega naložu moped v kombi, bi blo še najboljš. Mene sam skrbi, da bom pol na meji izvisu, ker bom meu not neregistriran motor brez tega ceglca, pa se bo carinik mal vtaknu v motor. ← HR carinik ziher, on se ti upikne u dosti manjše stvari kot so nerigistriran motor, za to bi po pravem potem moral delati pravi uvoz....
bu5a Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 Jaz motor(registriran) vozim na Grobnik v kombiju in moram rečt da so mi v 70% pregledali prometno in številko šasije :BUA:
tpo Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Jaz motor(registriran) vozim na Grobnik v kombiju in moram rečt da so mi v 70% pregledali prometno in številko šasije :BUA: ← Vprašanje: Ali mora biti motor registriran, ali je dovolj, da je bil registriran in ima prometno? Saj lastnik je znan, motor pa pelješ v kombiju, ker ne smeš po cesti! :hmm:
Matic7 Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Vprašanje: Ali mora biti motor registriran, ali je dovolj, da je bil registriran in ima prometno? Saj lastnik je znan, motor pa pelješ v kombiju, ker ne smeš po cesti! :hmm: ← po moje lahko maš zraven prodajno pogodbo in prometno, ki je poteklo včeraj, pa če si carinik tak zmisli, ne boš prišo prek meje z njim.
jose Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 saj če je motor registriran, pol tak nima veze kako ga prek pelješ, edino prometno morš met zraven .....sicer je pa veliko odvisno od HR carinika, ki te včasih tudi brez razloga zavrne, pa še kazen zaračuna in mu nič ne moreš :doze:
bu5a Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Men je nazadnje carinik zatežil da mora bit reg.tablica pripeta na motor na vidnem mestu(imel sem jo pač zataknjeno za sedež) :BUA: . Rešil me je izolirtrak. Res je pa vse od carinika odvisno,ker včasih pa tud sam čez okno pogleda in me spusti naprej.
Desert Soul Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Jaz motor(registriran) vozim na Grobnik v kombiju in moram rečt da so mi v 70% pregledali prometno in številko šasije :BUA: ← Točno tako! Na Bregani (Obrežje) ga še enkrat nisem čez spravil brez pregledovanja veljavnega prometnega dovoljenja ter primerjave reg. tablice. Na Plovaniji (Sečovlje) so me vprašali le, ali je registriran, pogledali pa so mi dokumente le enkrat. ATA karnet izdaja GZS. V nasprotnem primeru pa se vam lahko zgodi, da boste na HR sicer morda prišli, nazaj pa se bo zavleklo preverjanje št. šasije in možnosti, da je motor ukraden. Tukaj imamo torej dva momenta: (začasni) uvoz robe ter možnost udtujitve robe. Le če je vozilo registrirano, imajo jamstvo, da bo iz HR tudi izvoženo. Tak je postopek v teh krajih, za izvenevropske države pa niti registrirano vozilo ni jamstvo, zato se za tja potrebuje poleg registracije še nekaj ATA karnetu podobnega. A o tem kje drugje.
Vojč Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 In koliko stane ta ATA karnet, ter za kako dolgo časovno obdobje velja :?
ZRX 1200 Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 In koliko stane ta ATA karnet, ter za kako dolgo časovno obdobje velja :? ← A.T.A. Carnet stane 9.900 SIT + 0,3 % zavarovanje, velja eno leto Vrednost vpišeš sam kolikor hočeš !!! lp
misty Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 se pravi dosti ceneje kot registracija. Edino ne vem še zakaj bi komplicirali. Sem malo preletel glede carneta. To naj bi bil v bistvu zvezek v katerega ob izstopu vpišejo da si, recimo motor, peljal čez mejo, na ponovnem vstopu v SLO se postopek ponovi (neki koleki za nalimat v zvezek). Na koncu leta oz. ko ne misliš več vozit čez mejo (se mi zdi da največ en mesec po preteku veljavnosti zvezka) ga prineseš nazaj na GZS in takrat mora biti motor v SLO (glede na zapise v zvezku). Verjamem da znajo zadeve zakomplicirat na meji (hrvaški), vendar če je država podpisnica tega, ne vem zakaj bi en carinik kompliciral. Če pa preveri cifre pa ni kompliciranje (ok, je ;)) ampak sam preverja če so pravi dokumenti. Enako kot te pogleda v obraz če se slika ujema z osebno. Seveda bo pa še vedno kompliciranje glede gum in včasih bencina, najbrž :BUA:
jose Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 za gume ne bo problema, za bencin pa garantiram da ja.....govorim iz izkušenj
Desert Soul Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 :? Kaj?! Bencin v rezervoarju ali kopica kant z bencinom v avtu/kombiju/terencu/tovornjaku? Še NIKOLI. Alhamdulillah. :oops:
TSC-LABA Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 se pravi dosti ceneje kot registracija. Edino ne vem še zakaj bi komplicirali. Sem malo preletel glede carneta. To naj bi bil v bistvu zvezek v katerega ob izstopu vpišejo da si, recimo motor, peljal čez mejo, na ponovnem vstopu v SLO se postopek ponovi (neki koleki za nalimat v zvezek). Na koncu leta oz. ko ne misliš več vozit čez mejo (se mi zdi da največ en mesec po preteku veljavnosti zvezka) ga prineseš nazaj na GZS in takrat mora biti motor v SLO (glede na zapise v zvezku). Verjamem da znajo zadeve zakomplicirat na meji (hrvaški), vendar če je država podpisnica tega, ne vem zakaj bi en carinik kompliciral. Če pa preveri cifre pa ni kompliciranje (ok, je ;)) ampak sam preverja če so pravi dokumenti. Enako kot te pogleda v obraz če se slika ujema z osebno. Seveda bo pa še vedno kompliciranje glede gum in včasih bencina, najbrž :BUA: ← Res je. Le da ima zvezek štiri liste (kupone), po dva se uporabita za vsak uvoz in izvoz. Če greš torej enkrat čez mejo in nazaj, je ata carnet zaključen. lp
bu5a Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 No še moja izkušnja z karnetom.Peljali smo pač poleg motorja še mizico in dva stola,ki pa nista bila na karnetu.Rezultat je bil 1 ura pregovarjanja(fehtanja :D )na hrvaški strani.
ZRX 1200 Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Res je. Le da ima zvezek štiri liste (kupone), po dva se uporabita za vsak uvoz in izvoz. Če greš torej enkrat čez mejo in nazaj, je ata carnet zaključen. lp ← Za naslednjč pa samo dokupiš te štiri liste/cca 2000Sit/ lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se