Skoči na vsebino

Prevoz motorja cez mejo (Hrvaška)


Priporočene objave

Objavljeno

A.T.A. Carnet ni problem dobit, baje se da dobit tudi v dobro založenih knjigarnah

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja,... kolikor sem zdej prebral o tem ATA zvezku, ugotavljam, da si pri prehodu hrvaške meje približno 20x ob kr tam (na pamet rečeno) 30 jurjev :BUA: (zvezek 9.900 SIT potem pa še dodatni listi po 850 SIT). Za ta denar se bolj splača registrirat moped, pa se lahko še po cesti kdaj pelješ, če te zamika :OK:

Objavljeno

Jap, ko bodo v EU, ne boš već potreboval ATA papirjev. Pa bencin boš lahko ćez vozio! Zakaj jih torej tudi sam ne podpiraš? A ti je po vstopu v EU kaj bolje kot prej? Ne? Torej, zakaj ne bi še sosedu koza crknila? :lol1:

Objavljeno

Čestitam moderatorjem. Tisti , ki mu je namenjeno, bo vedel zakaj.

Objavljeno

Glede na to da imam eno izkušnjo več, ker sem prejšnji teden peljal (registriran) motor na HR (in nazaj :D)

HR carinik je nekaj kompliciral glede namembnosti kombija (30 l bencina so pustili na miru ;)). Dobro da je bil kombi potniški, ker če bi bil tovorni, bi blo treba plačat neke dajatve (ne vem koliko).

Zdaj me pa zanima koliko je sploh legalno da v kombiju ki je načeloma za 9 oseb vržem zadnji dve vrsti sedežev ven in lepo vozim motor. Se bi znal kak policist utaknit v to?

na SLO strani pa so me za ven cariniki (!!) povprašali po vozniškem dovoljenju za A kategorijo :wacko: , pri vračanju nazaj pa težili zaradi polimanosti motorja (prelimane luči, štartne številke, brez ogledal, ...), nekaj je gledal gumo, vendar je bila skoraj nova :D in je pol šaril naprej.

Zakaj za vraga potrebujem izpit za A kategorijo če peljem motor v kombiju (ok, tukaj ni problema ker ga imam, pa vendar)? Zakaj morajo biti gume od motorja v redu (slicki najbrž odpadejo) če se pa motor pelje v kombiju :angry2: ?

Se pravi če motor razsujem na pisti bodo potem na meji komplicirali?

ma kr neki useskup

Objavljeno
Se pravi če motor razsujem na pisti bodo potem na meji komplicirali?

ma kr neki useskup

Jep se zna zakomplicirat ker nimaš nobenega uradnega zapisnika prometne nesreče. Pač lahko narediš pizdarijo in spizdiš iz države.

Ko smo mi pred tremi leti peljali razbitega Suzukija čez mejo je hotel met papirje (policijski zapisnik).

LP

G

Objavljeno

in če bom policaje klical na pisto da mi naredijo zapisnik, bom dobil tudi kazen zaradi neprilagojene hitrosti? :lol1:

HR v EU, please :OK:

Objavljeno

Nikoli se ne ve tudi naš tamal je plačal kazen čeprav ni bil kriv.

Sicer glede na to da sem policaja zmerjal z Balkancem je bil precej potrpežljiv da še meni ni napisal kakega pildka.

Če bi se razsul morda ne bi bilo odveč dobiti kakega potrdila od organizatorja, ne vem se nikoli nisem ukvarjal s to problematiko.

Sicer pa a se misliš it dol zaletavat ali zmagovat :? :P

LP

Leteči

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

tkole, prevoz čez mejo z ATA carnet zvezkom: vseskup niti ni toliko drago, problem je le ker se načakaš na obeh mejah, ob vsakem prehodu. se pravi: greš na grobnik, najprej postanek na slo meji, izpolnjevanje papirjev, potem še postanek na HR in z malo sreče si čez (nazaj seveda po obratnem vrstnem redu)

Druga slaba stvar je da se utaknejo v vsako malenkost ki je v kombiju in ni napisana v zvezku. najbolj alergični so na gume, sledijo kombinezon (na slo meji) in kišta z orodjem (hr meja)

drugače pa stroški: zvezek 9.900 + 4 listi (za en prehod) 4 * 850 SIT

pri izdaji zvezka so še računali neko zavarovanje, zdi se mi da manj kot 1000 sit

pri prehodu meje je pa tako, odvisno od volje carinika, ko sem šel dol so mi (na hr strani) zaračunali 30 kun za uporabo terminala :? , za nazaj je blo pa use OK ;)

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje....

So kaki problemi pri prehodu čez mejo, če je motor registriran, ima pa gor dirkalne plastike (in torej po zakonu ni tehnično izpraven za vožnjo po cesti)?

Lp,

Andrej

Objavljeno

Eno vprašanje....

So kaki problemi pri prehodu čez mejo, če je motor registriran, ima pa gor dirkalne plastike (in torej po zakonu ni tehnično izpraven za vožnjo po cesti)?

Lp,

Andrej

Ne ...

Objavljeno

Eno vprašanje....

So kaki problemi pri prehodu čez mejo, če je motor registriran, ima pa gor dirkalne plastike (in torej po zakonu ni tehnično izpraven za vožnjo po cesti)?

Lp,

Andrej

predvidevam da misliš da je tudi brez luči in žmigavcev? :whistle:

Ja lahko so problemi, odvisno od policaja na meji, obračali so že motorje z preveč znucanimi gumami, ne samo za take malenkosti kot je motor brez luči :slap:

policaj na meji je isto kot policaj na cesti, nam so hoteli že kazni pisat ker smo od menjalnice do SLO policaja (5 metrov!!!) peljali brez čelad ker smo jih itak mogli vedno potem pri njemu dol devat.

zajebava pa te lahko tudi vsak policaj na cesti SLO ali HR.

Objavljeno (popravljeno)

Brez vsega ja.

Ampak sej bom motor peljal v kombiju...

?

Popravljeno . Popravil moto_freak
Objavljeno

Brez vsega ja.

Ampak sej bom motor peljal v kombiju...

?

:slap: aja :headbang:

ja pol pa ni panike, jaz sem mislil da se hočeš peljat ker so tudi to že delali :xx:

Objavljeno

Tega pa raje nebi poizkušal .)

Objavljeno

Predlagam, da se jasneje postavljajo vprašanja. Vprašanja v slogu "ali bom imel pri prehodu meje težave?" so presplošna. Dajte se malo potruditi, no.

Torej, če je vozilo v kombiju, ni v cestnem prometu in je, kar se policajev tiče, lahko tudi brez gum. Carinikom pa je všeč, da je registrirano, saj to pomeni, da je uvoz (izvoz) le začasen.

Objavljeno

Ni ravno čisto tako. Ampak, ker večina ljudi ni ravno navdušena nad nepotrebnim delom običajno gre tako. Pri tehnično nebrezhibnim motorju ti lahko (v skladu z zakonom) komplicira hrvaški policaj, pri hr. carinikih bi moralo iti skozi (glede na namen potovanja, lahko pa se zaplete pri dodatni opremi). Edini 100% način je ATA carnet, ta pa seveda stane, cariniki ga ne marajo, ker pomeni delo, pa te lahko pustijo čakati. Torej dokler nihče ne komplicira "gre vse", drugače pa se stvari lahko zapletejo.

lp

Franc

Objavljeno

preveč komplicirate če je registriran in imaš prometno in tablico sabo ni problema ,seveda če je na kombiju ali prikolici vse :OK:

če pa :xx: pogrneš na pisti dobiš zapisnik v sprejemni pisarni pa domov,to je to :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

...

na SLO strani pa so me za ven cariniki (!!) povprašali po vozniškem dovoljenju za A kategorijo :wacko: , pri vračanju nazaj pa težili zaradi polimanosti motorja (prelimane luči, štartne številke, brez ogledal, ...), nekaj je gledal gumo, vendar je bila skoraj nova :D in je pol šaril naprej.

Zakaj za vraga potrebujem izpit za A kategorijo če peljem motor v kombiju (ok, tukaj ni problema ker ga imam, pa vendar)? Zakaj morajo biti gume od motorja v redu (slicki najbrž odpadejo) če se pa motor pelje v kombiju :angry2: ?

...

;)

tisto vprašanje spodaj je zgolj in samo še retorično :D

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Par vprašanj za tiste, ki že uporabljajo ATA CARNET...

V kake detajle je treba iti pri izpolnjevanju tega čuda? Npr. - če imam zraven škatlo orodja, a je dovolj, da je navedena 'škatla orodja' (tool box with tools) ali je treba it v detajle ('ključ nasadni Unior 10', 'ključ nasadni Unior 12', 'ključ vilični Unior 10-11', ... in tako naprej za vseh 200-300 košćkov orodja)?

Je dovolj 'grelci za gume - 2 kompleta' in 'stojala za motorno kolo - 4x' ali je treba vsakega posebej zapisat z oznako proizvajalca, modela, ... ?

Kaj pa gume? Napišem 'Gume 4x' ali je bolje navesti vsako gumo posebej z vsemi oznakami?

A je lahko spisek opreme sprintan na posebnem listu, ki ga priložim ostalim obrazcem?

A je treba opremo tudi označiti s kakšnimi nalepkami in številkami, ki sovpadajo s številkami na spisku??

A se navede tudi bolj osebna oprema (čelada, kombinezon, škornji, rokavice, pižama, brisača, ...)?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Par vprašanj za tiste, ki že uporabljajo ATA CARNET...

V kake detajle je treba iti pri izpolnjevanju tega čuda? Npr. - če imam zraven škatlo orodja, a je dovolj, da je navedena 'škatla orodja' (tool box with tools) ali je treba it v detajle ('ključ nasadni Unior 10', 'ključ nasadni Unior 12', 'ključ vilični Unior 10-11', ... in tako naprej za vseh 200-300 košćkov orodja)?

Je dovolj 'grelci za gume - 2 kompleta' in 'stojala za motorno kolo - 4x' ali je treba vsakega posebej zapisat z oznako proizvajalca, modela, ... ?

Kaj pa gume? Napišem 'Gume 4x' ali je bolje navesti vsako gumo posebej z vsemi oznakami?

A je lahko spisek opreme sprintan na posebnem listu, ki ga priložim ostalim obrazcem?

A je treba opremo tudi označiti s kakšnimi nalepkami in številkami, ki sovpadajo s številkami na spisku??

A se navede tudi bolj osebna oprema (čelada, kombinezon, škornji, rokavice, pižama, brisača, ...)?

D.

A ni lažje če registreraš motor?

Objavljeno

Jaz sem imel gor samo motor in ni bilo problemov (pošlji punco noter pa bo ;) ). Drugače pa so hrvaški cariniki zelo občutljivi na gume in bencin. Tisto bi bilo mogoče pametno napisat gor, za ostalo se ne sekiraj. Če pa bo carinik slabe volje, pa skoraj ne moreš izpolniti obrazca tako, da bo zadovoljen in bo brundal.

Objavljeno
A ni lažje če registreraš motor?

Niti ne... Ne gre samo zame, ampak za tri motorje, ki so predelani do te mere, da registracija sploh ni možna.

Poleg tega - če jih pelješ v zaprtem kombiju (furgon), te itak (skoraj) vednopošljejo na tovorni terminal in tam te znajo gnjavit za ATA CARNET tudi, če je motor registriran.

Jaz sem imel gor samo motor in ni bilo problemov (pošlji punco noter pa bo ;) ). Drugače pa so hrvaški cariniki zelo občutljivi na gume in bencin. Tisto bi bilo mogoče pametno napisat gor, za ostalo se ne sekiraj.

Aha, hvala... Torej ni treba it v neke strašne detajle...

Če pa bo carinik slabe volje, pa skoraj ne moreš izpolniti obrazca tako, da bo zadovoljen in bo brundal.

Hja, si kar predstavljam... :rolleyes:

D.

Objavljeno
Par vprašanj za tiste, ki že uporabljajo ATA CARNET...

V kake detajle je treba iti pri izpolnjevanju tega čuda? Npr. - če imam zraven škatlo orodja, a je dovolj, da je navedena 'škatla orodja' (tool box with tools) ali je treba it v detajle ('ključ nasadni Unior 10', 'ključ nasadni Unior 12', 'ključ vilični Unior 10-11', ... in tako naprej za vseh 200-300 košćkov orodja)?

Je dovolj 'grelci za gume - 2 kompleta' in 'stojala za motorno kolo - 4x' ali je treba vsakega posebej zapisat z oznako proizvajalca, modela, ... ?

Kaj pa gume? Napišem 'Gume 4x' ali je bolje navesti vsako gumo posebej z vsemi oznakami?

A je lahko spisek opreme sprintan na posebnem listu, ki ga priložim ostalim obrazcem?

A je treba opremo tudi označiti s kakšnimi nalepkami in številkami, ki sovpadajo s številkami na spisku??

A se navede tudi bolj osebna oprema (čelada, kombinezon, škornji, rokavice, pižama, brisača, .. .) ?

D.

Mi smo imeli tudi samo Johanco na ATA CARNET-u. Nikoli nismo imeli problemov zaradi ostale opreme, ki smo jo prevažali čez mejo. Aja, Suzuki ne sme bit zraven al pa more bit tiho pa je vse v redu. :P:D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!