Skoči na vsebino

štart iz prve vrste


Priporočene objave

Objavljeno

Živjo, kako ste kaj?

Danes me zanima kaj mislite o štartu iz prve vrste na semaforju. V mislih imam situacijo, ko je na semaforju rdeča luč in nekaj avtov že čaka. Kaj naredite kot motorist? Se postavite za zadnji avto, ali vzporedno s prvim? Zakaj to počnete oz. zakaj ne? Ima kdo kakšne slabe izkušnje z vozniki avtomobilov oz. policaji?

Še jaz povem zase: Ponavadi se postavim v prvo vrsto, ker verjamem, da s tem nikogar ne ogrožam. Hkrati še malo prispevam k bolj tekočemu prometu (recimo da gre ob intervalu eno vozilo več skozi križišče). Preden speljem, še pogledam levo/desno (to itak na vsakem semaforju). Če je prostora premalo se ne rinem za vsako ceno naprej.

lp, Jason

Objavljeno

Obvezno zrinit se pred vse, malo na prehod, ko se prižge rumena pa gas do kraja in po zadnjem do naslednjega semaforja. :devil:

Objavljeno

Ponavadi se postavim v prvo vrsto... Če je prostora premalo se ne rinem za vsako ceno naprej.

Tako nekako :yes:

Objavljeno

Ko sem jst začeu z motorjem sem se zmerej naprej preguziu s tisti 125ko in enkrat, ko sem šou iz ene moto prireditve, k je bla v Gornji Radgoni... (ma sem že pozabiu ime in samo enkrat je bila-škoda, ker je blo :OK: )

Vglavnem-peljem se skoz Maribor in se s5 ''guzim'' po desni mimo kolone in naenkat otrpnem... Šiiit polcaji... Ves nesrečen ostanem na mestu, kjer sem zagledou polcaje(bli so 2 avta naprej) in pol sem čakou in upou, da me ne bojo opazil... In potem mirno po levi pride en stric s čoperjem in se lepo postavi pred policaje na semafor :blink:

No-tist stric mi je dau poguma takrat in od takrat naprej se pa skoraj vedno peljem po črti mimo kolone ampak seveda-če je pa premal placa ga je pa premal... nimaš kej... ustaviš in počakaš(kaj je tiste pou minute v primerjavi s celim življenjem)... 125ka je bla res zlo ozka, ja :grim

Objavljeno

Obvezno zrinit se pred vse, malo na prehod, ko se prižge rumena pa gas do kraja in po zadnjem do naslednjega semaforja. :devil:

:grim

Ali pa powerslide, če je bolj gladek asfalt :photo:

Objavljeno

:grim

Ali pa powerslide, če je bolj gladek asfalt :photo:

Yeah; :grim

Objavljeno

k smo lih pr pavrslajdih a vi kej delate to med vožnjo al pa drifing pa to..??

Objavljeno

Samo na ravnih delih (križišča :grim ), drifting samo z avtom.

Objavljeno

Če je kakšen lep ovink se tudi da, ampak naravnost je lažje :P

Objavljeno (popravljeno)

Če je kakšen lep ovink se tudi da, ampak naravnost je lažje :P

Dokler nimam rolbarov :grrr

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Obvezno zrinit se pred vse, malo na prehod, ko se prižge rumena pa gas do kraja in po zadnjem do naslednjega semaforja. :devil:

Tam pa po taprvem!!! :D :D :OK: :grim

Sedaj pa še bolj resno;

Če nikogar ne ogrožaš, se jaz postavim v prvo vrsto, nekoliko naprej. Tako te vidijo in ti običajno dajo prednost. Mislim, da s korektno vožnjo s tem razbremeniš promet. Toda;

Enkrat me je budala, neki mulo, dobesedno zrinil s ceste, da ne rečem kar podrl.

Ej, ljudje... Tolk' me ni pa še noben razpizdil! Če se mi nebi mudilo na šiht, bi šel za njim, potem bi ga pa tolk na goflo, kot sem zadnjič enga mislu! :o :grim

Objavljeno

Toda;

Enkrat me je budala, neki mulo, dobesedno zrinil s ceste, da ne rečem kar podrl.

Ej, ljudje...

Ravno to tudi mene najbolj skrbi.

Skrbi me tudi, da ne vem če bi se lahko zadržal (da ga ne bi...) :devil:

Objavljeno (popravljeno)

Če nimam stranskih kufrov gor potem vedno grem naprej :grim ,

če so pa gor je pa treba malo bolj pazit in gledat, če je dovolj prostora :eek: :xx:

oj le naprej, oj le naprej,

dokler je še placa kej.... :whistle:

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Objavljeno

Večinoma se res postavim vzporedno s prvim na semaforju, razen kadar je ozko križišče. Pri zeleni si itak hitrejši od avta na startu. Si prihraniš poznejše prehitevanje. Moraš pa tudi malo ocenit kakšni avti so pred semaforjem. Ker kaki Audi ali BMW se ti večinoma ne bo dal. Zakaj bi tvegal, itak delaš mimo predpisov, ga raje pozneje elegantno prehitiš... :devil:

Objavljeno

Če je plac, potem seveda v prvo vrsto.

Kar pa se tiče policistov, pa res ne vem, v čem je trik.....

V katerem zakonu pa piše, da motorist ne sme mimo stoječe kolone???

Objavljeno

Prav dobesedno tega res ne piše, ampak če se najde kakšen ''pameten'' policaj, ki ima slab dan... Je pa res, da doslej še ni bilo problemov s tem. :OK:

Objavljeno

...

V katerem zakonu pa piše, da motorist ne sme mimo stoječe kolone???

....

piše, piše v ZVCP-1, 40. člen, 4. odstavek

"Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem voziš u dovolj prostora, lahko

voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila

ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem."

lp

Objavljeno (popravljeno)

Ni to noben prekršek ;) Brezskrbi :OK:

edit: aha, malo si me prehitel :) Mah dobr, še vedno ostajam na svojem :)

LP

Popravljeno . Popravil Nejko
Objavljeno

Vedno in povsod se zapejlem v prvo vrsto, če se le da. Sem se tudi že zapeljal naprej, če so bili policisti v koloni.

Še glede štarta... včeraj v Kranju na semaforju dohitim 4 SS motorje... zapomnil sem si enega suzukija zadnjega letnika (ne vem koliko ccm), in eno CBR repsol. V glavnem štartamo na zeleni... moj X9 zarezgeta z vsemi 22 konji, suzi jasno potegne tako kot more en drugi frajer se je pa zašaltal na štartu in sem mu samo pomahal in nasmejal :lol1: sicer je itaq čez 2 sekundi dal v prvo prestavo in odletel naprej... sem pa le nažgal na štartu SS motor :D

Objavljeno

piše, piše v ZVCP-1, 40. člen, 4. odstavek

"Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem voziš u dovolj prostora, lahko

voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila

ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem."

lp

Tukaj piše, da ne smeš mimo kolone peljat po desni, če so ustavili pred semaforjem. Jaz to počnem po levi in tudi večina ostalih, ki jih vidim na cesti. Je to tudi narobe?

Zdaj pa še povem zakaj sem odprl tole temo. Včeraj me je zaradi te stvari ustavil (policaj na motorju) in mi napisal kazen za 30.000 SIT (če plačam v parih dneh je 50% popusta). Kot kršitev je naveden 5. odstavek 45. člena ZVCP-1 (zveza 2/2). Še kopija tega člena:

Približevanje križišču in razvrščanje

45. člen

(1) Voznik, ki se približuje križišču, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost.

(2) Ko se približuje križišču, se mora voznik na zadostni razdalji pred križiščem razvrstiti:

– za zavijanje v levo – na levo stran smernega vozišča ali na prometni pas za zavijanje v levo;

– za vožnjo naravnost – na desno stran smernega vozišča ali na prometni pas za vožnjo naravnost;

– za zavijanje v desno – na desno stran smernega vozišča ali na prometni pas za zavijanje v desno;

– kot je določeno s prometno signalizacijo, če je razvrščanje urejeno na tak način.

(3) Voznik ne sme zapeljati na križišče, če bi zaradi gostote prometa, ovire ali drugega vzroka obstal na križišču in oviral ali onemogočil promet vozil z leve ali desne.

(4) Z globo 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.

(5) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim ali tretjim odstavkom tega člena.

Še tole pojasnilo, križišče je imelo dva prometna pasova - enega za zavijanje levo in enega za vožnjo naravnost in desno. Jaz sem se postavil ob levi (oz. malo naprej) bok avta , ki je stal na pasu za vožnjo naravnost.

Zdaj sem v rahli dilemi, ali naj to počnem še naprej, ali ne.

Objavljeno

Huh, verjetno stvar osebne odločitve. V finančnem smislu veš, kaj tvegaš...

Objavljeno

Še eno prošnjo imam. Zdajle sem preletel zakon in na najdem kje bi pisalo kaj o tem, da se ne sme vozit čez polno črto. Rad bi vedel koliko je kazen. Prometni pasovi pred križiščem so ponavadi na začetki ločeni s črtkano, na koncu (tik pred križiščem) pa s polno črto. Zanima me, koliko € tvegam, če prevozim to črto.

Ja, sestavljam si izgovor za ko me bodo naslednjič ustavili.

Huh, verjetno stvar osebne odločitve. V finančnem smislu veš, kaj tvegaš...

15 jurjev res ni nevem kaj, ampak mi jih je vseeno škoda za tako neškodljiv 'prekršek'.

Najmanj kar je, bom zdaj bolj pozorno pogledal, če je kakšen policaj v bližini - sploh v Postojni. Očito so zdaj, ko so ride ograjene, prišli v mesto delat red.

Objavljeno

Še eno prošnjo imam. Zdajle sem preletel zakon in na najdem kje bi pisalo kaj o tem, da se ne sme vozit čez polno črto. Rad bi vedel koliko je kazen. Prometni pasovi pred križiščem so ponavadi na začetki ločeni s črtkano, na koncu (tik pred križiščem) pa s polno črto. Zanima me, koliko € tvegam, če prevozim to črto.

takole je s tem

ZVCP-1 UPB-3

Prometna signalizacija

116. člen

(5) Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati skladno z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v nasprotju s prometnimi pravili.

(7) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju s petim odstavkom tega člena, razen tistega, ki ravna v nasprotju s prometnim znakom za omejitev hitrosti, s prometnim znakom, s katerim je urejena prednost vozil, s prometnim znakom za obvezno uporabo snežnih verig ali s prometnim znakom za omejitev skupne mase, osne obremenitve ali dimenzije.

Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah

2. člen

Prometno signalizacijo in prometno opremo na cestah sestavljajo:

1) Prometni znaki, ki so:

- znaki za nevarnost,

- znaki za izrecne odredbe,

- znaki za obvestila,

- dopolnilne table, ki natančneje določajo pomen znaka, ki so mu dodane, in so sestavni del prometnega znaka, ob katerem so,

- označbe na vozišču in drugih prometnih površinah,

- drugi znaki za označevanje del, drugih ovir in poškodb vozišča,

- svetlobni prometni znaki in svetlobne označbe,

- znaki s spremenljivo vsebino,

- triopan (tristrana piramida), na katerem so lahko upodobljeni znaki za nevarnost, znaki za izrecne odredbe in znaki za obvestila. Oblika znaka za obvestila je v tem primeru lahko prilagojena ploskvi triopana. Policija sme uporabljati triopan tudi za posredovanje nujnih obvestil udeležencem v cestnem prometu.

..to kaj pa pomeni polna neprekinjena črta pa upam da veš .)

Objavljeno

..to kaj pa pomeni polna neprekinjena črta pa upam da veš .)

Ja, mislim, da vem - ne smem zapeljat čez - drži? In če zapeljem čez, plačam 10.000 SIT (glede na člen, ki si ga citiral). BTW, je kaj razlike v € če prevoziš dvojno neprekinjeno? Vedno sem misli, da je to huje.

Objavljeno

Ok odgovor na..... štart iz prve vrste

-Vedno se prerinem na prvo mesto, tud če gre dobesedno za centimetre

-še nikoli nism imeu probleme s policaji (LJ)

-tudi od voznikov nisem nikoli nič kasiral

-mam zgleda tako bojno opremo da noben iz avta ne upa piskat :P

LP :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!