Djuki Objavljeno Junij 17, 2002 Opozori Objavljeno Junij 17, 2002 Koko se obnašajo enduro motocikli na cesti in izkušnje z njimi!!?? Npr KTM EXC 250, Husky TE 610??
k69mj Objavljeno Junij 17, 2002 Opozori Objavljeno Junij 17, 2002 Bolj kot je mašina namenjena za offroad slabše se obnese na cesti. TTR, XR, DR, LC4, TE610E - kar uporabno za po cesti (ne avtocesta) pri velikih hitrostih (>100-110 km/h) postane vožnja problem zaradi vetra (tudi hrupno če imaš offroad čelado in gume). Vse je odvisno tudi od človeka nekateri lahko vrdržijo 500 km, drugi samo 100 km. Bolj hard enduro mašine ala KTM EXC, HUSKY TE, LC4 SC/SXC, razne dvotatne mašine se pa bolj slabo obnesejo na cesti - vibracije (HUSKY TE, KTM LC4), majhni rezervoarji (z dvotaktno mašino boš težko naredil več kot 80-100 km-če). Če nameravaš voziti veliko po cesti je kaka 600 ccm mašina kar pravšnja (XR650R), manjše kubature moraš kar poganjat v visoke obrate če hočeš malo bolj hitro in daleč - kar postane po kaki uri kar utrudljivo. Kakšni bolj tekmovalni modeli zahtevajo tudi več vzdrževanja (npr. KTM EXC 400/520 - menjava olja vsakih 10h :!: ) pa tudi mašina po nekako 10.000-20.000 km (še posebej če bi fural samo po avtocestah z 140km/h) skoraj gotovo potrebuje generalno. Drugače če se nameravaš voziti nekako 50/50% cesta/offroad si dobi kako 400 ccm mašino (DRZ-E :D , WR :twisted: , XR400 :D ). Vsekakor so pa enduro motorji na cesti zelo vredu za kake zafrkancije po zeloooo ovinkastih cestah - tudi z offroad gumami (ne kakimi za zelo mehak teren).
Guest Ice_Lady Objavljeno Junij 17, 2002 Opozori Objavljeno Junij 17, 2002 Kaj pa mislis o enduri Honda XL 125 Varadero??
D.J. Objavljeno Junij 18, 2002 Opozori Objavljeno Junij 18, 2002 hello again jaz z TTR maximalno nabijem okoli 150 na uro :shock: , usedem se bolj nazaj in skrivim hrbet naprej, povem ti pa da se konstantno 120 sploh ni problem vozit, seveda ob normalni pozi na motorju za po cesti je motor skoraj boljši kot po terenu, ker začne bolje vleči pri višjih hitrostih (zobniško razmerje) pričakujem pa da ob menjavi avspuha dobim malo več moči tudi spodaj porabo ima okoli 5 litrov, če ga pa res ožemam, kar pri tem motorju ni težko, naraste na prbl 6 litrov, rezervar je okoli 10-11 litrov TTR ima navidez podobno mašino kot XT, je pa krivulja navora precej drugačna (bolj strmo narašča na začetku) xr 650 je hudobija z 60 KM, pri kateri če kupiš novo dobiš zraven še fergazar kit za še več moči samo ta motor baje golta okoli 8 litrov če hočeš vsaj malo bolj teren božat na varaderota 125 ali pa KLR kar pozabi kot ti je k69 napisal je WR res :twisted: , samo ta motor prilično žre olje
Djuki Objavljeno Junij 25, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 ali pa KLR ? :arrow: saj mi je kul kaka KLR, al pa XT, ampak bolj "palim" na bolj robustne motocikle tipa TE, al pa LC4 :!: :0X:
tom Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 Verjetno ne boste verjeli temu, samo je res vse resnica. Lani sem na morju v Umagu videl dva mlada nemška mororista, ki sta se v kamp pripeljala z KTM hard endurami (ne vem točno kateri model). Pa še gume sta imela bolj za na kros progo kot pa na cesto. Kako jima je uspelo prit tak daleč res ne vem
šufer Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 Jaz sem videl lani in letos tri hard enduraše z avstrijsko registracijo se vozit okoli Postonjske jame vsi so meli KTM-je s "cros gumami" - zelo grob profil grifov in res so đeki da se zapeljejo tako daleč. Sam imam KLR 250, za po cesti ni nevem kaj, če piha ga zanaša no ja saj to tudi druge motorje, za po terenu je skoraj še pretrežak 125 Kg po mojem je 100 Kg magična meja. Saj po ccesti se še kar da, samo ga moraš tiščat, če češ da fajn vleče, jaz sem kar zadovoljen z njim in če vozim sam je prov zakon tudi po cesti. Če pa vozim s kakimi 600 in več močnimi motorji pa mi rata moj motor švoh in začnem premišljevat o močnejšem motorju. Vse je odvisno od voznika, kje se vozi , koliko hitro se rad vozi in kaj želi al cesto ali pa makadam, gozd ali pa oboje. Toliko od mene.
Ice Objavljeno Junij 26, 2002 Opozori Objavljeno Junij 26, 2002 en moj frend tukaj ima LC 4 z hard enduro gumami (ni cisto cross - ma kaj pa vem,stoplci pac) in se veselo ganja po cesti z njim.delava tudi daljse ture po cestah (valda! bandit ni za v botaniko :lol:).
Onim Objavljeno Junij 26, 2002 Opozori Objavljeno Junij 26, 2002 ... Ja tako je to, tudi jaz sem v Splitu videl tri freake na čoperjih hardtail varianta iz Hamburga!.... ja pa 4 Ševed, ne boste verjeli, na Husabergih (total hard enduro) v Puli. Očitno se da tudi s hardendurami daleč pridet. Tudi čez Afriko :lol: :lol: Lp, Onim
k69mj Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 Suzuki250, zanima me kako je z štartanjem tvoje mašine (TT600R), predvsem takrat ko je motor dobro segret in ko si v malo bolj tezavnem terenu - naprimer v kaki strmini (ce vozis kaj po terenu). A ga lahko primerjaš mogoce s kakšnim LC4 ? A vzge v prvem šusu ? Ali si casom pridobil kaj prakse ? Ali kaj brca nazaj :? - moraš vedno nositi škornje ali pa ga lahko vzgeš tudi v copatah :wink: ?
D.J. Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 najprej slikca,da sploh vemo o čem govorimo (se glih nauču :lol: ) ko je motor segret ali hladen lepo vžiga, samo navadit se ga moraš pa v 2. zihr kresne do zdaj mi je samo enkrat zatajil (hladen), ker ga najbrž nisem dovolj pohodil- jebu me je pol ure in mi ga je na konxcu zazauganega uspelo prižgat problem pri vžiganju je v tem, da ga moraš res pohodit, jaz ga vžigam na tački- to pa je na terenu pizdarij*, pa če je še kakšna vlaga zraven da ti mal zdrsne ta novi ktm-i po moje lažje vžigajo, so pa ta stari 600 LC4 in 610 LC4 težje palili šutera ne več toliko kot so ta stare TT 500 in XT 500 samo če si nepreviden ali doživiš trenutek švohnote ti zihr lahko zlička nogo več al manj vžigam v supergah, BP (brez problema)
Djuki Objavljeno Junij 27, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 :arrow: Ta na slikci je tvoj, al si ga prekopiral z neta??? :?: :lol: :wink: :twisted:
Djuki Objavljeno Junij 27, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 :arrow: Kaj pa zadnji odsevnik si pustu gori, al si si ga dal dol? Sicer je z mogoče res malo grše, ampak se mi zdi, da ti v prometu, kar se tiče varnosti vsaka malenkost prav pride, al? :?: 8)
k69mj Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Suzuki250, a ga lahko vžgeš ne da bi motor stal na tački ? A to mogoče počneš ker si premalo visok ali sploh ne gre drugače ? Hvala za odgovor.
D.J. Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 k69mj- visok sem 183 in to ni težava, ko sem ga kupoval sem ga normalno prižigal, samo je bolj riskantno, že od kroske sem imel bolj plave noge od prižiganja kot od padcev (brez škornjev) če ga prižigaš na tački se lahko tehnično precej bolj izpopolniš- nekje sem bral da moraš pohoditi s tako silo, da premakneš bat z trenutnimi 4-5.000 obrati, ker takrat postane iskra na svečki vredna svojega imena in upali in to je vsa ta umetnost - hitrost in moč djuki več odsevnikov ko bi blo več bi jih dol zmetal, tako pa sem imel dela samo z enim
GUMY Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Še bolj pomembno je, da potisneš kurbl čisto do konca. Klasična napaka je, da ljudje besno skačejo po kurblu, potisnejo ga pa samo do polovice.
klemn Objavljeno Marec 21, 2008 Opozori Objavljeno Marec 21, 2008 Živjo, mene pa zanima kako to, da imajo 600 oz. 650 ccm endure tako nizko končno hitrost cca 150. Recimo že 125ccm endure malo odprte imajo končno okoli 140 pa imajo 25, 30KM manj.
simonsi Objavljeno Marec 21, 2008 Opozori Objavljeno Marec 21, 2008 Pri tej hitrosti postane zračen upor že problematičen in rabiš več moči ali pa bolj aerodinamičen motor.
gebre Objavljeno Marec 21, 2008 Opozori Objavljeno Marec 21, 2008 S TTR600 je 130/140 že kar problem vozit :krneki: , misliš da ti bo blatnik spodvilo pod kolo :unsure:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se