Skoči na vsebino

ENDURO


Djuki

Priporočene objave

Bolj kot je mašina namenjena za offroad slabše se obnese na cesti.

TTR, XR, DR, LC4, TE610E - kar uporabno za po cesti (ne avtocesta)

pri velikih hitrostih (>100-110 km/h) postane vožnja problem zaradi

vetra (tudi hrupno če imaš offroad čelado in gume). Vse je odvisno

tudi od človeka nekateri lahko vrdržijo 500 km, drugi samo 100 km.

Bolj hard enduro mašine ala KTM EXC, HUSKY TE, LC4 SC/SXC,

razne dvotatne mašine se pa bolj slabo obnesejo na cesti - vibracije (HUSKY TE, KTM LC4), majhni rezervoarji (z dvotaktno mašino boš

težko naredil več kot 80-100 km-če).

Če nameravaš voziti veliko po cesti je kaka 600 ccm mašina kar

pravšnja (XR650R), manjše kubature moraš kar poganjat v visoke obrate

če hočeš malo bolj hitro in daleč - kar postane po kaki uri kar utrudljivo.

Kakšni bolj tekmovalni modeli zahtevajo tudi več vzdrževanja

(npr. KTM EXC 400/520 - menjava olja vsakih 10h :!: ) pa tudi mašina

po nekako 10.000-20.000 km (še posebej če bi fural samo po

avtocestah z 140km/h) skoraj gotovo potrebuje generalno.

Drugače če se nameravaš voziti nekako 50/50% cesta/offroad si

dobi kako 400 ccm mašino (DRZ-E :D , WR :twisted: , XR400 :D ).

Vsekakor so pa enduro motorji na cesti zelo vredu za kake zafrkancije

po zeloooo ovinkastih cestah - tudi z offroad gumami (ne kakimi za zelo

mehak teren).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hello again

jaz z TTR maximalno nabijem okoli 150 na uro :shock: , usedem se bolj nazaj in skrivim hrbet naprej, povem ti pa da se konstantno 120 sploh ni problem vozit, seveda ob normalni pozi na motorju

za po cesti je motor skoraj boljši kot po terenu, ker začne bolje vleči pri višjih hitrostih (zobniško razmerje)

pričakujem pa da ob menjavi avspuha dobim malo več moči tudi spodaj

porabo ima okoli 5 litrov, če ga pa res ožemam, kar pri tem motorju ni težko, naraste na prbl 6 litrov, rezervar je okoli 10-11 litrov

TTR ima navidez podobno mašino kot XT, je pa krivulja navora precej drugačna (bolj strmo narašča na začetku)

xr 650 je hudobija z 60 KM, pri kateri če kupiš novo dobiš zraven še fergazar kit za še več moči samo ta motor baje golta okoli 8 litrov

če hočeš vsaj malo bolj teren božat na varaderota 125 ali pa KLR kar pozabi

kot ti je k69 napisal je WR res :twisted: , samo ta motor prilično žre olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ne boste verjeli temu, samo je res vse resnica. Lani sem na morju v Umagu videl dva mlada nemška mororista, ki sta se v kamp pripeljala z KTM hard endurami (ne vem točno kateri model). Pa še gume sta imela bolj za na kros progo kot pa na cesto.

Kako jima je uspelo prit tak daleč res ne vem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem videl lani in letos tri hard enduraše z avstrijsko registracijo se vozit okoli Postonjske jame vsi so meli KTM-je s "cros gumami" - zelo grob profil grifov in res so đeki da se zapeljejo tako daleč.

Sam imam KLR 250, za po cesti ni nevem kaj, če piha ga zanaša no ja saj to tudi druge motorje, za po terenu je skoraj še pretrežak 125 Kg po mojem je 100 Kg magična meja. Saj po ccesti se še kar da, samo ga moraš tiščat, če češ da fajn vleče, jaz sem kar zadovoljen z njim in če vozim sam je prov zakon tudi po cesti. Če pa vozim s kakimi 600 in več močnimi motorji pa mi rata moj motor švoh in začnem premišljevat o močnejšem motorju. Vse je odvisno od voznika, kje se vozi , koliko hitro se rad vozi in kaj želi al cesto ali pa makadam, gozd ali pa oboje.

Toliko od mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en moj frend tukaj ima LC 4 z hard enduro gumami (ni cisto cross - ma kaj pa vem,stoplci pac) in se veselo ganja po cesti z njim.delava tudi daljse ture po cestah (valda! bandit ni za v botaniko :lol:).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Ja tako je to, tudi jaz sem v Splitu videl tri freake na čoperjih hardtail varianta iz Hamburga!.... ja pa 4 Ševed, ne boste verjeli, na Husabergih (total hard enduro) v Puli. Očitno se da tudi s hardendurami daleč pridet. Tudi čez Afriko :lol: :lol:

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki250, zanima me kako je z štartanjem tvoje mašine (TT600R),

predvsem takrat ko je motor dobro segret in ko si v malo bolj tezavnem

terenu - naprimer v kaki strmini (ce vozis kaj po terenu). A ga lahko

primerjaš mogoce s kakšnim LC4 ? A vzge v prvem šusu ? Ali si casom

pridobil kaj prakse ? Ali kaj brca nazaj :? - moraš vedno nositi škornje

ali pa ga lahko vzgeš tudi v copatah :wink: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ttr601c.jpg

najprej slikca,da sploh vemo o čem govorimo (se glih nauču :lol: )

ko je motor segret ali hladen lepo vžiga, samo navadit se ga moraš pa v 2. zihr kresne

do zdaj mi je samo enkrat zatajil (hladen), ker ga najbrž nisem dovolj pohodil- jebu me je pol ure in mi ga je na konxcu zazauganega uspelo prižgat

problem pri vžiganju je v tem, da ga moraš res pohodit, jaz ga vžigam na tački- to pa je na terenu pizdarij*, pa če je še kakšna vlaga zraven da ti mal zdrsne

ta novi ktm-i po moje lažje vžigajo, so pa ta stari 600 LC4 in 610 LC4 težje palili

šutera ne več toliko kot so ta stare TT 500 in XT 500 samo če si nepreviden ali doživiš trenutek švohnote ti zihr lahko zlička nogo

več al manj vžigam v supergah, BP (brez problema)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:arrow: Kaj pa zadnji odsevnik si pustu gori, al si si ga dal dol? Sicer je z mogoče res malo grše, ampak se mi zdi, da ti v prometu, kar se tiče varnosti vsaka malenkost prav pride, al? :?: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k69mj- visok sem 183 in to ni težava, ko sem ga kupoval sem ga normalno prižigal, samo je bolj riskantno, že od kroske sem imel bolj plave noge od prižiganja kot od padcev (brez škornjev)

če ga prižigaš na tački se lahko tehnično precej bolj izpopolniš-

nekje sem bral da moraš pohoditi s tako silo, da premakneš bat z trenutnimi 4-5.000 obrati, ker takrat postane iskra na svečki vredna svojega imena in upali in to je vsa ta umetnost - hitrost in moč

djuki več odsevnikov ko bi blo več bi jih dol zmetal, tako pa sem imel dela samo z enim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj pomembno je, da potisneš kurbl čisto do konca. Klasična napaka je, da ljudje besno skačejo po kurblu, potisnejo ga pa samo do polovice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Živjo,

mene pa zanima kako to, da imajo 600 oz. 650 ccm endure tako nizko končno hitrost cca 150. Recimo že 125ccm endure malo odprte imajo končno okoli 140 pa imajo 25, 30KM manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S TTR600 je 130/140 že kar problem vozit :krneki: , misliš da ti bo blatnik spodvilo pod kolo :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!