Skoči na vsebino

Zakaj v levi ovinek lažje kot v desni ?


RVT

Priporočene objave

men tut bl levi ležijo k desni pa nevem zakaj... nimam nobene predestave, mam enduro pa na levem ovinku prej do čevla pridm k pa v desnem :blush: kadarsplohpridm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pa bolj ležijo desni ovinki :hmm: pa tudi gume mi zmeraj bolj znuca na desni strani :krneki:

Tut jst mam rajši desne ovinke.. se pa da normalno odpelat oboje.. na gumi je na vsaki strani enako pobrano.. do roba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sm začel furat motoje, sem lažje vozil desne. Kmalu po tem sem nekako izgubil strah pred tem, da zapeljem globje v ovinek. Od takrat naprej imam nekako lepši občutek v levih ovinkih. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupil pred desetletjem rabljenega ZXR-750 mi je šel v levi ovinek precej bolje kot v desni. Gume pa nove. Nikakor nisem mogel pogruntati, kaj je narobe :? Čez čas mi znanec nekaj gleda okoli okvirja ter vidi notri majhno udrtinico. V višini balance. Glej ga zlomka smo hitro ugotovili, da je bil motor močno na tleh in zamaskirano popravljen. Jaz pa ves zelen o teh zadevah nisem kaj dosti vedel. Ko smo motor pogledali še od zadaj je bil tako zamaknjen, da je zgledal, kot kuža ki teče postrani. Od takrat kupujem samo nove motorje.. :)

meni je vseeno....

torej vsi ki jim grejo bolj levi ovinki, imajoskantane motorje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vem, da sem že kot mulc z biciklom, vedno špure zaviranja zaključeval v levo in nikakor nisem mogu v desno,pa sem zanalašč poskušal, pa nekak ni šlo. Tako da teorija, ker se vozmo po desni in imamo zato večjo preglednost in zato upamo bolj položit najbrš ne drži ;) To je najbrž vse v glavi, nekako tako kot možgani ločijo prvo roko :D

PS: Še vedno mi ležijo levi uvinki veliko bolje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men tut bl levi ležijo k desni pa nevem zakaj... nimam nobene predestave, mam enduro pa na levem ovinku prej do čevla pridm k pa v desnem :blush: kadarsplohpridm

To je zato, ker držiš levi škorenj pod stopalko menjalnika, desnega pa nad stopalko nožne zavore. Zato je že v štartu levi škorenj nižje postavljen kot desni. Preveri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vsekakor boljše opravim z levimi zavoji. Ko sem pred kratkim padel v levem ovinku, zdrsel tik mimo zaščitne ograje, se zaustavil pred betonskimi stebri domače brajde in drevesi sliv, me je :( strah obojih.

V ovinke se sedaj zapeljem s strahom v gatah. :?

Popravljeno . Popravil šokac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ovinke se sedaj zapeljem s strahom v gatah. :?

Eh Šokac tisto maš nekaj drugega v gatah :devil: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fajn bi blo naredit poskus - nekomu začetniku premontirat ročko kuplunge in bremze in gas dat na levo stran in čez par let pogledat rezutat... mogoče je vse skupaj povezano samo s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Sym to je dobro za razmislit, tudi sam sem imel na začetku težave v desnih zavojih, pa se mi je močno zdelo da je to nekako povezano tudi z ročico za plin.

Samo se človek vsega hudega navadi, me prav zanima kakšen bi bil občutek na starem colibriju ko si vrtel ročico in z tem tudi menjaval, če kdo pozna to slučajno. :P :P :P

Ps; si že predstavljam po kolenu z colibrijem(po domače tribrzincem). :devil: :devil: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med vožnjo imam občutek, da mi oboji ovinki enako ležijo, po gumah sodeč pa bolj levi. Na levi strani je guma vidno bolj zvožena in obnucana kot na desni :hmm:

Špure na biciklu sem pa tudi jaz vedno zaključeval v levo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda da sem jaz iz narobe sveta.

Mi grejo desni bistveno boljše kot levi.

Pa tud vem zakaj.

Ker se pri vhodu v desne brez problema postavim ob belo sredinsko črto in vzamem ovinek tako kot je treba, pri levih pa si ne upam dovolj k desnemu robu vozišča (strah in omejitve v glavi) in posledično vstopim v ovinek napačno (vse skupaj se odvija preblizu sredinske bele črte).

Me pa zanima, koliko bi se vas še opredelilo, da leve ovinke zvozite boljše, če bi vas vedno, ko del motorja, glave ali kakega drugega dela ki se vas drži, preide ločilno črto streslo z ene 220V napetsoti :)

Finta je po mojem v tem, da se leve ovinke na debelo seka in se potem misli, kako dobro da so zvoženi. Če bi bila na sredi ceste bankina tudi levi ne bi bili več tolko boljši kot desni :)

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je levi ovinek na cesti lažji zaradi tega, ker če me slučajno zvrne, grem stran od nasproti vozečih vozil.

Na pisti mi je pa vseeno, oba mi ležita... čeprav levi mogoče malo lažje zaradi lažjega doziranja gasa... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je levi ovinek na cesti lažji zaradi tega, ker če me slučajno zvrne, grem stran od nasproti vozečih vozil.

Na pisti mi je pa vseeno, oba mi ležita... čeprav levi mogoče malo lažje zaradi lažjega doziranja gasa... :D

Jaz pa se pred desnim ovinkiom iz tega razloga ustavim, 2x zahupam in cisto pocasi speljem desni ovinek :OK:

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je levi ovinek na cesti lažji zaradi tega, ker če me slučajno zvrne, grem stran od nasproti vozečih vozil.

Na pisti mi je pa vseeno, oba mi ležita... čeprav levi mogoče malo lažje zaradi lažjega doziranja gasa... :D

Recimo pri meni je čisto isti razlog ,zakaj mislim da mi levi ovinki bolj ležijo,zraven tega pa še to da v levi ovinek vidim kaj je na cesti,medtem ko v malo ostrejšem desnem ovinku nimam pojma kaj me čaka. Tudi sledovi na gumi & tačkah kažejo tako. Ampak počasi pa tudi pred desnimi ovinki izgubljajo svoj 'strah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to, levi so daljši, zato jih lažje zvozimo. Je pa še neki- dokler te je ovinkov strah vsaj mal je to dobro, ker si bolj previden, ko pa te strah mine postane nevarno. Tko kot je reku g.Brane Legan:"Bolje pripeljat v ovinek z majn hitrosti in v ovinku dodajati hitrost, ko ga že vidimo kakšen je, kot pa da sredi ovinka zaviramo in upamo, da se bo izšlo."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!