Skoči na vsebino

Zakaj v levi ovinek lažje kot v desni ?


RVT

Priporočene objave

Desni mi grejo lažje kot levi........celo desne ovinke bol položim kot leve ...nevem zakaj ..pač tko je :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men grejo tud bol levi k pa desni, pa sm v levem padu! mislem pa da to zato, ker v levga več vidm in upam sekat ovink tko k je reku gody01 plus opcija da je gas lažje dodajat! v desnih mi je pa mal motor u napoto za gas dodat! pa v desnem me je strah da se bom preveč in preblis bankine nagnu in ode glava k se mi bo u neki zaštekala pa uzadi ustala! pa levi so seveda dalši zavoji od desnih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi fižol se vedno ovija okoli kola v eno stran. Na severni polobli ravno obratno kot na južni polobli.

Smo za razmislek. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sm pa mislu, da je men vseeno kter ovink je, dokler nisem tole prebral.Zdej ste me pa prepričal, da jaz desne tud počasneje vozim. Še mal pište, da bom vedu zakaj jih vozim počasneje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi fižol se vedno ovija okoli kola v eno stran. Na severni polobli ravno obratno kot na južni polobli.

Smo za razmislek. :D

:topic:

ja, mogoče res kej bol duhovnega...kot fižol za primer :worship: to bigi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Desni mi grejo lažje kot levi........celo desne ovinke bol položim kot leve ...nevem zakaj ..pač tko je :P

To zna biti zaradi zakrčenja rok na balanci. Z desno roko odpiramo gas in roka ves čas bolj na "mehko" z občutkom drži balanco. Ko zalagamo ovinke se hočeš nočeš navadiš držati balanco z občutkom. Leva pa tega občutka nekako sama od sebe ne pridobi. In z njo balanco držimo trše in oviramo motor, da bi lepo padel v ovinek. Vse gre nekako trše.

Rešitev? Navaditi se je treba, da se balanca drži z občutkom, motor pa se vozi z bedri, s telesom. Roke so le za upravljanje s komandami na balanci in rahle popravke smeri.

Ta problem je izrazit pri voznikih čoperjev in motorjev z višjimi balancami. Cestaki že po naravi zahtevajo vožnjo s telesom!

No, tako je moje tolmačenje tega "problema" ki se pojavlja pri nekaterih motoristih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev? Navaditi se je treba, da se balanca drži z občutkom, motor pa se vozi z bedri, s telesom. Roke so le za upravljanje s komandami na balanci in rahle popravke smeri.

Ta problem je izrazit pri voznikih čoperjev in motorjev z višjimi balancami. Cestaki že po naravi zahtevajo vožnjo s telesom!

No, tako je moje tolmačenje tega "problema" ki se pojavlja pri nekaterih motoristih.

Troo. In pri cestakih je res lažje, ker lepo rokico v ovinku nasloniš na tank in tako še bolj čutiš motor. :grim Pa troo je tudi, da upravljalci drugi tipov enoslednih vozil kaj takega počnejo malce/veliko težje. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sm pa mislu, da je men vseeno kter ovink je, dokler nisem tole prebral.Zdej ste me pa prepričal, da jaz desne tud počasneje vozim. Še mal pište, da bom vedu zakaj jih vozim počasneje. :OK:

evo, ti bom "še mal pisu" zakaj desne voziš počasneje:

poglej ovinek levi in poglej ovinek levi

boš videl, da ima desni krajšo pot in je bolj 'tesen', kar pomeni, da za isto kotno hitrost rabiš manjšo obodno hitrost...

evo ti razlaga, zakaj jih voziš počasnej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, ti bom "še mal pisu" zakaj desne voziš počasneje:

poglej ovinek levi in poglej ovinek levi

boš videl, da ima desni krajšo pot in je bolj 'tesen', kar pomeni, da za isto kotno hitrost rabiš manjšo obodno hitrost...

evo ti razlaga, zakaj jih voziš počasnej

Tale je pa malo bosa. .) To bi mogoče veljalo, če bi vozil levi in desni ovinek po istem mestu v ovinku. Temu pa ni tako, vsaj pri meni ne, ker vozim levi ovinek po (navideznem) desnem koloteku avta, desni ovinek pa po levem koloteku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni je to enostavno, levo koleno je bolj zdravo od desnega in ga lahko še razsujem, desnega ne smem več :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je pa malo bosa. .) To bi mogoče veljalo, če bi vozil levi in desni ovinek po istem mestu v ovinku. Temu pa ni tako, vsaj pri meni ne, ker vozim levi ovinek po (navideznem) desnem koloteku avta, desni ovinek pa po levem koloteku.

še zmer je razlika v radiju zvijanja za kake 1,5 metra ...

verjetn bi se dal z matematično formulo lepo nazorno pokazat, koliko je isti ovinek "hitrejši" v 'levo smerče pri tem upoštevaš ,da ga v obe smeri pelješ s približno istim nagibom ... na uč ocenjujem, da je razlika v dejanski hitrosti vozila hitro kakih 10 procentov ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem že mnogo knjig, literature, revij in naredu kar nekaj kilometrov, ampak nikjer pa nisem zasledil razlage ali sam prišel do odgovora zakaj večini motoristov in ljudem nasplošno bolj ležijo levi ovinki kot desni. Če pogledamo je veliko dirkališč v levo,speedway je v levo, Daytona je v levo, ovali so v levo ( indy, nascar), hitrostno drsanje, hitrostni rekordi na kolesu, vsi stadioni so v levo in še mnogo je stvari ki gredo lažje v levo. Ena od možnosti je da je to zaradi tega ker imamo srce na levi strani, ampak res prave razlage z argumenti še nikjer nisem zasledil.

lp rok

Že v uvodnem vprašanju je kar nekaj stvari, ki jim bolje leži levi krog, ki pa nima nič veze z motociklizmom in raznimi radiji, nakloni, vidnim poljem, občutkom varnosti...... in bi jih naredili in izvajali v desni krog če bi bilo to za človeka lažje :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
Prebral sem že mnogo knjig, literature, revij in naredu kar nekaj kilometrov, ampak nikjer pa nisem zasledil razlage ali sam prišel do odgovora zakaj večini motoristov in ljudem nasplošno bolj ležijo levi ovinki kot desni. Če pogledamo je veliko dirkališč v levo,speedway je v levo, Daytona je v levo, ovali so v levo ( indy, nascar), hitrostno drsanje, hitrostni rekordi na kolesu, vsi stadioni so v levo in še mnogo je stvari ki gredo lažje v levo. Ena od možnosti je da je to zaradi tega ker imamo srce na levi strani, ampak res prave razlage z argumenti še nikjer nisem zasledil.

lp rok

Še zdej mi ni čist jasn zakaj :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem slišal že veliko teorij na to temo. Nisem pa preverjal pri angležih recimo, ki vozijo po drugem pasu? Je tam isti sindrom? Lahko da gre za podzavestno misel, ki jo narekuje nasproti vozeči promet ali pa na drugi strani ograja in količki.

Opazil pa sem, da meni bolj ležijo desni. Tudi ko sem pogledal zadnjo gumo je bilo videti da so koti polaganja v desno večji kot v levo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma so levi ovinki bolj odprti..veliko bolj pregledni in pomoje je to en od vzrokov, da se večina motoristov bolje počuti v levem ovinku....drugače pa sledimo oz. se zgledujemo po Rossiju :kva2: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam sem imel oz. sem lepše zvozil leve ovinke, in sm se z desnimi ovinki kar dolgo "jebal", da sem se počutil enako udobno kot v levih....

Sedaj se pa bolj udobno spuščam v desne ovinke pa pojma nimam zakaj.....Pa ne, da imam z levimi probleme ali pa karkol, ampak se nekako ne počutim v levih tako dobr kt v desnih...Pa tud držo imam v desne uvinke boljšo kot v levo (ravno obratno kot predn sm se navadu na desne)

Ma kurc, zgleda sem pri kakšnem padcu fasu u glavo in so posledice...nč čudnga.

Taku mamo pa tko bomo vozil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je malo smešno vsi moji kolegi imajo raje leve ovinke so pa vsi desničarji se pravi pišejo z desno. No jaz pa en kolega sva pa levičarja pa imava oba raje desne mogoče je kaj na tem. Čeprav sem to že nekje bral da desničarjem bolj sedejo levi in levčarjem bolj desni ovinki...Mogoče mi desni bolj všeč predvsem zato da če ne znese imam se vseeno nasprotni pas in če ni nikogar je ok:) v levem je pa vedno trava ograja bankina:)zgolj moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap ... levi ftv.. sem desničar in drsnike menjujem med sabo ker so levi kr krepko bolj obrabljeni..

se pa tud vidi po drsnikih da so drugače pobrani na levi kot na desni.. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je malo smešno vsi moji kolegi imajo raje leve ovinke so pa vsi desničarji se pravi pišejo z desno. No jaz pa en kolega sva pa levičarja pa imava oba raje desne mogoče je kaj na tem. Čeprav sem to že nekje bral da desničarjem bolj sedejo levi in levčarjem bolj desni ovinki...Mogoče mi desni bolj všeč predvsem zato da če ne znese imam se vseeno nasprotni pas in če ni nikogar je ok:) v levem je pa vedno trava ograja bankina:)zgolj moje mnenje.

Sem desničar, pa mi vseeno bolj ležijo desni ovinki!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!