AiroH Objavljeno Avgust 14, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2006 Desni mi grejo lažje kot levi........celo desne ovinke bol položim kot leve ...nevem zakaj ..pač tko je :P
krava Objavljeno Avgust 14, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2006 Jaz pa samo naravnoč furam... :naughty:
fossil Objavljeno Avgust 14, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2006 men grejo tud bol levi k pa desni, pa sm v levem padu! mislem pa da to zato, ker v levga več vidm in upam sekat ovink tko k je reku gody01 plus opcija da je gas lažje dodajat! v desnih mi je pa mal motor u napoto za gas dodat! pa v desnem me je strah da se bom preveč in preblis bankine nagnu in ode glava k se mi bo u neki zaštekala pa uzadi ustala! pa levi so seveda dalši zavoji od desnih!
Froš Objavljeno Avgust 14, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2006 Desni mi grejo lažje kot levi........celo desne ovinke bol položim kot leve ...nevem zakaj ..pač tko je :P enako :blink:
šokac Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Eh Šokac tisto maš nekaj drugega v gatah :devil: :lol: Zelo dobra ugotovitev Pirrulz... :lol1: :lol1: :lol1:
bigi Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Tudi fižol se vedno ovija okoli kola v eno stran. Na severni polobli ravno obratno kot na južni polobli. Smo za razmislek. :D
avro Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 jaz sm pa mislu, da je men vseeno kter ovink je, dokler nisem tole prebral.Zdej ste me pa prepričal, da jaz desne tud počasneje vozim. Še mal pište, da bom vedu zakaj jih vozim počasneje. :OK:
fossil Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Tudi fižol se vedno ovija okoli kola v eno stran. Na severni polobli ravno obratno kot na južni polobli. Smo za razmislek. :D :topic: ja, mogoče res kej bol duhovnega...kot fižol za primer :worship: to bigi
HHV Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Desni mi grejo lažje kot levi........celo desne ovinke bol položim kot leve ...nevem zakaj ..pač tko je :P To zna biti zaradi zakrčenja rok na balanci. Z desno roko odpiramo gas in roka ves čas bolj na "mehko" z občutkom drži balanco. Ko zalagamo ovinke se hočeš nočeš navadiš držati balanco z občutkom. Leva pa tega občutka nekako sama od sebe ne pridobi. In z njo balanco držimo trše in oviramo motor, da bi lepo padel v ovinek. Vse gre nekako trše. Rešitev? Navaditi se je treba, da se balanca drži z občutkom, motor pa se vozi z bedri, s telesom. Roke so le za upravljanje s komandami na balanci in rahle popravke smeri. Ta problem je izrazit pri voznikih čoperjev in motorjev z višjimi balancami. Cestaki že po naravi zahtevajo vožnjo s telesom! No, tako je moje tolmačenje tega "problema" ki se pojavlja pri nekaterih motoristih.
pirrulz Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Rešitev? Navaditi se je treba, da se balanca drži z občutkom, motor pa se vozi z bedri, s telesom. Roke so le za upravljanje s komandami na balanci in rahle popravke smeri. Ta problem je izrazit pri voznikih čoperjev in motorjev z višjimi balancami. Cestaki že po naravi zahtevajo vožnjo s telesom! No, tako je moje tolmačenje tega "problema" ki se pojavlja pri nekaterih motoristih. Troo. In pri cestakih je res lažje, ker lepo rokico v ovinku nasloniš na tank in tako še bolj čutiš motor. :grim Pa troo je tudi, da upravljalci drugi tipov enoslednih vozil kaj takega počnejo malce/veliko težje. :grim
SiR Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 jaz sm pa mislu, da je men vseeno kter ovink je, dokler nisem tole prebral.Zdej ste me pa prepričal, da jaz desne tud počasneje vozim. Še mal pište, da bom vedu zakaj jih vozim počasneje. :OK: evo, ti bom "še mal pisu" zakaj desne voziš počasneje: poglej ovinek levi in poglej ovinek levi boš videl, da ima desni krajšo pot in je bolj 'tesen', kar pomeni, da za isto kotno hitrost rabiš manjšo obodno hitrost... evo ti razlaga, zakaj jih voziš počasnej
fp4492 Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 evo, ti bom "še mal pisu" zakaj desne voziš počasneje: poglej ovinek levi in poglej ovinek levi boš videl, da ima desni krajšo pot in je bolj 'tesen', kar pomeni, da za isto kotno hitrost rabiš manjšo obodno hitrost... evo ti razlaga, zakaj jih voziš počasnej Tale je pa malo bosa. .) To bi mogoče veljalo, če bi vozil levi in desni ovinek po istem mestu v ovinku. Temu pa ni tako, vsaj pri meni ne, ker vozim levi ovinek po (navideznem) desnem koloteku avta, desni ovinek pa po levem koloteku.
misty Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 pri meni je to enostavno, levo koleno je bolj zdravo od desnega in ga lahko še razsujem, desnega ne smem več :xx:
avro Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Fantje...gremo spedway vozit.....tam je vse en sam ovink....in ne boste verjel.... LEVI :whistle:
SiR Objavljeno Avgust 17, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Tale je pa malo bosa. .) To bi mogoče veljalo, če bi vozil levi in desni ovinek po istem mestu v ovinku. Temu pa ni tako, vsaj pri meni ne, ker vozim levi ovinek po (navideznem) desnem koloteku avta, desni ovinek pa po levem koloteku. še zmer je razlika v radiju zvijanja za kake 1,5 metra ... verjetn bi se dal z matematično formulo lepo nazorno pokazat, koliko je isti ovinek "hitrejši" v 'levo smerče pri tem upoštevaš ,da ga v obe smeri pelješ s približno istim nagibom ... na uč ocenjujem, da je razlika v dejanski hitrosti vozila hitro kakih 10 procentov ...
RVT Objavljeno Avgust 17, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2006 Prebral sem že mnogo knjig, literature, revij in naredu kar nekaj kilometrov, ampak nikjer pa nisem zasledil razlage ali sam prišel do odgovora zakaj večini motoristov in ljudem nasplošno bolj ležijo levi ovinki kot desni. Če pogledamo je veliko dirkališč v levo,speedway je v levo, Daytona je v levo, ovali so v levo ( indy, nascar), hitrostno drsanje, hitrostni rekordi na kolesu, vsi stadioni so v levo in še mnogo je stvari ki gredo lažje v levo. Ena od možnosti je da je to zaradi tega ker imamo srce na levi strani, ampak res prave razlage z argumenti še nikjer nisem zasledil. lp rok Že v uvodnem vprašanju je kar nekaj stvari, ki jim bolje leži levi krog, ki pa nima nič veze z motociklizmom in raznimi radiji, nakloni, vidnim poljem, občutkom varnosti...... in bi jih naredili in izvajali v desni krog če bi bilo to za človeka lažje :hmm:
RVT Objavljeno Januar 22, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Prebral sem že mnogo knjig, literature, revij in naredu kar nekaj kilometrov, ampak nikjer pa nisem zasledil razlage ali sam prišel do odgovora zakaj večini motoristov in ljudem nasplošno bolj ležijo levi ovinki kot desni. Če pogledamo je veliko dirkališč v levo,speedway je v levo, Daytona je v levo, ovali so v levo ( indy, nascar), hitrostno drsanje, hitrostni rekordi na kolesu, vsi stadioni so v levo in še mnogo je stvari ki gredo lažje v levo. Ena od možnosti je da je to zaradi tega ker imamo srce na levi strani, ampak res prave razlage z argumenti še nikjer nisem zasledil. lp rok Še zdej mi ni čist jasn zakaj :hmm:
TinaRR Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Jaz pa lažje odpeljem desnega. Zakaj? nevem :rolleyes:
RenoRaines Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Tudi sam sem slišal že veliko teorij na to temo. Nisem pa preverjal pri angležih recimo, ki vozijo po drugem pasu? Je tam isti sindrom? Lahko da gre za podzavestno misel, ki jo narekuje nasproti vozeči promet ali pa na drugi strani ograja in količki. Opazil pa sem, da meni bolj ležijo desni. Tudi ko sem pogledal zadnjo gumo je bilo videti da so koti polaganja v desno večji kot v levo.
tihii Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Načeloma so levi ovinki bolj odprti..veliko bolj pregledni in pomoje je to en od vzrokov, da se večina motoristov bolje počuti v levem ovinku....drugače pa sledimo oz. se zgledujemo po Rossiju :kva2: :whistle:
Gorgh Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Tud sam sem imel oz. sem lepše zvozil leve ovinke, in sm se z desnimi ovinki kar dolgo "jebal", da sem se počutil enako udobno kot v levih.... Sedaj se pa bolj udobno spuščam v desne ovinke pa pojma nimam zakaj.....Pa ne, da imam z levimi probleme ali pa karkol, ampak se nekako ne počutim v levih tako dobr kt v desnih...Pa tud držo imam v desne uvinke boljšo kot v levo (ravno obratno kot predn sm se navadu na desne) Ma kurc, zgleda sem pri kakšnem padcu fasu u glavo in so posledice...nč čudnga. Taku mamo pa tko bomo vozil :)
aselak Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Ja to je malo smešno vsi moji kolegi imajo raje leve ovinke so pa vsi desničarji se pravi pišejo z desno. No jaz pa en kolega sva pa levičarja pa imava oba raje desne mogoče je kaj na tem. Čeprav sem to že nekje bral da desničarjem bolj sedejo levi in levčarjem bolj desni ovinki...Mogoče mi desni bolj všeč predvsem zato da če ne znese imam se vseeno nasprotni pas in če ni nikogar je ok:) v levem je pa vedno trava ograja bankina:)zgolj moje mnenje.
m@dness Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 jap ... levi ftv.. sem desničar in drsnike menjujem med sabo ker so levi kr krepko bolj obrabljeni.. se pa tud vidi po drsnikih da so drugače pobrani na levi kot na desni.. :doze:
LooLekSLO Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Ja to je malo smešno vsi moji kolegi imajo raje leve ovinke so pa vsi desničarji se pravi pišejo z desno. No jaz pa en kolega sva pa levičarja pa imava oba raje desne mogoče je kaj na tem. Čeprav sem to že nekje bral da desničarjem bolj sedejo levi in levčarjem bolj desni ovinki...Mogoče mi desni bolj všeč predvsem zato da če ne znese imam se vseeno nasprotni pas in če ni nikogar je ok:) v levem je pa vedno trava ograja bankina:)zgolj moje mnenje. Sem desničar, pa mi vseeno bolj ležijo desni ovinki!
skofk Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Jaz pa lažje odpeljem desnega. Zakaj? nevem :rolleyes: jaz pa lažje levega :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se