Skoči na vsebino

Zakaj v levi ovinek lažje kot v desni ?


Priporočene objave

Objavljeno

vsakmu neki druzga leži enmu levi drugim desni....isto kod odrivna noga...to je povsem normalno

Objavljeno

Kaj pa če je povezano kaj s tem , da motorji niso na obeh straneh enako težki. Ko sem imel vespo ki je bila na desni strani kjer je bil nameščen motor težja so mi bolj pasali levi ovinki, če pa si gledal od zadaj voznika vespe ki se pelje naravnost je zmiraj telo in skuter malenkost nagnjen na levo ( govorim za stare vespe izpred 20 let ) :whistle:

Objavljeno

Mislim, da je vse v glavi.... Tako z motorjem, kot tudi s kolesom, grem v levi ovinek veliko bolj pogumno kot v desni.

Objavljeno (popravljeno)

Meni pa leži ravno desni. Nevem zakaj, vendar imam bolj ziher občutek... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Salieri
Objavljeno (popravljeno)

....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

prej stvar navade kot karkoli drugega, včasih so mi res bolj šli levi, zdaj pa je čisto vseeno, mogoče mi celo bolj všeč desni ratujejo

Objavljeno

pri zaprtih ovinkih je v levih ovinkih lahko nič, v desnih pa je lahko avto

Objavljeno

Fora tle sigurn ni v motorju, ker ta "pojav" se pojavlja tudi na drugih področjih: Steze na stadionih se laufa v levo, Hitrostno drsanje v levo, Speedway v levo, Nascar in Indycar na ovalu v levo, Daytona v levo, Večina dirkališč gre v levo ali smeri urinega kazalca, Hipodromi za dirke konjev v levo, Psi laufajo v levo, Vrtiljaki se vrtijo skoraj vsi v levo.....

Objavljeno
.,.Zato, ker je za levimi ovinki več gostilen!!! :kva2: :kva2: :lol1: :lol1: :lol1:

....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim

Razvoj se je res ustavu ker po dveh letih isto razmišljanje :P :D :OK:

Objavljeno

si mislil reči kontra urinemu kazalcu :hmm:

Objavljeno
si mislil reči kontra urinemu kazalcu :hmm:

Tko ja sam narobe napisu :whistle:

Objavljeno
....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim

Sam v Čiginju pred Tolminom ni več gostilne Leva :headbang: , je pa na levo en bife!

Objavljeno

Meni je vseeno :naughty: desni so malo bolj grobi... :whistle:

Objavljeno
Kaj pa če je povezano kaj s tem , da motorji niso na obeh straneh enako težki. Ko sem imel vespo ki je bila na desni strani kjer je bil nameščen motor težja so mi bolj pasali levi ovinki, če pa si gledal od zadaj voznika vespe ki se pelje naravnost je zmiraj telo in skuter malenkost nagnjen na levo ( govorim za stare vespe izpred 20 let ) :whistle:

Konstrukterjem motornih koles je priviligirano, da težo razporedijo čimbolj "simetrično" in v veliki večini jim to tudi uspeva...Vem, da je bilo veliko težav pri Z 750 ( nevem točno ker letnik motorja ).Uglavnem, če si spustil balanco je motor zavijal desno. S tem so se strokovnjaki ukvarjali zelo dolgo....pa nisem zasledil, da bi kaj odkrili.... :whistle:

Objavljeno

Lažje v levo?

Hja, mogoče pa zato ker se zemlja v levo vrti ... če s severnega panta dol gledaš, jasno.

Nekaj bo zihr na tem.

rrrr

Objavljeno

Meni tudi v levo bolj leži...

Všeč mi je, ko imam boljšo preglednost na cesti in boljšo kontrolo plina. Če visim na desni roki, nimam čisto enakega občutka za plin, ne morem pa niti izklopiti morebitnega presenečenja, ki me čaka izza ovinka.

Objavljeno (popravljeno)

Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray:

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno
Meni tudi v levo bolj leži...

Všeč mi je, ko imam boljšo preglednost na cesti in boljšo kontrolo plina. Če visim na desni roki, nimam čisto enakega občutka za plin, ne morem pa niti izklopiti morebitnega presenečenja, ki me čaka izza ovinka.

lahko da je tudi tu problem, ker se ne znaš presedat........presedeš se tako da imaš samo eno ritnico na sedežu, in če spustiš balanco se moraš z nogami držati na sedežu

Objavljeno
lahko da je tudi tu problem, ker se ne znaš presedat........presedeš se tako da imaš samo eno ritnico na sedežu, in če spustiš balanco se moraš z nogami držati na sedežu

V presedanju sem se dobro "zverziral" na Golici in z nogami se kar dobro "primem" motorja, morda pa se nisem prav natančno izrazil. Mogoče bi bilo na stezi kaj drugače, ... bom moral probati.

Objavljeno (popravljeno)
Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray:

Hahahahahhaaha a verjameš al pa ne, ampak tud jest sm hotel to stvar nakako tkole utemeljit...

Finta je v tem, da če imaš levo jajce težje, potem motor lažje pade v levo, če pa je težje desno jajce, pa lažje v desno... Ta varjanta pride v poštev, če imamo slog vožnje tak, da se mečemo s sedeža. V primeru, da na sedežu samo sedimo, nam večje levo jajce pomeni, da se bomozaradi neenakomerno podloženega telesa držali bolj v desno, torej bo motor lažje padel v desno stran... :winkiss:

Je pa res, da nekateri novejši motorji za marsikoga, ki je vajen starih motociklov prehitro in potem prehitro padanje v ovinek povzroča prej težave kot korist. To pomeni, da za vožnjo motocikla potrebuješ dve ogromni jajci... Tako in drugače...

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray:

to bo to ja

evo pa smo prišli stvari do dna :hooray:

Objavljeno
Fora tle sigurn ni v motorju, ker ta "pojav" se pojavlja tudi na drugih področjih: Steze na stadionih se laufa v levo, Hitrostno drsanje v levo, Speedway v levo, Nascar in Indycar na ovalu v levo, Daytona v levo, Večina dirkališč gre v levo ali smeri urinega kazalca, Hipodromi za dirke konjev v levo, Psi laufajo v levo, Vrtiljaki se vrtijo skoraj vsi v levo.....

Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ...

Objavljeno
Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ...

Zato pa pride do zmešnjav, ko so eni vedno pri dirkanju na pisti, drugi pa normalno vožnjo po cesti v prometu.... :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ...

Sploh nič ne trdim, samo za primer sem dal določene stvari, ki gredo v levo in sm zato tut to temo odpru, da zvem zakaj ta pojav. In zdej k sm pa tvoj post prebral mi je pa stvar kristalno jasna :worship: :worship: :worship: HVALA :smoke:

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno

Če je pri vas bolj dejavna desna polovica možganov, vam odgovarja desni ovinek - v smeri urnega kazalca, če pa vam lažje pade v v levo, je dominantnejša leva polovica. :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!