Skoči na vsebino

Zakaj v levi ovinek lažje kot v desni ?


RVT

Priporočene objave

Kaj pa če je povezano kaj s tem , da motorji niso na obeh straneh enako težki. Ko sem imel vespo ki je bila na desni strani kjer je bil nameščen motor težja so mi bolj pasali levi ovinki, če pa si gledal od zadaj voznika vespe ki se pelje naravnost je zmiraj telo in skuter malenkost nagnjen na levo ( govorim za stare vespe izpred 20 let ) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je vse v glavi.... Tako z motorjem, kot tudi s kolesom, grem v levi ovinek veliko bolj pogumno kot v desni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa leži ravno desni. Nevem zakaj, vendar imam bolj ziher občutek... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Salieri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej stvar navade kot karkoli drugega, včasih so mi res bolj šli levi, zdaj pa je čisto vseeno, mogoče mi celo bolj všeč desni ratujejo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora tle sigurn ni v motorju, ker ta "pojav" se pojavlja tudi na drugih področjih: Steze na stadionih se laufa v levo, Hitrostno drsanje v levo, Speedway v levo, Nascar in Indycar na ovalu v levo, Daytona v levo, Večina dirkališč gre v levo ali smeri urinega kazalca, Hipodromi za dirke konjev v levo, Psi laufajo v levo, Vrtiljaki se vrtijo skoraj vsi v levo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.,.Zato, ker je za levimi ovinki več gostilen!!! :kva2: :kva2: :lol1: :lol1: :lol1:

....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim

Razvoj se je res ustavu ker po dveh letih isto razmišljanje :P :D :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če je povezano kaj s tem , da motorji niso na obeh straneh enako težki. Ko sem imel vespo ki je bila na desni strani kjer je bil nameščen motor težja so mi bolj pasali levi ovinki, če pa si gledal od zadaj voznika vespe ki se pelje naravnost je zmiraj telo in skuter malenkost nagnjen na levo ( govorim za stare vespe izpred 20 let ) :whistle:

Konstrukterjem motornih koles je priviligirano, da težo razporedijo čimbolj "simetrično" in v veliki večini jim to tudi uspeva...Vem, da je bilo veliko težav pri Z 750 ( nevem točno ker letnik motorja ).Uglavnem, če si spustil balanco je motor zavijal desno. S tem so se strokovnjaki ukvarjali zelo dolgo....pa nisem zasledil, da bi kaj odkrili.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lažje v levo?

Hja, mogoče pa zato ker se zemlja v levo vrti ... če s severnega panta dol gledaš, jasno.

Nekaj bo zihr na tem.

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi v levo bolj leži...

Všeč mi je, ko imam boljšo preglednost na cesti in boljšo kontrolo plina. Če visim na desni roki, nimam čisto enakega občutka za plin, ne morem pa niti izklopiti morebitnega presenečenja, ki me čaka izza ovinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray:

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi v levo bolj leži...

Všeč mi je, ko imam boljšo preglednost na cesti in boljšo kontrolo plina. Če visim na desni roki, nimam čisto enakega občutka za plin, ne morem pa niti izklopiti morebitnega presenečenja, ki me čaka izza ovinka.

lahko da je tudi tu problem, ker se ne znaš presedat........presedeš se tako da imaš samo eno ritnico na sedežu, in če spustiš balanco se moraš z nogami držati na sedežu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko da je tudi tu problem, ker se ne znaš presedat........presedeš se tako da imaš samo eno ritnico na sedežu, in če spustiš balanco se moraš z nogami držati na sedežu

V presedanju sem se dobro "zverziral" na Golici in z nogami se kar dobro "primem" motorja, morda pa se nisem prav natančno izrazil. Mogoče bi bilo na stezi kaj drugače, ... bom moral probati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray:

Hahahahahhaaha a verjameš al pa ne, ampak tud jest sm hotel to stvar nakako tkole utemeljit...

Finta je v tem, da če imaš levo jajce težje, potem motor lažje pade v levo, če pa je težje desno jajce, pa lažje v desno... Ta varjanta pride v poštev, če imamo slog vožnje tak, da se mečemo s sedeža. V primeru, da na sedežu samo sedimo, nam večje levo jajce pomeni, da se bomozaradi neenakomerno podloženega telesa držali bolj v desno, torej bo motor lažje padel v desno stran... :winkiss:

Je pa res, da nekateri novejši motorji za marsikoga, ki je vajen starih motociklov prehitro in potem prehitro padanje v ovinek povzroča prej težave kot korist. To pomeni, da za vožnjo motocikla potrebuješ dve ogromni jajci... Tako in drugače...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray:

to bo to ja

evo pa smo prišli stvari do dna :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora tle sigurn ni v motorju, ker ta "pojav" se pojavlja tudi na drugih področjih: Steze na stadionih se laufa v levo, Hitrostno drsanje v levo, Speedway v levo, Nascar in Indycar na ovalu v levo, Daytona v levo, Večina dirkališč gre v levo ali smeri urinega kazalca, Hipodromi za dirke konjev v levo, Psi laufajo v levo, Vrtiljaki se vrtijo skoraj vsi v levo.....

Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ...

Zato pa pride do zmešnjav, ko so eni vedno pri dirkanju na pisti, drugi pa normalno vožnjo po cesti v prometu.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ...

Sploh nič ne trdim, samo za primer sem dal določene stvari, ki gredo v levo in sm zato tut to temo odpru, da zvem zakaj ta pojav. In zdej k sm pa tvoj post prebral mi je pa stvar kristalno jasna :worship: :worship: :worship: HVALA :smoke:

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je pri vas bolj dejavna desna polovica možganov, vam odgovarja desni ovinek - v smeri urnega kazalca, če pa vam lažje pade v v levo, je dominantnejša leva polovica. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!