Lencdo Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 vsakmu neki druzga leži enmu levi drugim desni....isto kod odrivna noga...to je povsem normalno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 Kaj pa če je povezano kaj s tem , da motorji niso na obeh straneh enako težki. Ko sem imel vespo ki je bila na desni strani kjer je bil nameščen motor težja so mi bolj pasali levi ovinki, če pa si gledal od zadaj voznika vespe ki se pelje naravnost je zmiraj telo in skuter malenkost nagnjen na levo ( govorim za stare vespe izpred 20 let ) :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 Mislim, da je vse v glavi.... Tako z motorjem, kot tudi s kolesom, grem v levi ovinek veliko bolj pogumno kot v desni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Salieri Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 (popravljeno) Meni pa leži ravno desni. Nevem zakaj, vendar imam bolj ziher občutek... :rolleyes: Popravljeno Januar 22, 2009. Popravil Salieri Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 (popravljeno) ....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim Popravljeno Januar 22, 2009. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 prej stvar navade kot karkoli drugega, včasih so mi res bolj šli levi, zdaj pa je čisto vseeno, mogoče mi celo bolj všeč desni ratujejo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 pri zaprtih ovinkih je v levih ovinkih lahko nič, v desnih pa je lahko avto Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Januar 22, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 22, 2009 Fora tle sigurn ni v motorju, ker ta "pojav" se pojavlja tudi na drugih področjih: Steze na stadionih se laufa v levo, Hitrostno drsanje v levo, Speedway v levo, Nascar in Indycar na ovalu v levo, Daytona v levo, Večina dirkališč gre v levo ali smeri urinega kazalca, Hipodromi za dirke konjev v levo, Psi laufajo v levo, Vrtiljaki se vrtijo skoraj vsi v levo..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Januar 22, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 22, 2009 .,.Zato, ker je za levimi ovinki več gostilen!!! :kva2: :kva2: :lol1: :lol1: :lol1: ....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim Razvoj se je res ustavu ker po dveh letih isto razmišljanje :P :D :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Januar 22, 2009 Deli Objavljeno Januar 22, 2009 si mislil reči kontra urinemu kazalcu :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Januar 23, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 23, 2009 si mislil reči kontra urinemu kazalcu :hmm: Tko ja sam narobe napisu :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest maliP Objavljeno Januar 23, 2009 Deli Objavljeno Januar 23, 2009 ....zato, ker je za levimi ovinki več gostiln! :o :grim Sam v Čiginju pred Tolminom ni več gostilne Leva :headbang: , je pa na levo en bife! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Januar 23, 2009 Deli Objavljeno Januar 23, 2009 Meni je vseeno :naughty: desni so malo bolj grobi... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tihii Objavljeno Januar 23, 2009 Deli Objavljeno Januar 23, 2009 Kaj pa če je povezano kaj s tem , da motorji niso na obeh straneh enako težki. Ko sem imel vespo ki je bila na desni strani kjer je bil nameščen motor težja so mi bolj pasali levi ovinki, če pa si gledal od zadaj voznika vespe ki se pelje naravnost je zmiraj telo in skuter malenkost nagnjen na levo ( govorim za stare vespe izpred 20 let ) :whistle: Konstrukterjem motornih koles je priviligirano, da težo razporedijo čimbolj "simetrično" in v veliki večini jim to tudi uspeva...Vem, da je bilo veliko težav pri Z 750 ( nevem točno ker letnik motorja ).Uglavnem, če si spustil balanco je motor zavijal desno. S tem so se strokovnjaki ukvarjali zelo dolgo....pa nisem zasledil, da bi kaj odkrili.... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rrrr Objavljeno Januar 23, 2009 Deli Objavljeno Januar 23, 2009 Lažje v levo? Hja, mogoče pa zato ker se zemlja v levo vrti ... če s severnega panta dol gledaš, jasno. Nekaj bo zihr na tem. rrrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rafael Objavljeno Januar 23, 2009 Deli Objavljeno Januar 23, 2009 Meni tudi v levo bolj leži... Všeč mi je, ko imam boljšo preglednost na cesti in boljšo kontrolo plina. Če visim na desni roki, nimam čisto enakega občutka za plin, ne morem pa niti izklopiti morebitnega presenečenja, ki me čaka izza ovinka. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno Januar 23, 2009 Deli Objavljeno Januar 23, 2009 (popravljeno) Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray: Popravljeno Januar 23, 2009. Popravil suhi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Januar 23, 2009 Deli Objavljeno Januar 23, 2009 Meni tudi v levo bolj leži...Všeč mi je, ko imam boljšo preglednost na cesti in boljšo kontrolo plina. Če visim na desni roki, nimam čisto enakega občutka za plin, ne morem pa niti izklopiti morebitnega presenečenja, ki me čaka izza ovinka. lahko da je tudi tu problem, ker se ne znaš presedat........presedeš se tako da imaš samo eno ritnico na sedežu, in če spustiš balanco se moraš z nogami držati na sedežu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rafael Objavljeno Januar 24, 2009 Deli Objavljeno Januar 24, 2009 lahko da je tudi tu problem, ker se ne znaš presedat........presedeš se tako da imaš samo eno ritnico na sedežu, in če spustiš balanco se moraš z nogami držati na sedežu V presedanju sem se dobro "zverziral" na Golici in z nogami se kar dobro "primem" motorja, morda pa se nisem prav natančno izrazil. Mogoče bi bilo na stezi kaj drugače, ... bom moral probati. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Januar 24, 2009 Deli Objavljeno Januar 24, 2009 (popravljeno) Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray: Hahahahahhaaha a verjameš al pa ne, ampak tud jest sm hotel to stvar nakako tkole utemeljit... Finta je v tem, da če imaš levo jajce težje, potem motor lažje pade v levo, če pa je težje desno jajce, pa lažje v desno... Ta varjanta pride v poštev, če imamo slog vožnje tak, da se mečemo s sedeža. V primeru, da na sedežu samo sedimo, nam večje levo jajce pomeni, da se bomozaradi neenakomerno podloženega telesa držali bolj v desno, torej bo motor lažje padel v desno stran... :winkiss: Je pa res, da nekateri novejši motorji za marsikoga, ki je vajen starih motociklov prehitro in potem prehitro padanje v ovinek povzroča prej težave kot korist. To pomeni, da za vožnjo motocikla potrebuješ dve ogromni jajci... Tako in drugače... Popravljeno Januar 24, 2009. Popravil SF Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skofk Objavljeno Januar 24, 2009 Deli Objavljeno Januar 24, 2009 Zato ker nas ma večina tipov levi jajc večji od desnega :hooray: to bo to ja evo pa smo prišli stvari do dna :hooray: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 24, 2009 Deli Objavljeno Januar 24, 2009 Fora tle sigurn ni v motorju, ker ta "pojav" se pojavlja tudi na drugih področjih: Steze na stadionih se laufa v levo, Hitrostno drsanje v levo, Speedway v levo, Nascar in Indycar na ovalu v levo, Daytona v levo, Večina dirkališč gre v levo ali smeri urinega kazalca, Hipodromi za dirke konjev v levo, Psi laufajo v levo, Vrtiljaki se vrtijo skoraj vsi v levo..... Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Januar 24, 2009 Deli Objavljeno Januar 24, 2009 Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ... Zato pa pride do zmešnjav, ko so eni vedno pri dirkanju na pisti, drugi pa normalno vožnjo po cesti v prometu.... :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Januar 24, 2009 Avtor Deli Objavljeno Januar 24, 2009 (popravljeno) Tole sploh ni tako zelo res, kot trdiš. Sploh pa - v levo ali v desno ima morda res nek 'pomen' na cesti, kjer je promet dvosmeren ... na enosmernih dirkališčih je pa res popolnoma vseeno! Kakorkoli se obrnejo, vedno imajo sam notranjo in zunanjo stran, ne pa tudi 'nasprotnega prometa' ... Sploh nič ne trdim, samo za primer sem dal določene stvari, ki gredo v levo in sm zato tut to temo odpru, da zvem zakaj ta pojav. In zdej k sm pa tvoj post prebral mi je pa stvar kristalno jasna :worship: :worship: :worship: HVALA :smoke: Popravljeno Januar 24, 2009. Popravil RVT Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
YAMASAKI Objavljeno Januar 25, 2009 Deli Objavljeno Januar 25, 2009 Če je pri vas bolj dejavna desna polovica možganov, vam odgovarja desni ovinek - v smeri urnega kazalca, če pa vam lažje pade v v levo, je dominantnejša leva polovica. :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se