Skoči na vsebino

Zakaj v levi ovinek lažje kot v desni ?


RVT

Priporočene objave

Tudi ta odgovor je pomankljiv... Kaj pa tisti ki jim tič stoji? Torej če jim stoji, pomeni da je lažji od zraka mar ne? V tem primeru bi tisti, ki jim stoji malce v levo, lažje odpeljali desni ovinek, ker se teža prenese v resnici na desno stran. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi ta odgovor je pomankljiv... Kaj pa tisti ki jim tič stoji? Torej če jim stoji, pomeni da je lažji od zraka mar ne? V tem primeru bi tisti, ki jim stoji malce v levo, lažje odpeljali desni ovinek, ker se teža prenese v resnici na desno stran. :whistle:

Domišlija na vrhuncu :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Kaj pa tisti ki jim tič stoji? ...

Tisti niti ne razmišljamo o tem, v katero stran laže založimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa Angleži, njim je pa morda lažje zavijati v desni ovinek :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
tista z jajcem (levi težji od desnega) je blizu odgovora...pravi odgovor je pa- tisti tipi ki nosijo tiča na levo, lažje založijo v levo... :naughty:

Zgleda da bo to držalo :whistle: danes mi je začela leva tačka drajsat..desna pa še ne :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pa desni bistveno bolj leži kot levi. seveda ne vem zakaj. tolko pač, kaj se menimo. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Tud sam sem opazil, da predvsem pri počasnem manevriranju grem rajši in lažje v levo kot v desno, ampak sem to uspešno odpravil in zdaj ne čutim praktično nobene razlike več med levim in desnim ovinkom, nima veze pri kakšni hitrosti.

Mal sm opazvou kaj v levem ovinku delam drugače in sm to prenesu tud na desnga in je zdej OK. Imam to srečo, da delam na parkirišču in vsak dan vadim osmice in razne druge počasne manevre, ker tega problema se pomoje ne da razrešt zgolj z vožnjo po cesti, ampak je treba predvsem vaje pri zelo počasni vožnji.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti niti ne razmišljamo o tem, v katero stran laže založimo.

sam da založimo ,pa je v redu! :yea1::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da bo to držalo :whistle: danes mi je začela leva tačka drajsat..desna pa še ne :whistle:

men pa nikoli nobena tačka noče podrajsat!!!! :whistle::slap::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zato, ker so levi ovinki bolj odprti od desnih in laže vidiš kaj je za njim-posledično si tudi ''več upaš''. Tako so rekli na Vranskem, če so pa oni strokovnjaki ali ne pa sam presodi laugh.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo ze našli kak znanstven odgovor zakaj nam levi ovinki lepše gredo trance_33_sleep.gif

pri meni je bilo drugače..vedno lažje odpeljal desni ovinek..

ko sem malo več vozil po pistah, kjer je večinoma več levih ovinkov (mobikrog, grobnik, novi marof), je začel bolje it tudi v levo..

pri počasni vožnji pa ne vem..nikol ne peljem počasi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri meni je bilo drugače..vedno lažje odpeljal desni ovinek..

ko sem malo več vozil po pistah, kjer je večinoma več levih ovinkov (mobikrog, grobnik, novi marof), je začel bolje it tudi v levo..

pri počasni vožnji pa ne vem..nikol ne peljem počasi tongue.gif

meni tak ne igra neke vloge kiri je al je levi al desn

ker mi ne paše noben ovinektrance_33_sleep.gif

sem pa ful specjalist za ravnineworship.gif samo ponavadi so vse prekratke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, ker so levi ovinki bolj odprti od desnih in laže vidiš kaj je za njim-posledično si tudi ''več upaš''. Tako so rekli na Vranskem, če so pa oni strokovnjaki ali ne pa sam presodi laugh.gif

Za mene osebno je levi ovinek bolj preglednejši in tudi,ko ga položim imam na levi strani širšo cesto,oziroma več asfalta in posledično več prostora.Ko peljem v desnaga pa si bližje desnemu robu cestišča,oziroma zaščitne ograje,kar posledično pomeni,da ga peljem bolj previdno.To velja za cesto.Na grobniku pa je no limit.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene osebno je levi ovinek bolj preglednejši in tudi,ko ga položim imam na levi strani širšo cesto,oziroma več asfalta in posledično več prostora.Ko peljem v desnaga pa si bližje desnemu robu cestišča,oziroma zaščitne ograje,kar posledično pomeni,da ga peljem bolj previdno.To velja za cesto.Na grobniku pa je no limit.

Neverjetno, meni pa ravno obratno. V levi ovinek vozim po desni strani desnega pasu, ker mi drugače glava štrli čez črto. Posledično če me odnese ali kaj zaserjem sem takoj na bankini in v kakem drevesu.

Medtem ko v desnih ovinkih voziš precej ob sredinski črti, in imaš na obeh straneh skoraj cel pas lufta :whistle: .

Z avti je več ali manj popolnoma isto, če nočeš sekat ovinkov si najhitrejši skozi desne :)

Ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neverjetno, meni pa ravno obratno. V levi ovinek vozim po desni strani desnega pasu, ker mi drugače glava štrli čez črto. Posledično če me odnese ali kaj zaserjem sem takoj na bankini in v kakem drevesu.

Medtem ko v desnih ovinkih voziš precej ob sredinski črti, in imaš na obeh straneh skoraj cel pas lufta :whistle: .

Z avti je več ali manj popolnoma isto, če nočeš sekat ovinkov si najhitrejši skozi desne :)

Ali pač?

Mogoče sem se mal narobe izrazu za levi ovinek,hotel sem reči samo,da so levi bolj preglednejši,drugače pa vozim levega in desnaega po desni strani ceste in ne čez sredinsko črto,tako kot si napisu.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trance_25_naughty.gif ...te pa ni čudno, tak ko eni vozite, da je tolko nesreč...pa se čudimoslap.gif

Ni tako hudo kot si misliš.Je pa vožnja motornega kolesa odvisna od znanja posameznega motorista.Se pa strinjam s tabo,da začetniki,neizskušeni motoristi včasih pretiravajo z vožnjo in to je včasih usodno za padec.Jaz osebno se sproščam na motorju,seveda v mejah normale.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Po vsej verjetnosti so zaradi večine voznikov ki jim gre lažje v levi ovinek tudi izpuhi na motociklih v večini speljani kontra se pravi v desno in tut zanima me kako bi ljudje sprejeli, če bi jim parkirno tačko postavil na desno stran in bi se blo treba spravljat z motorja v desno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni tak ne igra neke vloge kiri je al je levi al desn

ker mi ne paše noben ovinektrance_33_sleep.gif

sem pa ful specjalist za ravnineworship.gif samo ponavadi so vse prekratke

za ravnine so vsi specialisti :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!