SF Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Tudi ta odgovor je pomankljiv... Kaj pa tisti ki jim tič stoji? Torej če jim stoji, pomeni da je lažji od zraka mar ne? V tem primeru bi tisti, ki jim stoji malce v levo, lažje odpeljali desni ovinek, ker se teža prenese v resnici na desno stran. :whistle:
skofk Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Tudi ta odgovor je pomankljiv... Kaj pa tisti ki jim tič stoji? Torej če jim stoji, pomeni da je lažji od zraka mar ne? V tem primeru bi tisti, ki jim stoji malce v levo, lažje odpeljali desni ovinek, ker se teža prenese v resnici na desno stran. :whistle: Domišlija na vrhuncu :evilgrin:
Matori Hanzo Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 ... Kaj pa tisti ki jim tič stoji? ... Tisti niti ne razmišljamo o tem, v katero stran laže založimo.
bernardek Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Kaj pa Angleži, njim je pa morda lažje zavijati v desni ovinek :whistle:
skofk Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 tista z jajcem (levi težji od desnega) je blizu odgovora...pravi odgovor je pa- tisti tipi ki nosijo tiča na levo, lažje založijo v levo... :naughty: Zgleda da bo to držalo :whistle: danes mi je začela leva tačka drajsat..desna pa še ne :whistle:
skofk Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 A si samo levi krog delal? :naughty: Nene, sm tud desne kroge delov :P
gregorius Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 meni pa desni bistveno bolj leži kot levi. seveda ne vem zakaj. tolko pač, kaj se menimo. :yes:
Prevtzer Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Tud sam sem opazil, da predvsem pri počasnem manevriranju grem rajši in lažje v levo kot v desno, ampak sem to uspešno odpravil in zdaj ne čutim praktično nobene razlike več med levim in desnim ovinkom, nima veze pri kakšni hitrosti. Mal sm opazvou kaj v levem ovinku delam drugače in sm to prenesu tud na desnga in je zdej OK. Imam to srečo, da delam na parkirišču in vsak dan vadim osmice in razne druge počasne manevre, ker tega problema se pomoje ne da razrešt zgolj z vožnjo po cesti, ampak je treba predvsem vaje pri zelo počasni vožnji. LP
thumper Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Tisti niti ne razmišljamo o tem, v katero stran laže založimo. sam da založimo ,pa je v redu!
thumper Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 Zgleda da bo to držalo danes mi je začela leva tačka drajsat..desna pa še ne men pa nikoli nobena tačka noče podrajsat!!!!
hilton Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 smo ze našli kak znanstven odgovor zakaj nam levi ovinki lepše gredo
Lowrenc Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 Zato, ker so levi ovinki bolj odprti od desnih in laže vidiš kaj je za njim-posledično si tudi ''več upaš''. Tako so rekli na Vranskem, če so pa oni strokovnjaki ali ne pa sam presodi sesir in dotem 1 1
biker77 Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 smo ze našli kak znanstven odgovor zakaj nam levi ovinki lepše gredo pri meni je bilo drugače..vedno lažje odpeljal desni ovinek.. ko sem malo več vozil po pistah, kjer je večinoma več levih ovinkov (mobikrog, grobnik, novi marof), je začel bolje it tudi v levo.. pri počasni vožnji pa ne vem..nikol ne peljem počasi malakai, svobodnaptica01, Majesty in 1 other 2 2
hilton Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 pri meni je bilo drugače..vedno lažje odpeljal desni ovinek.. ko sem malo več vozil po pistah, kjer je večinoma več levih ovinkov (mobikrog, grobnik, novi marof), je začel bolje it tudi v levo.. pri počasni vožnji pa ne vem..nikol ne peljem počasi meni tak ne igra neke vloge kiri je al je levi al desn ker mi ne paše noben ovinek sem pa ful specjalist za ravnine samo ponavadi so vse prekratke pajkica 1
njofra Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 meni nese bolj levo .) alkatraz 1
LAIBACHDR Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 Zato, ker so levi ovinki bolj odprti od desnih in laže vidiš kaj je za njim-posledično si tudi ''več upaš''. Tako so rekli na Vranskem, če so pa oni strokovnjaki ali ne pa sam presodi Za mene osebno je levi ovinek bolj preglednejši in tudi,ko ga položim imam na levi strani širšo cesto,oziroma več asfalta in posledično več prostora.Ko peljem v desnaga pa si bližje desnemu robu cestišča,oziroma zaščitne ograje,kar posledično pomeni,da ga peljem bolj previdno.To velja za cesto.Na grobniku pa je no limit. MihaJ in sesir 1 1
tombgo Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Za mene osebno je levi ovinek bolj preglednejši in tudi,ko ga položim imam na levi strani širšo cesto,oziroma več asfalta in posledično več prostora.Ko peljem v desnaga pa si bližje desnemu robu cestišča,oziroma zaščitne ograje,kar posledično pomeni,da ga peljem bolj previdno.To velja za cesto.Na grobniku pa je no limit. Neverjetno, meni pa ravno obratno. V levi ovinek vozim po desni strani desnega pasu, ker mi drugače glava štrli čez črto. Posledično če me odnese ali kaj zaserjem sem takoj na bankini in v kakem drevesu. Medtem ko v desnih ovinkih voziš precej ob sredinski črti, in imaš na obeh straneh skoraj cel pas lufta . Z avti je več ali manj popolnoma isto, če nočeš sekat ovinkov si najhitrejši skozi desne Ali pač? casper7 1
Peci Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 ...te pa ni čudno, tak ko eni vozite, da je tolko nesreč...pa se čudimo casper7, Kramp in thumper 2 1
LAIBACHDR Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Neverjetno, meni pa ravno obratno. V levi ovinek vozim po desni strani desnega pasu, ker mi drugače glava štrli čez črto. Posledično če me odnese ali kaj zaserjem sem takoj na bankini in v kakem drevesu. Medtem ko v desnih ovinkih voziš precej ob sredinski črti, in imaš na obeh straneh skoraj cel pas lufta . Z avti je več ali manj popolnoma isto, če nočeš sekat ovinkov si najhitrejši skozi desne Ali pač? Mogoče sem se mal narobe izrazu za levi ovinek,hotel sem reči samo,da so levi bolj preglednejši,drugače pa vozim levega in desnaega po desni strani ceste in ne čez sredinsko črto,tako kot si napisu.
LAIBACHDR Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 ...te pa ni čudno, tak ko eni vozite, da je tolko nesreč...pa se čudimo Ni tako hudo kot si misliš.Je pa vožnja motornega kolesa odvisna od znanja posameznega motorista.Se pa strinjam s tabo,da začetniki,neizskušeni motoristi včasih pretiravajo z vožnjo in to je včasih usodno za padec.Jaz osebno se sproščam na motorju,seveda v mejah normale.
LK64 Objavljeno December 10, 2009 Opozori Objavljeno December 10, 2009 Tule imaš en strokoven odgovor na to vprašanje...vse je v glavi! http://www.ebike-ridingtips.co.uk/content.php?article=7 Pa tudi drugi članki niso slabi.
RVT Objavljeno December 10, 2009 Avtor Opozori Objavljeno December 10, 2009 Po vsej verjetnosti so zaradi večine voznikov ki jim gre lažje v levi ovinek tudi izpuhi na motociklih v večini speljani kontra se pravi v desno in tut zanima me kako bi ljudje sprejeli, če bi jim parkirno tačko postavil na desno stran in bi se blo treba spravljat z motorja v desno
stuhec Objavljeno December 10, 2009 Opozori Objavljeno December 10, 2009 meni tak ne igra neke vloge kiri je al je levi al desn ker mi ne paše noben ovinek sem pa ful specjalist za ravnine samo ponavadi so vse prekratke za ravnine so vsi specialisti :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se