Skoči na vsebino

HONANJE


Priporočene objave

Objavljeno

odpiram novo temo ker imam sledec problem...

doma imam zaribanega mitota... in me sedaj zanima kje bi lahko dal pohonat--nevem kako se drugace rece cilindr...ta cilindr sm kupu od kaduze(tud s foruma) pa me zanima kam bi ga lahko dal malo polepsat...cilindr je cist lep sam usen kam bi ga lahko dal pomert pa pohonat??

sem iz okolice vrhnike...lahko je tud lj...kdo se ukvarja s takimi stvarmi v moji blizini?

Objavljeno

men je enkrat mitofreak ponujal da mi da honat....contact him :D

Objavljeno

a z elektronskim sublerjem se da tok natancno pomert kok je velikost da bi vidu ker bat gre notr??rabu bi stotinke...55.96 npr.

Objavljeno

ne rabš elektronskega šublerja ampak mikrometer :)

IPB Slika

Objavljeno

to mi je ze fotr reku za mikrometer...a pa bi se dal s tem tocno pomert?ker ce ni tocno pravi bat lahko zariba... :BUA:

Objavljeno

bogi reesko :( :( kake ma on probleme :xx: :( :cry:

Objavljeno

Zaribanega cilindra ne moreš popravit z honanjem.

Honanje je priprava površine cilindra da obdrži oljni film.

Ravno zato, da ne zariba.

Posvetuj se s kakim strokovnjakom, ki brusi cilindre in glavne gredi "kurbelvelne".

Objavljeno

Dej brusit, da ne bo prask, pol se da pa nikasil obloga not (vsaj pri aprilii). Poznam, kje bi ti to poceni in kvalitetno naredli (vse skupi komplet). Sam kak tednčk bo za počakat. Če te zanima, vpraši na pm, da ne bom reklame delal.

Objavljeno

Hona se samo ,če je cilinder oksiidiran ali pri manjših termičnih poškodbah.Nesme pa imeti globljih poškodb- utorov.Tak poškodovan cilinder je treba dati pobrusiti na prvo brušenje,potem se vidi ali se je vse odstranilo sicer je potrebno drugo ali celo tretje brušenje,to bo najbolje svetoval tisti ki to dela .Kolikor je meni znano so to delali v Ljubljani, Kopru in v Brežicah.Izmeri pa se šele potem ko je zbrušeno in sicer z globinskim komperatorjem, ki se nastavi z mikrometrom-se pravi rabiš dve napravi.Sepravi najprej k mojstru pobrusit nato kupiš nov bat z obročki. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

a z elektronskim sublerjem se da tok natancno pomert kok je velikost da bi vidu ker bat gre notr??rabu bi stotinke...55.96 npr.

Kot si že prebral merjenje je čist tako, če nimaš pravega orodja. In če je z notranje strani rjav, ti bo pomagalo samo brušenje. Samo še takrat je zadeva taka da je, če meriš z inštrumentom takim ali drugačnim, luknja stalno nekaj večja od bata. Ravno zaradi različnega raztezanja bata in celindra. No tako da če je rjav celinder, nov bat nabavi in daj brusit. In to več kje delajo.

Lep pozdrav

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Objavljeno

Vem za dva ki brusita in honata puše: eden v Kranju oz. na Kokrici, drugi v Tržiču. Če boš rabil, lahko na PM.

LP

Objavljeno

ne rabš elektronskega šublerja ampak mikrometer :)

IPB Slika

Če ti pa uspe z mikrometrom izmeriti premer izvrtine cilindra pa vsaka ti čast. Boš potreboval vsaj še komperator.

KAr se honanja tiče so ti pa že ostali vse povedali.

Objavljeno

če je zariban gus, mal s šmirglom postrgaš, sestaviš in hitro prodaš. Če je zariban nikasil, mal ostre robove pobereš, sestaviš, prodaš. Tut če je bat zariban, tolko pošmerglaš, da se obročki prosto gibljejo, pa je :OK:

Objavljeno

folk... on ma ˝nov˝ cilinder, ki ga je kupu obnovljenega, sam bi ga rad dau še pregledat, pa da bi bat pasov notr... ker bat je že kupu in noče da bi meu kkšne probleme pr sestavlanju pa pol pri delovanju.

Objavljeno

A bata še nima?

Pol nej pa cilinder s sabo vzame tja, ker bo kupoval bat, pa nej mu zmerjo. .)

A je treba za vsako malenkost doktorat delat? :doze:

Objavljeno (popravljeno)

no to niti ni tako preprosto :grrr

to je tko ko bi šel za ferrarija kupovat bat v sosednji mercator :)

deli za cagivo so bolj težko dosegljivi kot za kateri drug motor (hja, prestiž ima svojo ceno :P ) in jih je treba naročat iz italije, zato bi on rad da mu nekdo to izmeri, da lahko potem on to naroči iz italije

edina šansa je, če gremo po tvoji metodi, da cilinder nese v italijo

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno (popravljeno)

a vi ne znate brat? :grrr

Napisov sm, da JE ON ŽE KUPIL BAT, cilinder IMA PA OBNOVLJEN, ampak zdej bi on rad dau to pomert, če paše... pa pohonat bi dau, ker je cilinder stal nekaj časa.

razumete zdej?

Počas bo že :OK:

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

A bata še nima?

Pol nej pa cilinder s sabo vzame tja, ker bo kupoval bat, pa nej mu zmerjo. .)

A je treba za vsako malenkost doktorat delat? :doze:

a vi ne znate brat? :grrr

Napisov sm, da JE ON ŽE KUPIL BAT, cilinder IMA PA OBNOVLJEN, ampak zdej bi on rad dau to pomert, če paše... pa pohonat bi dau, ker je cilinder stal nekaj časa.

razumete zdej?

Objavljeno (popravljeno)

ja :eek:

bat daš v cilinder, sam bat brez obročkov se mora sam premikat notr brez da ga z roko rineš (če ga daš zgoraj not mora sam past ven spodaj), pa gor daš obročke pa probaš če dihta (pogledaš če so obročki lepo stisnjeni, bat ne pade sam ven), ne morš tko ko bi dal zmert nič nardit

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

Ni tolk simpl. <_<

Za svoj moped sem izračunal potreben luft s pomočjo strojniškega priročnika. In je laufalo super. :)

Objavljeno

reesko če rabiš ti lahk jst zmerim na mojem starem batu pa cilindru kok je lufta (bom meril na nedeformiranih mestih :D )

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!