Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Je primerna, ampak bolj za treniranje tehnike, kot za tiščanje do daske, ker so ovinki pač preveč zaprti za SS..

Objavljeno

Je primerna, ampak bolj za treniranje tehnike, kot za tiščanje do daske, ker so ovinki pač preveč zaprti za SS..

Mah, tut za trening tehnike ni najbolj ... tehniko in tajming za zalagat 180 km/h ovinek pač lahk treniraš samo na pisti, ki to dopušča...

vse drugo je pa trening low-speed tehnik ...

Objavljeno

sobota 30.9 in nedelja 1.10 dirki minimota amaterskega prvenstva bo žur

vsi vabljeni

Objavljeno

Mah, tut za trening tehnike ni najbolj ... tehniko in tajming za zalagat 180 km/h ovinek pač lahk treniraš samo na pisti, ki to dopušča...

vse drugo je pa trening low-speed tehnik ...

japajade

kratke in zaprte piste so dober trening tudi za SS motorje.

Prvo kot prvo je kondicijski trening. Na taki pisti moraš skoz delat. Ni "počivanja" kot recimo na grobniku (ravnine -> gas do full in to je to).

Zaradi manjših hitrosti lahko bolj položiš motor (načeloma mi tole dvoje ne gre skupaj, ampak: lažje iščeš mejo zdrsa, ker so posledice blažje, vsaj u moji glavi je tko :D). Ko to najdeš ti tudi pri večji hitrosti ni tak problem ker si tam (v nagibu) že bil in znaš ponovno priti ;).

Zaradi počasnejših ovinkov lahko bolj na mejo premakneš točke zaviranja, če se boš zmotil za kak meter na začetku zaviranja ne bo toliko razlike na koncu kot če bi začel zaviranje iz recimo 200km/h ali več

...

je pa to lahko tudi dvorezen meč ...

meni vem da je preganjanje po novem marofu pomagalo k boljši tehniki in boljšim časom na grobniku.

Če bo priložnost bom zagotovo tudi v Krškem odpeljal kak krog.

Objavljeno (popravljeno)

japajade

kratke in zaprte piste so dober trening tudi za SS motorje.

Prvo kot prvo je kondicijski trening. Na taki pisti moraš skoz delat. Ni "počivanja" kot recimo na grobniku (ravnine -> gas do full in to je to).

Zaradi manjših hitrosti lahko bolj položiš motor (načeloma mi tole dvoje ne gre skupaj, ampak: lažje iščeš mejo zdrsa, ker so posledice blažje, vsaj u moji glavi je tko :D). Ko to najdeš ti tudi pri večji hitrosti ni tak problem ker si tam (v nagibu) že bil in znaš ponovno priti ;).

Zaradi počasnejših ovinkov lahko bolj na mejo premakneš točke zaviranja, če se boš zmotil za kak meter na začetku zaviranja ne bo toliko razlike na koncu kot če bi začel zaviranje iz recimo 200km/h ali več

...

je pa to lahko tudi dvorezen meč ...

meni vem da je preganjanje po novem marofu pomagalo k boljši tehniki in boljšim časom na grobniku.

Če bo priložnost bom zagotovo tudi v Krškem odpeljal kak krog.

Zaradi manjših hitrosti lahko bolj položiš motor (načeloma mi tole dvoje ne gre skupaj, ampak: lažje iščeš mejo zdrsa, ker so posledice blažje, vsaj u moji glavi je tko ). Ko to najdeš ti tudi pri večji hitrosti ni tak problem ker si tam (v nagibu) že bil in znaš ponovno priti .

Stari tole si pa mal falil,razen ,če montiraš stranske koleske

Popravljeno . Popravil 600rrc
Objavljeno

japajade

kratke in zaprte piste so dober trening tudi za SS motorje.

Prvo kot prvo je kondicijski trening. Na taki pisti moraš skoz delat. Ni "počivanja" kot recimo na grobniku (ravnine -> gas do full in to je to).

Zaradi manjših hitrosti lahko bolj položiš motor (načeloma mi tole dvoje ne gre skupaj, ampak: lažje iščeš mejo zdrsa, ker so posledice blažje, vsaj u moji glavi je tko :D). Ko to najdeš ti tudi pri večji hitrosti ni tak problem ker si tam (v nagibu) že bil in znaš ponovno priti ;).

Zaradi počasnejših ovinkov lahko bolj na mejo premakneš točke zaviranja, če se boš zmotil za kak meter na začetku zaviranja ne bo toliko razlike na koncu kot če bi začel zaviranje iz recimo 200km/h ali več

...

je pa to lahko tudi dvorezen meč ...

meni vem da je preganjanje po novem marofu pomagalo k boljši tehniki in boljšim časom na grobniku.

Če bo priložnost bom zagotovo tudi v Krškem odpeljal kak krog.

Sej ti verjamem, ker maš velik znanja in izkušenj. Sej nisemhotel rečt čist, da je to kot, da bi s krosko po daomačem solatnem vrtu treniral, no :)

ampak menim,da novi marof ni še nikomur pomagal kaj blazno izboljšat cajta na grobniku ... na veliki pisti pač nucaš muda :) ne pa sam izkušenj malo nagibanja pr sorazmerno nizkih hitrostih, kjer motorja, kot je 600SS skoraj ne ogreješ na delovno temperaturo oz. ga matraš v drugi brzini...

ok, nisma ja odavde, grem vn iz teme

Objavljeno

Stari tole si pa mal falil,razen ,če montiraš stranske koleske

zato sem pa v oklepaju napisal da mi načeloma to dvoje ne gre skupaj.

v tem primeru naredim izjemo ker hitrosti kljub vsemu niso toliko manjše da bi se prekucnil na stran.

Toliko kot sem ga založil na marofu, preden me je katapultiral ga u življenju še nisem. Zakaj sem ga toliko ... je pa že druga zgodba (komolecpress)

Sej ti verjamem, ker maš velik znanja in izkušenj. Sej nisemhotel rečt čist, da je to kot, da bi s krosko po daomačem solatnem vrtu treniral, no :)

ampak menim,da novi marof ni še nikomur pomagal kaj blazno izboljšat cajta na grobniku ... na veliki pisti pač nucaš muda :) ne pa sam izkušenj malo nagibanja pr sorazmerno nizkih hitrostih, kjer motorja, kot je 600SS skoraj ne ogreješ na delovno temperaturo oz. ga matraš v drugi brzini...

ok, nisma ja odavde, grem vn iz teme

:) znanje in izkušnje... hvala, čeprav se men ne zdi tako

tudi novi marof ni samo malo nagibanja pri sorazmerno nizkih hitrostih. Za dobre čase moraš na vsaki pisti narediti ... nekaj več.

Matra se pa tudi v 1. brzini :D (jaja, vem kaj si hotel rečt, delno se strinjam)

Objavljeno

zato sem pa v oklepaju napisal da mi načeloma to dvoje ne gre skupaj.

v tem primeru naredim izjemo ker hitrosti kljub vsemu niso toliko manjše da bi se prekucnil na stran.

Toliko kot sem ga založil na marofu, preden me je katapultiral ga u življenju še nisem. Zakaj sem ga toliko ... je pa že druga zgodba (komolecpress)

:) znanje in izkušnje... hvala, čeprav se men ne zdi tako

tudi novi marof ni samo malo nagibanja pri sorazmerno nizkih hitrostih. Za dobre čase moraš na vsaki pisti narediti ... nekaj več.

Matra se pa tudi v 1. brzini :D (jaja, vem kaj si hotel rečt, delno se strinjam)

Z ss motorjem po pisti za gokart?No ja gre,kot z tankerjem po Blejskem jezeru

Objavljeno (popravljeno)

Matra se pa tudi v 1. brzini :D

U.... če je pa kej zakon, je pa na "dirkališču" z medgasom dol prestavljat v prvo.... jao.. kak to škrtne .) ... men duša ne da, da bi ga tko matral :P

Če se ne motim je bil tudi prvi desni po ciljni ravnini na mobikrogu s 1. prestavo za vozit...

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno (popravljeno)

Če se ne motim je bil tudi prvi desni po ciljni ravnini na mobikrogu s 1. prestavo za vozit...

Popravljeno . Popravil joe1
Objavljeno

Tole pa grem drug let ziher pogledat :)

Objavljeno

Njah njah....

nisem bil ne na Grobniku ne na Marofu,sam sem pa prevozil pun kufer razno raznih ovinkov, odprtih zaprtih, hitrih,počasnih, po tački, po kolenu. Ne vidim, zakaj se s SS ne bi dalo tukaj vozit? Itak, da se da. Mogoče hitrosti res niso tako velike, samo nekaterim je pa tut zabavno metat motor levo desno in malo garat pri niskih hitrostih :D

Tudi se strinjam z misty-jem da je steza ok za pilit tehniko in spoznavat svoj motor (kolikor sem jo vizualno preučil). Vsekakor bolje kot pa na cesti.

600rrc - se da po tački in po kolenu tudi pri ful niskih hitrostih peljat :grim, pa makar samo v krog na poligonu :grim

Objavljeno

Po moje se bo z kšno R6ko prov luštno zapeljat na takole SM stezo,čeprov bi velik raj kazga KTMa oz. Husqvarno sprobu na takile cesti :naughty: :yea1:

Objavljeno

Njah njah....

nisem bil ne na Grobniku ne na Marofu,sam sem pa prevozil pun kufer razno raznih ovinkov, odprtih zaprtih, hitrih,počasnih, po tački, po kolenu. Ne vidim, zakaj se s SS ne bi dalo tukaj vozit? Itak, da se da. Mogoče hitrosti res niso tako velike, samo nekaterim je pa tut zabavno metat motor levo desno in malo garat pri niskih hitrostih :D

Tudi se strinjam z misty-jem da je steza ok za pilit tehniko in spoznavat svoj motor (kolikor sem jo vizualno preučil). Vsekakor bolje kot pa na cesti.

600rrc - se da po tački in po kolenu tudi pri ful niskih hitrostih peljat :grim, pa makar samo v krog na poligonu :grim

Ne trdim,da se ne da predrsat proge,pravim le,da ni to proga za SS.

Prva,druga,tretja,prva,druga............ a ni to mal hudo,a ni škoda

Objavljeno

Ja ok, to ti dam za prav da proga ni pisana za SS motore,sam se da. Škoda? Kaj škoda, sej so narjeni da se mašince vrtijo hehehe.

Po moje "Grobnika" v slo ne rabimo, je ta prvi pri sosedih dovolj za tisto peščico ljudi, ki se vozijo tam. Nekaj v stilu Marofa bi pa prav prišlo, Krško je prvi korak k temu :grim

Objavljeno

Po moje "Grobnika" v slo ne rabimo...

:topic: po tvoje ja :headbang: IPB Slika

Objavljeno

Tudi se strinjam z misty-jem da je steza ok za pilit tehniko in spoznavat svoj motor (kolikor sem jo vizualno preučil). Vsekakor bolje kot pa na cesti.

Ja, v hitrostih, ki dosegajo dobro tretjino ali zelo slabo polovico dokončnih zmoglivosti povprečnega SS motorja ... Strašno 'spoznavanje' :)

Ok, je fajn to za izgubljanje strahu pred nagibom - kaj več pa iz take piste ne moreš iztržiti, s SS motorjem seveda. Drugo je supermoto ... :OK:

Objavljeno

Vsekakor bi se pri nas tudi investicija kakšnega ornk dirkališča,ala grobnik al pa še bolj,povrnila...sploh glede na porast motoristične panoge v slo v zadnjih letih :yes:

Objavljeno

:topic: po tvoje ja :headbang: IPB Slika

Vojč ne se razburjat,škoda živcev :grim Nism proti temu da bi v slo imeli ala grobnik, samo sem hotel povedati, da bi nekaj v stilu ala Marof zadostovalo, po moji presoji.

Yamaha kar se pa tiče investicije, pa močno dvomim, da bi se kmalu povrnila...nas je vseen premalo oz vsaj tistih, ki si lahko privoščijo vsak vikend naganjanje po taki stez (servisi, gume, zakup steze itd......)

Objavljeno

Če bi imeli neko solidno dirkališče, bi bili verjetno pogosti obiskovalci tudi zgornji sosedje in prav tako Hrvati. Pa tudi kakšen Italjanček bi se prišel furat, brez skrbi :)

Objavljeno
Če bi imeli neko solidno dirkališče, bi bili verjetno pogosti obiskovalci tudi zgornji sosedje in prav tako Hrvati. Pa tudi kakšen Italjanček bi se prišel furat, brez skrbi :)

Ja točno na to sem mislu...sicer pa tut slovenčkov nas ni tolk malo da bi blo treba skrbet za zakup steze+veliko folka iz tujine za ziher :)

Po moje bi mogla bit zadeva,če se že pogovarjamo v nečem konkretnem,vsaj tolk velika da bi se lahko gor organiziralo kako ornk mednarodno tekmovanje,ki bi melo celo prenos po TVju...s tem bi verjetno privabil mnogo tujih sponzorjev in bi zadeva lahk zaživela kar v veliki meri :naughty:

Objavljeno

mislim da lastnik že vidi svojo tržno priložnost v tej progi in da se bo marsikaj dogajalo

Objavljeno

Sploh ni važno, kaj lastnik v tem vidi. Progo je naredu za določene stvari in z določenim namenom. Koga bo pustil gor, je njegova stvar. Proga je narejena za gokart,supermoto, minimoto ..... vsi ostali lahko upamo da se bomo kdaj gor zapeljali. Če bo bo, če ne pa ne..... lastnik je lastnik in investitor. (itaq da je naredu, ker nekaj vidi v tem). Če pa ne gre z SS motorji gor, pa nabavt minimoto. Dobiš lahko enakega, sam mal manjši je :P

Objavljeno

Ja točno na to sem mislu...sicer pa tut slovenčkov nas ni tolk malo da bi blo treba skrbet za zakup steze+veliko folka iz tujine za ziher :)

Po moje bi mogla bit zadeva,če se že pogovarjamo v nečem konkretnem,vsaj tolk velika da bi se lahko gor organiziralo kako ornk mednarodno tekmovanje,ki bi melo celo prenos po TVju...s tem bi verjetno privabil mnogo tujih sponzorjev in bi zadeva lahk zaživela kar v veliki meri :naughty:

točno tako!!!

in ne vem kje so že delali primerjavo,...za ta denar k so naredili v LJ tist kur*** Aqua park da se folk loh namaka noter,...za tak denar so naši sosedi madžari postavili še eno novo sodobno dirkališče.

In jz sem prepričan, da dirkališče je "zlata jama" , poglejte Grobnik....zaseden je od marca do novembra,...komaj da je kakšn dan prost...pa računejte da je najem grobnika med tednom za motorje od ca.3000EUR naprej .)

Sam pr nas je sistem tak, da dirkališča nikoli ne bo, ker je nažalost preveč nekih lokalnih veljakov, ki si prizadevajo za industrijske cone in razno razne podobne pizdarije...(lep primer Rakek motocross steza ki je le še zgodovina :krneki: )

V glavnem še nadaljnje desetletje se bomo lahko k južnim sosedom hodil vozit in jim plačevat <_<

Lepo, da so v izgradnji taki "mini-objekti" kot je ta v Krškem...za SM,minimoto,gokarte,...varne vožnje :OK:

samo manjka nam še neki večjega ;)

lp kađiva B)

Objavljeno

točno tako!!!

in ne vem kje so že delali primerjavo,...za ta denar k so naredili v LJ tist kur*** Aqua park da se folk loh namaka noter,...za tak denar so naši sosedi madžari postavili še eno novo sodobno dirkališče.

In jz sem prepričan, da dirkališče je "zlata jama" , poglejte Grobnik....zaseden je od marca do novembra,...komaj da je kakšn dan prost...pa računejte da je najem grobnika med tednom za motorje od ca.3000EUR naprej .)

Sam pr nas je sistem tak, da dirkališča nikoli ne bo, ker je nažalost preveč nekih lokalnih veljakov, ki si prizadevajo za industrijske cone in razno razne podobne pizdarije...(lep primer Rakek motocross steza ki je le še zgodovina :krneki: )

V glavnem še nadaljnje desetletje se bomo lahko k južnim sosedom hodil vozit in jim plačevat <_<

Lepo, da so v izgradnji taki "mini-objekti" kot je ta v Krškem...za SM,minimoto,gokarte,...varne vožnje :OK:

samo manjka nam še neki večjega ;)

lp kađiva B)

Sej imaš prav..... samo če pogledaš vse želje, ki obstajajo v naši ljubi Sloveniji, je pa kr kriza. Fuzbalerji bi radi štadijon za nevem kolko ljudi..... (trenutno je fuzbal v K...) muslimani bi radi imel đamijo..... motoristi bi radi imel dirkališče..... itd itd. Sej jaz osebno bi rad vidu da imamo štadijon in dirkališče, samo glede na to , da smo v teh športh bolj švoh bo trda predla. Strinjam se, da bi moralo dirkališče narejeno po mendarodnih merilih, z mednarodnimi tekmovanji. Drugače se ne bi splačalo. Samo dobiti investitorja... je pa druga pesem. Ga ni. Če primerjamo z Grobnikom. Tam je bilo dirkališče narejeno še v bivši Jugi. Verjetno z veliko finančno inekcijo takratne Jugo vlade. In stvar je laufala...dokler.... dirkališče ni več ustrezalo mednarodnim merilm. Za obnovo pa ni bilo ojrov. In kaj zdaj. Vložka mislim da ni več nobenega al je pa minimalni. Zakup steze pa praviš da je 3000 ojrov. Torej, jim zdaj lahko laufa dokler jim bo. Verjetno bo enkrat tud to šlo vse v k... , ker čas bo naredu svoje in tud asfalt ne bo večen. Denarja oz večletnega zakupa steze pa tud ne bo. (hrvati ga sigurno ne dajejo na kup) Moje mnenje je, da je dirkališče tipa kakršen je v Krškem in Mobikrog maksimalno, kar se v Sloveniji trenutno da narediti.

Zato vsaka čast investitorju.

Pa varno vožnji, kteri še kaj vozite....LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!