Skoči na vsebino

G sila ali kako te "zalima"


Jure

Priporočene objave

Nauk te teme.

Avto bolj zalima na zic kot motor.

Motor bojl potegne kot avto, pa še rokice trga.

Z avtom in motorjem se lahko kar dobro zalimaš.

Ponavadi se z motorjem bolj razlimajo kot z avtom.

Torej "Manj limanja, manj razlimanja."

Pa veliko uspešnih kilometrov vam želim.

:D

Ja o pametovanju bi tut lohk kakšno rekli pa nima veze. Debata bi tekla na neprimerno višjem nivoju če bi uspel brzdati svoj ego.

Pa so mi vedn govorili don't argue with fools

Zato s tabo ne več...........

Lep dan!

p.s.

mogoč ti bo uspelo odgovorit na moje vprašanje iz par strani nazaj. Drgač pa ne odgovarjaj ker tut jaz ne bom več.

Ja kaj je a - a še nimaš dost? Bi se še kar rad kregal?

BDW na tvoje vprašanje sem ti že zdavnaj odgovoril - vendar je to že ful :topic:.

P.S. Kaj pa če mene lima res bl zato, ker mam tok velik ego? :lol1:

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Verjetn maš mal kratek spomin. Al pa si spregledal. Ne bi se rad kregal. Sam povej kdaj sem jaz tebe prvi in s čim užalil. Sam tok. Da se ti v tem primeru opravičim če boš mel prav :topic:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Verjetn maš mal kratek spomin. Al pa si spregledal. Ne bi se rad kregal. Sam povej kdaj sem jaz tebe prvi in s čim užalil. Sam tok. Da se ti v tem primeru opravičim če boš mel prav :topic:

lp

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...9575&st=135

;) .

Sicer ti je vse opravičeno (glede na moje žalitve tebi nazaj) zato se ne sekirat. :friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok whatever..........

So, when you discover you were wrong this is the act of contrition you are capable of - I was wrong but “ok whatever”? :hmm:

Very big of you a but I understand and well done for trying. :winkiss:

kaj je bil point te teme in kaj zakljucek? :blush:

Še delamo na tem. Vsaj jaz, bukla napredne fizke (iz faksa) je prišla iz podstrešja dol :slap: So stay tuned!

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nemorm verjet kolk postov na temo "limanja", brez definicije limanja

ce pa je kje (enolicna) definicija limanja napisana

pol ma pa moderator vso pravico to temo zapret

fizikalni zakoni si cist jasni, samo se efinicija "limanja" manjka

sej ne recem, mogoce ma pa vsak svojo definicijo, tudi prav

sam nej se cimprej izjasnejo, da se nebomo brezveze o jabolkah in hruskah prerekal

do sedaj je to maximalno brezvezna debata

ce en prav da lima bolj ce so vecje gume gor in drugi da bolj lima ce ma 6pack v narocju

in ob vseh ostalih znanih parametrih nedolocenih....

sej se ne da zment

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kerega trenutka naprej pa upoštevate tale pospešek.... ker če se vzame v čas tudi ta čas ko guma spodsrsava se izgubi na pospešku, torej posledično tudi na G :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj zdej isto lima avto in motor al se sam čuti različno ker imaš pri avtu še oporo na hrbet in te v bistvu lima na stol?

Al kaj? Al sam jest mutim? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zarad različnih pozicij se drgač občut! škevilo G-jev je pa na motorju večje! to bi občutu če bi na motorju tko sedu kokr v avtu! svar je odvisna le od pospeška telesa - motor/avto sili telo naprej (v gibanje), voznik pa zaradi svoje lastne mase vztraja na mestu (no vsaj poskuša)!

Popravljeno . Popravil fossil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam Gji so še zmer enaki ob predpostavki da avto in motor identično pospešita iz 0 do dane hitrosti.

Če imamo G-meter na obeh vozilih nam bo pokazalo isto

Je pa res da je OBČUTEK drugačen. Ker tam se držiš na ročkah da te ne odpihne, v avtu pa sam sediš... Ni se treba nič naprezat da boš ostal v avtu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi morda prebral to temo od začetka? Vsa tvoja modrost je namreč na dolgo in široko predebatirana in argumentirana tudi s fizikalnimi enačbami... :grim

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi morda prebral to temo od začetka? Vsa tvoja modrost je namreč na dolgo in široko predebatirana in argumentirana tudi s fizikalnimi enačbami... :grim

D.

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čas spodrsavanja koles je v večini odvisen od voznika! gre pa za malenkosti, ki so ob primerjavi običnih avtomobilov (renault, golf, opel...) z cestnimi motorji 600ccm+ skoraj nepomembni! če pa na sceno pripeljemo močnejše avtomobile, ki so sposobni enakih pospeškov do 100km/h kot motorji, vozili morata imeti enako razmerje kg/HP in enako prestavno razmerje, seveda pa moramo oba (motor in avto) tudi enako obuti (enaka sestava gum)! od tu naprej pa je spodrsavanje pogonskih koles svar dobrega voznika! če posplošimo, da sta voznika enakovredna pa bi ob enkotrajnem spodrsavanju in enakih pospeških G-meter pokazal enako!

za jacko-ta:

zame je definicija limanja le povzetek občutkov, ki jih naše telo zaznava, ob nesmiselnem uporu proti gibanju, katerega v našem primeru povzročajo "v motorju skriti hrčki" (beri=HP/KW)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čas spodrsavanja koles je v večini odvisen od voznika! gre pa za malenkosti, ki so ob primerjavi običnih avtomobilov (renault, golf, opel...) z cestnimi motorji 600ccm+ skoraj nepomembni! če pa na sceno pripeljemo močnejše avtomobile, ki so sposobni enakih pospeškov do 100km/h kot motorji, vozili morata imeti enako razmerje kg/HP in enako prestavno razmerje, seveda pa moramo oba (motor in avto) tudi enako obuti (enaka sestava gum)! od tu naprej pa je spodrsavanje pogonskih koles svar dobrega voznika! če posplošimo, da sta voznika enakovredna pa bi ob enkotrajnem spodrsavanju in enakih pospeških G-meter pokazal enako!

ne razumem kaj ni kle vsem jasno.....

G-meter meri pospesek, isti G=isti pospesek

nemore bit nek G enak za razlicne pospeske oz. obratno

za jacko-ta:

zame je definicija limanja le povzetek občutkov, ki jih naše telo zaznava, ob nesmiselnem uporu proti gibanju, katerega v našem primeru povzročajo "v motorju skriti hrčki" (beri=HP/KW)!

seveda so to obcutki, samo a so direktno proporcionalni pospesku (g) ali ne?

kaksne stvari sprasujes o avtu ce te zanima kok lima?

podatki o pospeskih al kaksn zic ma (eni so bli mnenja da oblika zica vpliva na limanje)?

mene zanimajo samo podatki o pospeskih

ker drgac bo take avte delal k limajo k pr norcih , sam grejo pa nikamor (figurativno)

kok avto lima mi potem smo pove nekaj o zicu ne pa o pospeskih.

se pa strinjam da ce se dva avta primerja, da se potem pogovarjamo o tem

pri keri hitrosti kksn neha 'limat'. se pravi da je to limanje zelo relativno in ne pove dosti o avtu samem.

vsaj ne v takem obsegu kakor pospesek 13s do 300.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne razumem kaj ni kle vsem jasno.....

G-meter meri pospesek, isti G=isti pospesek

nemore bit nek G enak za razlicne pospeske oz. obratno

dobr preber moj zadn post:.... če posplošimo, da sta voznika enakovredna pa bi ob enkotrajnem spodrsavanju in enakih pospeških G-meter pokazal enako! :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čas spodrsavanja koles je v večini odvisen od voznika! gre pa za malenkosti, ki so ob primerjavi običnih avtomobilov (renault, golf, opel...) z cestnimi motorji 600ccm+ skoraj nepomembni! če pa na sceno pripeljemo močnejše avtomobile, ki so sposobni enakih pospeškov do 100km/h kot motorji, vozili morata imeti enako razmerje kg/HP in enako prestavno razmerje, seveda pa moramo oba (motor in avto) tudi enako obuti (enaka sestava gum)! od tu naprej pa je spodrsavanje pogonskih koles svar dobrega voznika! če posplošimo, da sta voznika enakovredna pa bi ob enkotrajnem spodrsavanju in enakih pospeških G-meter pokazal enako!

za jacko-ta:

zame je definicija limanja le povzetek občutkov, ki jih naše telo zaznava, ob nesmiselnem uporu proti gibanju, katerega v našem primeru povzročajo "v motorju skriti hrčki" (beri=HP/KW)!

tudi ti ne razumeš pojma spodrsavanje.......... tle ni mišljen burnout :grrr

vsaka stvar spodrsuje pri rotaciji ob dotiku s podlago preden se premakne težišče (in tudi po tem ni idealnega kotaljenja še določen čas).... s tem ni mišljeno škripanje in dimljenje gum :P

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:angry: vem da tu ni mišljen brnaut! spodrsavanje pogonskega kolesa med vožnjo je v povprečju 2%! pa ne me popat z enačbam, kr mam jutr izpit iz fizike in so mi jasne! hotu sm sam poudart, da je spodrsavanje kolesa odvisno od voznika in kot si sam rekel gizmOkak stika z podlako! na popolnoma gladki površini se sploh ne bi premaklil z mesta! z mojim filozofiranjem o enakovrednih voznikih in enaki sestavi gum pa sm hotel faktor spodrsavanja izključiti iz enačbe, in tako dobiti realno primerljiv pospešek dveh vozil, kjer ni važno, če čas spodrsavanja vključiš ali ne! tako bi bil občutek limanja odvisen le od pozicije telesa (sedež v avtu ali drža na motorju)! a ni to kar bi radi ugotovili - večji pospešek več limanja, kar je jasno vsem, drugačna drža telesa pa vpliva na zaznavanje limanja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!