Skoči na vsebino

G sila ali kako te "zalima"


Jure

Priporočene objave

Ja pa SAJ TEMU NOBEN NE OPOREKA! A si ti malo zaostal? A sploh rpebereš kaj ti hočemo utupit v glavo? Meni je čist jasno da moj Comet ne more nikoli prenest 1000km in 1000nm na cesto! In mu jih niti ni treba!!! Je dovolj 80km pa 70nm da doseže pospešek 0-100km/h v 4 sec! Zakaj? Ker ima majhno maso! DDDDDDD. Če pa bi jih že prenesel, pa neb pospešil do 100kmh/h v 4 sec ampak v 0,4 sec na primer.. In bi tut mal drugačni Gji bli tle!

A ne moreš razumet! Čisto preprosta enačba

"G"= a/9,81??

To ej formula za izračun, koliko voznika "prilima" v nekem vozilu.

Važen je POSPEŠEK! a razumeš? POSPEŠEK!

Če ima nek lahek motocikel z bolj švoh motorjem ISTI pospešek kot nek težak avto z močnim motorjem, je sila "G" ENAKA!¨

Ti si pa res ena budala!

Začelo se je s tvojim postom, ki se glasi;

Dex je dejal;

Ja ma limanje na zic pri avtomobilih je značilno zaradi tega, ker je avto popolnoma drugačne konstrukcije kot motor in v avtu popolnoma drugače sediš kot na motorju. Ok je res, da avto z več navora bolj limajo kot tisti z manj navora, ampak je pa popolna neumnost, da rečeš da na motorju ne lima zato ker je premajhen navor.. Čeprav ima ena CBR 1000 manj km in manj navora kot en porsche, ima še vedno močnješi pospešek od 0-100km/h (cca 3sec) Se pravi bi moglo po vseh fizikalnih zakonih bolj nalimat kot pre enem avtomobilu s pospeškom (4-5sec). Fora je sam, da se pospešek v avto čisto drugače čuti kot na motorju.

O NAVORU SMO SE POGOVARJAL! NE O POSPEŠKU! DOBER POIZKUS SAM MAL SPOMINA PA ŠE IMAM! DVE STRANI NAZAJ PA ZIHER!

ŠE ENKRAT NA MOTORJU NE LIMA KER IMA PREMAJHEN NAVOR! Zdej pa adijo! :slap:

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet si tako v temo brcnil da se kr kadi.

To merijo zato da lahko ugotovijo, moč napram masi - nima veze z mašinami. Ampak sem pozabu, da tebi še vedno masa ni jasna... :slap:

Ja kaj sem pa jaz rekel?????? Valda da zato da ugotovijo moč napram masi! Ker od tega razmerja je odvisen POSPEŠEK! Od pospeška je pa odvisna sila "G" ki jo občutiš! Če imata dva avtomobila isto moč pa različno maso, pospešek ne bo enak! Torej voznika pri pospeševanju ne bo pri obeh enako zalimalo v zic. zakaj ga ne bo? Ker POSPEŠEK NI ENAK!

Daj si že dopovedat da je limanje v zic odvisno od pospeška! Pospešek je pa posledica mase in navora ki ga vozilo prenaša na cesto! Ampak če imata dve vozili enak pospešek, je tudi "G" sila enaka!

"G" je a/9,81m/s^2 Ali mogoče zanikaš to?

In vem o čem smo se pogovarjal, o navoru! Ampak ti si ne daš dopovedat da ni neposredno navor tisti ki lima. Navor in masa pogojujeta pospešek! Zaradi pospeška pa lima! In to ti hočemo vsi dopovedat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj sem pa jaz rekel?????? Valda da zato da ugotovijo moč napram masi! Ker od tega razmerja je odvisen POSPEŠEK! Od pospeška je pa odvisna sila "G" ki jo občutiš! Če imata dva avtomobila isto moč pa različno maso, pospešek ne bo enak! Torej voznika pri pospeševanju ne bo pri obeh enako zalimalo v zic. zakaj ga ne bo? Ker POSPEŠEK NI ENAK!

Daj si že dopovedat da je limanje v zic odvisno od pospeška! Pospešek je pa posledica mase in navora ki ga vozilo prenaša na cesto! Ampak če imata dve vozili enak pospešek, je tudi "G" sila enaka!

"G" je a/9,81m/s^2 Ali mogoče zanikaš to?

In vem o čem smo se pogovarjal, o navoru! Ampak ti si ne daš dopovedat da ni neposredno navor tisti ki lima. Navor in masa pogojujeta pospešek! Zaradi pospeška pa lima! In to ti hočemo vsi dopovedat!

:slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap: :slap:

Yes there are stupid people on this world and you are one of them!

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to je najlažje napisat, ko ne znaš več ovreči neke trditve, a ne?

No pa poglejmo. Sam si napisal:

:slap:

Sedaj pa moramo razumeti še silo "G" to je pa tisto ki te posledično navoru lima v zic.

A ni to to, kar ti jaz hočem dopovedat?? Sila G je tista ki jo občutimo kot limanje.. Od česa pa je odvisna sila G? Aja, od pospeška

A vidiš kje v formuli "G" = a/9,81 kakšen navor omenjen? A vidiš? NE VIDIŠ! Zakaj ne vidiš? Ker ga ni! Ker je važen pospešek. Je pa velik navor pogoj za pospešek. Večji kot je, boljši je pospešek!

Pa še praktičen primer:

Neko vozilo pospeši od 0-100km/h v 3 sekundah

t = 3sekunde

v = 100km/h ali 27,78m/s

iz tega izračunamo a

a = v/t = 27,78m/s / 3s = 9,26

"G" = a/9,81 =

"G" = 9,26/9,81 = 0.94!

In to je sila "G", ki jo voznik občuti pri pospeševanju

Pa lahko sedi na karjoli, koreti, motorju, avtu, al pa pisarniškem stolu s turbo pogonom!

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater Terminator; tebe ja pa samo znanje pa samozavest.

Kar se branja tiče pa ti ne znaš brat; 1,4 ÷ 1,5 je bilo mišljeno za motorje na za F1 ;)

Za pospešek je bisveno razmerje moč/masi.

O NAVORU SMO SE POGOVARJAL! NE O POSPEŠKU! DOBER POIZKUS SAM MAL SPOMINA PA ŠE IMAM! DVE STRANI NAZAJ PA ZIHER!

ŠE ENKRAT NA MOTORJU NE LIMA KER IMA PREMAJHEN NAVOR! Zdej pa adijo! slap.gif

Ajde čau :lol1:

Na motorju ne lima, ker zaradi pozicije drugače občutiš pospešek; preko rok in nog, v avtu pa preko obremenitve hrbta ob sedež.

Samo moj mali skromni neutemeljeni prispevek :kva2:

dipl. ing. en. str. B____ K______ :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja normalno!

Ej Terminator.. veš kaj ti jaz predlagam :D

Ker praviš da se voziš s poršejem vsak dan, sklepam, da si enega lastiš.. Potemtakem bi lahko naredil poskus. Daj ven zice, pa si namontiraj en grušt od avtomatika na levo voznikovo stran.. Nekako spelji gas pa sklopko na bilanco. Pa pejt žgat. Pa boš videl da boš občutil isti pospešek, ko boš pospešil od 0-100km/h v 4 sec s tvojim tomos poršejem, kakor ko boš enako pospešil z cbrko. Pa čeprav bo imel tomos porše fulll večjo maso in navor, ki ga bo prenašal na cesto zaradi 4 koles :kva2: :lol1:

In zakaj bo to? Ker bo tvoja pozicija sedenja enaka v avtu kot na motorju!

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej sam predlagam, da naj se debata preseli nekam drugam, v ''krneki'' magar, da se kle ne smeti.

Drugač pa no_name in dex imata prav, terminator pa se nočeš vdat in kr brezveze zmerjaš, ker misliš da imaš samo ti prav. Da te malo razkurim (namesto zmerjam): kupi si motor zelene barve, ker lima 10x bolj kot pa ena navadna cbr-ka :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje ohranite debato na spoštljivem nivoju, prosim!

<_<

Najprej sam predlagam, da naj se debata preseli nekam drugam, v ''krneki'' magar, da se kle ne smeti.

Zadeva bo premaknjena, sem poslal Ice-u sporočilo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozili, ki iz mirovanja enako hitro prevozita določeno razadljo v določenem času, imata enak G. Neodvisno od njune mase, km in nm.

A je tako? :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim :grim

Ampak na nekatere se kot kaže prenašajo še skrivnostne dodatne sile in jih zato bolj lima :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej imam pa že res dost tega vašega nabijanja pa da vas vidim fiziki - gobezdala naj se prosim vzdržijo lapanja!

Trdim; da motor niti slučajno ne razvije "G" ja kot naprimer Porsche, 996 Turbo. Motor pospeši hitreje vendar zaradi prednosti v teži ne potrebuje takšnega navora da mu to uspe. Zato je občutek limanja manjši kot pri avtu vendar pa je pri pospeševanju motor nekoliko hitrejši kot avto vendar to nima nobene veze s tem, kako na motorju sediš! To je največja neumnost, ki sem jo v tej temi prebral.

Tisti, ki ste res pametni si po tej formuli zadevo "občutka limanja v zic" (G) izračunajte tisti, ki pa si ne znate pa prosim držte gobec! Prosim, da to formula uporabite z vnešenimi ciframi in si rezultate nalimajte na čelo pol si pejte pa zobe umit pred ogledalo, da si svoje neumno lapanje ogledate z dokazilom! Sedaj pa vas vljudno prosim da preden žalite moje znanje fizike na podlagi vaših sfaljenih stališč preverite svoje trditve in jih matematično dokažete! No, da vas vidim asi!

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki ste res pametni si po tej formuli zadevo "občutka limanja v zic" (G) izračunajte tisti, ki pa si ne znate pa prosim držte gobec! Prosim, da to formula uporabite z vnešenimi ciframi in si rezultate nalimajte na čelo pol si pejte pa zobe umit pred ogledalo, da si svoje neumno lapanje ogledate z dokazilom! Sedaj pa vas vljudno prosim da preden žalite moje znanje fizike na podlagi vaših sfaljenih stališč preverite svoje trditve in jih matematično dokažete! No, da vas vidim asi!

In kaj ima Newtnov zakon gravitacije pri tem, lepo prosim?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj ima Newtnov zakon gravitacije pri tem, lepo prosim?

D.

Osnova za računanje G-ja. Ostale faktorje pri izračunu pa frajerji itak poznajo. ;) kot npr. moč, navor, pospešek, frikcija gume, površina gume, teža vozila. itd.,..

Osnova za računanje G-ja. Ostale faktorje pri izračunu pa frajerji itak poznajo. ;) kot npr. moč, navor, pospešek, frikcija gume, površina gume, teža vozila. itd.,..

Pa še tole bo za prebrat;

http://en.wikipedia.org/wiki/Acceleration

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne me jebat no :lol1: :lol1:

Jaz sem ti izračunal "G" že na prejšnji strani. In sicer za vozilo ki pospeši od 0-100km/h v 3 sekundah. In trdim, da voznik pri takem pospešku občuti izračunan "G" neglede na to kakšno maso in koliko nm ima vozilo, ki ta pospešek doseže.

Zdaj pa lahko uporabiš Newtonov zakon gravitacije, da mi dokažeš da ni tako :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osnova za računanje G-ja. Ostale faktorje pri izračunu pa frajerji itak poznajo. ;) kot npr. moč, navor, pospešek, frikcija gume, površina gume, teža vozila. itd.,..

Uh, oh, to pa je čisto komunikacijski problem... :)

Veš, Terminator, na štajerskem rečemo, da avto z dobrimi pospeški dobro 'zalima' - zato ker te 'zalima' v sedež in se le s težavo nagneš naprej.

Ti pa verjetno razmišljaš o stvareh, ki se dogajajo na stični površini kolesa (gume) in ceste...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če bo to to.. On čist dobro razume o čem se mi pogovarjamo.. Da gre za to, kako te prilima v sedež..

No, čakam dokaz tvoje teorije Terminator, jaz sem "G" že izračunal.

Sedaj pa mi ti dokaži in pokaži koliko večji G občuti voznik v poršeju ki enako hitro pospešuje kot motorist na CBRki. Da vidimo to čudo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh, oh, to pa je čisto komunikacijski problem... :)

Veš, Terminator, na štajerskem rečemo, da avto z dobrimi pospeški dobro 'zalima' - zato ker te 'zalima' v sedež in se le s težavo nagneš naprej.

Ti pa verjetno razmišljaš o stvareh, ki se dogajajo na stični površini kolesa (gume) in ceste...

D.

Ne ne bo komunikacijski problem. Limanje v zic je strokovno imenovano sila G. 1G je sila na tvoje telo navzdol, ko ti pri miru stojiš na mestu. 5G je pa ko občutiš 5 kratno težo svojega telesa ki pritiska nate v smeri pospeška. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne bo komunikacijski problem. Limanje v zic je strokovno imenovano sila G. 1G je sila na tvoje telo navzdol, ko ti pri miru stojiš na mestu. 5G je pa ko občutiš 5 kratno težo svojega telesa ki pritiska nate v smeri pospeška. ;)

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne me jebat no :lol1: :lol1:

Jaz sem ti izračunal "G" že na prejšnji strani. In sicer za vozilo ki pospeši od 0-100km/h v 3 sekundah. In trdim, da voznik pri takem pospešku občuti izračunan "G" neglede na to kakšno maso in koliko nm ima vozilo, ki ta pospešek doseže.

Zdaj pa lahko uporabiš Newtonov zakon gravitacije, da mi dokažeš da ni tako :lol1:

Tebi nimam kaj več dokazovati. Ti še nobenega G-ja nisi zračunal razen "zero G-ja" ki ga imaš v scoji glavi. :lol1:

Jest sem si ga pa; Suzuki GSXR1000 razvije 0.75G-ja v pospešku.

Porsche 996 Turbo pa 1.0G-ja.

Zdej si pa sam zračunaj (ampak to si itak ne znaš) ali si pa informacijo najdi na netu, ker se nekje skriva veš...samo najti jo je treba!

Torej v avtu čeprav je težji in ima počasnejši pospešek "bl lima". :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sedaj pa napiši še podatke, ter povej kolikšen pospešek je imel suzuki, kolikšen porše, ter pripopaj izračun. Ne kar nekaj na pamet govort! Da vidimo :slap:

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebi nimam kaj več dokazovati. Ti še nobenega G-ja nisi zračunal razen "zero G-ja" ki ga imaš v scoji glavi. :lol1:

Jest sem si ga pa; Suzuki GSXR1000 razvije 0.75G-ja v pospešku.

Porsche 996 Turbo pa 1.0G-ja.

Zdej si pa sam zračunaj (ampak to si itak ne znaš) ali si pa informacijo najdi na netu, ker se nekje skriva veš...samo najti jo je treba!

Torej v avtu čeprav je težji in ima počasnejši pospešek "bl lima". :naughty:

:nono:

Oprosti, ampak tu se pa popolnoma in zelo močno motiš.

Masa vozila nima popolnoma nič s silo, ki jo občutiš ti. Ta sila je odvisna samo od tvoje mase in pospeška - GSX-R1000 pa ima precej večji pospešek kot Porsche 996 Turbo - tvja masa pa je tako verjetno enaka v avtu kot na mopedu.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako lahko tako idiotsko spustiš?

Porše ima 1.0G

Suzuki ima 0,75G

Iz tega ti praviš da Porše bolj lima, klub manjšemu pospešku ?!

Iz številk je vidno, da ima suzuki le 75% Poršejevega pospeška; ali pa si narobe izračunal al kuko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ta sila je odvisna izključno od tvoje mase in pospeška! Ker je tvoja masa v avtu enaka kot na motorju, pospešek motorja pa je večji, je tudi sila na motorju večja. Mar ne?

D.

Ne, motor je lažji in s tem je njegova (vključno s tabo na njem) masa lažja od avtomobila. Potem je še problem, da na motorju prideš do limita s kakšnim pospeškom ga lahko poženeš preden ali zavrtiš zadnjo gumo u nulo ali pa te dvigne v luft in je s pospeškom konec. Moči in navora nad določeno mejo ne moreš prenesti na cesto. Pri motorju je to prej kot pri avtu.

Avtu to uspe boljše zaradi prednosti (oziroma ne-prednosti, če gledamo iz vidika pospeška) v teži. Plus tega so v igri tudi 2 ali celo 4 pogonske gume. Zato lahko razvije večjo potisno silo. Ne tega sedaj mešati s pospeškom kot to dela Dex. Masa je zelo pomembna. Enaka zadeva je, če si težji greš lahko z motorjem ali avtom hitrejše čez ovinek ampak boš šel pa bolj počasi po ravnini kjer ima rajder ki je lažji prednost. In seveda ker greš zaradi teže hitreje v ovinek boš razvil več G-jev. G-ji niso direkno odvisni od pospeška. Dex in par njegovih frendov tega preprosto nočejo ali pa ne morejo razumeti. ;)

Kako lahko tako idiotsko spustiš?

Porše ima 1.0G

Suzuki ima 0,75G

Iz tega ti praviš da Porše bolj lima, klub manjšemu pospešku ?!

Iz številk je vidno, da ima suzuki le 75% Poršejevega pospeška; ali pa si narobe izračunal al kuko?

Idiot si ti. :slap: taku, taku.

Seveda moraš vedeti o lineranih in logaritmičnih lestvicah še posebno pri gravitacijskih zakonih.

Zdej se mi pa res več ne da. Pišuka se res počutim k, da bi slep gluhga učil!

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novodobni Einstein :naughty:

Je pa vsekakor odkril novo tržno nišo.. Proizvajalci športnih avtomobilov lahko začnejo delat avtomobile iz svinca, da bojo čim težji (5-10ton), jih obujejo v ene hude valarje, dajo notr motor z 5000km pa 5000nm in bo voznika kljub majhnemu pospešku kar razlimalo :D Filing bo hud, problem divjanja pa rešen :D :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novodobni Einstein :naughty:

Je pa vsekakor odkril novo tržno nišo.. Proizvajalci športnih avtomobilov lahko začnejo delat avtomobile iz svinca, da bojo čim težji (5-10ton), jih obujejo v ene hude valarje, dajo notr motor z 5000km pa 5000nm in bo voznika kljub majhnemu pospešku kar razlimalo :D Filing bo hud, problem divjanja pa rešen :D :lol1:

Ti si res en osel. Jest te resno izobražujem ti si pa eno navadno tele. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!