Skoči na vsebino

G sila ali kako te "zalima"


Jure

Priporočene objave

Po 7 straneh doktoriral iz fizike... .)

Sila da premakne avto mora biti večja zato jo tudi občutimo močneje.Posredno je za to odvisna

tudi masa.

Ne občutimo je močneje! Občutimo ravno toliko sile, kolikor jo je potrebno da se naše telo premakne z določenim pospeškom!! Sila se namreč porazdeli med maso, ki jo more premaknit..

Npr.

1.primer

Voznik tehta 50kg

Avto tehta 950kg

skupna masa je 1000kg

pospešek 0-100km/h 3 sec ali 9,26m/s^2

Potisna sila ki je potrebna da bo ta avto tako pospešil je

F = m*a

F = 1000kg*9,26

F = 9260N

Voznik pa ima le eno dvajsetino skupne mase, ki jo je potrebno premakniti, tehta namreč le 50kg. Torej je potrebno tudi silo razdeliti na dvajsetine, saj le ena dvajsetina od 9260N pripade na voznika, druga je potrebna za potisk ostale mase

9260N / 20 = 463N In to je sila, ki deluje na voznika v 1 tonskem avtomobilu pri pospešku 0-100km/h v 3sec

2. primer

Voznik tehta 50kg

Motor tehta 150kg

skupna masa je 200kg

pospešek 0-100km/h 3 sec ali 9,26m/s^2

Potisna sila ki je potrebna da bo ta motor tako pospešil je

F = m*a

F = 200kg*9,26

F = 1852N

Voznik predstavlja četrtino skupne mase, torej nanjga pripade tudi četrtina sile!

1852N / 4 = 463N! In to je sila, ki deluje na voznika. Kot lahko vidiš je popolnoma ista kot pri avtomobilu, čeprav je sila za premik avtomobila veliko večja kot za premik motorja!

Koliko sile je potrebno za premik voznika je odvisno zgolj od njegove teže in pospeška! Ne pa od mase/navora/potiska vozila v katerem se voznik nahaja

Lep pozdrav!

Nevem čemu tak halo okol enga pospeška. Evo formule: pospešek=sprememba hitrosti/čas In še tisti tralala o masi avta/motorja; sila=masa x pospešek.

Kar se pa občutka tiče pa še moje mnenje. Dejstvo je, da ljudje veliko bolje prenašamo pozitivne sile kot pa negativne (pevprečen človek omedli pri +5G in pri -2,5G). Seveda pa ima močan faktor pri doživljanju pospeška čas. Pri prometni nesreči lahko doživimo 100G pojemka, vendar pa je trajanje le tega zelo kratko. Nasprotno pa trenirani piloti letal ne zdržijo dlje kot 30sec pri obremenitvi 10G preden jih ne zmanjka :wacko:

Saj ni halo okoli pospeška. Halo je okoli sile g, ki jo voznik občuti pri pospeševanju. Nekateri namreč trdijo da pri istem pospešku voznik občuti več gjev samo zato ker ima vozilo v katerem je več mase in posledično zato več potiska .)

Res da je sila, ki jo potrebuješ, da premakneš vlak veliko večja, kot če premakneš vagon vendar se ta večja sila "porabi" zaradi večje teže.

Potnik bo v vlaku, če je pospešek denimo enak, občutil isto silo kot v avtu.

Cel štoš pri motorju dejansko je drža. Če primerjamo cestaka in čoperja. Kdo misliš da bo pri istem pospešku bolj občutil da ga lima nazaj?

Lahko pa tudi probate doma kdaj vas bo bolj nazaj odneslo, če na motorju sediš ali stojiŠ?!

Pa še to. A potem na križarkah, ki so težke več tisoč ton občutiš močan pospešek že samo ko se ladja premakne??

Če se to ne poleže bom jutri naredu eno stvar, ki je res nisem hotu in sicer bom povleku vn knjigo in zvezek od fizke pa napisal formule!

Lp

Sva istočasno pisala objavo kot kaže :) Se 100% strinjam s tabo :OK:

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridem z G-metrom, pa z mojim Porschem Turbo (ne 996 ampak 952). Pol bomo pa G-meter montiral na motor in v avto in testirali 0-100km/h. Meritve bodo pokazale svoje. Tisti k zgubi se posuje s pepelom in časti pir. To velja tudi zame.

Mah Terminator tle pa ful mem sekaš in povrh vsega žališ ljudi okoli sebe brez potrebe. Če maš tehten argument in izračun ga pokaž če ne se pa posuj s pepelom pa je.

Kar se pa Porschejev tiče pa močno dvomim da imaš 952. Povej po domače da je to pač 944 turbo pa je. In 996 turbo je 911 turbo. Oznake 952 in 996 so tovarniške oznake modelov. In kar se tiče oznake 952 je to tovarniška oznaka za vse modele 944 turbo z volanom na desni. In je narobe da svoj avto označuješ z 952, verjetno na podlagi tega da ima mašina tovarniško oznako M52. Pač poizkušaš napraviti vtis da imaš Porsche turbo in da si študiral u angliji in zato vse veš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko sile je potrebno za premik voznika je odvisno zgolj od njegove teže in pospeška!

Malo dlakocepstva: od njegove mase in pospeška. Teža je že sila teže, torej masa x g :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej imam pa že res dost tega vašega nabijanja pa da vas vidim fiziki - gobezdala naj se prosim vzdržijo lapanja!

Trdim; da motor niti slučajno ne razvije "G" ja kot naprimer Porsche, 996 Turbo. Motor pospeši hitreje vendar zaradi prednosti v teži ne potrebuje takšnega navora da mu to uspe. Zato je občutek limanja manjši kot pri avtu vendar pa je pri pospeševanju motor nekoliko hitrejši kot avto vendar to nima nobene veze s tem, kako na motorju sediš! To je največja neumnost, ki sem jo v tej temi prebral.

Tisti, ki ste res pametni si po tej formuli zadevo "občutka limanja v zic" (G) izračunajte tisti, ki pa si ne znate pa prosim držte gobec! Prosim, da to formula uporabite z vnešenimi ciframi in si rezultate nalimajte na čelo pol si pejte pa zobe umit pred ogledalo, da si svoje neumno lapanje ogledate z dokazilom! Sedaj pa vas vljudno prosim da preden žalite moje znanje fizike na podlagi vaših sfaljenih stališč preverite svoje trditve in jih matematično dokažete! No, da vas vidim asi!

Joj, joj Terminator jabolka in hruška so tukaj na istem kupu, pa že stlačena so v eno čežano, da bo težko tole ločiti. Po tvoji formuli avto seveda bolj "lima", ampak kot lahko vidim, v formuli ni nobene hitrosti oz. spremembe hitrosti v času, torej bolj lima tudi ko stoji na miru. Njegova gravitacijska sila na voznika je seveda večja od gravitacijske sile motorja, vendar popolnoma zanemarljiva glede na gravitacijo Zemlje, s katero tukaj vse primerjamo. Vse to pa seveda nima nobene veze s silo, ki jo občuti telo med pospeševanjem. Sploh pa ne vem kaj tukaj mešaš navor - navor česa???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo dlakocepstva: od njegove mase in pospeška. Teža je že sila teže, torej masa x g :)

Vem vem, brez skrbi. Nisem fizik in včasih kaj malo bolj po domače napišem. Mislim pa da vsi vedo kaj sem hotel povedat. Saj navadno pazim da napišem masa, včasih pa nezavedno butnem ven teža.. :)

No kakorkoli že, G ki ga občutimo je neodvisen od mase in potiska vozila, ki ti nek določen pospešek da. And that`s it! :)

Različen G bi pri istem pospešku občutili le, če bi npr. eno vozilo pospeševalo po ravnem horizontalno, drugo pa npr. pod kotom navzgor.. V tem primeru pa bi bil G pri slednjem večji. Ampak debata itak ne teče o tem, tako da..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem gruntal in verjetno je res vse v "načinu vpetja voznika v vozilo"... pri avtu pač ležiš in bolj občutiš pritisk na hrbet, rit, glavo, vrat... na motorju pa si "v pozoru", v pozi, ki te bolj agresivno vpne na vozilo in ne občutiš toliko v rit in hrbet, kot pa v glavo, roke, noge ... ?

:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah Terminator tle pa ful mem sekaš in povrh vsega žališ ljudi okoli sebe brez potrebe. Če maš tehten argument in izračun ga pokaž če ne se pa posuj s pepelom pa je.

Kar se pa Porschejev tiče pa močno dvomim da imaš 952. Povej po domače da je to pač 944 turbo pa je. In 996 turbo je 911 turbo. Oznake 952 in 996 so tovarniške oznake modelov. In kar se tiče oznake 952 je to tovarniška oznaka za vse modele 944 turbo z volanom na desni. In je narobe da svoj avto označuješ z 952, verjetno na podlagi tega da ima mašina tovarniško oznako M52. Pač poizkušaš napraviti vtis da imaš Porsche turbo in da si študiral u angliji in zato vse veš.

:slap:

Včasih je imel motosvet kar precej inteligentnih ljudi gor...

Sam, da te malo povozim, imam Porscha 952 in ima volan na desni strani zato si svoje dvome nekam zatakni ali vtakni (tvoja odločitev place je pa rit bdw) - si samo še en tipson k je tle u temo brcnu.

"Domače povedano", (sam se ne bom 6 strani s tabo kregal), ker vidim, da si še nekdo z "večjim intelektom od mene" pa so bile narejene 4 različice 944 Turbota od leta 1986 do konca proizvodnje. Tisti, ki to vedo zato uporabljajo tovarniške oznake, da sploh veš o katerem se govori Npr., 951 je bila prva verzija in razen oblike nima skoraj nič skupnega z 952. Tako, da si se dokazal kot napol izobraženo "lapalo". ;)

Enako je pri 911. Če ti rečem danes da imam 911 turbo (to sedaj vključuje vsaj 5 različnih modelov) - torej kateri bo sedaj kateri? Če ti rečem da imam 996 se takoj ve kaj je kaj.

:slap:

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Ne vem zakaj? Toda mene je sila G, če sem preveč popil vedno zalimala z glavo naprej v WC školjko. :doze: Sila G po poti do WC školjke pa me je limala tudi nazaj. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem vem, brez skrbi. Nisem fizik in včasih kaj malo bolj po domače napišem. Mislim pa da vsi vedo kaj sem hotel povedat. Saj navadno pazim da napišem masa, včasih pa nezavedno butnem ven teža.. :)

No kakorkoli že, G ki ga občutimo je neodvisen od mase in potiska vozila, ki ti nek določen pospešek da. And that`s it! :)

The truck pushes harder on the mosquito than the mosquito does on the truck - pa tudi če imata enako brzino. ;)

Newton's 3rd law: The object with the larger mass exerts the larger force

In general, a typical progression of student comprehension of the 3rd law goes something like this: Step 1, denial. They don't believe it at all. Step 2, over acceptance (tega tukaj še sploh še nismo imeli :?) all equal forces are action reaction pairs. Step 3, reluctant acceptance--students will come up with some partially true justifications that make the law at least plausible to them. Step 4, comprehension.

Čakam na 4.

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to misliš v primeru, da se komar zapopa v tovornjak v nasprotni smeri? Ker če to misliš, nima to popolnoma nič s tem o čemer se mi menimo. Če se zabiješ v bajto z biciklom se bo nanjo tudi preneslo manj sile kot če se s tovornjakom. Kaj ima to veze z gjem, ki ga čutimo pri pospešku?

Ti res nimaš vseh čistih o fiziki .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to misliš v primeru, da se komar zapopa v tovornjak v nasprotni smeri? Ker če to misliš, nima to popolnoma nič s tem o čemer se mi menimo. Če se zabiješ v bajto z biciklom se bo nanjo tudi preneslo manj sile kot če se s tovornjakom. Kaj ima to veze z gjem, ki ga čutimo pri pospešku?

Ti res nimaš vseh čistih o fiziki .)

Dex nehaj že jebemtiš - pa nehaj spet žalit, ker se bova spet stepla. Tle ti dajem vse možne varjante da boš dojel razliko med weight/mass/force/acceleration pa še kr vztrajaš da to ni to. SILA-MASA-SILA!!!!!! jest že ne vem več kako ti naj dopovem? :blink:

Pa ti boš mene res ob pamet spravu! Ne moreš G-ja preprosto računat z Newtonovim prvim zakonom! Pa dej dojem že to prosim te. Vsaj še drugega moraš upoštevat pa še malce tretjega.

Računanje g-ja med avtom in motorjem na osnovi samega pospeška s prvim N zakonom je otročje.

Torej, še enkrat; sila in občutek G-ja posledično ni enak če poženeš svinčnik od 0-100 v 3 sekundah ali če poženeš 100 tonski vlak od 0-100 v treh sekundah. PERIOD!

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, še enkrat; sila in občutek G-ja posledično ni enak če poženeš svinčnik od 0-100 v 3 sekundah ali če poženeš 100 tonski vlak od 0-100 v treh sekundah. PERIOD!

Za človeka, ki sedi na svinčniku oz. na vlaku pri istem pospešku JE! :)

[qoute]

jest že ne vem več kako ti naj dopovem?

Popravljeno . Popravil Thundercat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Sam, da te malo povozim, imam Porscha 952 in ima volan na desni strani zato si svoje dvome nekam zatakni ali vtakni.....

"Domače povedano", .........944 Turbota ..........., 951 .......... 952. ....

.... 911. ..........911 turbo ................... 996 ..............

Dej raj priznej de voziš Unota 45, pa de ob koncih tedna z njim staro mamo na kremšnito pelješ :fredy:

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, še enkrat; sila in občutek G-ja posledično ni enak če poženeš svinčnik od 0-100 v 3 sekundah ali če poženeš 100 tonski vlak od 0-100 v treh sekundah. PERIOD!

Pa saj G ni sila, ampak je pospešek!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap:

Včasih je imel motosvet kar precej inteligentnih ljudi gor...

Sam, da te malo povozim, imam Porscha 952 in ima volan na desni strani zato si svoje dvome nekam zatakni ali vtakni (tvoja odločitev place je pa rit bdw) - si samo še en tipson k je tle u temo brcnu.

"Domače povedano", (sam se ne bom 6 strani s tabo kregal), ker vidim, da si še nekdo z "večjim intelektom od mene" pa so bile narejene 4 različice 944 Turbota od leta 1986 do konca proizvodnje. Tisti, ki to vedo zato uporabljajo tovarniške oznake, da sploh veš o katerem se govori Npr., 951 je bila prva verzija in razen oblike nima skoraj nič skupnega z 952. Tako, da si se dokazal kot napol izobraženo "lapalo". ;)

Enako je pri 911. Če ti rečem danes da imam 911 turbo (to sedaj vključuje vsaj 5 različnih modelov) - torej kateri bo sedaj kateri? Če ti rečem da imam 996 se takoj ve kaj je kaj.

:slap:

Nisi me povozil. Mal preber kaj sem napisal. Da je oznaka 952 za turbo z volanom na desni in da ga verjetn nimaš. Pač ni logično da bi nekdo mel tle 944 z volanom na desni ko še tak z volanom na levi ni velik vreden kaj šele tvoj. Ampak v tvojem primeru to še nekako razumem. Si večji "džek".

Kolker jaz napol izobraženo lapalo vem sta bila samo dva modela 944 turbo. Navaden turbo in turbo S. Je blo pa ostalih več. Ampak ne dvomim da ti veš točno koliko in kateri?

To da si bom svoje dvome nekam vtaknil ali zataknil je pač še en dokaz več, da kolkerkol se že imaš za intelegentnega tipa z Porsche turbo in cbr, si pač nekdo ki mora imeti vedno prav in so vsi okol njega bedaki .......

Ne mislim se spuščat na tvoj nivo in te označevat, kot to počneš ti. Verjetn bodo na koncu sledile še grožnje..... ker te ne razumemo in tralalala.

Poizkusi dati odgovor brez žaljenja pa boš videl se boš bolje počutil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi me povozil. Mal preber kaj sem napisal. Da je oznaka 952 za turbo z volanom na desni in da ga verjetn nimaš. Pač ni logično da bi nekdo mel tle 944 z volanom na desni ko še tak z volanom na levi ni velik vreden kaj šele tvoj.

TO BEREM KOT PRC. AVTO JE BIL NOV 25 MILIONOV. KOLIKO JE DANES VREDEN JE BREZPREDMETNO. TI PA VOZIŠ KAJ KARJOLO?

Ampak v tvojem primeru to še nekako razumem. Si večji "džek".

TVOJE ZGORAJ NAVEDENE IZJAVE POTRJUJEJO, DA SI BEDAK!

Kolker jaz napol izobraženo lapalo vem sta bila samo dva modela 944 turbo. Navaden turbo in turbo S. Je blo pa ostalih več. Ampak ne dvomim da ti veš točno koliko in kateri?

TOČNO TAKO, KER NE POZNAŠ CELE ZGODBE IN SVOJE ZAKLJUČKE TEMELJIŠ NA POMANJKANJU ZNANJA POMENI TO 1:0 ZAME! TOREJ LAPAŠ U PRAZNO.

To da si bom svoje dvome nekam vtaknil ali zataknil je pač še en dokaz več, da kolkerkol se že imaš za intelegentnega tipa z Porsche turbo in cbr, si pač nekdo ki mora imeti vedno prav in so vsi okol njega bedaki .......

NE VSI, VELIKO LJUDI NA TEM SVETU JE BOLJ PAMETNIH KOT JAZ AMPAK TI IN TULE NEKATERI PA ZAGOTOVO NE - ŽALIL SI PA TI PRVI NE JAZ. POSLUŽUJEM SE SAMO PREPROSTEGA MOTA NEKAJ POVEM TI ME UŽALIŠ POTEM PA JAZ UŽALIM TEBE SEVEDA PA TI VRNEM DUPLO.

Ne mislim se spuščat na tvoj nivo in te označevat, kot to počneš ti. Verjetn bodo na koncu sledile še grožnje..... ker te ne razumemo in tralalala. BLA, BLA, BLA JA TVOJ NIVO JE PA RES SKYHIGH - TESLO.

Poizkusi dati odgovor brez žaljenja pa boš videl se boš bolje počutil.

S TAKIMI LJUDMI KOT TI - NE VERJAMEM... ;)

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni limanje odvisno samo od spremembe hitrosti v določenem času- pospešku?

vse drugo, kako člouk to spremembo občuti, to je vse odvisno od položaja človeka: al sedi v recaro sedežu al na motorju al v letalu al na woslu..

glede na zgoraj, v prejšnjih postih napisano pametovanje, močno dvomim da je tukaj dovolj intelekta, da bi si nekdo kupu poršeja..

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram te popravt. G je sila, g je pa gravitalni pospešek.

Hvala. I welcome smart people to this debate. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TO BEREM KOT PRC. AVTO JE BIL NOV 25 MILIONOV. KOLIKO JE DANES VREDEN JE BREZPREDMETNO. TI PA VOZIŠ KAJ KARJOLO?

KAJ VOZIM JAZ JE RES BREZPREDMETNO. KARJOLE VSEKAKOR NE. KOLK JE BIL AVTO NOV JE POVSEM BREZPREDMETNO. ZAČEL SI TI S TEM DA VOZIŠ PORSCHE TURBO IN NE 944 TURBO ALI 952 KAR NI ISTO. PAČ POIZKUŠAŠ NAREDITI VTIS S TEM.

Ampak v tvojem primeru to še nekako razumem. Si večji "džek".

TVOJE ZGORAJ NAVEDENE IZJAVE POTRJUJEJO, DA SI BEDAK!

TI NISI BEDAK AMPAK PREPOTENTNEŽ KI MORA IMETI VEDNO PRAV, PA ČEPRAV ZATO NIMA PODLAGE.

Kolker jaz napol izobraženo lapalo vem sta bila samo dva modela 944 turbo. Navaden turbo in turbo S. Je blo pa ostalih več. Ampak ne dvomim da ti veš točno koliko in kateri?

TOČNO TAKO, KER NE POZNAŠ CELE ZGODBE IN SVOJE ZAKLJUČKE TEMELJIŠ NA POMANJKANJU ZNANJA POMENI TO 1:0 ZAME! TOREJ LAPAŠ U PRAZNO.

JA PRIZNAM O PORSCHE 944 SE NISEM POGLABLJAL KER IMAM PAČ DRUG AVTO IZ ISTE HIŠE IN ME TA MODEL NI ZANIMAL. TO DA POVEŠ DA JE TO POMANKANJE ZNANJA PA UTEMELJI S TEM DA BOŠ NAŠTEL 4 RAZLIČNE MODEL 944 TURBO IN S TEM DOKAZAL DA NIMAM PRAV. KAR PA SEVEDA SPREJMEM. DA PA JE TVOJ ODGOVOR DA LAPAM U PRAZNO BREZ UTEMLJTVE JE PAČ POMANJKANJE ZNANJA IZ TVOJE STRANI IN DOKAZ DA SI RES ........

To da si bom svoje dvome nekam vtaknil ali zataknil je pač še en dokaz več, da kolkerkol se že imaš za intelegentnega tipa z Porsche turbo in cbr, si pač nekdo ki mora imeti vedno prav in so vsi okol njega bedaki .......

NE VSI, VELIKO LJUDI NA TEM SVETU JE BOLJ PAMETNIH KOT JAZ AMPAK TI IN TULE NEKATERI PA ZAGOTOVO NE - ŽALIL SI PA TI PRVI NE JAZ. POSLUŽUJEM SE SAMO PREPROSTEGA MOTA NEKAJ POVEM TI ME UŽALIŠ POTEM PA JAZ UŽALIM TEBE SEVEDA PA TI VRNEM DUPLO.

PROSIM DA NAVEDEŠ KDAJ IN S ČIM SEM JAZ TEBE PRVI UŽALIL?

LAPAŠ U PRAZNO IN NITI NE VEŠ KOMU ODGOVARJAŠ. S TEM SAMO DOKAZUJEŠ DA SI TI BEDAK KI NE ZNA UTEMELJIT SVOJIH ODGOVOROV IN RAJE ŽALI. TO JE PAČ TVOJ NAČIN DA DOKAZUJEŠ SVOJO PAMET, BREZ KONKRETNIH PODATKOV. POKAŽI TVOJ IZRAČUN PA DA VIDIMO TVOJO PAMET. S TEM DA IMAŠ PORSCHE, CBR IN ŠTUDIJ U ANGLIJI PAČ ŠE NE POMENI DA MAŠ KEJ U GLAVI. GLEDE NA TO DA SPLOH NE PREBEREŠ ALI PREBEREŠ NAPOL KAJ KDO NAPIŠE PA SAMO DOKAZUJE DA SI RES MAL BOGI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za človeka, ki sedi na svinčniku oz. na vlaku pri istem pospešku JE! :)

[qoute]

jest že ne vem več kako ti naj dopovem?

Sem ti že stokrat povedal kako mi boš dokazal in dopovedal. Pa tudi že nekaj drugih ti je povedalo

Napiši kako si izračunal g pri poršeju in kako pri gsxrju. Napiši formulo, izračun ter vse pripadajoče podatke, ki so potrebni za izračun in podpri z obrazložitvijo. Če mi s tem dokažeš obljubim, da bom priznal poraz, za vselej utihnil in ne bom več omenil fizike tu na motosvetu. Dobiš tudi obljubljeno pivo in čajček!

Sploh pa te prosim že od 2. strani, da objavi izračun! Ne vem kje je problem, res ne. Sploh ker imaš že izračunano.

Do objave izračunov sem zaključil v tej temi!

LP, DeX

Dex računal si boš sam. Formule 1,2 in tretjega Newtonovega zakona poznaš. Ti se v štartu z mojo trditvijo nisi strinjal in me zmerjal z neumnim. Torej dokaži tvojo trditev, da nimam prav pa ne samo z formulo 1-ga Newtonovega zakona. ;)

Tule ti bom pa pomagal;

Change G and you change the force. Change the force and you change the acceleration.

G mM/r^2 = F = a M, and

G' mM/r^2 = F' = a' M

If G' = 10 G,

G mM/r^2 = F = a M, and

(10 G) mM/r^2 = (10 F) = (10 a) M.

Štekaš? M is subjected to ten times the acceleration, becasue the force is ten times stronger.

Dej prosim štekaj, ker se mi res ne da več. Čajček pa še vedno u planu pa test z mojim starim nčvrednim Porschem (325konjev, 485nM navora) pa samo 1250kg. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(325konjev, 485nM navora) pa samo 1250kg. ;)

944 TURBO 1985-1988 1350kg 220bhp 243 lb ft

944 TURBO 1989-1991 1350kg 250bhp 258 lb ft

944 TURBO S 1988 1350kg 250 bhp 258 lb ft

hm tale tvoj je pa race ready

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex računal si boš sam. Formule 1,2 in tretjega Newtonovega zakona poznaš. Ti se v štartu z mojo trditvijo nisi strinjal in me zmerjal z neumnim. Torej dokaži tvojo trditev, da nimam prav pa ne samo z formulo 1-ga Newtonovega zakona. ;)

Tule ti bom pa pomagal;

Change G and you change the force. Change the force and you change the acceleration.

G mM/r^2 = F = a M, and

G' mM/r^2 = F' = a' M

If G' = 10 G,

G mM/r^2 = F = a M, and

(10 G) mM/r^2 = (10 F) = (10 a) M.

Štekaš? M is subjected to ten times the acceleration, becasue the force is ten times stronger.

Dej prosim štekaj, ker se mi res ne da več. Čajček pa še vedno u planu pa test z mojim starim nčvrednim Porschem (325konjev, 485nM navora) pa samo 1250kg. ;)

Jaz sem G za teorijo katero podpiram že izračunal. In za tem stojim! Če sem pa uprabil otročje in primitivne formule je pa moj problem. Zračunal sem! Ker pa TI praviš, da ni tako in si objavil rezultate za porše in gsxr, ki si jih baje sam zračunal, pa res ne vem zakaj je tako težko izračun napisat na motosvet in mi dokazat nasprotno!

Še vedno velja

Napiši kako si izračunal g pri poršeju in kako pri gsxrju. Napiši formulo, izračun ter vse pripadajoče podatke, ki so potrebni za izračun in podpri z obrazložitvijo. Če mi s tem dokažeš obljubim, da bom priznal poraz, za vselej utihnil in ne bom več omenil fizike tu na motosvetu. Dobiš tudi obljubljeno pivo in čajček!

Pa še nekaj.. Jaz te nisem nič zmerjal z neumnim! Ti si bil prvi, ki je začel s tem kako bo treba zeljčka papat, pa da sem cepec, pa idiot, pa kaj jst vem kaj.. Kar preberi si začetek te teme.. <_<

Za čajček in test pa ni problema, vedno za. Pa nikoli nisem žalil tvojega Porscha in rekel da je star in ničvreden. Meni je vsak Porsche zakon, sploh če me je voznik pripravljen zapeljat en krog z njim :)

a ni limanje odvisno samo od spremembe hitrosti v določenem času- pospešku?

vse drugo, kako člouk to spremembo občuti, to je vse odvisno od položaja človeka: al sedi v recaro sedežu al na motorju al v letalu al na woslu..

Tako je!

No Terminator, pa še nekaj v premislek..

Imaš dva vlaka.

Eno je samo lokomotiva, ki ima maso npr 10ton. Drugo je pa lokomotiva, ki ima zad zapreženih še 100ton vagonov. Obe lokomotivi vštric pospešita z enakim pospeškom. Na obeh stoji človek! In ti meni praviš, da bo človek, ki stoji na lokomotivi, ki vleče še toliko ton vagonov občutil večji g, ker je masa vlaka na katerem stoji večja in je posledično potreban večja potisna sila da premakne to maso? DAJ LEPO TE PROSIM NO! Ker to namreč ti zagovarjaš.

Lahko stojiš na vozičku za na tire, ali pa 10000000tonskem vlaku. Pri istem pospešku te bo enako spodneslo in boš občutil enak G! Spriajzni se, ali dokaži nasprotno!

Tule ti bom pa pomagal;

Change G and you change the force. Change the force and you change the acceleration.

To pa drži tako, da bolj ne bi moglo držat! Zdaj se samo še potrudi pa pomisli kaj ta stavek pove!

Naj ti pomagam! Da spremeniš koliko Gjev občuti oseba moraš spremeniti silo! Če spremeniš silo spremeniš pospešek! Če to strnjemo v en stavek lahko rečemo da spremenjen pospešek spremeni G. In to je to kar trdim jaz!!!!!!

Npr. Če hočeš da boš občutil več Gjev moraš povečati potisno silo! Ker je potisna sila večja, je večji tudi pospešek! In zaradi večjega pospeška je posledično večji G! Ampak ni pa večji G pri istem pospešku samo zato ker ima vozilo večjo maso!

Kako ne razumeš tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!