Skoči na vsebino

G sila ali kako te "zalima"


Priporočene objave

Objavljeno

Dex računal si boš sam. Formule 1,2 in tretjega Newtonovega zakona poznaš. Ti se v štartu z mojo trditvijo nisi strinjal in me zmerjal z neumnim. Torej dokaži tvojo trditev, da nimam prav pa ne samo z formulo 1-ga Newtonovega zakona. ;)

Tule ti bom pa pomagal;

Change G and you change the force. Change the force and you change the acceleration.

G mM/r^2 = F = a M, and

G' mM/r^2 = F' = a' M

If G' = 10 G,

G mM/r^2 = F = a M, and

(10 G) mM/r^2 = (10 F) = (10 a) M.

Štekaš? M is subjected to ten times the acceleration, becasue the force is ten times stronger.

Zakaj mešaš GRAVITACIJO zraven? Gravitacija je sila, s katero se dve telesi med seboj privlačita - in da, ta sila je odvisna od mase obeh teles in razdalje med njima. Vendar pri pospeševanju dveh teles na planetu Zemlja GRAVITACIJA ne igra nobene vloge (razen, da pač omogoča trenje med kolesi in podlago) - razen pri prostem padu.

Mimogrede - 'G' nikakor ni sila, ampak je GRAVITACIJSKA KONSTANTA.

In še enkrat - '1 g-force' je sila, ki jo neko telo 'čuti' pri pospeševanju 1g. '2 g-force' je sila, ki jo neko telo čuti pri pospešku 2 g, '3 g-force' je sila, ki jo neko telo čuti pri pospešku 3g, itd. - dejanska sila (izražena v N) pa je odvisna samo od mase tega telesa.

D.

Objavljeno (popravljeno)

no mogoče pa bo takšna razlaga komu še bolj razumljiva:

1. imaš avto, ki ima recimo pospešek od 0-100 4s. Če s tem avtom pospesuješ (idealno gledano brez zračnega upora in trenja, da poenostavimo) dobiš neko silo G. Če ta avto daš na vagon, ki pospešuje prav tako 4s od 0-100km/h dobiš čisto enako silo G.

2. enako kot v prvem primeru narediš z motorjem in z enakim pospeškom.

3. no sedaj pa avto in motor vzporedno postaviš na vagon, ki pospešuje z 4s od 0-100km/h in spet dobiš na motorju enako silo G kot v avtomobilu. Torej so sile G enake v vseh primerih. Torej je masa vozila ter moč in ne vem kaj še povsem nepomembna za izračun sile G. Ključno vlogo pri tem ima pospešek

Popravljeno . Popravil tom
Objavljeno (popravljeno)

Pa saj to mu dopovedujemo že 8 strani. <_<

Pardon, 9 strani..

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

The truck pushes harder on the mosquito than the mosquito does on the truck - pa tudi če imata enako brzino. ;)

Stric Terminator... Tu govorite že o gibalni količini!!

Daj izračune gor bentišpeh!!

Objavljeno (popravljeno)

Brez zmerjanj od sedaj naprej ampak fantje ste pa nekateri tukaj res fiziko poenostavili, da še za v 5 razred osnovne šole ni. ;)

Dex, ti si prvi dejal da kvasim neumnosti šele potem je bil zeljček v debati, ti pojdi na začetek teme in si to preberi. ;)

Sedaj vam bom pokazal kako je fizika malo bolj zakomplicirana kot menite.

Iz puške izstreliš metek. Istočasno držiš enak metek enake mase kot izstreljeni metek v roki. Nato ustreliš iz puške metek. Istočasno spustiš metek ki ga imaš v roki na tla.

Vprašanje: kateri metek bo padel na tla prej tisti, ki je izstreljen iz puške ali tisti ki ga iz roke izspustiš na tla?

Odgovor: Istočasno na tla padeta oba metka.

Dex in Tom, če se sprašujeta kaj ima gravitacija zraven pri temu kar se tukaj pogovarjamo žal nista niti za v vstopno debato te teme kaj šele, da se pogovarjata o fiziki.

Tom gravitacija je del Newtonove teorije o premikanju mase in teže relativno na pospeška. It deals with "motion" in ima tri zakone. nadrobno računanje g-ja po postavkah mase in teže vključuje še teorijo relativnosti. Rade volje priznam, da nisem dovolj fizika, da se poglobim še v to in menim, da ga med nami ni razen če se piše Einstain? Vendar imam dovolj obširnega znanja v fiziki, da razumem tri Newtonove zakone - ne samo enega. Torej brez postavk mase, in teže ne moreš dobiti rezultata kot to že 9 strani pojasnjuje Dex. Dex preprosto uporablja prvi zakon Newtonove teorije in vztraja, da je masa (ne teža) nepomembna pri enačbi.

Dex, ne bom ti računal 8 strani formul za rezultat. Ja prav si prebral 8 strani ne pa po tvoje kjer si uporabil samo eno formula in to formulo 1-ega Newtonovega zakona na podlagi katere si dejal, da kvasim neumnosti.

Namesto tega ti prilagam praktični rezultat. Poglejte si ta dva grafa. Ampak sej vem, da boste sedaj nekateri začeli, da je vse to subjektivno, pa da ravnice niso isto dolge pa da je bil un na suzi vinjen, pa da ni znal vozit itd.

Sedaj pa prosim, da če je kdo tukaj dipl. fizik, da se javi in moje stališče potrdi. Tisti, ki pa na "logičen" način tukaj pametujete pa prosim, da se vzdržite komentarjev, ker se je debata pomaknila na precej večji nivo od fizike 5-ega razreda osnovne šole.

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno

Pa da še jest pristavim lonček :blush: ... glede na to, da sem "študiran" človek :P

Pozabljate na postavljanje t.i. meje opazovanega sistema.

Na sistem "motorist/voznik" vedno deluje enaka sila za enak pospešek (pri enaki teži motorista/voznika). In prav ni nič važno ali mu silo v enem primeru daje avto v drugem pa motor.

Občutek sil je pa verjetno drugačen zaradi različnih izhodiščnih točk sil, ki delujejo na sistem od zunaj.

Meni se npr. zdi, da me avto potiska, motor pa vleče.

Kaj bi mi brez znanosti :hmm: :lol1:

Objavljeno

Vse to je seveda ob predpostavki da oba avto in motor pospešujeta do 100kmh linearno.

Ker pa to v praksi ni mogoče se pojavijo različni občutki.

Se pravi da dva avta ki pospešujeta do 100 v 4 sekundah prideta do tja na različne načine in lahko da imaš občutek da en avto bolj lima kot drug.

Isto je v primerjavi avto motor.

Če pa se vse skupaj premika linearno pa nima veze na čem sediš.

In mislim da se tle pogovarjamo v linearnem pospeševanju.

Objavljeno (popravljeno)

Vse to je seveda ob predpostavki da oba avto in motor pospešujeta do 100kmh linearno.

Ker pa to v praksi ni mogoče se pojavijo različni občutki.

Se pravi da dva avta ki pospešujeta do 100 v 4 sekundah prideta do tja na različne načine in lahko da imaš občutek da en avto bolj lima kot drug.

Isto je v primerjavi avto motor.

Če pa se vse skupaj premika linearno pa nima veze na čem sediš.

In mislim da se tle pogovarjamo v linearnem pospeševanju.

ja, s tem se strinjam... sem že sam hotu napisat, pa se mi je zdel prekompliciran....

Tipičem primer bi recimo bil med dvema avtomobiloma:

- hud TDI z 250 konji

- hud bencinar z 250 konji

Pri dizlu imaš občutek, da avto na začetku zalima (pod nižjimi obrati) - večji navor spodaj; pri bencinarju pa na vrh števca zalima;

vprašanje tle pa je, kolk nizko spustiš sploh obrate pri hudem pospeševanju z mesta - valda da ne boš začel z 1000 rpm?

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno (popravljeno)

944 TURBO 1985-1988 1350kg 220bhp 243 lb ft

944 TURBO 1989-1991 1350kg 250bhp 258 lb ft

944 TURBO S 1988 1350kg 250 bhp 258 lb ft

hm tale tvoj je pa race ready

Točno tako, sedaj si poglej pa še (944 Turbo SE) Special Edition - CS- club sport pa boš moj avto najdu, saj vidim, da ti zdej laufa po netu brskat pa hitro informacije iskat. Ampak spet prcaš pa še nimaš vseh podatkov... ;) :naughty:

Sori pozabu grafe dodat u prejšnjem postu. :blush:

Torej še enkrat;

Brez zmerjanj od sedaj naprej ampak fantje ste pa nekateri tukaj res fiziko poenostavili, da še za v 5 razred osnovne šole ni.

Dex, ti si prvi dejal da kvasim neumnosti šele potem je bil zeljček v debati, ti pojdi na začetek teme in si to preberi.

Sedaj vam bom pokazal kako je fizika malo bolj zakomplicirana kot menite.

Iz puške izstreliš metek. Istočasno držiš enak metek enake mase kot izstreljeni metek v roki. Nato ustreliš iz puške metek. Istočasno spustiš metek ki ga imaš v roki na tla.

Vprašanje: kateri metek bo padel na tla prej tisti, ki je izstreljen iz puške ali tisti ki ga iz roke izspustiš na tla?

Odgovor: Istočasno na tla padeta oba metka.

Dex in Tom, če se sprašujeta kaj ima gravitacija zraven pri temu kar se tukaj pogovarjamo žal nista niti za v vstopno debato te teme kaj šele, da se pogovarjata o fiziki.

Tom gravitacija je del Newtonove teorije o premikanju mase in teže relativno na pospeška. It deals with "motion" in ima tri zakone. nadrobno računanje g-ja po postavkah mase in teže vključuje še teorijo relativnosti. Rade volje priznam, da nisem dovolj fizika, da se poglobim še v to in menim, da ga med nami ni razen če se piše Einstain? Vendar imam dovolj obširnega znanja v fiziki, da razumem tri Newtonove zakone - ne samo enega. Torej brez postavk mase, in teže ne moreš dobiti rezultata kot to že 9 strani pojasnjuje Dex. Dex preprosto uporablja prvi zakon Newtonove teorije in vztraja, da je masa (ne teža) nepomembna pri enačbi.

Dex, ne bom ti računal 8 strani formul za rezultat. Ja prav si prebral 8 strani ne pa po tvoje kjer si uporabil samo eno formula in to formulo 1-ega Newtonovega zakona na podlagi katere si dejal, da kvasim neumnosti.

Namesto tega ti prilagam praktični rezultat. Poglejte si ta dva grafa. Ampak sej vem, da boste sedaj nekateri začeli, da je vse to subjektivno, pa da ravnice niso isto dolge pa da je bil un na suzi vinjen, pa da ni znal vozit itd.

Sedaj pa prosim, da če je kdo tukaj dipl. fizik, da se javi in moje stališče potrdi. Tisti, ki pa na "logičen" način tukaj pametujete pa prosim, da se vzdržite komentarjev, ker se je debata pomaknila na precej večji nivo od fizike 5-ega razreda osnovne šole.

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno

Sedaj vam bom pokazal kako je fizika malo bolj zakomplicirana kot menite.

Iz puške izstreliš metek. Istočasno držiš enak metek enake mase kot izstreljeni metek v roki. Nato ustreliš iz puške metek. Istočasno spustiš metek ki ga imaš v roki na tla.

Vprašanje: kateri metek bo padel na tla prej tisti, ki je izstreljen iz puške ali tisti ki ga iz roke izspustiš na tla?

Odgovor: Istočasno na tla padeta oba metka.

UAU, zdaj pa si mi nekaj novega povedal. To je vse res, ampak s tem primerom nima nobene povezave. Pri tem primeru z metki gledamo obe komponenti hitrosti ali pospeška, vodoravno in navpično.

Pri primeru z avtom in motorjem pa je v igri samo vodoravna komponenta.

Objavljeno (popravljeno)

UAU, zdaj pa si mi nekaj novega povedal. To je vse res, ampak s tem primerom nima nobene povezave. Pri tem primeru z metki gledamo obe komponenti hitrosti ali pospeška, vodoravno in navpično.

Pri primeru z avtom in motorjem pa je v igri samo vodoravna komponenta.

:lol1:

Ja pa kaj je tebi? A ti misliš da ta naš poizkus delamo v vakumu in vesolju milion svetlobnih let od vseh planetov?

Se pravi na avto in motor gravitacija ne vpliva po tvojem?

:lol1:

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno

Seveda vpliva. Samo moral se boš odločit če govoriš o silah na avto in motor, ali o silah na voznika obeh vozil. Če govotiš o drugem pa si še na nekaj zelo pomembnega pozabil. Torej ker nismo v vakuumu moraš še upoštevat zračni upor, ki ga voznik motorja neposredno čuti, voznik avtomobila pa ne. Torej bi že iz tega razloga morale bit sile na motorista večje kot voznika avtomobila.

Objavljeno

Fantje grafe imate, zdej pa enga dipl. fizika prosim, da vse to matematično obrazloži. Jest sem tule končal, grem back to life.

Pa prosim, da se nekdo javi ki ima G-tech meter, da ga lahko uporabimo pri testu?

Torej namontirali bomo G-tech meter na motor in v Porscha. Potem gasa z obema do 200km/h.

Rezultat zapijemo, tisti, ki zgubi, da za rundo in to mastno, ker sem od tega pisanja že čist zmešan. :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

no zdej si že mal spremenil ton. Me pa še vedno zanima kdaj sem te jaz prvi užalil?

Podatki niso z neta ker se mi ne da še to iskat. So iz GT Purely Porsche "Pure Data" section. Tam pač še niso slišal za ta model al pa ga enostavno ne omenjajo. whatever. Pa je useen. Lahk bi enostavno napisal kateri štirje modeli so pa konc. Ne ti se postaviš nad vse in si najbolj pameten povrh pa še žališ.

Popravljeno . Popravil a
Objavljeno (popravljeno)

no zdej si že mal spremenil ton. Me pa še vedno zanima kdaj sem te jaz prvi užalil?

Podatki niso z neta ker se mi ne da še to iskat. So iz GT Purely Porsche "Pure Data" section. Tam pač še niso slišal za ta model al pa ga enostavno ne omenjajo. whatever. Pa je useen. Lahk bi enostavno napisal kateri štirje modeli so pa konc. Ne ti se postaviš nad vse in si najbolj pameten povrh pa še žališ.

Ton sem spremenil zaradi moderatorja, ne zaradi tebe.

Kdaj si me prvi užalil? :hmm: Ta bo pa težka! Užalil si me (ljudi s tako kratkim spominom ne srečam pogosto sploh pa, ko je dokaz v pisni obliki tri strani nazaj...), ko si me označil za prepotentneža, ker sem dejal da imam Porscha 952. Takoj si me prcnil, da ne verjameš da ga imam (torej sem lažnjivec), vendar si se uštel, ker ga imam in ima volan na desni.

Seveda sem te nato užalil nazaj.

Nato si potem poizkusil narediti obrat in dejal, da ni logično, da imam tukaj avto z volanom na desni, nato si nadeljeval, da je avto itak ničvreden (si verjetno mislil - stara jajca - itak krš).

Torej I am sorry a ampak, ti si začel ne jaz in mi ne zdej tukaj štrene komplicirat. Ne jaz se ne postavljam nad vse ampak je pa res da silno stojim in branim svoja prepričanja, če menim, da imajo neko vrednost. Če se ljudje ne strinjajo vse lepo in prav ampak naj to dokažejo z znanjem ne pa z polovičnim znanjem, ki je zasnovano na osebni logiki. Vsak poraz bom sprejel graciozno.

Glede Poršev pa takole; O Porših sem prebral 10 knjig vključno z vso zgodovino. V Stuttgartu sem bil v fabrki in sem si celotno proizvodnjo ogledal. Na Brands Hatchu sem bil 3 krat na Porš performance track dnevu, in prežvečil sem vse detajle in poznam vse modele od a-ž. Svojega 952SE CS sem iskal 5 mesecev, ker je bilo narejenih samo 80. Ta specifični avto je pofruštkal v Porše Cup dirkah vse Porscheje do prihoda Porscha 996 GT3.

Nato je na žalost glede na dovoljene predelave izpadel iz klase, ker je imel v race obliki samo 340 konjev GT3-je pa so frizirali na 400. Vendar turbota ni bilo dovoljeno bolj odpret. Američani jih sedaj frizirajo na 550 konjev at cranck) in je njihova prva izbira za amaterske dirke, kjer še vedno popapa vse 911-ke v klasi.

Torej katerega Porscha imaš pa ti?

Kar se tiče pa revije katero si mi omenil pa ti podajam en nasvet; Pri GT Purely Porsche razen lepih slikc in reklam nimajo pojma. Poznam uredništvo. Anglija pa to. ;) Če te Porši res zanimajo začni brati Excellence revijo iz Amerike, ker tam se pa frajerji res spoznajo in strokovni članki so ne samo super ampak nad-super.

Torej, če si vzameš čas in si nafilaš možgane z informacijami seveda postaneš malo aroganten. Skromnost mi tudi ni neka čednost kot si že opazil. Vendar pametujem samo, ko me kdo razdraži. In jebemtiš v tej temi vam je to uspelo. Ta teden mi nekako ne sede in menim, če ne drugega se kar nekaj ljudi tukaj noro zabava. So fak-it that's the way I am and if you don't like it or can't handle it - tough shit - I will still sleep at night. :naughty:

Tle pa ena slikca oldtajmerja v akciji.

Popravljeno . Popravil Terminator
Objavljeno

fantje...a se vi naute umiril....

fizika gor al dol...

definitivno se vsi radi vozmo, ker....no ja pustmo fiziko...važn je adrenalin.... :OK:

Objavljeno

No gremo lepo po vrsti.. Resnično upam da bo to moj zadnji post v tej temi, dokler ne izvedemo poskusa

Vseskozi te že prosimo, da objavi izračune oz formulo, kako si pišel do gjev, pa nič..

Napisal si:

Tebi nimam kaj več dokazovati. Ti še nobenega G-ja nisi zračunal razen "zero G-ja" ki ga imaš v scoji glavi. :lol1:

Jest sem si ga pa; Suzuki GSXR1000 razvije 0.75G-ja v pospešku.

Porsche 996 Turbo pa 1.0G-ja.

In potem napišeš:

Dex, ne bom ti računal 8 strani formul za rezultat. Ja prav si prebral 8 strani ne pa po tvoje kjer si uporabil samo eno formula in to formulo 1-ega Newtonovega zakona na podlagi katere si dejal, da kvasim neumnosti.

nadrobno računanje g-ja po postavkah mase in teže vključuje še teorijo relativnosti. Rade volje priznam, da nisem dovolj fizika, da se poglobim še v to in menim, da ga med nami ni razen če se piše Einstain

Drugič povej to že takoj, ne pa objavljat nekih rezultatov in se hvalit da si izračunal, ker nisi čisto nič izračunal!

No sedaj pa prosim pokomentiraj to. Ter povej zakaj se ne strinjaš in to utemelji

No Terminator, pa še nekaj v premislek..

Imaš dva vlaka.

Eno je samo lokomotiva, ki ima maso npr 10ton. Drugo je pa lokomotiva, ki ima zad zapreženih še 100ton vagonov. Obe lokomotivi vštric pospešita z enakim pospeškom. Na obeh stoji človek! In ti meni praviš, da bo človek, ki stoji na lokomotivi, ki vleče še toliko ton vagonov občutil večji g, ker je masa vlaka na katerem stoji večja in je posledično potreban večja potisna sila da premakne to maso? DAJ LEPO TE PROSIM NO! Ker to namreč ti zagovarjaš.

Lahko stojiš na vozičku za na tire, ali pa 10000000tonskem vlaku. Pri istem pospešku te bo enako spodneslo in boš občutil enak G! Spriajzni se, ali dokaži nasprotno!

No, kar se tiče grafou

Namesto tega ti prilagam praktični rezultat. Poglejte si ta dva grafa. Ampak sej vem, da boste sedaj nekateri začeli, da je vse to subjektivno, pa da ravnice niso isto dolge pa da je bil un na suzi vinjen, pa da ni znal vozit itd.

Iz teh dveh grafou je razvidno samo to, da je Porsche pospeševal močneje kot GSXR1000 in nič drugega!

Fantje grafe imate, zdej pa enga dipl. fizika prosim, da vse to matematično obrazloži. Jest sem tule končal, grem back to life.

Pa prosim, da se nekdo javi ki ima G-tech meter, da ga lahko uporabimo pri testu?

Torej namontirali bomo G-tech meter na motor in v Porscha. Potem gasa z obema do 200km/h.

Rezultat zapijemo, tisti, ki zgubi, da za rundo in to mastno, ker sem od tega pisanja že čist zmešan. :yea1:

Jaz sem tudi končal! Test it is!

Samo je pa treba nekaj prej razčistit!

Celotna debata temelji na predpostavki da gre za enakomeren linearen pospešek, kot je bilo že nekajkrat omenjeno.

Prav tako je bilo omenjeno, da se lahko v konkretni situaciji npr. 100km/h v 5 sec doseže na različne načine.. Neko vozilo lahko prvih nekaj metrov pospešuje zelo močno, potem pa malce manj, drugo pa popolnoma enakomerno. V tem primeru bo največji izmerjen G pri prvem vozilu večji, ker je nekaj časa to vozilo močneje pospeševalo. Torej pri testu bo treba zagotovit čimbolj enakomeren pospešek pri obeh vozilih! Le tako bo meritev realna! Najbolje bi bilo imet 2 G metra ter vozili postavit vštric, ter poskusit doseč identičen pospešek pri obeh vozilih. Le tako bo realno pokazano, ali bo dejansko G v enem vozilu večji, samo zato ker ima to vozilo večjo maso in potisk

Drugače pa še vedno ostajam pri tem kar trdim tekom celotne debate. G force ki jo občutimo je odvisna samo od pospeška and that`s it! :)

Objavljeno

Ton sem spremenil zaradi moderatorja, ne zaradi tebe.

Kdaj si me prvi užalil? :hmm: Ta bo pa težka! Užalil si me (ljudi s tako kratkim spominom ne srečam pogosto sploh pa, ko je dokaz v pisni obliki tri strani nazaj...), ko si me označil za prepotentneža, ker sem dejal da imam Porscha 952. Takoj si me prcnil, da ne verjameš da ga imam (torej sem lažnjivec), vendar si se uštel, ker ga imam in ima volan na desni.

Seveda sem te nato užalil nazaj.

Nato si potem poizkusil narediti obrat in dejal, da ni logično, da imam tukaj avto z volanom na desni, nato si nadeljeval, da je avto itak ničvreden (si verjetno mislil - stara jajca - itak krš).

Torej I am sorry a ampak, ti si začel ne jaz in mi ne zdej tukaj štrene komplicirat. Ne jaz se ne postavljam nad vse ampak je pa res da silno stojim in branim svoja prepričanja, če menim, da imajo neko vrednost. Če se ljudje ne strinjajo vse lepo in prav ampak naj to dokažejo z znanjem ne pa z polovičnim znanjem, ki je zasnovano na osebni logiki. Vsak poraz bom sprejel graciozno.

Glede Poršev pa takole; O Porših sem prebral 10 knjig vključno z vso zgodovino. V Stuttgartu sem bil v fabrki in sem si celotno proizvodnjo ogledal. Na Brands Hatchu sem bil 3 krat na Porš performance track dnevu, in prežvečil sem vse detajle in poznam vse modele od a-ž. Svojega 952SE CS sem iskal 5 mesecev, ker je bilo narejenih samo 80. Ta specifični avto je pofruštkal v Porše Cup dirkah vse Porscheje do prihoda Porscha 996 GT3.

Nato je na žalost glede na dovoljene predelave izpadel iz klase, ker je imel v race obliki samo 340 konjev GT3-je pa so frizirali na 400. Vendar turbota ni bilo dovoljeno bolj odpret. Američani jih sedaj frizirajo na 550 konjev at cranck) in je njihova prva izbira za amaterske dirke, kjer še vedno popapa vse 911-ke v klasi.

Torej katerega Porscha imaš pa ti?

Kar se tiče pa revije katero si mi omenil pa ti podajam en nasvet; Pri GT Purely Porsche razen lepih slikc in reklam nimajo pojma. Poznam uredništvo. Anglija pa to. ;) Če te Porši res zanimajo začni brati Excellence revijo iz Amerike, ker tam se pa frajerji res spoznajo in strokovni članki so ne samo super ampak nad-super.

Torej, če si vzameš čas in si nafilaš možgane z informacijami seveda postaneš malo aroganten. Skromnost mi tudi ni neka čednost kot si že opazil. Vendar pametujem samo, ko me kdo razdraži. In jebemtiš v tej temi vam je to uspelo. Ta teden mi nekako ne sede in menim, če ne drugega se kar nekaj ljudi tukaj noro zabava. So fak-it that's the way I am and if you don't like it or can't handle it - tough shit - I will still sleep at night. :naughty:

Tle pa ena slikca oldtajmerja v akciji.

CITIRAJ(a @ 28 Aug 2006 @ 02:17)

Mah Terminator tle pa ful mem sekaš in povrh vsega žališ ljudi okoli sebe brez potrebe. Če maš tehten argument in izračun ga pokaž če ne se pa posuj s pepelom pa je.

Kar se pa Porschejev tiče pa močno dvomim da imaš 952. Povej po domače da je to pač 944 turbo pa je. In 996 turbo je 911 turbo. Oznake 952 in 996 so tovarniške oznake modelov. In kar se tiče oznake 952 je to tovarniška oznaka za vse modele 944 turbo z volanom na desni. In je narobe da svoj avto označuješ z 952, verjetno na podlagi tega da ima mašina tovarniško oznako M52. Pač poizkušaš napraviti vtis da imaš Porsche turbo in da si študiral u angliji in zato vse veš.

Včasih je imel motosvet kar precej inteligentnih ljudi gor...

Sam, da te malo povozim, imam Porscha 952 in ima volan na desni strani zato si svoje dvome nekam zatakni ali vtakni (tvoja odločitev place je pa rit bdw) - si samo še en tipson k je tle u temo brcnu.

"Domače povedano", (sam se ne bom 6 strani s tabo kregal), ker vidim, da si še nekdo z "večjim intelektom od mene" pa so bile narejene 4 različice 944 Turbota od leta 1986 do konca proizvodnje. Tisti, ki to vedo zato uporabljajo tovarniške oznake, da sploh veš o katerem se govori Npr., 951 je bila prva verzija in razen oblike nima skoraj nič skupnega z 952. Tako, da si se dokazal kot napol izobraženo "lapalo".

Enako je pri 911. Če ti rečem danes da imam 911 turbo (to sedaj vključuje vsaj 5 različnih modelov) - torej kateri bo sedaj kateri? Če ti rečem da imam 996 se takoj ve kaj je kaj.

Tole je prvo kar sem napisal v tej temi. Bi se vprašal glede kratkega spomina?

-Sem te užalil s tem da sem zapisal da opažam da žališ ljudi?

-Sem te užalil s tem da sem zapisal da dvomim da imaš 952? pač poznam veliko ljudi ki začnejo z Porsche 952 in se potem izkaže da imajo samo navadno 944. Sem te pač ocenil glede na tvoje poste v tej temi.

Mogoče s čim drugim v tem postu ki je bil moj prvi?

Zdej pa preber še svoj odgovor na ta moj prvi post pa potem ocen kdo je prvi začel z žaljivkami!

Kar se pa tiče revij berem tudi Excellence ampak je preveč reklam. pa tudi 911&Porsche World in Total 911. Drgač pa je največ konkretnih informacij vsaj glede mojega modela na dveh forumih ki sta zelo tehnično podkovana. Pa tudi jaz sem prebral par knjig ker sem pač entuzijast za te stvari. Pa čeprav me vodno hlajeni ne zanimajo preveč.

Aja mam pa čist navadno 911 carrera. Se pravi morš vedet kter letnik je to........ Glede na to da je to edina interna oznaka.

Objavljeno

Drgač pa kar se tiče razlike med suzukijem in porschem je štos samo v linearnosti pospeška. Kar pa zarad konfiguracije različnega motorja menjalnika itd. ne more bit linearna. Tako da dejansko te lahko v avtu bolj prpopa pri istem pospešku do 100. In tudi lahko doseže večji g pri istem pospešku kar pač ni linearen. Hell lahk te v dveh avtih zlo različn prpopa.

Če pa govorimo o linearnem pospešku pa nima veze kaj te prpele do 100 popalo bo isto.........

TAKO ZDEJ SM PA JEST ZAKLJUČU V TEJ TEMI.

Objavljeno (popravljeno)

Točno tako, sedaj si poglej pa še (944 Turbo SE) Special Edition - CS- club sport pa boš moj avto najdu, saj vidim, da ti zdej laufa po netu brskat pa hitro informacije iskat. Ampak spet prcaš pa še nimaš vseh podatkov... ;) :naughty:

:topic: sicer, no ofens, ampak ne najdem tvojga, ki bi imel 325 bhp in 4,8 s do 100 km/h?

"The Turbo is a genuine rocket ship, especially in 250bhp SE guise, and can show a clean pair of heels to many of todays coupes including the Porsche Boxster S and Audi TT225. With a top speed of 162mph and a sprint to 60mph of only 5.7 seconds, the 944 Turbo SE was and is a true force to be reckoned with. Even the 220bhp version can still crack 60mph in 5.9 seconds."

?

Svojega 952SE CS sem iskal 5 mesecev, ker je bilo narejenih samo 80. Ta specifični avto je pofruštkal v

150 jih je blo ;), tko vsaj pravjo

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

Pri porschejih je tko da je ogromno podatkov zuni in pogosto pride do različnih variant. Kolker sem na hitr pogledal je bla tudi turbo cup verzija deklarirana na 290hp dejansko jih je mela mal čez 300. Narejenih je bilo nekaj čez 150. Je pa možno da je obstajala tudi verzija z 325 hp delana za britanski trg v omejeni seriji. V angliji so imeli precej takšnih serij tudi pri drugih modelih pa so se oznake razlikovale od istega modela v evropi ali ameriki.

Objavljeno

Drgač pa kar se tiče razlike med suzukijem in porschem je štos samo v linearnosti pospeška. Kar pa zarad konfiguracije različnega motorja menjalnika itd. ne more bit linearna. Tako da dejansko te lahko v avtu bolj prpopa pri istem pospešku do 100. In tudi lahko doseže večji g pri istem pospešku kar pač ni linearen. Hell lahk te v dveh avtih zlo različn prpopa.

Če pa govorimo o linearnem pospešku pa nima veze kaj te prpele do 100 popalo bo isto.........

TAKO ZDEJ SM PA JEST ZAKLJUČU V TEJ TEMI.

Skozi je bilo govora o enakem/istem pospešku pri obeh vozilih! Razglabljali smo le o tem, ali na g-force vpliva tudi masa in potisk vozila kljub temu da gre za identičen pospešek pri obeh.

Drugače pa logično da v realnem pospešek od 0-100km/h v določenem času ni nikoli enako razporejen!

Če imamo dve vozili ki pospešita od 0-100km/h v 5 sekundah je lahko pri enem izmed njiju izmerjen večji največji dosežen G. Ampak to zgolj zato, ker je to vozilo imelo bolj neenakomeren pospešek in je npr. prvi dve sekundi pospeševalo precej močneje kot ostale tri sekunde, kot npr drugo vozilo, ki je enakomerno pospeševalo vseh 5 sekund. To je posledica konfiguracije motorja/menjalnika... Ampak kljub temu drži dejstvo, da je g force odvisna neposredno od pospeška, ne pa od česa drugega.

Samo to itak nima veze.. Mi smo skozi predpostavljali, da gre za vozili, ki v teoriji identično pospešujeta, torej je tudi pospešek v vseh pogledih pri obeh identičen.

Objavljeno

Terminator! Z objavljenimi grafi nam nisi prikazal praktično nič ker najbrž noben tukaj ni doplomiran fizikalc.

Lej zarad mene si lahko doma namontiraš na svoj motor avtomobilski sedež pa probej če si ti zdi da bolj zalima. Mislim da bi te moral kljub tistim dodatnik kilogramom.

Gravitacija pri pospeških kjer so izključena trenja, upori itd. ne igra nobene vloge!!

Vlogo igra MASA in ne teža!!

Če v breztežnostnem prostoru letita enako velika kosa kamna in stiropora katerega misliš da bi lažje hitro premaknil?

Kokr se pa jst spomnim fizke je nekako tako da če podvojiš maso nekega predmeta potrebuješ 4x več moči da dosežeš isti pospešek.

Ampak vsaj enkrat se zberi in poglej na to stvar kakor je v življenju.

Kar govoriš pomeni kot sem že enkrat napisal da bi bili po tvojih trditvah že majhni pospeški več sto ton težkega vlaka limali ljudi na sedeže!

Bog pomagej da ne bodo nikol obstajale take vesoljske ladje kot v filmih sej bodo vsi skup padl ko bodo sam spelal!

Ok ja vem kr neki.

Povedu sm svoje povedu.

Objavljeno (popravljeno)

Iz puške izstreliš metek. Istočasno držiš enak metek enake mase kot izstreljeni metek v roki. Nato ustreliš iz puške metek. Istočasno spustiš metek ki ga imaš v roki na tla.

Vprašanje: kateri metek bo padel na tla prej tisti, ki je izstreljen iz puške ali tisti ki ga iz roke izspustiš na tla?

Odgovor: Istočasno na tla padeta oba metka.

Če stojiš 5 metrov pred Triglavsko severno steno bo izstreljen metek padel na tla veliko kasneje. Res pa je da tudi kar nekaj metrov niže :)

Pa tudi, če imaš pred sabo kilometersko ravnino, lahko puško mal navzgor obrneš :)

Al pa navzdol :)

Lahka maš pa metek oblikovan, da izkorišča silo vzgona. Pol je šele šmorn. A sploh obstaja metek, k bi vzgon izkorišču. S kakimi mini krilci pa s stabilizatorjem :hmm:

Popravljeno . Popravil Brihta

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!