Kawl Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Men pa zanima kakšene so razlike v vožnji med fz6 in hornet 600, namreč zanimam se za s2 abs model, probal pa ga še nisem. Hornet novo sem že vozil mi je všeč, moti me samo, da ni variante z poloklepom in preveč piha okoli ušes, v glavnem skrbi me najbolj pri fz6, da mi bo malo švoh motor, ker sem imel do nekaj let nazaj Tdm 850, ko sem probal 2004 fz6 mi je bila všeč sama pozicija sedenja in vetrna zaščita, le v spodnjih obratih je precej len motor, ali je s2 kaj boljša glede tega kaj mislite ?Hvala za nasvete ! Kar se tiče moči jo je dovolj. Motor se da peljati zelo konkretno...Sam sem bil kar veliko na tačkah :) res pa je da so le te postavljene precej nižje kot pri ss modelih. Drugače kar se tiče vodljivosti in komponent na motorju je brezveze izgubljat besede...motor je definitivno vreden svojega denarja! LP Rok
sandokan6 Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Mogoče prej nisem dobro razumel. Napisal sem tiste na daleč opazne razlike po katerih prepoznaš določen model. na, kolk daleč??? 5, 50, 500 metrov ???
poggy Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Motor (s2) je kar dobro razpoznaven, ima drugačno sprednjo masko, prirezano sprednjo šipo, spremenjeno nihajko, drugačen sedež, drugačno armaturko (fz1), potem pa so še detajli kot so drugačne sprednje zavorne čeljusti, drugačne prednje vilice... Na 100 metrov ga skoraj zagotovo ločiš od "navadne" fz6
Dadi Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 (popravljeno) Najlepša hvala vsem za odgovore ! :worship: Sam sem tudi pomislil na manjši sprednji zobnik, me pa zanima ali je treba za kakšen zob skrajšat ketno, odločil sem se za fz6, ker mi za dobro ceno nudi dovolj pa še sam se bom vozil ? Popravljeno Januar 18, 2008. Popravil Dadi
poggy Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Odlična odločitev, meni je moja fz6 s2 res super, nobenih problemov, čisto dovolj moči, pač ga malo na obratih držiš če se hočeš malo bolj peljat. Pa še norooo lepa je ta rdeča barva... :evilgrin:
simonsi Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Sam sem tudi pomislil na manjši sprednji zobnik, me pa zanima ali je treba za kakšen zob skrajšat ketno Ne.
RHonda Objavljeno Januar 19, 2008 Opozori Objavljeno Januar 19, 2008 Če hočeš bolj športno vožnjo v dvoje, ti bo FZ6 od letnika 04-08 spodaj prešvoh.Za bolj športno vožnjo v dvoje ti bo tudi hornet600 spodaj prešvoh. Za normalno (približno po omejitvah) vožnjo v dvoje sta oba dost močna, pač boš pred ovinkom šaltal dol. Za solo vožnjo je FZ6s zadovoljivo močna + ima oklep! Vozil sem TDM 900 pa me ni navdušila, edino kar je boljše od FZ6 so bremze (za moj okus). Upam da sem ti kaj pomagal. Lp Se bo pač naučil šaltat, ni treba za vse krivit motocikla. Nekateri imamo tudi radi motocikle, kjer je potrebno veliko prestavljati !!
bikez Objavljeno Januar 21, 2008 Opozori Objavljeno Januar 21, 2008 Se bo pač naučil šaltat, ni treba za vse krivit motocikla. Nekateri imamo tudi radi motocikle, kjer je potrebno veliko prestavljati !! Mene prestavljanje prav tako ne moti nič. Za manj prestavljanja se pa zamenja zobčenike. Če ne druga, se peljemo ceneje kot pa tisočaki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se