Skoči na vsebino

Zajle med drevesi


Mitja99

Priporočene objave

Seveda da nepomisljo,sam jest osebno upam da je to osamljen primer,mors met mal bontona kadar srecam ksnga pohodnika al pa kogar kol stisnm sklopko in se potih odpelem mim,in pomaham tut,še usak se je nazaj nasmehnu pa ni nc upil tut kmetje ne,neki je pa ce se dela skoda po njivah...te pravice nima pa noben da delas skodo drugim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimive debate.

Kljub temu, da smo nekako razčistili kaj se sme in kaj ne, kaj je prav in kaj ne. Da je jasno da ni sprejemljivo tako uporaba motornih vozil tam, kjer se ne sme, naj bo to kdorkoli kot tudi se ne sme nastavljati zajl in podobnih ovir, ter ogrožati zdravja in življenja, nekateri kar ne znajo nehati pljuvati in izzivati.

To bo neke vrste bolezen? Ali le obupni poskusi iskanja odobravanja poniglavega početja?

Pa ste tisti, kateri se na naravo in predpise požvižgate, kdaj pomislili, da je v gozdu za motorista mnogo pasti? Na svojih obhodih po gozdu sem se že nekjakrat zapletel v odvržene žične ograje, plezal čez od neviht preko poti podrta debla, skakal čez jarke, katerih prejšnji dan pred nevihto ni bilo? Kdo bo takrat kriv, ko se zapolne kakšna taka past? Kdo bo takrat plačeval vaše zdravljenje? Kdo vas bo takrat vlekel iz govna? Ponavadi za take zadeve poleg gasilcev ravno lovce mobilizirajo. Verjetno jim boste rekli, pustite me pri miru barabe. Verjetno da. :closedeyes:

Bi pa tiste najglasnejše cross-enduro hujskače, kateri so v tej temi najglasnejši vprašal naslednje?

Kdaj boste svoj glas skupaj dali, kakšen penez primaknili, kakšno akcijo ali prireditev za denar speljali in organizirali in naredili kakšno enduro progo z dovoljenji? Bi se tudi jaz prišel malo zapeljati, plačam vstopnino ali karkoli boste že kasirali.

Bo šlo, ali je potrebno več truda od tipkanja in gobezdanja, pa nekako kar ne bi? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi pa tiste najglasnejše cross-enduro hujskače, kateri so v tej temi najglasnejši vprašal naslednje?

Kdaj boste svoj glas skupaj dali, kakšen penez primaknili, kakšno akcijo ali prireditev za denar speljali in organizirali in naredili kakšno enduro progo z dovoljenji? Bi se tudi jaz prišel malo zapeljati, plačam vstopnino ali karkoli boste že kasirali.

Bo šlo, ali je potrebno več truda od tipkanja in gobezdanja, pa nekako kar ne bi? :P

Ta je pa dobra. Enduro proga z dovoljenji v Sloveniji ni možna, kar verjetno dobro veš! Poglej koliko časa se že trudijo ljudje z dirkališčem za supermoto/karting... pa kakšni problemi so. Še tisto kar obstaja se skuša na vse načine ukiniti (Lucija, Murska Sobota).

Katera občina misliš da ti bo spremenila namembnost parih hektarjev zemljišč v enduro dirkališče/poligon? Pa soglasje ti morajo dati lovci, naravovarstveniki, vodarji, opazovalci ptic,... Brez spremembe namembnosti pa ti tako Uredba o prepovedi vožnji v naravnem okolju prepoveduje celo organizirane vožnje (!!!) po makadamskih cestah v gozdnem območju.

In bistvo konflikta izhaja ravno iz popolne neselektivne in neživljenske prepovedi neke dejavnosti, brez da bi pustili neko možnost legalnega delovanja. In legalnih možnosti za enduro ni!!! Po črki zakona sta dva mototrista ki skupaj vozita po makadamski cesti že organizirana skupina in s tem v prekršku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar meni ni jasno, je to, zakaj se tile polpismeni motoristeki sploh spravljajo na lovce?

Meni se zdi, da lovce uporabljate samo za izgovor po nacelu, ce oni pokajo in ubijajo, potem jaz lahko dirkam.

Sicer pa ne vem, kako ste prisli na idejo, da so zajle nastavili lovci.

Ce bi to bil moj gozd, bi motoriste nekajkrat opozoril, ce ne bi nic pomagalo, pa v roke ne bi vzel zajle, ampak kaki kos bio-lesa, pa bi z njim preizkusil kvaliteto zascitne opreme motorista.

Ker MOJA LASTNINA je se vedno moja lastnina. Tudi ce bi zakoni dovoljevali voznjo po gozdovih, se vedno rabis MOJE dovoljenje, da se vozis po MOJEM gozdu.

Sicer pa: a bi kdo od vas, ki se jezite na to, da vam ne pustijo voziti se po gozdovih, pripravljen zrtvovati svoj vrt, da bom jaz naredil nekaj krogov po njem??

Pa ne se izgovarjati, da ni prog, kot pocnejo kolegi, ki se vozijo po asfaltu.

V Sloveniji je dovolj prog za motocross, ce pa v blizini ni proge, pa bi se jaz probal zmeniti z lastnikom kaksne gramoznice (soderjame za une bl slabo pismene), ker tam ne bos delal skode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 - Ta je pa dobra. Enduro proga z dovoljenji v Sloveniji ni možna, kar verjetno dobro veš! ...

2 - Pa soglasje ti morajo dati lovci, naravovarstveniki, vodarji, opazovalci ptic,...

3 - Brez spremembe namembnosti pa ti tako Uredba o prepovedi vožnji v naravnem okolju prepoveduje celo organizirane vožnje (!!!) po makadamskih cestah v gozdnem območju...

4 - Po črki zakona sta dva mototrista ki skupaj vozita po makadamski cesti že organizirana skupina in s tem v prekršku.

1 - Ok, dajmo ločit stvari. Enduro, cross. Sicer meni ni sicer popolnoma jasna razdelitev, a skupno je, da so to furce po brezpotju, šodru, blatu ipd. Cross poligoni obstajajo, kajne? Tudi kakšen opuščen kamnolom, peskokop se uporablja za to. Kakšnih posebnih težav okoli tega pa ni. Ali pač? In da se tu ne da legalno izpeljati in pridobiti dovoljenja, ne bo držalo. Le potruditi se je treba. Pri občinah in ostalih uporabnikih.

Kaj pa enduro vožnje, če prav razumem, tiste po poteh po gozdovih in poljih. Tu so enduraši v popolnoma istem položaju kot vsi ostali vključno s kolesarji. Lahko se vozijo po vseh kategoriziranih in nekategoriziranih prometnih površinah, kjer je promet z vozili dovoljen. Pač pa ne po brezpotjih. In kaj rabiš brezpotje? To je cross, izvoli v prejšnji odstavek!

2 - Razumljivo je, da se za dejavnosti v skupnem prostoru dobi privoljenje vseh vpletenih. Drugače pač ne gre, pa ne samo pri tej zadevi. Da pa se soglasje dobi, se je potrebno ptruditi. Pa ne samo v tisti minuti teženja za soglasje, ampak mnogo prej. Klub, kateri bi bil v soseščini dobro zapisan ima drugačne možnosti kot nekaj arogantnih norcev!

3 - To enostavno ni res! Cest v gozdnem območju, makedamskih ali asfaltnih, ponekod celo blatnih je malo morje. Poglej samo Pokljuko! Le najti jih je treba in ne riniti v področja parkov in tja, kjer je tudi drugim vozilom vožnja prepovedana. Cel kup je tudi gozdnih poti, kjer je vožnja dovoljena, pač na lastno odgovornost, a je. Ali je vožnja organizirana, promet za ostale zaprt ipd, je pa stvar upravnih enot ipd. Za dogodek na področju javnega prometa ne rabiš soglasja naravovarstvenikov. Ti pa lahko tako soglasje pomaga!

4 - :slap: Torej nas je sedem motoristov, ki se skupaj peljemo na morje skozi Mašun, kontrarevolucionarna skupina. In pred leti ko smo se čez 100 motoristov peljali na Brda, smo v bistvu izvajali državni udar. Ja, seveda, malo stvari za lase vlečeš!

Celotno bistvo stvari je v tem, ali je površina, ki jo endurist uporablja prometna površina ali naravno okolje. In gozdna pot, javna makedamska pot, asfaltna cesta ipd tudi če vodi skozi gozd ali polje JE javna prometna površina vse dokler ni označena drugače. Je trema malo prometni zakon pogledati in signalizacijo upoštevati. Pa ne samo prometne znake, temveč vse ostalo, kar po tem zakonu označuje različne prometne in neprometne površine!!!

Seveda pa najbolj privlačna gozdna vlaka za sosedovo hišo pač ni prometna površina! In če se tam ne sme voziti, še ne moreš reči, da se ne smeš voziti povsod.

Predvsem je zanimivo nekaj. Off Road kljubi s terenci prirejajo svega in svašta. Lahko si ogledaš na njihovih straneh. Pa se trudijo upoštevati zakone in imajo tudi svoj etični kodeks, ki upošteva pravni red v naši državi in gojijo odnos do narave. A motoristi - enduraši tega niso sposobni. Je intelektualni presek med tema dvema skupinama res tako različen?

...

Ker MOJA LASTNINA je se vedno moja lastnina. Tudi ce bi zakoni dovoljevali voznjo po gozdovih, se vedno rabis MOJE dovoljenje, da se vozis po MOJEM gozdu.

...

Živjo! Z večino v tvojem postu se globoko strinjam, le tu bi te malo popravil, dopolnil. Čeprav si napisal "če".

Lastnina nad naravnim okoljem ni absolutna! Tako da lastnik ne more prosto razpolagati z njo in tako je prav. Narava ne more in ne sme biti privatna lastnina in mora biti do neke mere zaščitena. Več o tem sem že v "Peticiji..." pisal.

Lahko pa čez tvoje poteka pot, prometna površina, sicer recimo nekategorizirana, katera je tudi v katastru napisana kot tvoja last, a se že dolga leta splošno uporablja. Take poti enostavno ne moreš zapreti. Ne smeš, oz. te uporabniki lahko tožijo. Sicer pa je privatne poti potrebno v primeru, da lastnik želi omejiti ali preprečiti promet po njih, potrebno ali zapreti z rampo ali prepovedati promet s prometnim znakom.

In ravno tu tiči jedro vsega spora. Ne ena niti druga stran ne spoštujeta zakonov. Prvi ne označijo, drugi ne upoštevajo. Nakar prihaja do hude krvi. Tipični kretenizem pač, viden še marsikje drugje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 - Ok, dajmo ločit stvari. Enduro, cross. Sicer meni ni sicer popolnoma jasna razdelitev, a skupno je, da so to furce po brezpotju, šodru, blatu ipd. Cross poligoni obstajajo, kajne? Tudi kakšen opuščen kamnolom, peskokop se uporablja za to. Kakšnih posebnih težav okoli tega pa ni. Ali pač? In da se tu ne da legalno izpeljati in pridobiti dovoljenja, ne bo držalo. Le potruditi se je treba. Pri občinah in ostalih uporabnikih.

Kaj pa enduro vožnje, če prav razumem, tiste po poteh po gozdovih in poljih. Tu so enduraši v popolnoma istem položaju kot vsi ostali vključno s kolesarji. Lahko se vozijo po vseh kategoriziranih in nekategoriziranih prometnih površinah, kjer je promet z vozili dovoljen. Pač pa ne po brezpotjih. In kaj rabiš brezpotje? To je cross, izvoli v prejšnji odstavek!

2 - Razumljivo je, da se za dejavnosti v skupnem prostoru dobi privoljenje vseh vpletenih. Drugače pač ne gre, pa ne samo pri tej zadevi. Da pa se soglasje dobi, se je potrebno ptruditi. Pa ne samo v tisti minuti teženja za soglasje, ampak mnogo prej. Klub, kateri bi bil v soseščini dobro zapisan ima drugačne možnosti kot nekaj arogantnih norcev!

3 - To enostavno ni res! Cest v gozdnem območju, makedamskih ali asfaltnih, ponekod celo blatnih je malo morje. Poglej samo Pokljuko! Le najti jih je treba in ne riniti v področja parkov in tja, kjer je tudi drugim vozilom vožnja prepovedana. Cel kup je tudi gozdnih poti, kjer je vožnja dovoljena, pač na lastno odgovornost, a je. Ali je vožnja organizirana, promet za ostale zaprt ipd, je pa stvar upravnih enot ipd. Za dogodek na področju javnega prometa ne rabiš soglasja naravovarstvenikov. Ti pa lahko tako soglasje pomaga!

4 - :slap: Torej nas je sedem motoristov, ki se skupaj peljemo na morje skozi Mašun, kontrarevolucionarna skupina. In pred leti ko smo se čez 100 motoristov peljali na Brda, smo v bistvu izvajali državni udar. Ja, seveda, malo stvari za lase vlečeš!

Celotno bistvo stvari je v tem, ali je površina, ki jo endurist uporablja prometna površina ali naravno okolje. In gozdna pot, javna makedamska pot, asfaltna cesta ipd tudi če vodi skozi gozd ali polje JE javna prometna površina vse dokler ni označena drugače. Je trema malo prometni zakon pogledati in signalizacijo upoštevati. Pa ne samo prometne znake, temveč vse ostalo, kar po tem zakonu označuje različne prometne in neprometne površine!!!

Seveda pa najbolj privlačna gozdna vlaka za sosedovo hišo pač ni prometna površina! In če se tam ne sme voziti, še ne moreš reči, da se ne smeš voziti povsod.

Predvsem je zanimivo nekaj. Off Road kljubi s terenci prirejajo svega in svašta. Lahko si ogledaš na njihovih straneh. Pa se trudijo upoštevati zakone in imajo tudi svoj etični kodeks, ki upošteva pravni red v naši državi in gojijo odnos do narave. A motoristi - enduraši tega niso sposobni. Je intelektualni presek med tema dvema skupinama res tako različen?

Živjo! Z večino v tvojem postu se globoko strinjam, le tu bi te malo popravil, dopolnil. Čeprav si napisal "če".

Lastnina nad naravnim okoljem ni absolutna! Tako da lastnik ne more prosto razpolagati z njo in tako je prav. Narava ne more in ne sme biti privatna lastnina in mora biti do neke mere zaščitena. Več o tem sem že v "Peticiji..." pisal.

Lahko pa čez tvoje poteka pot, prometna površina, sicer recimo nekategorizirana, katera je tudi v katastru napisana kot tvoja last, a se že dolga leta splošno uporablja. Take poti enostavno ne moreš zapreti. Ne smeš, oz. te uporabniki lahko tožijo. Sicer pa je privatne poti potrebno v primeru, da lastnik želi omejiti ali preprečiti promet po njih, potrebno ali zapreti z rampo ali prepovedati promet s prometnim znakom.

In ravno tu tiči jedro vsega spora. Ne ena niti druga stran ne spoštujeta zakonov. Prvi ne označijo, drugi ne upoštevajo. Nakar prihaja do hude krvi. Tipični kretenizem pač, viden še marsikje drugje.

HHV ne nakladaj kar tako v 3 dni, ker nisi tako pameten kot si misliš. Dovoljenj za Cross progo v SLO, NE moreš dobit! pika. Smo se z familjo nekaj let trudli da bi jih dobili pa ni bilo sreče. Češ, da motorizem preveč onesnažuje okolje. A si bil v kratkem kaj pod pohorjem v MB? A to kaj so bedaki naredli pa ni onesnaževanje okolja in krčenje narave? P.S. Ni problem v vaščanih in in sosedih, problem je nekje drugje. Če si pa tolk pameten kot misliš da si pol pa boš že vedel v čem še je lahko problem.

Naj še omenim, da skoraj nikjer v tujini nimajo podobnih težav kot jih imamo v SLO. Mogoče je pa naša državica res tako mala, da ni za vse dovolj prostora.

lp, FReAK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Ker MOJA LASTNINA je se vedno moja lastnina. Tudi ce bi zakoni dovoljevali voznjo po gozdovih, se vedno rabis MOJE dovoljenje, da se vozis po MOJEM gozdu.

Sicer pa: a bi kdo od vas, ki se jezite na to, da vam ne pustijo voziti se po gozdovih, pripravljen zrtvovati svoj vrt, da bom jaz naredil nekaj krogov po njem??

Pa ne se izgovarjati, da ni prog, kot pocnejo kolegi, ki se vozijo po asfaltu.

V Sloveniji je dovolj prog za motocross, ce pa v blizini ni proge, pa bi se jaz probal zmeniti z lastnikom kaksne gramoznice (soderjame za une bl slabo pismene), ker tam ne bos delal skode.

Lahko pa skupaj kupijo eno kmetijo v Halozah in se potem po njej naganjajo do onemoglosti. Zakaj bi morali po tujem srat.

HHV ne nakladaj kar tako v 3 dni, ker nisi tako pameten kot si misliš. Dovoljenj za Cross progo v SLO, NE moreš dobit! pika. Smo se z familjo nekaj let trudli da bi jih dobili pa ni bilo sreče. Češ, da motorizem preveč onesnažuje okolje.

...

In kje ste hoteli postaviti motocross progo? Na tuji zemlji? Ker na svoji niste mogli. Če se prav spomnim si napisal, da imate 0,7 ha zemlje v Radvanju pri sadovnjakih. Prvič premalo, drugič je pa na vsaki strani stanovanjska soseska. Prebivalci bi bili zelo veseli hrupa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenske konjice, Orehova vas, Rakek, nekje pri brezicah, pa ena v prekmurju, Brnik.

To so cross proge, ki meni, popolnemu laiku kar se tice motcrossa padejo na pamet v manj kot eni minuti.

In ti bos pisal, da v SLO ni prog.

Ne ga srat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se pozanimaj kakšna dovoljenja imajo te proge pa boš presenečen.

lp, FReAK.

Lahko pa skupaj kupijo eno kmetijo v Halozah in se potem po njej naganjajo do onemoglosti. Zakaj bi morali po tujem srat.

In kje ste hoteli postaviti motocross progo? Na tuji zemlji? Ker na svoji niste mogli. Če se prav spomnim si napisal, da imate 0,7 ha zemlje v Radvanju pri sadovnjakih. Prvič premalo, drugič je pa na vsaki strani stanovanjska soseska. Prebivalci bi bili zelo veseli hrupa.

Kaj pa recimo, vse od Lovrenca na pohorju do laznice pa vsi predeli gozdov? Veliko teh gozdov je v privatni lasti. V radvanju pa še pred leti tam ni bilo nikogar kjer smo si zaželeli progo. in če bi takrat progo uredili bi še pohorje sedaj imelo NARAVNI izgled. Ne pa levo beton desno beton.

in ja, lahko bi si kupli kmetijo in ga srali okrog, ampak kot smo že ugotovili, po naravnih površinah ga nimaš srat pa maker so tvoje. Torej bi vozli kje? iz kuhinje na dvorišče skoz stranska vrata v dnevno sobo? :D

lp, FReAK.

Popravljeno . Popravil NSR_FReAK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabit bi mogl prostore, ki so že tko al tko hrupni. torej bi kakšno tako progo lahko naredil v bližini letališč, avtocest, kamnolomov.

tko kot je gumy reku: hudič je, da se prodajajo precej strogo namenski motorji, s katerimi se potem nimaš kje legalno vozit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 - Ok, dajmo ločit stvari. Enduro, cross. Sicer meni ni sicer popolnoma jasna razdelitev, a skupno je, da so to furce po brezpotju, šodru, blatu ipd. Cross poligoni obstajajo, kajne? Tudi kakšen opuščen kamnolom, peskokop se uporablja za to. Kakšnih posebnih težav okoli tega pa ni. Ali pač? In da se tu ne da legalno izpeljati in pridobiti dovoljenja, ne bo držalo. Le potruditi se je treba. Pri občinah in ostalih uporabnikih.

Kaj pa enduro vožnje, če prav razumem, tiste po poteh po gozdovih in poljih. Tu so enduraši v popolnoma istem položaju kot vsi ostali vključno s kolesarji. Lahko se vozijo po vseh kategoriziranih in nekategoriziranih prometnih površinah, kjer je promet z vozili dovoljen. Pač pa ne po brezpotjih. In kaj rabiš brezpotje? To je cross, izvoli v prejšnji odstavek!

2 - Razumljivo je, da se za dejavnosti v skupnem prostoru dobi privoljenje vseh vpletenih. Drugače pač ne gre, pa ne samo pri tej zadevi. Da pa se soglasje dobi, se je potrebno ptruditi. Pa ne samo v tisti minuti teženja za soglasje, ampak mnogo prej. Klub, kateri bi bil v soseščini dobro zapisan ima drugačne možnosti kot nekaj arogantnih norcev!

3 - To enostavno ni res! Cest v gozdnem območju, makedamskih ali asfaltnih, ponekod celo blatnih je malo morje. Poglej samo Pokljuko! Le najti jih je treba in ne riniti v področja parkov in tja, kjer je tudi drugim vozilom vožnja prepovedana. Cel kup je tudi gozdnih poti, kjer je vožnja dovoljena, pač na lastno odgovornost, a je. Ali je vožnja organizirana, promet za ostale zaprt ipd, je pa stvar upravnih enot ipd. Za dogodek na področju javnega prometa ne rabiš soglasja naravovarstvenikov. Ti pa lahko tako soglasje pomaga!

4 - :slap: Torej nas je sedem motoristov, ki se skupaj peljemo na morje skozi Mašun, kontrarevolucionarna skupina. In pred leti ko smo se čez 100 motoristov peljali na Brda, smo v bistvu izvajali državni udar. Ja, seveda, malo stvari za lase vlečeš!

Celotno bistvo stvari je v tem, ali je površina, ki jo endurist uporablja prometna površina ali naravno okolje. In gozdna pot, javna makedamska pot, asfaltna cesta ipd tudi če vodi skozi gozd ali polje JE javna prometna površina vse dokler ni označena drugače. Je trema malo prometni zakon pogledati in signalizacijo upoštevati. Pa ne samo prometne znake, temveč vse ostalo, kar po tem zakonu označuje različne prometne in neprometne površine!!!

1. Cross poligoni seveda obstajajo, (ali so popolnoma legalni je drugo vprašanje), pa tudi pri obstoječih so hudi pritiski lokalne skupnosti: prepovedi treningov v Orehovi vasi, kot kaže konec tudi na Brniku. Poleg tega pa cross proge nimajo kaj dosti skupnega z endurom, da ne govorimo o tem da so tudi motorji neprimerni (vzmetenje, prenosna razmerja) .

2. Soglasja ni možno pridobiti niti za kakšne "splošno družbeno koristne in sprejemljive" zadeve (npr. vetrne lektrarne) ne pa za enduro poligon. Da ne govorim o tem da je spisek "vpletenih" tako raztegljiva zadeva, da mu ne prideš do konca. Pri nas brez problema lahko delaš samo trgovske centre, mrliške vežice in avtoceste.

3+4. Ne govorim na pamet. Naj te spomnim kako je sploh prišlo do Uredbe... V zgodnjih 90. letih prejšnjega stoletja, ko se je naša državica osamosvojila so začele vse bolj množično prihajati skupine endurašev iz Avstrije in Nemčije. Takrat domačih endurašev skoraj ni bilo. Bilo jih je po več 10 v skupinah, večinoma so bili nastanjeni na Bledu in vsak dan so imeli organizirano vožnjo po okolici. Vozili so se po poteh (!!!!) v glavnem po Pokljuki in Jelovici. Ker je bila stvar množična so se ljudje začeli pritoževati po časopisih, da je treba vse skupaj prepovedati,... Ko so naši vrli uradniki po pritisku javnosti začeli spisanjem uredbe so seveda naleteli na težavo: ni bilo možno prepovedati kompletnega prometa po Pokljuki (dostop do vikendov), je bilo treba najti drugo formulacijo. In to je bila prepoved organiziranih, promocijskih, reklamnih, cross in ne vem še kakšnih voženj po makadamskih cestah v gozdnem območju in po vseh cestah v narodnih parkih (bom še nekrat pogledal in citiral točno)!

Prepovedali so torej način oz. obliko vožnje. Seveda se postavi vprašanje kriterijev za tako vožnjo. Kmalu po izdaji Uredbe, sem pisal na ministrstvo in prosil za razlago nekaterih členov. Dobil sem odgovor, kjer je bilo en kup motoviljenja in sklicevanja na interna navodila. Kakšna so ta interna navodila sem imel priložnost izvedeti kakšni dve leti nazaj, ko sem govoril z enim od gozdnih nadzornikov. In ta so taka kot sem napisal: dva skupaj sta že skupina in lahko pokasiraš kazen. Seveda pa se to izvaja samo na enduraših, saj je bila uredba v prvi vrsti namenjena njim, ne pa poštenim planincem, gobarjem, lovcem, gozdarjem, vikendašem in ostalim ki rinejo z avtomobili do kamor se pač da.

Pa da ne bo pomote. Ne zagovarjam tega, da bi bila vožnja povsod dovoljena, ne morem pa se strinjati s popolno prepovedjo neke dejavnisti, brez da bi država pustila neko normalno možnost za legalno izvajanje. Da gre pa pri naši zakonodaji za popolno prepoved, pa še vedno trdim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa recimo, vse od Lovrenca na pohorju do laznice pa vsi predeli gozdov? Veliko teh gozdov je v privatni lasti. V radvanju pa še pred leti tam ni bilo nikogar kjer smo si zaželeli progo. in če bi takrat progo uredili bi še pohorje sedaj imelo NARAVNI izgled. Ne pa levo beton desno beton.

in ja, lahko bi si kupli kmetijo in ga srali okrog, ampak kot smo že ugotovili, po naravnih površinah ga nimaš srat pa maker so tvoje. Torej bi vozli kje? iz kuhinje na dvorišče skoz stranska vrata v dnevno sobo? :D

lp, FReAK.

Daj ne bluzi. V Selnici ob Dravi smo imeli dve motocross progi (obe na črno) pa ni bilo nobene panike. Golja jo je imel več kot trideset let, dokler se ni naveličal on in njegov sin. Pa vsi smo hodili tja vozit. Ampak je bila na njegovi zemlji.

Prevozil sem cel Kozjak in Pohorje z enduro motorji, pa nisem imel nikoli problemov z lovci, kmeti ali predstavniki zakona. Res pa je da nisem nikoli rinil na ceste, ki so bile označene z znakom za prepoved vožnje ali zaprte z rampo. Pa tudi s ceste nisem zapeljal. Vsaj namerno ne :naughty: . Pa se nas je včasih zbralo tudi po pet šest.

Če pa si pameten in kmetu razriješ travnik, pelješ skozi njegovo dvorišče +60 km/h, mu skoraj povoziš froce, potrgaš električnega pastirja in imaš odprte rore (kot so počeli nekateri znanci), pa je logično, da te niso veseli.

Nihče ne bo dal dovoljenja, da se mu bodo vsak dan drli na uho cross motorji. Ali bi vi prenašali na ful zašponanega Slaka, Avsenika, ... in to vsak dan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3+4. Ne govorim na pamet. Naj te spomnim kako je sploh prišlo do Uredbe... V zgodnjih 90. letih prejšnjega stoletja, ko se je naša državica osamosvojila so začele vse bolj množično prihajati skupine endurašev iz Avstrije in Nemčije. ...

Prepovedali so torej način oz. obliko vožnje. .... Seveda pa se to izvaja samo na enduraših, saj je bila uredba v prvi vrsti namenjena njim, ne pa poštenim planincem, gobarjem, lovcem, gozdarjem, vikendašem in ostalim ki rinejo z avtomobili do kamor se pač da.

Pa da ne bo pomote. Ne zagovarjam tega, da bi bila vožnja povsod dovoljena, ne morem pa se strinjati s popolno prepovedjo neke dejavnisti, brez da bi država pustila neko normalno možnost za legalno izvajanje. Da gre pa pri naši zakonodaji za popolno prepoved, pa še vedno trdim.

7. :P A ni nekdo malo nazaj pisal, kao je to v evropi lepo urejeno in kok se tam imajo fajn. Le zakaj so potem rinili k nam? :blink:

No vidiš, pri neenakopravni obravnavi bi pa lahko kaj dosegli. Preko raznoraznih organizacijskih oblik. A te morajo svoj prav nekako dokazati. In tu je odprta pot.

Enduraši imajo ravno toliko možnosti kot jaz, ko sem še imel Ladičko. In ne smejo le tja, kjer tudi jaz nisem smel. Kot turist, gobar, lovec ali jebiveter. To trdim. Karkoli drugega je neenakost pred zakonom. In tu je dovolj manevrskega prostora. Ga bodo enduraši kdaj sposobni izrabiti?

Še vedno me zanima, zakaj Offroadarji nimajo takih težav? Tisti organizirani seveda. Sosedov Polde je itak fuknen in so ga že nekajkrat po bolnicah in policiji vlačil. Njegovga terenca pa s traktorji iz gmajne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oki ce smo cist posteni zakaj nisem offroad-as

1 ker ni tok nevarno kot na motorju,vlada morm zgledat bad boy :lol1:

2 ker je motor cenejsi

3 ker ga lazje spravm iz govna

4 bolj pristen stik z naravo :grim

Mislm da smo usi skp prepametni za tale motosvet gremo rajs unim povedat kej u prlament pa JJ razjasnt par pojmov <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa si pameten in kmetu razriješ travnik, pelješ skozi njegovo dvorišče +60 km/h, mu skoraj povoziš froce, potrgaš električnega pastirja in imaš odprte rore (kot so počeli nekateri znanci), pa je logično, da te niso veseli.

Nihče ne bo dal dovoljenja, da se mu bodo vsak dan drli na uho cross motorji. Ali bi vi prenašali na ful zašponanega Slaka, Avsenika, ... in to vsak dan?

V moji vasi si je nekaj fantov kupilo endure in se vsak dan vozijo po okolici.

In ker, kot je omenil Lobo, ne rijejo po travnikih in njivah, ne dirkajo skozi vas, jim nihce nic ne rece.

Ne lovci, ne pticarji, ne ribici (na nekaterih mestih se lahko peljejo po Dravi), ne kmetje.

Policija pa tam itaq samo isce begunce, ostale pa pusti pri miru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bboy, daj začni po naše pisat, ker te s težavo berem.... .)

zanimiva debata...nekdo je omenil, da je na Rakeku kros proga, vendar je žal ni več, ker je tam nastalo industrijsko središče...kao.... :BUA:

+ vsi tisti zagrizeni enduraši po gozdovih, namesto, da kritizirate in vsesplošno grajate lovce, se jim raje pridružite v kaki delovni akciji, katere lovske družine organizirajo letno in čistijo smeti iz gozdov...mogoče se boste potlej bolje razumeli in poleg tega naredili kaj dobrega za gozdove...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vidiš, pri neenakopravni obravnavi bi pa lahko kaj dosegli. Preko raznoraznih organizacijskih oblik. A te morajo svoj prav nekako dokazati. In tu je odprta pot.

Enduraši imajo ravno toliko možnosti kot jaz, ko sem še imel Ladičko. In ne smejo le tja, kjer tudi jaz nisem smel. Kot turist, gobar, lovec ali jebiveter. To trdim. Karkoli drugega je neenakost pred zakonom. In tu je dovolj manevrskega prostora. Ga bodo enduraši kdaj sposobni izrabiti?

Ja tukaj se pa popolnoma strinjam.

Problem je v tem, ker večina endurašev dokazuje svoj prav s skrivanjem in z bežanjem pred nadzorniki, policaji,.. In če si v ilegali se tvoj glas pač ne more slišati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tukaj se pa popolnoma strinjam.

Problem je v tem, ker večina endurašev dokazuje svoj prav s skrivanjem in z bežanjem pred nadzorniki, policaji,.. In če si v ilegali se tvoj glas pač ne more slišati.

:lol1:

In kje je tu svoj prav? S tem, da živiš kot odpadnik, v ilegali, si le senca, ki tu pa tam švigne mimo,... pomaga nemočnim, krši pravila da bi dosegel edino zveličano pravico,... WOW :kva2: To pa mora biti res carsko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje jest sm mislu da pomagamo lovcem pri cistilnih akcijah tko bi vidli lovci in ostali da se tud nam gre za naravo,in tud njej vrnes tisto kar ti da!

Ma ne vem, če so čistilne akcije ravno tisto prvo, kar je za narediti.

Moje ideje, katerih pa pri nas zaradi zaplankanosti tako ene kot druge strani nisem mogel speljati so sledeče:

Vsi se zavedamo, da predvsem v bolj urbanih območjih vse več ljudi uporablja naravno okolje za sprostitev. Zakonodaja to tudi dobro ureja, ko ne dovoljuje lastnikom ograjevanja v gozdu (le 10m v gozd), dovoljuje sprehode in nabiranje plodov do določene mere (kar seveda nihče ne upošteva), omejuje vožnjo vozil izven poti, zahteva privezane pse na sprehodih po naravnem okolju, ipd. Skratka z rahlimi omejitvami vsakdo lahko v gozdu in na polju dobi svoj mir.

Kljub temu pa se vsi ti uporabniki, kmetje, lovci pa še kdo gledajo kot mačke in psi.

Kaj je skupna lokalna točka vseh teh? Občine! Le te tudi podpirajo razne turistične aktivnosti kot so prireditve, pohodništvo, razne trim steze ipd.

Če bi se vsi ti uporabniki znali skupaj vsesti za mizo, vreči nanjo svoje karte, verjamem, da bi bilo moč dogovoriti!

Za lovce: Zagotoviti, da se turistom določi posebna mesta za parkiranje in dovolj opozorilnih tabel, katere bi navajale k pravilnem obnašanju v gozdu. Gozdni bonton obstaja! Ministrstvo ga celo kaže na svojih straneh!

V zameno bi lahko izvajali njihovi usposobljeni lovski čuvaji nekekšno redarsko službo. Pametne družine bi celo enkrat na leto priredile srečanje vseh vpletenih z zastonjskim divjačinskim golažem in ljudi poučevale o naravi in odnosu človek - narava.

Za gobarje in druge turiste, s konjeniki vred: Zagotovili bi jim parkirna mesta, kjer jih nihče ne bi preganjal, tam bi lahko zrasli kakšni baraka bifeji ipd. Dobili bi tudi območja, kjer bi opustili svojo dejavnost, takoimenovane "tihe cone", katere minimalno potrebuje divjad.

Za enduraše, kolesarje in offroadarje: Domenili bi se, katere občinske poti so tiste, po katerih bi se lahko vozili in eventuelno določili še kakšen poligon, v zameno bi se držali le določenih poti in ga drugje ne bi biksali.

Smo kjerkoli v Sloveniji kaj podobnega sposobni speljati? Dvomim! Pa zato ni kriviti le lovcev!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ravno Slovenija ni pravi kraj???

Kje je to urejeno drugace???

Pa pojdi tja, ce je drugje lepse.

Večno ti bom hvaležen če ti uspe samo eno točko od unih skozi spravt. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!