Skoči na vsebino

Delavnica varne vožnje MAKSI


Društvo MAKSI

Priporočene objave

Pohvale tudi z moje strani.Včeraj sm biv prvič na taki delavnici pa sigurno ne zadnič-škodit zihr ne more.

Se mi je zdel da si bil ti. Lepa Yamaha :photo: Bilo je fajn, una rampa me pa ne mika preveč... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so bili tokrat zelo pridni tamladi, je tule malo večja galerija :photo: posvečena njim.

Le tako naprej! :OK:

pridemo še kdaj... pa bladzo ty za nalepke :OK: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bilo je v redu,tako kot vedno. :OK: V začetku sem bil še mal lesen potem pa je šlo iz kroga v krog bolje.Bilo je kar nekaj "fotkanja" slik pa nikjer....Naj kdo prilima kakšno....

Se vidimo na zadnji delavnici.

lp brabos

Par postov nazaj (>>TUKAJ<<) sem objavila link do cca 150 slik iz te delavnice. Bo dovolj? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par postov nazaj (>>TUKAJ<<) sem objavila link do cca 150 slik iz te delavnice. Bo dovolj?

Ma ja...sej sem videl sam so bili pa tudi drugi udeleženci ne samo 125

lp brabos

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno z največjim veseljem posodim vsakemu motor, ki bi rad izpopolnil svoje znanje ali pa ga samo malo osvežil!!!

Tudi jaz posodim motor, če ga že Bladzo prej ne... ;)

Drugače pa smo bili navdušeni, da ste se tudi mlajši odzvali našim pobudam za trening varne vožnje.... Le tako naprej... :worship: Se vidimo v nedeljo 15.10. po dirki... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima zakaj se Maksi delavnice varne vožnje ne organizirajo tudi v ostalih večjih mestih. Kot so MB, CE, MS itd?

Maksi trenutno deluje na prostovoljni osnovi! Večina prostovoljcev, ki to počnejo, je iz okolice Ljubljane. Ljudi, ki bi to počeli tudi v drugih kraji, je malo. Letos smo organizirali delavnico v Celju, v mesecu aprilu. Pri tem so nam zelo pomagali motoristi od tam.

Načrti za naprej predvidevajo takšne delavnice tudi v drugih krajih. To bo izvedljivo le, če bomo sposobni zagotoviti sredstva za ljudi, ki bi to počeli profesionalno (po domač "za gnar"), sicer so za leto 2008 vprašljive tudi delavnice v Ljubljani!!! :hmm:

Vabljeni vsi tisti, ki bi pomagali organizirati delavnice (plačilo 60 min/uro.......vsaj za zdaj!)

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodal bi še nekaj!

Maksi si želi, da bi bile takšne delavnice vedno BREZPLAČNE za vse udeležence, kar pa ne pomeni, da so brezplačne za izvedbo.

Strošek izvedbe delavnice je trenutno cca 1000€ (površina, zavarovanje, vozila, oprema,.. ) s tem, da pozabimo na plačilo delovne sile!!!

Upam, da nam bo kdaj uspelo zagotoviti potrebna sredstva za zaposlitev ljudi, ki se bodo 40 ur na teden ukvarjali s problemtikami motorizma (izobraževanje, zakoni, zavarovalnice,.. ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je strošek 240.000 SIT na delavnico in potem še za 10 ljudi x 8 ur x 2000 SIT = to 240.000 + 160.000 SIT je skupajcirka 400.000 tolarjev. Če je povprečno 40 udeležencev - a je vsakmu problem 10 jurjev pljunit za to?

Verjetno je?

In če pogledamo manjše ter drage delavniec, ki jih komercialno organizirajo drugi, vidimo, da računica drži vodo.

Popravljeno . Popravil brum brum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načrti za naprej predvidevajo takšne delavnice tudi v drugih krajih. To bo izvedljivo le, če bomo sposobni zagotoviti sredstva za ljudi, ki bi to počeli profesionalno (po domač "za gnar"), sicer so za leto 2008 vprašljive tudi delavnice v Ljubljani!!! :hmm:

No tu bi pa morala država seči v žep. Če primerjamo strošek delavnice je zanemarljiv v primerjavi s smrtjo ali telesnimi poškodbami udeleženca v prometu. Pripravlja se nov predlog ZVCP 2, ki bi omogočil še več ljudi spraviti na enosledna vozila in s tem razbremeniti promet v mestih. Za preventivo pa se država očitno ne zmeni preveč. Že pri varovalnih ograjah zadeve ne tečejo tako kot bi morale. Da ne govorimo o cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je strošek 240.000 SIT na delavnico in potem še za 10 ljudi x 8 ur x 2000 SIT = to 240.000 + 160.000 SIT je skupajcirka 400.000 tolarjev. Če je povprečno 40 udeležencev - a je vsakmu problem 10 jurjev pljunit za to?

Verjetno je?

In če pogledamo manjše ter drage delavniec, ki jih komercialno organizirajo drugi, vidimo, da računica drži vodo.

Takole seštevaš kadar zaposluješ "redarje za gasilsko veselico" in jim na koncu lepo našteješ denar. ko pa imaš dodeljena neka občinska sredstva ali pa sponzorska je pa končnih 2000 sit lahko veliko dražjih!

In problem ni v denarju! Denarja je dovolj, le najti ga je potrebno. Problem je v delovni sili, ki je ni oziroma nimamo denarja, da bi zaposlili nekoga, ki bi priskrbel ta sredstva. In na koncu je problem v ljudeh, ki niso pripravljeni žrtvovati lepe sončne nedelje enkrat na mesec.

Trenutno nas ženete vsi tisti, ki se delavnic udeležujete in se trudite izboljšati svoje "moto sposobnosti". Na vsaki delavnici je kar nekaj novih udeležencev, kar nas dodatno razveseli.

Plačljive šole varne vožnje niso naša "konkurenca". Tam se z motoristi ukvarjajo individualno (vsaj morali bi se) in jih priporočamo vsakomur. Naše delavnice so skupinske, ker: naj bi bile le obnavljanje znanja in pa vadba že naučenega. Če je časa dovolj se posvetimo kakšnemu tudi individualno, a to je bolj izjema kot pa pravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!