Skoči na vsebino

Tourer


tommb

Priporočene objave

A se men zdi al je možakar napisal, da išče turerja . Potem to ni športno potovalni ali pa enduro . Dajte še kazga pravga turerja predlagat.

Concours Kawasaki. Spada v približno isti razred kot Yama Diversion 900. Vse skupaj ena tehnološko zastarela jajca! Ok, komu ustreza, zakaj pa ne.

Vendar jaz mislim, da je pametneje počakati še nekaj mesecev, našparati še nekaj 100 jurčkov in ubosti ST stroj. Tudi Duce ST3 in ST4 sta ST mašine. Ergo, najprej moraš razčistiti to. Stara kljusa s pomankljivimi zavorami in leno mašino, sploh zastarelo tehnologijo in vprašljivo servisno podporo ali pa k olikor toliko sodoben motor z sprejemljivo ciklistiko in obilo navora, ki vedno pride prav. Še posebej na daljših furah. In take zadevce dobiš sedaj stare kar nekaj let, okoli začetka tisočletja, pa so čisto v redu motorji.

Za kakšne starejše BMW turerje sorte K ali manjše, ali pa kaj takega kot sem napisal zgoraj, pa le, če si se razumno odločil za to! Ker ti je pač tak tip motorja ali določen model pač pri srcu.

In da seveda moraš najprej razpucati ali veliko "enduro" a'la Vara, Vstrom ipd, ali klasiko a'la Bandit, ZRX, XJR. Potem seveda pride še malo bolj oklepljeni XX, FJR, ipd, itd, itd.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starejši BMWji K serije so sicer tam nekje okoli: za cca. 850kSIT dobiš letnik 85, ampak ciklistika močno zaostaja za novejšimi modeli.

Tudi jaz predlagam da še malo našparaš, pri par sto kSIT več (npr 1,2mio) se ponudba močno odpre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo ... brskam po motoscout-u, ebay-u, avtonetu ... in se oziram po tourerju. Takšnem dovolj močnem za dva potnika in prtljago, takem, na katerem me pri 140 ne bo premetavalo od vetra in takem, da ne problem narediti malo več kilometrov v enem ... je pa malo problem v finančni omejtivi, tam okol miljončka. Kak predlog? Aha še to ... sedaj vozim Pegasota.

E ti maš iste probleme kot jaz!

Jaz tudi na enocilinderski enduri kilometre nabiram in mam že pun k*** tresenja in prestavljanja vsake 2 sekundi :angry2: . Me zmatra ko pes, sploh ko sva dva na turi daljši od 200km.Tudi jaz bom naslednje leto menjal motor. Moj kriterij je vsaj 1000 ccm, cca 100 navora in po možnosti do 72 kW, da še padem v nižjo registracijo.

Morem se samo odločit big enduro ali tourer ala CBF1000, Bandit 1200S...

Bandit je edino kar boš dobil za taki gnar. Yamahe in Honde precej ceno držijo (ne vem ali zaradi kvalitete ali zaradi imena :? ), tak da pri teh bo pa treba vsaj polovico še zravn dat.Glede na to da redno prebiram vse teme na MS okrog takih motorjev in dnevno spremljam oglase na Avtonetu se mi zdi da bom mel prav glede tega podatka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje mnenje; sam sem ravno tako razmišljal (dolgo) ali bi vzel touring motor ali tavelko enduro. Odločil sem se za slednjo, ker je udobje pri meni (in pri moji) ključnega pomena, mi je bilo vse kristalno jasno, ko sem se vsedel in zapeljal z Varadero. Na vseh touringih sem sedel malo nagnjen naprej, tukaj sedim skoraj pokončno, da o mehkejšem in udobnejšem vzmetenju ne izgubljam besed.

Še malo ontopica: mogoče brcam v temo, ampak kakšna TDM ali pa FAZER :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj :D

Bmw; r100, k75, k100 Yamaha; tdm, xtz, diversion, Honda; Africa twin, hornet Suzuki; zr7, bandit...

Če bi bil na tvojem mestu bi vzel k100. Se mi pa zdi, da najbolj tvojim željam ustreza TDM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj :D

Bmw; r100, k75, k100 Yamaha; tdm, xtz, diversion, Honda; Africa twin, hornet Suzuki; zr7, bandit...

Če bi bil na tvojem mestu bi vzel k100. Se mi pa zdi, da najbolj tvojim željam ustreza TDM.

Ciciban, a ti mineštro kuhaš? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 1 mio dobiš zelo solidno tdm 850. po mojem mnenju je to idealen motor. 1. dovolj moči 2. majhna poraba 3. nanj lahko obesiš čudo. 4.oblikovno in tehnološko še dokaj na vrhu 5. enostaven za vzdrževanje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok ... kako pa je z vetrno zaščito na TDM-ki? Do katere hitrosti je znosno kar se tiče vetra? Kako je z močjo, kadar sva 2 gor. Kako se obnaša v ovinkih? ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok ... kako pa je z vetrno zaščito na TDM-ki? Do katere hitrosti je znosno kar se tiče vetra? Kako je z močjo, kadar sva 2 gor. Kako se obnaša v ovinkih? ...

Motor je zlo mehek in v ovinkih lahko tut orenk plava. Moči je načeloma dovolj, če nisi divjak. Vetra je tudi kar nekaj, saj nima neke hude zaščite.

Pojdi probat, tako boš najbolj vedel. Nekomu je lahko idealen, tebe lahko orenk najeda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je zlo mehek in v ovinkih lahko tut orenk plava. Moči je načeloma dovolj, če nisi divjak. Vetra je tudi kar nekaj, saj nima neke hude zaščite.

Pojdi probat, tako boš najbolj vedel. Nekomu je lahko idealen, tebe lahko orenk najeda.

Enako bi lahko rekel tudi za Yamaho diversion 900, čeprav je TDM-ka vseeno malo novejši motor, saj diversion izvira že iz leta 1984.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker vidim, da imaš Pegasota in si že navajen na Aprilio si poskusil s Caponord-om. Ker sem pred dvema letoma poizkusil enega in drugega sva se s sopotnico odločila za capota in z njim prevozila v 15 mesecih celih 15000km do sedaj. in verjetno boš dobil kakšnega dobrega okrog letnika 2001 za željen denar; mogoče kaj več! Prej pa vseeno probaj, da boš vedel kaj kupuješ, saj boš le ti za krmilom in tu je važno, da uživaš in se dobro počutiš, ne pa, da trpiš.

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker vidim, da imaš Pegasota in si že navajen na Aprilio si poskusil s Caponord-om. Ker sem pred dvema letoma poizkusil enega in drugega sva se s sopotnico odločila za capota in z njim prevozila v 15 mesecih celih 15000km do sedaj. in verjetno boš dobil kakšnega dobrega okrog letnika 2001 za željen denar; mogoče kaj več! Prej pa vseeno probaj, da boš vedel kaj kupuješ, saj boš le ti za krmilom in tu je važno, da uživaš in se dobro počutiš, ne pa, da trpiš.

Lp Regi

Caponord je definitivno dobra izbira (moje izkušnje). Samo za dobrega Capota l.2001 moraš imeti vsaj 1,2 mio <_<

Drugače je krš, dejstvo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo ... brskam po motoscout-u, ebay-u, avtonetu ... in se oziram po tourerju. Takšnem dovolj močnem za dva potnika in prtljago, takem, na katerem me pri 140 ne bo premetavalo od vetra in takem, da ne problem narediti malo več kilometrov v enem ... je pa malo problem v finančni omejtivi, tam okol miljončka. Kak predlog? Aha še to ... sedaj vozim Pegasota.

Glede na tvoje brskanje po zgoraj omenjenih linkih.......(in ponujanja raznoraznih japončkov od vseh dobrovoljnih motosvetovcev), ti priporočam, da si pogledaš še kaj o Cagivi Gran Canyon do letnika 2000.Osebno sem lastnik prav takšnega modela, poganja pa ga agregat od Ducati Monsterja 900.

V kasnejši navezi z Suzukijem se je zadeva preimenovala v Cagiva Navigator 1000, ki pa seveda nima z modelom Gran Canyon veliko skupnega!?

Osebno, sem imel povsem enak problem, kot ga imaš izgleda ti?

Kakšen motor izbrati, za čim manjši denar, katerega pa bo v hlačah še vseeno dovolj, da je z njim prehitevanje "varno", vožnja mirna in udobna (ne prisiljena drža)?

Pred Cagivo sem se tudi sam prevažal z Yamaho XTZ 650 - Teenere (zadeva je precej"podobna" Pegasotu) en cilinder, ni moči (navora),nonstop "šaltanje"iskanje visokih obratov,vibracijam pa tudi ni konca, razen tam blizu rdečega polja na obratometru?!

Potem pa sem, priznam, prav tu na motosvetu, zasledil članek o motorju z neomejeno količino navora, brez kakršnih koli vibracij (L- 90 stopinjski motor) in končno agregat, ki ne zahteva nikakršnega razmišljanja o tem v kateri prestavi se pelješ, ampak enostavno dodaš gas in motor samo zaprede?

PS: Verjetno se bodo zaradi vsega napisanega usule kritike, kar je povsem normalno?Japončki pač ne prenesejo Italijanov (pa čeprav bi ga potihem vsak rad imel- Italijana namreč)Je pa tudi res,da ga, če ga boš iskal pri nas ni na prodaj?Ga ne da nihče iz rok!Sem pa ga zasledil na Scoutu ali Mobilu.de, malo vožen denarci pa taki, da se lahko samo smejiš!

Za karkoli se boš že odločil, pri izbiri ti želim obilo sreče in "pameti".Čau

post-6911-1158410646_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni cisto tocno. sedanja diversion ima samo ime skupno z modelom iz ´84.

Še toliko bolje, da ne bom imel občutka, da imam prestar moped :D Sicer pa moj izvira iz leta 2000 in sem na njega ravno tako presedlal z endurota, Yamahe XT 600, ki sem jo vozil cele 3 mesece in sem se zaradi vibracij začel že resno spraševati, če ne bom v nadaljnjih treh mesecih postal teta ali hrom :D 100 km se prepeljati z njo mi je bila že velika muka, z diveržionco pa se brez problema prepeljem 300 km in več. Kolega je z njo naredil 75000 turističnih km in zaradi njega sem se tudi odločil za ta motor.

Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj si preberi o TDM-ki, napisano o njej marsikaj .)

Pozdrav od Roberta

hvala hvala ... sem videl , da voziš GSX-F-a ... takole na oko se mi zdi, da bi to znal biti prav spodoben tourer ali?

Naj povem, da sva z mojo boljšo polovico v četrtek z Pegasotom naredila preko 400km :blink: ... ma ja no ... ko sva se vračala po Avstriji nazaj sva pri Lavamundu zavila na "Route 69" ... ihhhh sem se našaltal po tisti krasni progi. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem se lep čas odločal kateri motor bi bil primeren za malo daljše ture v dvoje. Odločil sem se za Varadero. Kupil sem nov motor, pripeljali so mi ga na prikolici domov, nato pa sem šel delati ispit za A.

Čeprav sem začetnik se Varadero pelje brez težav. Do sedaj sem prevozil nekaj čez 8000 km. Motor je zel udoben za šoferja in sopotnika.

V pogovor pa sem od drugih lastnikov starejših letnikov slišal same pohvale.

Priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zanima me kateri enduro (1 cilinder) je po vaših lastnih izkušnjah primeren za daljše potovalne fure?

Z možnostjo nakupa dodatne opreme (veterna zaščita, večji tank in vse kar sodi zraven..).

Če ste o tem že kje drugje pisali me prosim preusmerite..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je na prvem mestu pomembno kolik ocasa ze delajo sam motor

-dalj casa ko ga delajo, bolj je premisljen ze od zacetka

in pa da se na internetu dobi cuda informacij o slabostih in o posazmenih popravilih

ce tega motor ne izpolnjuje, me sploh ne zanima

sele potem gledam kako se sedi gor, kako se ga da sebi prirediti

kako je s kufri, potovalno hitrostjo, kolicino saltanja med umirjeno voznjo

itd.

na koncu pocasi prihajam do spoznanja da je cena nabave in vzdrzevanja bol postranska stvar

v smislu "mal gnarja, mal muske"

samo za svojo musko se mors odloct

ce muska tebi (!) stima, je vredna tvojega denarja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!