trojan69 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Verjeten ti potem ne bodo težili z raznimi izračuni ter potrdili varilcev. moral se boš pa sveeno držati navodil za vgradnjo različnih elementov-TSV. Le ti pa bodo morali imeti tudi certifikjate (npr.: TUV, E ozn ake za svetlobna telesa itd.)-torej ko kupuješ stvar vprašaj če dobiš zraven kakšen dokument za homologacijo. Najbolš pa da pokličeš na LPP pa prosiš za gospoda Zajca-sam ga je preklet težko dobit. Aja Tsv = tehnične specifikacije za dvo in tro kolesna motorna vozila 1.) na tem linku je seznam TSV specifikacij http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov.si...3_kol_NPB_4.pdf 2.) tukaj pa najdeš besedila posameznih točk http://iskalnik.gov.si/gov/gov_slo.cgi?for...24799F6&wm=
nejc1983 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 torej, ce prav razumem. Ce kupis prej omenjene narejene izdelke in ih sam zmontiras in vgradis, nebi smelo bit nobenga pretiranega problema. Zakaj pa so luci problem, ce recimo grespa vgradis original luci od hrosca ( ki si ga racimo prej razrezal'). A za take stvari pa gnjavijo? ali slucajn okvirno ves, kulk stane potem celotna homologacija oz, ti administrativni posli, da vemo mi zacetniki, ki se sele podajamo v to zaceti racunati? Kako pa je z temi "kit" deli? Ve slucajno kdo za kak slovenski ali pa tuji int, naslov, kjer se da malo videt in primerjat cene? lp in hvala
trojan69 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Sej jst tud še nisem delal homologacije, me pa v kratkem čaka. Za dele iz drugih vozil je po moje tko da morš navest iz kterga vozila si ga vzel-nisem pa zihr. Kiti majo verjetn že homologacijo (oziroma teste, najpogostejši je TUV-nemška zadeva). Za trajke nebi vedu kje se dobijo deli, zagotovo se ti pa splača po e-bayu pogledat. Homologacija je pa 160 eur za motorje kolker jst vem, zihr te pa še mal zacarinjo zraven. Ampak pazi-jst to govorim za predelave motorjev za trike možno da je drugač. Ker pri motorju maš vseen neko osnovo, ki je bla prej homologirana. Najbolš da pokličeš na LPP ali pa RTI pa vprašaš. Ali pa če ti bo kakšen triker zaupal skrivnosti :krneki:
bone Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 Sem naredil kar nekaj a-testov za trike. In noben v Slo, ti ne more prodat atestiranega okvirja in vilic v kit kompletu ali iz tujine, ker se Homolagacija dela posamična za vsak primerek posebej. Drugače pa vožnja po zadnjem, obračanje za 180, 360 ni nobene panike, če je motor dobro narejen in ni predlog. Pri vsem tem so pa najbolj važne zavore. Luči pa morajo imeti homologacijo, se pravi e označbe.
trojan69 Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 kaj pa za posamezne dele npr. maske, kakšni blatniki itd. je potrebno je dovolj TUV ali je tudi tu potreben poseben A test? Ali je ta A test samo za ˝vitalne sklope˝ kot šasija, vilice?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se