Skoči na vsebino

V-strom vs. TransAlp


winetou2

Priporočene objave

Pozdravljeni vsi skupaj.

Sem pred zelo težko odločitvijo in vsak nasvet mi bo pomagal. Odločam se o nakupu enega izmed v naslovu omenjenih motocikov, pa ne vem katerega.

Ne potrebujem motorja za offroad, že makadam bo bolj redek, pa tudi dirkač nisem. Sem dokaj težek 100+ in relativno svež voznik.

Torej, vaši predlogi, opozorila, priporočila in nasveti bodo toplo sprejeti in zelo cenjeni.

L.P., Winetou

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi V-Stroma..... jest sm nora nanj. Okreten, poskočen, ni da ni.

Mam 650-tko.. od konca junija letos...je modelno l.07 z ABS....men je super.

Brat ma tud V-stroma '05...tud zadovoljen z njim...nobenih težav.

Torej? :hmm:

Popravljeno . Popravil janetka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi v-strom 650 z ABS opcijo.

sicer je pa tudi transalp fajn motorček, malenkost bolj primeren za rahlo terensko vožnjico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi v-strom 650 z ABS opcijo

Kaj je s tem ABSom? Dobivam mešana mnenja. Nekateri pravijo, da je fenomenalna zadeva, drugi spet, da zna celo ovirat voznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikar ne sprašuj tu o ABS ker te bo Ice napizdu tko k le on zna....

lpj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako na splošno,

skozi oči nepoznavalca, laika,

se mi zdi, da je večina prebivalcev foruma bolj navdušena nad v-stromom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ti odločitve:

Če hočem se izognit muki

potlej kupim si SUZUKI

ker nou motor si kupil bom

to zihr črn bo V-Strom. :music3:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno, kje se misliš več vozit :hmm:

za cesto vsekakor V-štrom (navor, gume...)

če misliš pa večkrat tudi po McAdamu pa bi na tvojem mestu vzel Transalpko (21colsko sprednje kolo) :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno, kje se misliš več vozit :hmm:

za cesto vsekakor V-štrom (navor, gume...)

če misliš pa večkrat tudi po McAdamu pa bi na tvojem mestu vzel Transalpko (21colsko sprednje kolo) :grim

zdawc, dej mal preber, no :doze:

Ne potrebujem motorja za offroad, že makadam bo bolj redek, pa tudi dirkač nisem. Sem dokaj težek 100+ in relativno svež voznik.

glede ABS: za začetnike zelo priporočljiva zadeva... in tudi sicer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdawc, dej mal preber, no :doze:

Transalpka

Pnevmatike - spredaj: 90/90–21 54S

Pnevmatike - zadaj: 120/90–17 64S

S-strom 650

Pnevmatike - spredaj: 110/80R-19

Pnevmatike - zadaj: 150/70R-17

mi pa powej kje sem se zmotil :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma je že na začetku reku da ne rabi za neke terenske hude vožnje ...

Lej pa res, se ti oprawičavlem :grim

glede na to, vsekakor predlagam V-Stroma :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ winetou2

pejdi še mal u Temo- Moto Dogodki:V-Strom day pokukat

da vidš kdo vse ma Štroma ,pa jih mal na PM povprašej. :naughty:

lpj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ti priporočal, da oba preizkusiš...če le imaš možnost. Tako se boš najbolje odločil.

Oba imata V-twin mašino. Transalpka je model z dolgo zgodovino, preizkušen in kvaliteten vsestranski motor. Strom je precej mlajši, vendar tehnološko na isti ravni kot zadnja izvedba transalpe. Kot so ti že povedali, je Strom manj primeren za terensko vožnjo in je tudi toliko boljši na cesti (pnevmatike, zavore).

Sam sem s stromom 650 zelo zadovoljen (sem 193cm/100kg) in ga lahko samo priporočim. Vem pa tudi, da so vsi lastniki Transalpk, ki jih poznam, zelo zadovoljni s svojim motorjem.

Če se boš večinoma prevažal po cesti je, po mojem mnenju, Strom boljša izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moje priporočilo je v-strom :OK: pa ne zato ker ga imam tudi sam .Kot prvo je malo večji od transalpke bolj ubobni sedež.Motor je novejši mal bol sodobno zasnovo.Je pa tako vsake oči imajo svojega malarja kot ti pravi Friz,najbolje si je vzeti malo časa in iti sprobat kaj ti odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede makadama pa bom tako reku. Saj ne da boš se hotu po njemu vozit, neboš imel druge izbire kot se po njemu vozit. Takoj ko zaviješ dol iz glavne slovenske ceste, imaš tu pa tam še vedno makedam in navadno ravno te ceste so zanimive in lepe. Naprimer se peljem preko Logatca proti Rakeku in nazaj proti Rakitni - evo ti 5 km makdama in nič drugega. Drugič ,se peljem od polhovga gradca proti Žirem - evo ti spet 5 km makedama. Pa ne da bi ga iskal. Tako pot sem si zadal in ko prideš tja ga pač fasaš. No je pa res, da po takem makadamu tudi z cestkom se lepo pelješ, sam mal bl počas.

Glede smih motorjev pa bi jaz reku takole. Danes je po mojem vse dobro, razen če naletiš na nek slab primerek. Najbolj pomembno pa je, da ti je vizuelno všeč - v tem primeru boš pa tudi kako napakico spregledal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš večinoma prevažal po cesti je Strom boljša izbira.

Za kak pravi makedam, dirkanje po ovinkih je TA premehka.

Je pa hvaležen motorček za turistična (počasna ) popotovanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz podobno razmišljam kot Glažar in Fritz, če le imaš možnost je res dobro provati oba, sam imam V-stroma 650 eno leto ( 16000km ) in moram reči da sem izjemno zadovoljen z njim,vozim večinoma po asfaltu vendar tudi krajši odseki macadamskih cest niso problem, agregat laufa brez problema, vozne lastnosti so zame več kot dobre, drža na motorju je zame odlična, oblika je pa itak stvar posameznika tako da.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce sem pogledal tudi po forumu o KLEju. Vsi ga zelo hvalijo, le malo premalo moči naj bi imel. Torej kaj pravite na to, da primerjavi dodamo še KLE 500?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce sem pogledal tudi po forumu o KLEju. Vsi ga zelo hvalijo, le malo premalo moči naj bi imel. Torej kaj pravite na to, da primerjavi dodamo še KLE 500?

Ni primerjave..preiskušeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem bit čist objektivna, ker V-stroma še nisem vozila, ampak jaz bi z moje Transalpe zamejala kvečjemu na Varaderota.

In kot je že nekdo napisal: makadama ne iščeš ampak se ti pač zgodi. In sploh ne bom začela razlagat kaj vse sem videla na cestakih. Peš bi šla hitreje. Je pa res, da je TA precej mehek motorček. Za izi potovanja idealka. Za na avtoceste ni (ampak itak jih ne maramo), čeprav ravno tako leti 165km/h. Je pa hudo okreten in po moje za začetnika prav lušten motorček. Ampak pogoj je višina min. 175 cm. Drugače so noge prekratke.

p.s.

Pa kako lahko sploh poskušaš primerjat KLEja s TA?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce sem pogledal tudi po forumu o KLEju. Vsi ga zelo hvalijo, le malo premalo moči naj bi imel. Torej kaj pravite na to, da primerjavi dodamo še KLE 500?

ljudje ogromno kupujejo KLE-je

in jih nato naslednjo sezono ogromno prodajajo.. :devil:

verjetno je res best buy, ampak ga hitrooo prerasteš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!