Skoči na vsebino

kamere


klimbra

Priporočene objave

Kamere na avtocestah

Primorski krak

A1, Ljubljana – Koper, priključek Brezovica

A1, Ljubljana - Koper, Sinja Gorica, pogled proti Ljubljani

A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Ljubljana zahod

A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Vrhnika

A1, Ljubljana – Koper, viadukt Verd, pogled proti Ljubljani

A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Logatec

A1, Ljubljana-Koper, viadukt Ivanje selo, pogled proti Kopru

A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Postojna

A1, Ljubljana – Koper, odsek Razdrto – Senožeče

A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Videž

A1, Ljubljana - Koper, portal pred priključkom Bertoki

Štajerski krak

A1, Maribor – Ljubljana, cestninska postaja Kompolje

A1, Maribor - Ljubljana, priključek Lukovica

A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Vransko

A1, Maribor – Ljubljana, viadukt Slatina

A1, Maribor – Ljubljana, viadukt Škedenj

A1, Maribor – Ljubljana, cestninska postaja Tepanje

A1, Šentilj – Maribor, cestninska postaja Pesnica

A1, Šentilj – Pesnica, nadvoz v Pesnici

A1, Šentilj – Pesnica, priključek Šentilj

Dolenjski krak

A2 Ljubljana - Pluska, razcep Malence

A2, Ljubljana - Pluska, viadukt Reber

A2, Ljubljana – Pluska, cestninska postaja Dob

A2, Ljubljana - Pluska, konec avtoceste v Pluski

A2, Kronovo - Obrežje, cestninska postaja Drnovo

A2, Kronovo -Obrežje, priključek Obrežje

Gorenjski krak

A2, Ljubljana – Podtabor, konec avtoceste v Ljubljani

A2, Ljubljana – Podtabor, cestninska postaja Torovo

A2, Ljubljana – Podtabor, priključek Podtabor

A2, Karavanke - Vrba, konec avtoceste v Vrbi

A2 Karavanke - Vrba, cestninska postaja Hrušica

Ljubljanska obvoznica

A1, Ljubljanska obvoznica, Ljubljana-jug

A1/A2, Ljubljanska obvoznica, razcep Kozarje

A2/H3, Ljubljanska obvoznica – zahod

A1/H3, Ljubljanska obvoznica – vzhod

H3, Ljubljanska obvoznica, predor Golovec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to naj bi bila samo poteza policije, da na teh odsekih malo umiri promet, saj naj bi bile kamere 1. previsoko, da bi lahko snemale dejansko hitrost in 2. so od Darsa kamere, ki so namenjeni pregledu dogajanja na teh odsekih in ne za merjenje hitrosti........

vse govirm naj bi bile/a ker nisem 100% ne v eno in ne v drugo smer. So pa res kamere izredno visoko za merjenje hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaooo, Klimbra, ne še ti! :slap:

Že v temi o radarjih, je cel kup klobas o tem seznamu!

Mooootoooooraaaatoooorjiiiiiii, dejte to čjuznt, plis!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se globoko pardoniram.............

Tam je debata o kamerah, ki so last MNZ.....te pa DARS.....in po dogovoru......MNZ-DARS....naj bi jih uporabili tut za kaznovanje......tistih, ki imajo malček teško nožico.

Se še enkrat pardoniram. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima, če imajo pravno podlago za to, oz. če kje v zakonu piše,da se te kamere lahko uporabljajo v namen kaznovanja prehitrih voznikov? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kamera za merjenje hitrosti :lol1: :lol1: :lol1:

Kamere se uporabljajo za nadzor prometa, nadzor prometa pa izvaja DARS.

Za merjenje hitrosti pa se uporabljajo radarji in laserski merilniki hitrosti.

Na lokacijah, ki jih je naštel Klimbra so namontirana ohišja, v katera se lahko vstavi radar in snemalno napravo in zadeva je pripravljena za delo. Vendar radarjev je le 5 in te selijo iz lokacije na lokacijo v odvisnosti od potrebe. Za enkrat se tudi podatki o meritvah in slike zbirajo v samih napravah in jih kasneje s PC-jem poberejo dol, podobno, kot slike z digitalnega fotoaparata. Se pa bo v kratkem zgradila infrastruktura (beri optično vlakno do vsake od naštetih lokacij), ki bo omogočala online pridobivanje podatkov.

Tolko o tem, da ne bo prevelike panike. Pa počasi, pa ne zaradi radarjev ampak zaradi vas samih in tudi drugih udeležencev v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima, če imajo pravno podlago za to, oz. če kje v zakonu piše,da se te kamere lahko uporabljajo v namen kaznovanja prehitrih voznikov? :hmm:

Nimajo, ker ne piše !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posnetki DARS-ovih kamer se ne morejo uporabiti za dokazovanje pri prekrških. DARS ima v predorih nameščene kamere in tehniko s katero se meri tudi hitrost vozil, vendar ni pravne podlage za uporabo le teh posnetkov za kaznovanje. Policija namešča svoje radarske sisteme in kamere, jih pa pogosto premika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res pa je da DARS z MNZ v nekaterih tunelih testira svoje radarje. Vendar bo preteklo še veeeeliko vode, preden bo to zapisano v kakšnem zakonu. (nekaj podobnega imajo angleži, če se ne motim)

Pa še nekaj...dokler se uporablja analogna tehnologija, ni bojazni, da se pri velikih hitrostih da razbrati tablica .) Ko, bo pa v uporabo prišča IP tehnologija, bo pa zgodba drugačna, vendar spet....še veeeeliko vode bo preteklo pod mostom.

Policija lahko uporablja DARSove kamere samo za razjasnitev okoliščin (nesreče inp.), ne po kot bremenilni dokaz.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res pa je da DARS z MNZ v nekaterih tunelih testira svoje radarje. Vendar bo preteklo še veeeeliko vode, preden bo to zapisano v kakšnem zakonu. (nekaj podobnega imajo angleži, če se ne motim)

Pa še nekaj...dokler se uporablja analogna tehnologija, ni bojazni, da se pri velikih hitrostih da razbrati tablica .) Ko, bo pa v uporabo prišča IP tehnologija, bo pa zgodba drugačna, vendar spet....še veeeeliko vode bo preteklo pod mostom.

Policija lahko uporablja DARSove kamere samo za razjasnitev okoliščin (nesreče inp.), ne po kot bremenilni dokaz.

IP tehnologija se že uporablja dobri dve leti in ti lahko povem, da se tudi pri hitrostih 200km + da popolnoma jasno razbrati registrsko tablico in kaznovanje na podlagi tako pridobljenih dokazov se tudi že uspešno izvaja.

Popravljeno . Popravil Mitja99
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

>> Primorski krak

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, priključek Brezovica <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=14&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, Sinja Gorica, pogled proti Ljubljani <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=67&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Ljubljana zahod <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=1&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Vrhnika <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=7&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, viadukt Verd, pogled proti Ljubljani <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=68&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Logatec <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=5&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana-Koper, viadukt Ivanje selo, pogled proti Kopru <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=69&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Postojna <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=6&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, odsek Razdrto - Senožeče <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=12&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Videž <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=11&lang=>

>>

>> A1, Ljubljana - Koper, portal pred priključkom Bertoki <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=60&lang=>

>>

>> Štajerski krak

>>

>> A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Kompolje <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=4&lang=>

>>

>> A1, Maribor - Ljubljana, priključek Lukovica <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=53&lang=>

>>

>> A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Vransko <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=61&lang=>

>>

>> A1, Maribor - Ljubljana, viadukt Slatina <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=22&lang=>

>>

>> A1, Maribor - Ljubljana, viadukt Škedenj <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=23&lang=>

>>

>> A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Tepanje <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=24&lang=>

>>

>> A1, Šentilj - Maribor, cestninska postaja Pesnica <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=2&lang=>

>>

>> A1, Šentilj - Pesnica, nadvoz v Pesnici <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=25&lang=>

>>

>> A1, Šentilj - Pesnica, priključek Šentilj <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=26&lang=>

>>

>> Dolenjski krak

>>

>> A2 Ljubljana - Pluska, razcep Malence <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=20&lang=>

>>

>> A2, Ljubljana - Pluska, viadukt Reber <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=52&lang=>

>>

>> A2, Ljubljana - Pluska, cestninska postaja Dob <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=3&lang=>

>>

>> A2, Ljubljana - Pluska, konec avtoceste v Pluski <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=63&lang=>

>>

>> A2, Kronovo - Obrežje, cestninska postaja Drnovo <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=66&lang=>

>>

>> A2, Kronovo -Obrežje, priključek Obrežje <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=65&lang=>

>>

>> Gorenjski krak

>>

>> A2, Ljubljana - Podtabor, konec avtoceste v Ljubljani <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=17&lang=>

>>

>> A2, Ljubljana - Podtabor, cestninska postaja Torovo <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=9&lang=>

>>

>> A2, Ljubljana - Podtabor, priključek Podtabor <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=21&lang=>

>>

>> A2, Karavanke - Vrba, konec avtoceste v Vrbi <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=62&lang=>

>>

>> A2 Karavanke - Vrba, cestninska postaja Hrušica <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=50&lang=>

>>

>> Ljubljanska obvoznica

>>

>> A1, Ljubljanska obvoznica, Ljubljana-jug <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=64&lang=>

>>

>> A1/A2, Ljubljanska obvoznica, razcep Kozarje <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=15&lang=>

>>

>> A2/H3, Ljubljanska obvoznica - zahod <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=16&lang=>

>>

>> A1/H3, Ljubljanska obvoznica - vzhod <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=18&lang=>

>>

>> H3, Ljubljanska obvoznica, predor Golovec <

>> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=19&lang=>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IP tehnologija se že uporablja dobri dve leti in ti lahko povem, da se tudi pri hitrostih 200km + da popolnoma jasno razbrati registrsko tablico in kaznovanje na podlagi tako pridobljenih dokazov se tudi že uspešno izvaja.

Govoril sem o analognih kamerah, ki jih uporablja dars (ne pa mnz-radarji), ne pa o IP. 90% kamer si se trenutno uporabljajo na avtocesti, so analogne in ne IP....po zagotovilu oseb,ki so te kamere montiral....

Gallus...torej vse kar sem napisal, ni zraslo na mojem zelniku,ampak so info iz prve roke.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!