klimbra Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Kamere na avtocestah Primorski krak A1, Ljubljana – Koper, priključek Brezovica A1, Ljubljana - Koper, Sinja Gorica, pogled proti Ljubljani A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Ljubljana zahod A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Vrhnika A1, Ljubljana – Koper, viadukt Verd, pogled proti Ljubljani A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Logatec A1, Ljubljana-Koper, viadukt Ivanje selo, pogled proti Kopru A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Postojna A1, Ljubljana – Koper, odsek Razdrto – Senožeče A1, Ljubljana – Koper, cestninska postaja Videž A1, Ljubljana - Koper, portal pred priključkom Bertoki Štajerski krak A1, Maribor – Ljubljana, cestninska postaja Kompolje A1, Maribor - Ljubljana, priključek Lukovica A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Vransko A1, Maribor – Ljubljana, viadukt Slatina A1, Maribor – Ljubljana, viadukt Škedenj A1, Maribor – Ljubljana, cestninska postaja Tepanje A1, Šentilj – Maribor, cestninska postaja Pesnica A1, Šentilj – Pesnica, nadvoz v Pesnici A1, Šentilj – Pesnica, priključek Šentilj Dolenjski krak A2 Ljubljana - Pluska, razcep Malence A2, Ljubljana - Pluska, viadukt Reber A2, Ljubljana – Pluska, cestninska postaja Dob A2, Ljubljana - Pluska, konec avtoceste v Pluski A2, Kronovo - Obrežje, cestninska postaja Drnovo A2, Kronovo -Obrežje, priključek Obrežje Gorenjski krak A2, Ljubljana – Podtabor, konec avtoceste v Ljubljani A2, Ljubljana – Podtabor, cestninska postaja Torovo A2, Ljubljana – Podtabor, priključek Podtabor A2, Karavanke - Vrba, konec avtoceste v Vrbi A2 Karavanke - Vrba, cestninska postaja Hrušica Ljubljanska obvoznica A1, Ljubljanska obvoznica, Ljubljana-jug A1/A2, Ljubljanska obvoznica, razcep Kozarje A2/H3, Ljubljanska obvoznica – zahod A1/H3, Ljubljanska obvoznica – vzhod H3, Ljubljanska obvoznica, predor Golovec
pupa Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 to naj bi bila samo poteza policije, da na teh odsekih malo umiri promet, saj naj bi bile kamere 1. previsoko, da bi lahko snemale dejansko hitrost in 2. so od Darsa kamere, ki so namenjeni pregledu dogajanja na teh odsekih in ne za merjenje hitrosti........ vse govirm naj bi bile/a ker nisem 100% ne v eno in ne v drugo smer. So pa res kamere izredno visoko za merjenje hitrosti.
Vojč Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 darsove kamere za hitrost :hmm: težka oz. nemogoča :devil: za kakšne prekrške pa že, kot so gsm, pas ipd...
HHV Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Jaooo, Klimbra, ne še ti! :slap: Že v temi o radarjih, je cel kup klobas o tem seznamu! Mooootoooooraaaatoooorjiiiiiii, dejte to čjuznt, plis!
klimbra Objavljeno Oktober 6, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Se globoko pardoniram............. Tam je debata o kamerah, ki so last MNZ.....te pa DARS.....in po dogovoru......MNZ-DARS....naj bi jih uporabili tut za kaznovanje......tistih, ki imajo malček teško nožico. Se še enkrat pardoniram. :cry:
Frips Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Me zanima, če imajo pravno podlago za to, oz. če kje v zakonu piše,da se te kamere lahko uporabljajo v namen kaznovanja prehitrih voznikov? :hmm:
Mitja99 Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Kamera za merjenje hitrosti :lol1: :lol1: :lol1: Kamere se uporabljajo za nadzor prometa, nadzor prometa pa izvaja DARS. Za merjenje hitrosti pa se uporabljajo radarji in laserski merilniki hitrosti. Na lokacijah, ki jih je naštel Klimbra so namontirana ohišja, v katera se lahko vstavi radar in snemalno napravo in zadeva je pripravljena za delo. Vendar radarjev je le 5 in te selijo iz lokacije na lokacijo v odvisnosti od potrebe. Za enkrat se tudi podatki o meritvah in slike zbirajo v samih napravah in jih kasneje s PC-jem poberejo dol, podobno, kot slike z digitalnega fotoaparata. Se pa bo v kratkem zgradila infrastruktura (beri optično vlakno do vsake od naštetih lokacij), ki bo omogočala online pridobivanje podatkov. Tolko o tem, da ne bo prevelike panike. Pa počasi, pa ne zaradi radarjev ampak zaradi vas samih in tudi drugih udeležencev v prometu.
Rude Boy Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Me zanima, če imajo pravno podlago za to, oz. če kje v zakonu piše,da se te kamere lahko uporabljajo v namen kaznovanja prehitrih voznikov? :hmm: Nimajo, ker ne piše !
ton Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Posnetki DARS-ovih kamer se ne morejo uporabiti za dokazovanje pri prekrških. DARS ima v predorih nameščene kamere in tehniko s katero se meri tudi hitrost vozil, vendar ni pravne podlage za uporabo le teh posnetkov za kaznovanje. Policija namešča svoje radarske sisteme in kamere, jih pa pogosto premika.
Frips Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 (popravljeno) Res pa je da DARS z MNZ v nekaterih tunelih testira svoje radarje. Vendar bo preteklo še veeeeliko vode, preden bo to zapisano v kakšnem zakonu. (nekaj podobnega imajo angleži, če se ne motim) Pa še nekaj...dokler se uporablja analogna tehnologija, ni bojazni, da se pri velikih hitrostih da razbrati tablica .) Ko, bo pa v uporabo prišča IP tehnologija, bo pa zgodba drugačna, vendar spet....še veeeeliko vode bo preteklo pod mostom. Policija lahko uporablja DARSove kamere samo za razjasnitev okoliščin (nesreče inp.), ne po kot bremenilni dokaz. Popravljeno Oktober 6, 2006. Popravil Frips
Mitja99 Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 (popravljeno) Res pa je da DARS z MNZ v nekaterih tunelih testira svoje radarje. Vendar bo preteklo še veeeeliko vode, preden bo to zapisano v kakšnem zakonu. (nekaj podobnega imajo angleži, če se ne motim) Pa še nekaj...dokler se uporablja analogna tehnologija, ni bojazni, da se pri velikih hitrostih da razbrati tablica .) Ko, bo pa v uporabo prišča IP tehnologija, bo pa zgodba drugačna, vendar spet....še veeeeliko vode bo preteklo pod mostom. Policija lahko uporablja DARSove kamere samo za razjasnitev okoliščin (nesreče inp.), ne po kot bremenilni dokaz. IP tehnologija se že uporablja dobri dve leti in ti lahko povem, da se tudi pri hitrostih 200km + da popolnoma jasno razbrati registrsko tablico in kaznovanje na podlagi tako pridobljenih dokazov se tudi že uspešno izvaja. Popravljeno Oktober 6, 2006. Popravil Mitja99
Gallus Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 ... Frips ... ... preveč gledaš TV ... :grim :grim :grim
strom Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 >> Primorski krak >> >> A1, Ljubljana - Koper, priključek Brezovica < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=14&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, Sinja Gorica, pogled proti Ljubljani < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=67&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Ljubljana zahod < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=1&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Vrhnika < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=7&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, viadukt Verd, pogled proti Ljubljani < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=68&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Logatec < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=5&lang=> >> >> A1, Ljubljana-Koper, viadukt Ivanje selo, pogled proti Kopru < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=69&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Postojna < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=6&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, odsek Razdrto - Senožeče < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=12&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, cestninska postaja Videž < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=11&lang=> >> >> A1, Ljubljana - Koper, portal pred priključkom Bertoki < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=60&lang=> >> >> Štajerski krak >> >> A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Kompolje < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=4&lang=> >> >> A1, Maribor - Ljubljana, priključek Lukovica < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=53&lang=> >> >> A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Vransko < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=61&lang=> >> >> A1, Maribor - Ljubljana, viadukt Slatina < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=22&lang=> >> >> A1, Maribor - Ljubljana, viadukt Škedenj < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=23&lang=> >> >> A1, Maribor - Ljubljana, cestninska postaja Tepanje < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=24&lang=> >> >> A1, Šentilj - Maribor, cestninska postaja Pesnica < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=2&lang=> >> >> A1, Šentilj - Pesnica, nadvoz v Pesnici < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=25&lang=> >> >> A1, Šentilj - Pesnica, priključek Šentilj < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=26&lang=> >> >> Dolenjski krak >> >> A2 Ljubljana - Pluska, razcep Malence < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=20&lang=> >> >> A2, Ljubljana - Pluska, viadukt Reber < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=52&lang=> >> >> A2, Ljubljana - Pluska, cestninska postaja Dob < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=3&lang=> >> >> A2, Ljubljana - Pluska, konec avtoceste v Pluski < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=63&lang=> >> >> A2, Kronovo - Obrežje, cestninska postaja Drnovo < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=66&lang=> >> >> A2, Kronovo -Obrežje, priključek Obrežje < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=65&lang=> >> >> Gorenjski krak >> >> A2, Ljubljana - Podtabor, konec avtoceste v Ljubljani < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=17&lang=> >> >> A2, Ljubljana - Podtabor, cestninska postaja Torovo < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=9&lang=> >> >> A2, Ljubljana - Podtabor, priključek Podtabor < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=21&lang=> >> >> A2, Karavanke - Vrba, konec avtoceste v Vrbi < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=62&lang=> >> >> A2 Karavanke - Vrba, cestninska postaja Hrušica < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=50&lang=> >> >> Ljubljanska obvoznica >> >> A1, Ljubljanska obvoznica, Ljubljana-jug < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=64&lang=> >> >> A1/A2, Ljubljanska obvoznica, razcep Kozarje < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=15&lang=> >> >> A2/H3, Ljubljanska obvoznica - zahod < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=16&lang=> >> >> A1/H3, Ljubljanska obvoznica - vzhod < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=18&lang=> >> >> H3, Ljubljanska obvoznica, predor Golovec < >> http://www1.dars.si/itc_cam/showK.aspx?idg=19&lang=>
Frips Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 (popravljeno) IP tehnologija se že uporablja dobri dve leti in ti lahko povem, da se tudi pri hitrostih 200km + da popolnoma jasno razbrati registrsko tablico in kaznovanje na podlagi tako pridobljenih dokazov se tudi že uspešno izvaja. Govoril sem o analognih kamerah, ki jih uporablja dars (ne pa mnz-radarji), ne pa o IP. 90% kamer si se trenutno uporabljajo na avtocesti, so analogne in ne IP....po zagotovilu oseb,ki so te kamere montiral.... Gallus...torej vse kar sem napisal, ni zraslo na mojem zelniku,ampak so info iz prve roke. Popravljeno Oktober 9, 2006. Popravil Frips
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se