Skoči na vsebino

SUPERMOTO za vsak dan


Djuki

Priporočene objave

:arrow: Alo :!:

Zanima me, kak se obnašajo "Super motorji" na vsakodnevnih relacijah :?: Pa kako morje, pa to.. Vem, da imajo majhen tank,pa vseeno.. Zdi se mi, da so "ta pravi", sploh za tiste, ki nam je všeč enduro oblika in položaj,pa smo skor samo na asfaltu. Kak se kaj obnaša kakšen KTM LC4 640 E :?: Kake izkušnje :?: Informacije :?: Denks :!:

:twisted: :D 8) :lol: :idea: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM 640 LC4... kolkr mal sem ga pelu od kolega... hmnja... nebi mel. Ampak tud nisem preveč za supermoto pa endure pa to.

Kaj nej ti rečem... če primerjam z F650 od soseda, je zadeva dost bolj močna, več navora, ne vem kako je kej pri višjih brzinah, ampak pri nižjih hoče na tazadnga skos, medtem ko F650 ni hotel nikamor pri katerikoli brzini...

Probaj... KTM to... mogoče ti bo všeč. Meni ni bil. Že nisem za take motorje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisti užitek.

NA avtocesti nimaš z njim kaj iskat, idealen za streljanje iz ovinka v ovinek.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:arrow: Avtoceste me niti ne zanimajo.. sicer pa kolk te mamo avtoceste pr nas :?: Greš gor, pa si že v Kopru... zanima me čist tak objektivno mnenje o tem motorju za vsak dan :!: :!: :twisted: :roll: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM ima premalo olja v masini,s tem se obraba prevec poveca.LC 4 masine so narejene za izmenicno obremenitev,tudi ekstremno,a casovno sorazmerno kratko.seveda lahko vozis 100 po AC,ne pa pricakovati povprecja 120 ali vec na AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:arrow: Avtoceste me niti ne zanimajo.. sicer pa kolk te mamo avtoceste pr nas :?: Greš gor, pa si že v Kopru...  zanima me čist tak objektivno mnenje o tem motorju za vsak dan :!:  :!:  :twisted:  :roll:  8)

IMHO je super moto motor najboljsi motor za vsak dan, ki ob tem nudi se zelo veliko veselja pri voznji. Bivsi lastnik sportnega motorja, ki je nabavil super moto je dejal, da mu SM nudi vec veselja pri nizjih hitrostih kot pa sportak.

Kar se pa dolgih potovanj tice je pa tak, da na vsakem sinlgu moras na 150km pavzo naredit pa gre!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam LC4 640, originalno sicer enduro, letos pa sem si privoščoil še nakup koles za supermoto. Menjava koles in nastavitev vzmetenja, mi vzame manj kot uro, tako da imam praktično dva motorja v enem. Stvar se pelje odlično, zalagati se da do tačke, stvar se pelje brez problema po prvem ali zadnjem kolesu, ni pa seveda za avtocesto. Tank ima 12litrov, torej še znosno, motor ima žmigavce, registriran je za dva ima prtljažnik, lahko namontiraš kovček. Problem daljših fur so seveda vibracije, ki ti kmalu pridejo do živega, vendar kakšnih 300km v dnevu preživim brez problemov. Trenutno res ne vidim bolj vsestranskega motorja s katerim bi lahko odpeljal enduro tekmo na hrvaškem ali naložil svojo boljšo polovico pa kufer in se odpeljal na morje ali zmagal tekmo v spretnostni vožnji ali drsel skozi ovinke na kakšni karting progi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:twisted: :arrow: sem namreč začetnik v prečudovitem :D svetu motociklizma in načrtujem nakup. Definitivno sem se odloču za Supermotarda. :twisted: verjetno KTMja LC4-E 640. Ampak :!: :!: ravno zato, ker sem začetnik me zanima, če 640tka ni mal preveč :!: :?: čeprav sem bolj umirjene sorte in me motorji ne zanimajo zarad hitrosti in preseravanja, ampak zarad popolnega užitka... 8) :twisted: Vendar pa je spet tak, da si bom vzel kredit in rabim nekaj, kar mi bo še po 5tih letih dovolj in dobro služlo.. Hmmm.. Kaj mislite? Ne sprašujem Kaki motor naj si kupi, ampak samo, če je LC4 začetniku prijazen motard? Hvala.. :D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:arrow: SM 125 mi je fuuul dober :twisted: , ampak ravno zarad zgoraj napisanega se mi zdi, da je mal premal. Mogoče se motim.. Hvala ti! Ej, veš kaj me pa res zanima? Kako opremo maš za svojga? Motokros škornje, čelado? :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si res začetnik (prvi motor) pol bi ti blo 125 lahko dost ampak ne za 5 let. opremo? po enmu letu in pol sm si kupu jakno pa hlače. čelado mam zaenkrat navadno (dost bolj zgleda motokros čelada) škornjev pa še nimam. iščem neki pocen, ne mislm dajat 30 jurjev in več za škornje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem jaz kupoval motor sem se tudi zanimal za sm 125 vendar sem tudi s pomočjo motosvetovega foruma izvedel da ima baje več napak saj je vsak ki jo je imel rekel da ga kaj zajebava.

Glede vsestrenske uporabe supermotota pa misnim da je zelo vsestranski vendar so endure veliko bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem.

Evo se prvič oglašam in bom že kar takoj probal biti pameten.

Djuki, glede na to, da kupuješ supermoto, si mogoče pomislil na MUZ Mastif 660. V testih ga kar hvalijo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM ima premalo olja v masini,s tem se obraba prevec poveca.LC 4 masine so narejene za izmenicno obremenitev,tudi ekstremno,a casovno sorazmerno kratko.seveda lahko vozis 100 po AC,ne pa pricakovati povprecja 120 ali vec na AC.

KTM nikakor nima premalo, ampak ima manj olja kot ostali enduraši, kar pa ravno tako zadostuje za daljšo življensko dobo, saj še noben KTM ni riknu zarad malo ampak zarad premalo olja.

KTM 640 LC4-E ali 640 SM ima v mašini 2,3 litra čistega sintetičnega olja in je zanj predpisan servis in menjava olja na vsakih 5000 km.

KTM 625 SC ali 625 SM ima v mašini 1,7 litra čistega sintetičnega olja in zanj je predpisan servis in menjava olja vsakih 2.500 km.

Novi, tekmovalni modeli 400 EXC in 520 EXC pa imajo v mašini le dober liter čistega sintetičnega olja in zanj je predpisan servis in menjava olja na vsakih 15 ur delovanja.

Pri cestnih izvedbah, motoristi dokaj redno servisirajo motorna kolesa, kar pri tekmovalcih ne bi rekel, da se držijo predpisanih intervalov, pa motorji še vseeno delajo in delajo.

Kar pa se tiče povprečka na avtocesti ali na navadni cesti, pa se vi KTM supermoto motorji z lahkoto premikajo od 140 do 150 km/h, potegnejo pa tudi do 180 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ike,ja saj vem da je KTM ze tako nastimal,da drzi zadeva.samo mi pa lahko vseeno pritrdis,da manj kot je olja v masini vecji obrabi je olje izpostavljeno.n´est pas? in da KTM-i niso za daljse AC-ture se lahko,upam, tudi strinjava,kjer ga ure drzis v enakih,visokih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem.

Evo se prvič oglašam in bom že kar takoj probal biti pameten.

Djuki, glede na to, da kupuješ supermoto, si mogoče pomislil na MUZ Mastif 660. V testih ga kar hvalijo.

lp

Spiderman, tudi meni je Mastif ful vsec samo kje ga naj clovek kupi, ce pa generalni uvoznik niti telefona ne dvigne :( :? :cry:

Sicer pa sem pri nas videl samo dva. Kaj ga je kateri forumasev konkretno preizkusil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://photos.groups.yahoo.com/group/ttr60...rc=gr%26.view=t

ice ima absolutno prav, v moji mašinci je 3,3 litra olja in kaj je sploh boljšega za daljše relacije kot to- mašina ni navita pa vseeno dobro leti, edino vodno hlajenje pripomore k še daljši dobi uporabnosti olja (pri singlu-enocilindričarju)

za TTR imam npr informacijo o modelu ki je prevozil 7.000 km z konstantno 140 pa včasih verjetno kaj nižjo hitrostjo po precej vročem kontinentu

nobeden od samoniklih mehanikov ki jih poznam ne mara KTM, husa. ipd, ne zaradi imen ampak izkušenj z njimi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bo pomote: sem imel priliko sprobati par KTMov in vsi so bili zelo konkretno super na cesti - ampak samo do 140.in se to samo po cim bolj ovinkastih cestah.za tak teren ni boljsega.ne grobem terenu pa se nisem bil (si ne upam,predvsem ne z 640 ali podobnim :wink:).vsaka daljsa ravnina je pa prava muka z tako enduro.moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:arrow: Ima kdo kakšne podatke informacije, izkušnje z Mastifom :?: v živo ga še nisem videl, sem pa tut slišal, da je fajn :!: Glede KTMjev.. Nisem ga še probal, ampak karkoli berem, povsod piše, da je zelo zanesljiv.. glede končnih hitrosti, pa me tut ne moti, če ne gre glih 180! Samo da gre.. :) :twisted: :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi skoraj rekel,da so zanesljivi - razne enduro zmage,zmaga in 9 od 10 na paris-dakar tudi ne pride kar tako.zavedati se pac mores,da motor ni narejen za konstantne visoke obrate na AC.po stari cesti ne bi smel imeti problemov,saj variiras gas in ga ne drzis dlje casa v enaki poziciji.

sicer bo pa ike to natancno vedel. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:arrow: :twisted: Kaka pa je bistvena razlika med ENDUROM in SUPERMOTOM? Valjda v Kolotekih in gumah, pa posledično tud v legi na cesti,ampak.. Glede na to, da niti en ni narejen za AC, druge ceste-magistralke in razne "stare" ceste pa so po večini itak v K... . S čem se je bolj praktično peljat? Mogoče je odgovor za nekatere samoumeven, pa vseeno.. :oops: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ike,ja saj vem da je KTM ze tako nastimal,da drzi zadeva.samo mi pa lahko vseeno pritrdis,da manj kot je olja v masini vecji obrabi je olje izpostavljeno.n´est pas? in da KTM-i niso za daljse AC-ture se lahko,upam, tudi strinjava,kjer ga ure drzis v enakih,visokih obratih.

Ice ... drži ... manj kot je olja, večja je obraba olja in večja je bojazen, da bi se motor pregrel, oziroma bi olje izgubilo mazalne vrednosti. Ravno na avtocesti je bojazen, da bi pri visokih obratih šlo kaj narobe, drugače pa je ob normalni uporabi in servisiranju priporočljivo razstavit motor in prekontrolirati ležaje glavne gredi na 35 do 40 tisoč km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skupno jim je da imajo 1 cilinder, to jim da večji navor v nižjih obratih- kar pomeni da butajo iz nule, to pa je na terenu in ostrih zaprtih ovinkih zelo pomembno

hard endure so navite endure, ki hitro pospešujejo in zavirajo po terenu al' cesti če češ,v ekstremni uporabi zelo meji na motokros, ki pa je seveda pojem zase :D

supermoto je pa praktično hard endura na 17 colskih kolesih, kar se moči tiče, vzmetenje je bolj cestno dodelano in ravno tako prenosi

navadne endure so pa kao namenjene za daljša potovanja po lahko tudi slabših terenih brez doseganja kakih hitrostnih rezultatov, kar ne pomeni da so počasne

recimo KTM in HUSA sta z celotno ponudbo endur bolj športno obarvana, medtem ko japonci ponujajo od športnih do umirjenih zadev

japonci so še vedno zakon- OLD SCHOOL BIKERS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!