axxxi Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 SUPER MOTO JA NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ BOLJŠI FUN NA MOTORJU !!!! 100 % GARANTIRAM EDINA POMANJKLJIVOST JE MAJHNA KONČNA OZ. POTOVALNA HITROST VENDAR JA TA VSEENO BREZ TEŽAV 130 km/h (max 160 km/h)
GUMY Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 :arrow: :twisted: Kaka pa je bistvena razlika med ENDUROM in SUPERMOTOM? Valjda v Kolotekih in gumah, pa posledično tud v legi na cesti,ampak.. Glede na to, da niti en ni narejen za AC, druge ceste-magistralke in razne "stare" ceste pa so po večini itak v K... . S čem se je bolj praktično peljat? Mogoče je odgovor za nekatere samoumeven, pa vseeno.. :oops: 8) Kar se tiče vožnje po asfaltu: Za enduro je zelo odvisno od gum, ki jih imaš namontirane, saj imaš lahko od čisto terenskih do zelo cestnih. Zaradi velikega prednjega kolesa, gre enduro zelo nerad v nagib, težišče je višje, geometrija in ozka prednja guma povzroča podkrmarjenje (prej začne lahno drseti prednje kolo) kar je za povprečnega voznika zelo neprijetno, prednja guma tudi hitro tudi blokira pri zaviranju na gladkem asfaltu. Supermoto omogoča res zanesljivo lego, ekstremne nagibe in precej več užitka pri vožnji po asfaltu, popolnoma lepo je vozen tudi po gladkem makadamu.
Djuki Objavljeno Junij 27, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 :arrow: mene pr Supermotu in endurah moti samo premajhen tank, za kaka "potovanja".. Že res, da ena kavica več ne škodi, pa vseeno.. Mi je pa všeč "robustnost" in zvok.. Hvala na pojasnilu.. :wink:
GUMY Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 Kako velik tank si pa želiš? LC4 ima original 12l, opcijo 18l, ali pa Adventure z 28l.
Djuki Objavljeno Junij 27, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 :arrow: Ja, ne.. Maš prav.. Malo sem se zmedu.. sem raznišljal o EXCju, WRju in podobnih, ker sem ravno neke teste bral, pa mi je všlo.. :oops: :wink:
Djuki Objavljeno Junij 27, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 :arrow: verjetno je že bilo napisano, ampak me vseeno zanima, kakšen motor voziš ti Gummy :?: :idea: :?:
GUMY Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 LC4 640, imam kolesa za enduro in za supermoto, tako da lahko menjam glede na trenutne želje in potrebe.
Djuki Objavljeno Junij 27, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 :arrow: Ja, sorry, saj si že napisal.. Denks.. PS: Postal sem ponosen ČLAN Motosveta!!!! :lol: :D 8)
D.J. Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 gumy kakšen disk furaš spredan (320?), in pa kolk $$$ pride komplet: feltni, gumi, disk, zobnik- dej mi eno realno ceno brez tistih EXCEL zlati obroči itd za 250.000 +
IKE Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 gumy kakšen disk furaš spredan (320?), in pa kolk $$$ pride komplet: feltni, gumi, disk, zobnik- dej mi eno realno ceno brez tistih EXCEL zlati obroči itd za 250.000 + A to rabiš za KTM al z tvojo Yamaho ... al te zanimajo sam cene nasploh :?:
cypena Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 gumy kakšen disk furaš spredan (320?), in pa kolk $$$ pride komplet: feltni, gumi, disk, zobnik- dej mi eno realno ceno brez tistih EXCEL zlati obroči itd za 250.000 + A to rabiš za KTM al z tvojo Yamaho ... al te zanimajo sam cene nasploh :?: Za KTMja , bi kolk prislo ? :( me zanima bolj informativno kot ne :cry: Mam prjatla k ma supermoto ktm, pa ga je prav fajn gledat skoz ovinke cez Vrsic :shock: :D :D
GUMY Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Prednja+zadnja feltna=130000 Prednji (320mm)+zadnji disk=70000 adapter za disk=10000 polž za števec=5000 gume D208GP=60000 _____________________ skupaj = 275.000 SIT To velja za originalne KTM dele. pomembno je, da je stvar originalna, ker ti vse lepo paše gor in ni potrebe po dodatnih adapterjih, distančnikih ipd. Cenejša varianta je, da ne kupiš novih diskov in prestavljaš stare. To je v redu če misliš imeti SM za stalno, sicer je stalno šravbanje diskov precej neprijetno.
D.J. Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 evo IKE o tem govorim, ta ima vse kar je GUMY naštel razan zadnjega diska in verjetno polža za števc drag špas tole, če bi se dalo rabljeno dobit...
Zulf Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Zgleda že dobr, sam kakga SC-ja 620 al pa 625 bolš da ne gre izzivat.
D.J. Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 odvisno kdo vozi, vse se da to je motor, ki se iz pohlevne ovce lahko spremeni v pravo pošast
BC Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 http://www.sportsbikeworld.co.uk/longterme...usqvarna610.htm
.:Vince:. Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Pozdravljeni! Sem nov uporabnik foruma in imam nekaj vprašanj na tole temo. Predvsem me zanima nekaj stvari o modelu LC4 E 640SM. Kolikor sem se do sedaj pozanimal je ta model (za razliko od 620 ali 625SM) opremljen z vsemi obveznimi zadevščinami, ki so potrebne za uporabo na javni cesti (smerokazi ipd.). Ali je takšen motor primeren za nekoliko daljšo vožnjo (občasno seveda) dveh osebkov? Ne mi zdej takoj zabluzit da ma, ker je enocilindraš, vibracije pa take zadevščine, saj sem teh stvari že dobro vajen (sedanji Suzuki DR 125-v letu in pol 17.000km), tako da so moja merila zelo skromna pa že po defoltu mi take malenkosti kar se udobja tiče ne pridejo do živega. Tukaj me zanima predvsem to kako je s sedežem (je sploh dovolj dolg za dva potnika), ali ima motor tudi zadnje "tačke" za sopotnika (baje da ma), ima zadaj roče za prijet, je možno kufer montirat zadaj,.....??? Sicer bi se itak v 90%-ih sam vozil na njem ampak vseeno mora bit "izpraven" tud za kak izlet z dvema potnikoma na morje (pa ne ravno na SLO obalo k morje cveti :lol: ). Pa kolk je tale model kaj pogost oz. redek če gledamo ponudbo rabljenih motorjev.Predvsem me zanima letnik okoli 97,98 v bistvu gledano tko da je cena že padla pod miljon. Se ti letniki po čem razlikujejo od zdajšnjih novejših?Pa ne zanimajo me detajli. LP Vince
ApriliaRS Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Tut jest mam eno vprašanje. In to glede KTM 125 LC2 Zanima me kaj vse ima ta motorčič na armaturki. Poleg števca hitrosti seveda. Ker jest skor nujno rabim še obratomer in indikator bencina (nekteri ga nimajo in imajo sam lučko za rezervo). Hvala
Grilzz Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Husky SM 125 nima niti lučke za "ler".
.:Vince:. Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Obratomer in indikator bencina je na 125-kah zelo redek "pojav" (nekoliko več tega je na cestkah te kubikaže). Na žalost! Pa sej si približno zapomniš za kolk kilometrov imaš tank pa je. Rezerva ti je pa opozorilna lučka za bencin :lol: . Jaz imam (sem imel--->razsutje sprednjega konca) na DR-ju števec hitrosti, lučko za smerokaze,za dolge luči in ler. Tko je na skoraj vseh endurah te kubikaže.
gidl Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Husky SM 125 nima niti lučke za "ler". Kakšn si pa ti motorist, če rabš lučko za vsako stvar :?: :?:
Grilzz Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Človk je vprašu kaj ma "enduro" na armaturki pa sm mu povedu. Kaj zdej tle neki name leti :!: :evil: :evil: :evil:
MotoRossi Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Hehe :) Men je pač ful važno, da ma stvar vse kontrole gor. Da mam motor skoz pod nadzorom. Morem skoz gledat kuk se pelem, kuk pokuri, obrate, čene sm živčn :)
Grilzz Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 BTW: Kaksen si pa ti motorist če nimaš ene stvari za katero te pač smatrajo za motorista. :evil: :evil: :evil: Najbrž samo tak po duši, ki je drugim fouš :!: :!: :!:
.:Vince:. Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Če se bi radi kregal bi prosu da si odprete novo temo :evil: :lol: Jaz bi še vedno rad slišal odgovor na moje pravo vprašanje o KTM-u!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se