Skoči na vsebino

SUPERMOTO za vsak dan


Djuki

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Sem nov uporabnik foruma in imam nekaj vprašanj na tole temo.

Predvsem me zanima nekaj stvari o modelu LC4 E 640SM. Kolikor sem se do sedaj pozanimal je ta model (za razliko od 620 ali 625SM) opremljen z vsemi obveznimi zadevščinami, ki so potrebne za uporabo na javni cesti (smerokazi ipd.). Ali je takšen motor primeren za nekoliko daljšo vožnjo (občasno seveda) dveh osebkov? Ne mi zdej takoj zabluzit da ma, ker je enocilindraš, vibracije pa take zadevščine, saj sem teh stvari že dobro vajen (sedanji Suzuki DR 125-v letu in pol 17.000km), tako da so moja merila zelo skromna pa že po defoltu mi take malenkosti kar se udobja tiče ne pridejo do živega.

Tukaj me zanima predvsem to kako je s sedežem (je sploh dovolj dolg za dva potnika), ali ima motor tudi zadnje "tačke" za sopotnika (baje da ma), ima zadaj roče za prijet, je možno kufer montirat zadaj,.....???

Sicer bi se itak v 90%-ih sam vozil na njem ampak vseeno mora bit "izpraven" tud za kak izlet z dvema potnikoma na morje (pa ne ravno na SLO obalo k morje cveti :lol: ).

Pa kolk je tale model kaj pogost oz. redek če gledamo ponudbo rabljenih motorjev.Predvsem me zanima letnik okoli 97,98 v bistvu gledano tko da je cena že padla pod miljon.

Se ti letniki po čem razlikujejo od zdajšnjih novejših?Pa ne zanimajo me detajli.

LP

Vince

Prijatelj ima ktm 640 SM l.1999, ima tacke in nekake rocaje ki so hkrati prttljaznik na katerega se da montirati kovcek, do 10kg, ali kako torbico.Na sedez se pa lahko usedeta dva, sploh ce se imata rada :D .

Moci motorja bi pa tudi moglo bit dovolj za eno tako normalno voznjo v dva, samo precej naporno :D :? sam ni panike ,ce se hoce se vse da.

Glede razlik med letniki motorjev pa to:

pomoje da imajo LC4 SM letnik 98,99 navadne prednje vilice, letnik 97,00,01,02 upside down sistem.

najbrz je se kaj sam jz zej glih ne vem. :oops:,no ja od mislim da l.98 naprej drugacne plastike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nujno hočeš KTM si ga kupi, če imaš pa več mašin v mislih pa premisli,

drago vzrževanje..., letnik ki ga dobiš za "pod miljon" je že tolk strošen kot 12 let star japonc,

ni pa nujno ane, nikol se ne ve zakaj človek kupi nov KTM, da se mal počas voziklja po ulci gor pa dol mogoče :roll:

h bistvu: preglej dobro motor, servisna knjiga, prvi lastnik, ketna, zvok motorja,lufti, frizura

jebeš pa mini razlike med letniki, edino kar ti res prav pride je le ŠTARTER

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nov uporabnik foruma in imam nekaj vprašanj na tole temo.

Predvsem me zanima nekaj stvari o modelu LC4 E 640SM. Kolikor sem se do sedaj pozanimal je ta model (za razliko od 620 ali 625SM) opremljen z vsemi obveznimi zadevščinami, ki so potrebne za uporabo na javni cesti (smerokazi ipd.). Ali je takšen motor primeren za nekoliko daljšo vožnjo (občasno seveda) dveh osebkov? Ne mi zdej takoj zabluzit da ma, ker je enocilindraš, vibracije pa take zadevščine, saj sem teh stvari že dobro vajen (sedanji Suzuki DR 125-v letu in pol 17.000km), tako da so moja merila zelo skromna pa že po defoltu mi take malenkosti kar se udobja tiče ne pridejo do živega.

Tukaj me zanima predvsem to kako je s sedežem (je sploh dovolj dolg za dva potnika), ali ima motor tudi zadnje "tačke" za sopotnika (baje da ma), ima zadaj roče za prijet, je možno kufer montirat zadaj,.....???

Sicer bi se itak v 90%-ih sam vozil na njem ampak vseeno mora bit "izpraven" tud za kak izlet z dvema potnikoma na morje (pa ne ravno na SLO obalo k morje cveti :lol: ).

Pa kolk je tale model kaj pogost oz. redek če gledamo ponudbo rabljenih motorjev.Predvsem me zanima letnik okoli 97,98 v bistvu gledano tko da je cena že padla pod miljon.

Se ti letniki po čem razlikujejo od zdajšnjih novejših?Pa ne zanimajo me detajli.

LP

Vince

Med letnikoma 97 in 98 je bistvena razlika, ker je bil do 97 620 od 98 naprej pa 640. Imel sem oba in ti priporočam 640: Bistveno manj vibracij, nekaj kubikov več in drug vplinjač, zato precej lepše vleče iz nizkih obratov. Tudi plastike so bile spremenjene, ampak to je pač stvar okusa. Motor ima vso opremo: žmigavci, sedež za dve osebi, tačke za sopotnika, prtljažnik za kovček. Za vožnjo v dvoje je meja moje in sopotničine vzdržvljivosti s tem motorjem nekje 300km dnevno.

Letnik 98 moraš dobiti za manj kot 900.000 SIT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preglej dobro motor, servisna knjiga, prvi lastnik, ketna, zvok motorja,lufti, frizura

jebeš pa mini razlike med letniki, edino kar ti res prav pride je le ŠTARTER

Ne skrbet nategnit se me pa skor ne da pri rabljenih stvareh ker sem tu zalooooo velik picajzel. Vsaka najmanjša zadevica me zmoti, motor pa je treba itak ves prešlatat če rabljeno kupuješ!

Zvok motorja...glede zvoka KTM-a nebi ker je res UNIKATEN!!!Kaj mora to šele delat z enim Akrapovičevim evolution-om zadaj!!! :lol:

Kako je pa z štarterjem...od kerega letnika naprej ga imajo 640SM?Sicer nisem kakšen gospodič ki mu je škoda na kurbel stopit, še več občutek je mnogo boljši kot pa en zanikrn knofek :twisted: Je pa res da če je motor naložen pa da sta še dva gor se pa skor ni priložnosti po kurblu metat še posebej če računamo da gre za kar nekaj kubikov :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med letnikoma 97 in 98 je bistvena razlika, ker je bil do 97 620 od 98 naprej pa 640. Imel sem oba in ti priporočam 640: Bistveno manj vibracij, nekaj kubikov več in drug vplinjač, zato precej lepše vleče iz nizkih obratov. Tudi plastike so bile spremenjene, ampak to je pač stvar okusa. Motor ima vso opremo: žmigavci, sedež za dve osebi, tačke za sopotnika, prtljažnik za kovček. Za vožnjo v dvoje je meja moje in sopotničine vzdržvljivosti s tem motorjem nekje 300km dnevno.

Letnik 98 moraš dobiti za manj kot 900.000 SIT

Pa drugače...kake napake na tem motorju (640 mislim).Čim več mi povej če se ti da.

Pa hvala za dozdajšnje odgovore!

LP

Vince

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni hujšega od odpadle žičke na enem releju, še ni bilo. Zaradi te žičke sem sicer obtičal v Trenti in naslednji dan šel po motor s prikolico.

Vse hujše okvare na teh motorjih, ki so se dogajale drugim (zariban motor, uničeni ležaji na glavni gredi, prebito tesnilo na glavi,...) so v glavnem posledica nestrokovnih predelav, slabega vzdrževanja in dolgotrajnih voženj po avtocesti z max. obrati. Na prijateljevem motorju, so se različni mehaniki več mesecev mučili s slabim vžiganjem motorja, dokler niso ugotovili, da je prejšnji lastnik zamenjal odmično gred z bolj ostro. Po zamenjavi z originalno, je bilo vse vredu, zmogljivosti so ostale nespremenjene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem praviš da je KTM kljub nekaterim govoricam dokaj spodoben motor...jaz sem sicer še vedno zaprisežen ljubitelj japoncev in velik sovražnik italijanov, za kake KTM-e pa res sploh ne vem kaj naj si mislim zato sem rabu eno mnenje od nekoga ki ga je že mel.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japonci forever!!!

Pač "na žalost" mi razne boge Aprilije, Dukatiji ipd. sploh ne sedejo.Sicer pa da ne bo prepira...to je moje mnenje! :lol:

Chebi bom pač sovražen :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japonci forever!!!

Pač "na žalost" mi razne boge Aprilije, Dukatiji ipd. sploh ne sedejo.Sicer pa da ne bo prepira...to je moje mnenje! :lol:

Chebi bom pač sovražen :wink:

Ma kakšni Kjaponci neki, sej ni niti enega Jap supermotarda ki bi bil kej vreden :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če verjameš v smrkce!

A nis še vidu kake Honde al pa Yamahe.Res da jih je malo sam baje da niso slabi mogoče na njihovo redkost pri nas vpliva predvsem cena.

Kvaliteta se plača!

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je že supermoto potem samo KTM. :lol:

Serijski KTM je pretežak za pravega Supermotarda, da ne govorimo o bremzah katere so čisto za nič...prednja čeljust na dva batka... :? :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je že supermoto potem samo KTM. :lol:

Serijski KTM je pretežak za pravega Supermotarda, da ne govorimo o bremzah katere so čisto za nič...prednja čeljust na dva batka... :? :cry:

Naus reku!?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijski KTM je pretežak za pravega Supermotarda, da ne govorimo o bremzah katere so čisto za nič...prednja čeljust na dva batka... :? :cry:

Naslov je : Supermoto za vsak dan in tukaj mislim da ima KTM zadovoljivo težo in 320 mm disk spredaj dovolj dobro ustavlja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijski KTM je pretežak za pravega Supermotarda, da ne govorimo o bremzah katere so čisto za nič...prednja čeljust na dva batka... :? :cry:

Naslov je : Supermoto za vsak dan in tukaj mislim da ima KTM zadovoljivo težo in 320 mm disk spredaj dovolj dobro ustavlja.

Osebno sem bil lastnik SM-ja 640 LC4 in 625 SUPERCOMP-a, verjemi, dokler nisem zamenjal prednje čeljusti nista dovolj dobro ustavljala. Čeljust na dva batka je dovolj za endura, za po cesti pa ni :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gledama iz dirkaškega stališča se strinjam, če pa gledamo z očmi večine motoristov, klasičnih cestnih uporabnikov, pa le ni tako slabo.

Tudi sam sem v sezoni 2000 vozil KTM supermoto, sicer narejen iz 620 LS verzije ( low seat ) in še po mašinci smo malo pobrskali, da je motor dokaj dobro letel. Sem se z njim vozil dokaj ostro po scestah in tud na pistah, na Grobniku je šlo pod 1.50, pa sem mel klasičen 300 mm disk in navadno zavoro. To je pač moje mnenje, pa mislim da mi motorizem ni tuja stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se ne bi mogel strinjati, da so zavore na KTM 640 preslabe za nedirkaško uporabo. Motor se pelje brez problema po prvem kolesu in mislim da je to dovolj dober znak o dovolj zmogljivih zavorah. Drugo je seveda dirkanje, kjer nastopijo težave s pregrevanjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da ima KTM najslabše bremze v svoji kategoriji, Husqvarna, Husaberg in Vor imajo vsi prednjo čeljust na štiri batke, KTM pa jo ponuja samo v dotani opremi. :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO FANTJE ZDEJ DEJTE PA MEN EN NASVET KAJ BI BLO ZA KUPIT NASLEDNO SEZONO!!!

RAD BI ŠALTU NA SUPER MOTO AMPAK NE MISLM TEKMOVAT SAM DOBR UPORABLAT NA CESTI!!!

PREDLOGI (KTM, HUSQVARNA, VOR, HUSABERG,...), PA NEJ BO KEJ TAKEGA DA SE LOHK Z NJIM TUD NA MORJE ZAPELEM!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PA NEJ BO KEJ TAKEGA DA SE LOHK Z NJIM TUD NA MORJE ZAPELEM!!!

Moje mnenje je (da me ne bo kdo raztrgal) je taksno oz. mislim, da sta za to primerna dva motorina:

1. KTM 640 SM pri katerem me moti edino malo trdi sedez, pa se cena se mi zdi sprejemljiva. Ker je naprimer Husaberg prevec "sporten" pa se drag povrhu mislim, da je cez 1.900.000 SIT.

2. MZ Mastiff cisto splosno se mi zdi se najboljsi-najugodnjesi samo kaj ti to pomaga ce ga pri nas NI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!