CAPIROMZY Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 Ste še meni za mislit dali, kljub temu da se moja krava super na makadamu obnaša (danes letel po cesti Gabrovka - Čatež, suuupppeeer :yea2: pa tole sploh ni treba okrog lukenj vozit, kar naravnost, saj jih tko al tko ne občutiš). No, me pa nekaj zanima, kaj bi mi priporočal, da si nabavim, rabim pa eno alternativo moji kravi - Aprili Caponord, se pravi: 1. za v breg in to dobesedno, majhno in lahko a vseeno za 190 cm dedca. 2. zastonj za vzdrževanje (sem že mal v letih in se mi ne ljubi več šraufat, neki takega, kar lahko enkrat na leto na servis zapeljem in konec) 3. čimamanj navito a vseeno ne več lot 250 ccm (po možnosti 4T, čeprav po moje nemogoče, a ne ? ) 4. poceni :? :hmm: :OK: 5. Tako, da ga vozim 4-5 sezon in še zmeraj prodam namesto da ga stran vržem 6. rabljeno ne novo. lp Rudi Vprašaj Noise-a, mislim da ima on stvar ki bi te zanimala .)
Saint Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 Sem gledu kaka 250 ccm Husqvarna TC 250 sam mam občutek, da jih v Sloveniji ni veliko, al pa kak KTM 250 EXC Racing, sam no, mislim da je tole dvoje hudo preveč za sam mal hobi. lp Rudi
Ktm Supermoto Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 Kratko vprašanje, če gre za Supermoto za vsak dan: Katere gume priporočate. Pred kratkim sem kupil Duke-a, ki je obut v Pirelli Dragon. Po 3000 km so skoraj pri koncu, kljub bolj turistični vožnji. Zanimajo me vaše izkušnje s kakšnimi drugimi. Hvala in lep pozdrav, Firga Ovisno od načina vožnje dobre so pa Pirelli Diablo, Za Duke mislim Avon AV 45 Sports Touring guma pa še cena ok.
Gionni Objavljeno April 12, 2004 Opozori Objavljeno April 12, 2004 Mene pa zanima, če so supermoto motorji registrirani za dve osebi ali samo za voznika? A lahko voziš sovoznika zraven (legalno) :hmm: Sem prebral, da pri KTM-u 640SM to gre, kako je pa pri drugih znamkah? Pa bi lahko lastniki supermotardov mal povedli, kakšne so končne hitrosti - a so pri vseh modelil približno enake? 130km/h se da menda konstantno peljat, kolk je pa maks.? :naughty: Sam nekaj še: A je kdo tukaj sploh lastnik kakega supermota razen KTM LC4? Npr.: husquarna, husaberg, VOR ... :?
gebre Objavljeno April 12, 2004 Opozori Objavljeno April 12, 2004 Mene pa zanima, če so supermoto motorji registrirani za dve osebi ali samo za voznika? A lahko voziš sovoznika zraven (legalno) Itaq
batzajla Objavljeno April 12, 2004 Opozori Objavljeno April 12, 2004 ne pri vseh,KTM supercompetition je reg. samo za eno osebo naprimer,SMC mislim da pravtako
trco Objavljeno April 12, 2004 Opozori Objavljeno April 12, 2004 Pa bi lahko lastniki supermotardov mal povedli, kakšne so končne hitrosti - a so pri vseh modelil približno enake? 130km/h se da menda konstantno peljat, kolk je pa maks.? :naughty: SEM MEL PRILOŽNOST PROBAT NA ČRTO JEST Z UNO TURBO I.E. KOLEGA PA Z KTM 540 SM PA SVA LETELA PO NEMŠKI DO 140 SKUPAJ POL JO JE PA ON PIHNU JE PA VSE ODVISN OD PRENOSOV :yea2:
Saint Objavljeno April 12, 2004 Opozori Objavljeno April 12, 2004 SEM MEL PRILOŽNOST PROBAT NA ČRTO JEST Z UNO TURBO I.E. KOLEGA PA Z KTM 540 SM PA SVA LETELA PO NEMŠKI DO 140 SKUPAJ POL JO JE PA ON PIHNU JE PA VSE ODVISN OD PRENOSOV :yea2: Ja kwa je pa mel iole stari not, a dizl namesto bencina :lol1: :lol1: Ma ne, sem mislil, da bi moral KTM pri taki kubaturi pri pospeških do 100 km/h dol posnet za kar nekaj sekund (razlika kakih 5-6 sekund bi morala biti najmanj). Tud moja 500 ccm Cagiva je brez problema snela dol skor vsak avto pri pospeških, pri sedajšnjem Caponordu pa sploh ni problema nit z najhujšim Porschejem. :D Sej ne da bi bil kak hud norc, sam če maš pred sabo prazno cesto pa lahko vsaj do 100 km/h kot človek greš, če moraš že pol omejitve upoštevat. lp Rudi
GUMY Objavljeno April 13, 2004 Opozori Objavljeno April 13, 2004 ne pri vseh,KTM supercompetition je reg. samo za eno osebo naprimer,SMC mislim da pravtako Od KTM samo LC4 in Duke reg za 2 osebi, ostali za 1.
Ktm Supermoto Objavljeno April 13, 2004 Opozori Objavljeno April 13, 2004 Pozdravljeni! Js se pa zanimam za nakup supermota, pa me zanima, kje je zastopnik za husquarno, husaberga, vor... v Sloveniji, če sploh je? :? Bi mel lahek, lahko vodljiv motor - bolj po mestu in ne za dolge ture. A je supermoto najbolj primeren? Husaberg Ski & Sea d.o.o. Mariborska 200/a 3000 Celje tel: 03/ 492 00 40, 03/ 492 00 41 fax: 03/ 492 00 42 e-mail: ski-sea@siol.com
Zulf Objavljeno April 13, 2004 Opozori Objavljeno April 13, 2004 Moj SC 620 supercompetition je registriran za 2(v homologaciji sta vpisana 2 sedeža), čeprav nima tačk za sovoznika :naughty: Motorrad- Supermoto test Če kerga zanima pospeški pa končna...
Gionni Objavljeno April 13, 2004 Opozori Objavljeno April 13, 2004 Uuu! :) Hvala za podatke. Bodo zelo prav prišli B)
muc Objavljeno April 14, 2004 Opozori Objavljeno April 14, 2004 130km/h se da menda konstantno peljat, kolk je pa maks.? : glede končne pa takole moj jih ma 165 po števcu, to da se pa da peljat 130 konstantno (po pravic povedano se še nisem) ker ni na supermotu nč bolj brezveznega ko pa se konstantno pelat, se mi zdi da je motor idealen za klance pa za ovinkasto cesto :OK: p.s. če boš kupu sm ti utegne prit prav kakšna dodatna guma (preverjeno gre fejst po njih) :BUA:
gebre Objavljeno April 14, 2004 Opozori Objavljeno April 14, 2004 (popravljeno) Od KTM samo LC4 in Duke reg za 2 osebi, ostali za 1. ups :huh: , se opravičujem, jest sem mislil, da so vsi registrirani za 2 :unsure: Popravljeno April 14, 2004. Popravil gebre
Mih'c Objavljeno Maj 10, 2004 Opozori Objavljeno Maj 10, 2004 Sicer nisem ne vem kakšen poznavalec supermoto motorjev,sam mislim da nisi glih namenjeni za ''tišat''. Ti pa vedno lepo odnesejo zadnjo gumo,kar pa je pri njih največji užitek.... :yea2:
Gionni Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Js mam pa eno vprašanje! Ker je rabljenih supermoto motorjev bolj malo, me zanima, če je velika razlika, če daš na hardenduro cestna kolesa gor? Pa kaj bi blo še treba nastavit za vožnjo po asfalu? :xx:
Ice Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 vzmetenje predvsem. enduro ima veliko prevec hoda za efektivno cestno gasiranje. .)
D.J. Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 (popravljeno) če misliš SM kolesa, je to 150-250.000 dodatnega stroška, za užitkarsko vožnjo pa je zadost da stršaš obstoječe amortizerje, za kar rabiš le šraufnciger hard enduro motorji so ponavad manj kubični in zato manj primerni za cestna prostranstva Ko bom mel motor pa kaki dve leti pa se bom verjetno odloču še za hard enduro kolesa dej to mal prej naredi, da kdaj skupaj zarežemo v rujno zemljico Popravljeno Junij 14, 2004. Popravil D.J.
IKE Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Js mam pa eno vprašanje! Ker je rabljenih supermoto motorjev bolj malo, me zanima, če je velika razlika, če daš na hardenduro cestna kolesa gor? Pa kaj bi blo še treba nastavit za vožnjo po asfalu? :xx: V osnovi imata KTM 640 LC4E in KTM 640 SM enak ovir in nasploh enake komponente vzmetenja, kar zadovoljuje obema načinoma uporabe. Če gremo v detajle ima enduro izvedba v prednjih vilicah malekonst mehkejšo vzmet, ki se da utrditi - prednapeti z vložki ( 10 do 20 mm ), hitrost posedanja - kompresija in hitost vračanja - razbremenitev pa je tako ali tako nastavljiva. Več pozornosti je potrebno posvetiti velikosti zavornega diska spredaj, kakor tudi zavorni čeljusti, ki se pri modelih razlikuje. Enduro izvedba ima klasičen 300 mm disk in dvobatno Brembo zavorno čeljust na katero deluje klasična ročica z 11 mm potisnim cilindrom, kar je dovolj za osnovni namen uporabe, kakor tudi za normalno - beri nedirkaško vožnjo s supermoto kolesi. Supermoto pa ima 320 mm lasersko rezan plavajoči disk premera 320 mm in štiribatno Brembo zavorno čeljust na katero deluje nastavljiva ročica z 13 mm potisnim cilondrom, kar se pri doziranju kakor pojemanju zelo pozna. Torej ... predelava ni problematična, kar se pa zavor tiče pa je odločitev posameznika.
batzajla Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 IKE-pohvale za podroben opis :OK: to hočmo slišat,ne pa neko nabijanje 'jah supermoto je trši' bi mogoče še povedal razliko v vzmetenju med super competition in LC4
Ice Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 ta tema je za supermoto splosno in ne samo za KTM.
lightning Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Ja SC je imel 2 cm daljše hode in sicer 295 in 320 če se ne motim.LC4 pa 270 in 300.Edino letnik 98/99(se pravi prvi novi modeli) so imeli enako vzmetenje kot SC,no vsaj moj ga ima(mam enduro verzijo).Vspredi WP 50mm extreme.Kako je pa s SXC-ji(naslednik SC) je pa najbolš da IKE točno pove. :)
KyoKon Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 Če prebereš temo mal nazaj, pa povem še jaz svoje izkušnje z Yamaha XTX. Končna 175Km/h, pravjo pa da če si zelo vztrajen pride do 180km/h, sicer pa je to za ta motor popolnoma BV. Ovinki, gor, dol, levo, desno, to je zako za SM. :) Drugače pa se z lahkoto pelješ 130km/h.
5lamca Objavljeno April 13, 2009 Opozori Objavljeno April 13, 2009 LP... Tud sam se zanimam za nakup supermota. Nočm odpirat nove teme (ICE bo popizdil) ampak v iskalniku ne najdem nobene teme od suzuki dr 650. Mi je zlo všeč pa tut mal cenej je kot lc 4 640. V glavnem neki od supermota mislm nabavt. Za dr 650 sem nekje prebral da ima hlajenje oljno/zračno...Bedasto vprašanje, ampak kak je kej s tem? Vodnga poznam, zračnga tut...oljno/zračno pa po pravic povedan prvič slišm in me o tem mal več zanima...na tej strani sm prebral tut da ma kardan...ampak to glih ne verjamem, ker je na slikah vidt ketna...stran z temi podatki je pa ta :http://www.motorbikes.be/en/search.aspx?search=dr+650 velik pametnih podatkov o motorjih...sam tistga modela k ga jst iščem ni...so samo dr 650se....no če ma kdo izkušne s tem motorjem, bi bil zlo vesel kake info...al pa o kakršnemkoli supermotu do nekje 2500€
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se