Skoči na vsebino

Vroc agregat & mrzla ploha


Priporočene objave

Objavljeno

danes me je prav posteno namoclo na trojanah, in motorju ocitno tudi ni bilo prevec vsec, da ga mocno zagretega peljem po mrzlem neurju, tako da sem se moral ustavit. ker sem se ze vozil po dezju, s to razliko, da sem vedno startal v dezju in motor ni bil pregret, mislim, da me ni zezal zaradi prebijanja. je mozno, da je vzrok v naglem ohlajanju bloka motorja?

in pa se vprasanje v zvezi z nasvetom, da se vrocega motorja z mrzlo vodo ne pere (poznam celo nekoga, ki mu je zato pocil blok). kaksna je razlika med pranjem doma pred garazo in ce te dobi ornk dez? koliko je stvar v resnici obcutljiva? thnx

Objavljeno

Zaradi vožnje še po tako hudem nalivu se ti ne bo nikoli zgodilo, da bi ti zaradi ohlajevanja počil blok, razen če ga vsega pregretega naenkrat zapelješ v hladen potok ali polmetersko lužo in v pustiš motor v vodi.

Objavljeno

Motorji so skonstruirani in dimenzionirani za težje vremenske pogoje, kar velja seveda tudi za nalive.

Strojni element poči, če je izpostavljena velikim napetostim, ki so večje od dimenzioniranih.

Možnost opisane poškodbe bi bila, če bi en del agregata bil na suhem ta drugi pa izpostavljen hudemu nalivu kar v praksi skoraj ni mogoče.

8)

Objavljeno

manj strokovno in bolj uporabno je pa to:

povej kako ti je sral motor pa se bo mogoče našel odgovor

kar se pranja tiče je tako, ko ti ga pere dež ti mašina še vedno laufa in vzdržuje svojo temperaturo

ko ga ti pereš vročega, ga pa prehitro ohlajaš, mašina se sama ne greje in kaj poči: samo to je po moje zelo zelo redko

pazi tudi da naprimer ne dolivaš hladne vode v hladilnik pri vročem ugasnjenem motorju (mašina mora pri dolivanju laufat- če gre za večjo količino dolivanja od recimo 2 deci navzgor)

Objavljeno
pazi tudi da naprimer ne dolivaš hladne vode v hladilnik pri vročem ugasnjenem motorju (mašina mora pri dolivanju laufat- če gre za večjo količino dolivanja od recimo 2 deci navzgor)

Nikakor ne bi pospeševal navade dolivanja hladilne vode v vroč sistem, pa naj ta deluje ali pa ne. Ne zato, da ne bi počil blok motorja ampak zato, da ti hladilna tekočina ne bi skočila v glavo in te poparila.

Previdno :!:

Objavljeno

po vec kot 50k km po raznih plohah,nalivih,tocah in dezju je bolj majhna verjetnost,da ti blok poci.v nasprotnem primeru bi jaz moral ze zamenjati par masin pri vsakem motorju.

Objavljeno

pred trojanami sem motor posteno zagrel (na 1/3 po moji skali), pri krofih je zacelo skropit, ko sem bil pa na poti dol pa je zacelo lit kot iz skafa. pri gostilni rus sem pa mora stat, ker motor kr ni vec sel nikamor. nobene moci, nobenega pospeska, prek 6000 obratov se sploh ni hotu zasukat, taki obcutek je bil, kot da bi ga notri nekaj bremzalo. v kratkih intervalih (0.5 sek) je spet cisto rahlo pospesil, potem pa ga je spet zadusilo.

ni bilo tako, kot da bi zalivalo svecko, ker motor ni crkoval. zelo je bilo podobno prebijanju, ampak po 20 min. postanku, ko se je motor (po cajgeru) ohladil, sem nadaljeval voznjo cisto normalno, po enakem nalivu... pa nisem nic prckal po svecki vmes!

Objavljeno

Zivjo !

To se je meni zgodilo ko me je ujel dež ko sem šel čez Vršič.

Kar naenkrat je izgubil moč in ni imel nobenih pospeškov pa tudi v obrate se ni zavrtel ( kot da bi delovala samo ena svečka od dveh) nato pa nekaj časa kot da ne bi delovala nobena ( hvalabogu za kratek čas ) pa spet ena pa se je spet zbudil pa delal normalno in tako naprej do doma.

Je možno da zalije svečke ?

LP,

klemen

Objavljeno

yep,z vodo. :lol: resno,mozno,da razplinjaci posrkajo malo vode skozi filter - zadostuje ze mala spranjica na pokrovu filtra,da pride voda noter.in to niso neke ogromne kolicine vode; par kapelj in mesanica se tako razvodeni,da svecka ne more vec vzgati zmesi zraka in bencina v cilindru.ko si stal,je voda v cilindru/filtru zaradi toplote masine izhlapela in ostalo prosto po presernu.

Objavljeno

Ali pa vlaga na elektronapeljavi, pa ena svečka slabo dela in cuka in podobno, potem pa se vlaga posuši, še posebej če se zaustaviš in ne doteka nova voda. Saj je bilo z avtomobili takrat, ko še niso imeli motornega prostora od spodaj popolnoma zaprtega enako, če si zapeljal čez globoko lužo je voda brizgnila v motorni prostor in je nekaj časa cukalo in nikamor šlo, dokler se ni posušilo.

Objavljeno

blok ne more pocit po dezju razen ce je kaka napaka v meterialu (redko). kot je rekel ice bi jaz se sigurno par motorjev menjal ce bi to tako slo. mogoce pa je da ti je zaradi zgoraj opisanih stvari delal en cilinder manj (nevem kolko jih mas). kolegu je pozimi na tenere tudi en"crknil" in je sele po 20 km na avtocesti zacel delat!

Objavljeno

Pri vodno hlajenem motorju je skoraj nemogoče, da ti poči blok motorja.

Objavljeno

Nikakor ne bi pospeševal navade dolivanja hladilne vode v vroč sistem, pa naj ta deluje ali pa ne. Ne zato, da ne bi počil blok motorja ampak zato, da ti hladilna tekočina ne bi skočila v glavo in te poparila.

Previdno :!:

Bravo Brrrm :D ............ taksen nacin dolivanja hladilne tekocine res ni najbolj zdrav.........ampak to bi se ja vsak izmed nas moral nauciti ze na fotrovi stoenki pred davnimi davnimi leti :wink:

Objavljeno

To, da blok "lahko" poči sem že videl. Sicer pri starem mopedu, pa vseeno:

Tip se je pripeljal s starimo čuparjem LTD 450 (predhodnik GPZ mašine). Nekaj je še nažigavu gas, ko ga je hotel parkirat, mu je padel na razmočeno travo in počil mu je blok in olje odteklo.

Sem pa tudi sam s svojo staro Suzo v blat odletu, da se ni mašine več vidl, pa ni bilo nič narobe (le uplinjači so prb.100 km nagajal).

Objavljeno

kul, ice, tvoja razlaga mi je vsec, ampak se vedno mi ni jasno, zakaj je po postanku delalo vse ok, pa je se vedno isto lilo z neba? no... pa tudi lani poleti sem spucal filter in ga zatesnil s sanitarnim silikonom, kar bi po mojem moralo definitivno drzati, pa se namescen je na takem mestu, da ni neke velike moznosti, da pride do tja voda...

Objavljeno

rambo,ko bi ti vedel kam vse voda pride! ne mores verjeti! najbrz ne bos nikdar tocno vedel zakaj si stal,ker je vec moznosti,kaj je to povzrocilo.

Objavljeno

Med vožnjo ti dežne kaplje in meglo izpod koles spredaj vozečih postrani nosi v motor (pod tank, ki je kot nekaka strešica). Tisto, ker na toplih površinah odpari se hitro nadomesti z novim.

Ko si se ustavil, so bile površine še vedno tople in zato je odparevanje vode delovalo, ni pa bilo priliva nove vode od postrani, kot se po domače reče.

To je to.

Objavljeno

Najbrž bo res to, medtem ko voziš se ustvarja fina vodna megla in z njo problemi ko jo zanese tja, kjer ne bi smela biti.

Ko stojiš pa tega več ni.

8)

Objavljeno

interesanten je pa fakt,da kljub odprtim K&N-filtrom na banditu nimam problemov v dezju.res,da so postrani zaprti z originalnimi deklci,spodaj in zgoraj so pa odprti elementom.no ja,hvala bogu.

Objavljeno

Včeraj mi je nekdo rekel, da ni v redu motorja prati z vodo :lol: ....

Bodmo resni no. Motorji so narejeni tako da delajo v vseh možnih vremenskih pogojih. Je pa možno da ti crkne, ko ti ga voda zalije, ampak ZALIJE.

Tisti, ki ste se kdaj vozili po terenu, ste se vozili tudi po blatu, vodi in ne vem še kje, pa je motor crknu :

a) zaradi pregretja mašine

B) zaradi zalitja fergazerjev (ker si motor pobiral s tal)

c) zaradi zalitja vode (ker ti je crknu v vodi do jajc)

Objavljeno

Tudi pri pranju motorja ... posebno pod pritiskom ... je potrebno biti previden in ne preveč od blizu špricati na razne električne konektorje ali na osi koles oziroma semeringe osi, saj se tako spere vsa mast in ležaji se uničijo.

Tudi meni je motor po vožnji na prikolici od Grobnika do Maribora naslednji dan malo trokiral, saj je med vožnjo deževalo kot noro in je vodo naneslo v vse možne odprtine. Ko se je motor posušil, dela brez problemov.

Objavljeno

Se z KTM-jem veckrat peljem z segreto masino skozi vodo (tud do kolen :D ), pa masinka se vedno "skupaj stoji" :D :)

Upam da bo se naprej tako :oops: :D

Objavljeno

"štrajfix" je popolnoma dober za motor, samo moraš se izogibati vag (vodila v katera je vpet zadnji amortizer), osovin koles,zavornih čeljusti, elektrike in fergazarja- po pranju obvezno izpusti bencin iz njega (čisto spodaj šrauf direktno vezan na iberlauf), nekateri svetujejo celo spucanje diz (tekmovalni nameni)

po pranju je fino zalaufati motor, da vlaga ne zastaja in dolgoročno povzroča rje

jaz perem s šlaufom, gobo in šamponom...

Objavljeno

:o ..zaradi visoke prisotnosti vlage, ki jo motor sesa skozi filter se ustvari zelo revna mešanica goriva in zraka, ki je polna vodikovih primesi ( H2O).

Posledica je zmanjšana moč motorja in nezmožnost visokih obratov. Če motor laufa in je segret, se v vplinjaču in filtru voda sama posuši oz. izpari. V nasprotnem ga parkiraj pod streho in pusti laufat.

Oto

Objavljeno

otog,vodnih mislis najbrz - vodikove bi bile celo dobrodosle. :wink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!